Het oude huis is 1 december pas definitief weg, maar het is nu al heerlijk!quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Oude huis weg en alles rond is lekker gevoel.
60 m2 laminaat verwijderdquote:Op dinsdag 3 november 2015 05:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, meteen aan de klus gegaan.
Ik duik zo mijn bedje in, het is hier net na middernacht...
Heb nog mooi huis in Tilburg te koop.quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het oude huis is 1 december pas definitief weg, maar het is nu al heerlijk!
Mooie vloer in woonkamer en verder overal degelijke school lineoleumquote:Op dinsdag 3 november 2015 05:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
60 m2 laminaat verwijderd![]()
Ik dacht dat het tijdsverschil zo'n 6-7 uur was.
Nee bedankt, ik ben al voorzien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb nog mooi huis in Tilburg te koop.
3 verdiepingen en je ken er zo in.
Heb 1 huurflat nu waar ik woon, mijn pensionado gebeuren in Reichshof en nu nog onverwacht huis erbij.quote:
Een erfenisje?quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb 1 huurflat nu waar ik woon, mijn pensionado gebeuren in Reichshof en nu nog onverwacht huis erbij.
Knalluh.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:56 schreef sacha het volgende:
wel god gloeiende, ik ga nu naar het PGB kantoor met een AK-47
Watskegebeurd Sas?quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:56 schreef sacha het volgende:
wel god gloeiende, ik ga nu naar het PGB kantoor met een AK-47
wat zijn dat?quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat batsen te koop.
ik probeer het budget wat al driekwart jaar bij de SVB klaar staat bij Aap zijn zorgverlener te krijgenquote:
Ik weet wel andere methode.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer het budget wat al driekwart jaar bij de SVB klaar staat bij Aap zijn zorgverlener te krijgen![]()
eerst was Aap onvindbaar daar, toen was het dossier kwijt, toen was het zorgcontract niet binnengekomen, toen tot 2 maal toe alles via de mail gestuurd en nu hebben ze nog niets binnen![]()
vanmorgen alles weer geüpload![]()
moedeloosheid dekt de lading niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |