Het oude huis is 1 december pas definitief weg, maar het is nu al heerlijk!quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:17 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Oude huis weg en alles rond is lekker gevoel.

60 m2 laminaat verwijderdquote:Op dinsdag 3 november 2015 05:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, meteen aan de klus gegaan.
Ik duik zo mijn bedje in, het is hier net na middernacht...

Heb nog mooi huis in Tilburg te koop.quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het oude huis is 1 december pas definitief weg, maar het is nu al heerlijk!

Mooie vloer in woonkamer en verder overal degelijke school lineoleumquote:Op dinsdag 3 november 2015 05:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
60 m2 laminaat verwijderd
Ik dacht dat het tijdsverschil zo'n 6-7 uur was.

Nee bedankt, ik ben al voorzien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb nog mooi huis in Tilburg te koop.
3 verdiepingen en je ken er zo in.

Heb 1 huurflat nu waar ik woon, mijn pensionado gebeuren in Reichshof en nu nog onverwacht huis erbij.quote:

Een erfenisje?quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:40 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb 1 huurflat nu waar ik woon, mijn pensionado gebeuren in Reichshof en nu nog onverwacht huis erbij.

Knalluh.quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:56 schreef sacha het volgende:
wel god gloeiende, ik ga nu naar het PGB kantoor met een AK-47

Watskegebeurd Sas?quote:Op dinsdag 3 november 2015 09:56 schreef sacha het volgende:
wel god gloeiende, ik ga nu naar het PGB kantoor met een AK-47

wat zijn dat?quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:24 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat batsen te koop.

ik probeer het budget wat al driekwart jaar bij de SVB klaar staat bij Aap zijn zorgverlener te krijgenquote:

Ik weet wel andere methode.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer het budget wat al driekwart jaar bij de SVB klaar staat bij Aap zijn zorgverlener te krijgen
eerst was Aap onvindbaar daar, toen was het dossier kwijt, toen was het zorgcontract niet binnengekomen, toen tot 2 maal toe alles via de mail gestuurd en nu hebben ze nog niets binnen
vanmorgen alles weer geüpload
moedeloosheid dekt de lading niet meer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |