62 gaat pensioen al in maar moet nog even kijken wat het oplevert om naar 67 te schuiven dan komt er ook AOW bij.quote:
Dank je wel Deesquote:Op maandag 2 november 2015 08:26 schreef Deisyy het volgende:
Straks dan eindelijk de overdracht![]()
En eenvoor Fann.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door FANN op 03-11-2015 05:26:28 ]
Nee die Griek is wakker PP en ik bedoelde natuurlijk zaterdagavond dat ik gebeld werd, ikquote:
Wat doei doei, ben toffe muziek aan het draaien.quote:Op dinsdag 3 november 2015 04:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee die Griek is wakker PP en ik bedoelde natuurlijk zaterdagavond dat ik gebeld werd, ik
ben een beetje de tijd kwijt... we gaan nu even wat drinken, jullie zien me
vanzelf wel weer verschijnen.
doei doei...
Ik verheug me alweer op haar bijdrage, Soury erbij en je hebt een goedlopend topic.quote:Op dinsdag 3 november 2015 04:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, hier lees ik ook...![]()
Succes weer Fann!
Come on...quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:00 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik verheug me alweer op haar bijdrage, Soury erbij en je hebt een goedlopend topic.
Ze post de dingen die ze zelf wil toch?quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Come on...
Ze heeft nu wel iets belangrijkers aan haar hoofd dan dat gereutel in het topic...
quote:Op dinsdag 3 november 2015 04:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Dank je wel Dees![]()
en Hoera voor de overdracht!Gefeliciteerd!
![]()
Wat een narigheid, al is het niet onverwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak er nog maar een mooie laatste tijd van samen
[ Bericht 36% gewijzigd door Deisyy op 03-11-2015 05:29:21 ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Sure, maar om dat gereutel tussen de dames nou aan te moedigen...quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:08 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ze post de dingen die ze zelf wil toch?
Sorry.quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sure, maar om dat gereutel tussen de dames nou aan te moedigen...
Tnx!quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe hokkie.
Ik ga de gondel vast bestellen...
Ben je nou al wakker of nog steeds?quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tnx!
Het is nog toffer dan ik dacht, al deed het mooie weer ook wel iets.
Alquote:Op dinsdag 3 november 2015 05:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je nou al wakker of nog steeds?
Oude huis weg en alles rond is lekker gevoel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tnx!
Het is nog toffer dan ik dacht, al deed het mooie weer ook wel iets.
Ah, meteen aan de klus gegaan.quote:Op dinsdag 3 november 2015 05:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al04 50 en klaar wakker, terwijl ik zo moe was, maar mijn rug dood wat zeer van het geklus.
Dat is dat luie wijf niet gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |