Heerlijk die bureaucratie!quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik probeer het budget wat al driekwart jaar bij de SVB klaar staat bij Aap zijn zorgverlener te krijgen![]()
eerst was Aap onvindbaar daar, toen was het dossier kwijt, toen was het zorgcontract niet binnengekomen, toen tot 2 maal toe alles via de mail gestuurd en nu hebben ze nog niets binnen![]()
vanmorgen alles weer geüpload![]()
moedeloosheid dekt de lading niet meer
dat heet vergeetachtigheid, ik zou maar snel naar een dokter gaanquote:Op dinsdag 3 november 2015 12:22 schreef PP_Sound het volgende:
Ik betaal me rot en kom nooit bij de dokter, weet niet eens zijn naam
Het maakt hem niet uit of je wel of net komt.. Zolang je bij hem staat ingeschreven vangt ie een vast bedrag per kwartaal voor jequote:Op dinsdag 3 november 2015 12:22 schreef PP_Sound het volgende:
Ik betaal me rot en kom nooit bij de dokter, weet niet eens zijn naam
Ja, slapend rijk wordt ie.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Het maakt hem niet uit of je wel of net komt.. Zolang je bij hem staat ingeschreven vangt ie een vast bedrag per kwartaal voor je
Die betaal ik.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt daarentegen ook mensen die minstens elke maand gaan en ook niets extra betalen..
Kom jij ook elke maand bij de dokter?quote:
scheelt niet veel...quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kom jij ook elke maand bij de dokter=
Al die zorgfiguren vertrouw ik niet en dokters heb daar ook weinig vertrouwen in, los het zelf wel op.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:18 schreef FANN het volgende:
Dan moet je wel écht verdorven zijn om zoiets te flikken
Tja, je hebt niet álles zelf voor het kiezen maar ikk hoop dat ik op tijd de pijp uit ben, zodat ik geen mantelverzorgers nodig hebquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:31 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Al die zorgfiguren vertrouw ik niet en dokters heb daar ook weinig vertrouwen in, los het zelf wel op.
Vertrouw jij al de medicijnen die je krijgt?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, je hebt niet álles zelf voor het kiezen maar ikk hoop dat ik op tijd de pijp uit ben, zodat ik geen mantelverzorgers nodig heb
Doktoren hebben vrij snel door welke mensen die elke maand een keer op bezoek komen last hebben van hypochondrie, die krijgen dan wat placebo's mee naar huis en het probleem is weer voor een maand opgelost.quote:Op dinsdag 3 november 2015 14:15 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Vertrouw jij al de medicijnen die je krijgt?
ah... vandaar dat ze niet werkenquote:Op dinsdag 3 november 2015 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doktoren hebben vrij snel door welke mensen die elke maand een keer op bezoek komen last hebben van hypochondrie, die krijgen dan wat placebo's mee naar huis en het probleem is weer voor een maand opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |