maar ben je ook gaan fietsenquote:Op maandag 2 november 2015 13:43 schreef chufi het volgende:
Vandaag prima fietsweertje.... Geen mist meer gezien..
quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 08:26 schreef Deisyy het volgende:
Straks dan eindelijk de overdracht![]()
En eenvoor Fann.
Just for fun, of zit er meer achter?quote:
Ik kan toch niet spelen momenteelquote:
heb nu last van hielspoor, ik ben echt aan het aftakelenquote:
Is dat zoiets als een slakkenspoor?quote:Op maandag 2 november 2015 14:09 schreef just me het volgende:
[..]
heb nu last van hielspoor, ik ben echt aan het aftakelen
quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat zoiets als een slakkenspoor?
Gewoon omdat ze dr toevallig liggen...quote:Op maandag 2 november 2015 14:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Just for fun, of zit er meer achter?
heb je balletjes gezocht ?quote:Op maandag 2 november 2015 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze dr toevallig liggen...
Het honkbal duurde vannacht dusdanig lang dat ik vergeten ben mijn lenzen uit te doen en met die dingen in ben gaan slapen.quote:
ze hadden ook in je oren kunnen zittenquote:Op maandag 2 november 2015 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het honkbal duurde vannacht dusdanig lang dat ik vergeten ben mijn lenzen uit te doen en met die dingen in ben gaan slapen.
Ik vond al dat ik zo beroerd kon lezen net, maar die propjes plastic aan de zijkanten van mijn ogen verklaren een hoop...
Daar heb ik ze nog nooit teruggevonden...quote:Op maandag 2 november 2015 14:19 schreef just me het volgende:
[..]
ze hadden ook in je oren kunnen zitten
heb je zulke grote orenquote:Op maandag 2 november 2015 14:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar heb ik ze nog nooit teruggevonden...
je zei dat je je lenzen niet teruggevonden had als ze in je oren gezeten hadden en toen vroeg ik of je grote oren had.quote:
quote:Op maandag 2 november 2015 14:29 schreef just me het volgende:
[..]
je zei dat je je lenzen niet teruggevonden had als ze in je oren gezeten hadden en toen vroeg ik of je grote oren had.
lost in the ears
sorry, je bent net wakker, ik zal m'n ratel even houden
maar niet besmettelijk hoorquote:Op maandag 2 november 2015 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds niks van.
Dat hielspoor is echt gevaarlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |