SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Faeroer op 26-10-2015 12:25:36 ]
Is dat een open topic?quote:
had jij een hand in de liefdesverdriet frispel??quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey stimo hou je schoothondje ff in bedwang.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Betrek mij er niet bij. Ik heb niets te maken met hem?quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
En dit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had jij een hand in de liefdesverdriet frispel??
The fuck is er dan mis met die kerel en waarom verschijnt hij overal waar jij bent?quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Betrek mij er niet bij. Ik heb niets te maken met hem?
Ik denk dat hij gym volgt en bloed rook nu.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
The fuck is er dan mis met die kerel en waarom verschijnt hij overal waar jij bent?
Dat komt door die ene post van jou.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus. Nog even en ik blijk schuldig te zijn voor het midden-oosten-conflict.
Ah. Dat is echt helemaal niet kansloos.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gym volgt en bloed rook nu.
Haha klinkt plausibelquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:18 schreef Dimachaerus het volgende:
miss had ze gelekt naar dr date dat ze open relatie had ofzo en die date dacht dat ze single was ofzoiets??
en die date wilde geen cuck zijn?
Wil je natural: https://i.instagram.com/kittenisodd/quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:08 schreef Questular het volgende:
Inderdaad, Sap gooi eens een instagram pareltje het topic in.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wil je natural: https://i.instagram.com/kittenisodd/
Of juist totaal niet: https://i.instagram.com/kristynamartelli/
quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom ontken je dat weissman er overheen is gegaan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah. Dat is echt helemaal niet kansloos.
Laat Beach het maar niet horen.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
oke bedankt hansquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom ontken je dat weissman er overheen is gegaan?
quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:19 schreef Faeroer het volgende:
Ik kan het niet meer volgen.
Heb wel 2 kippen in de oven. Gewoon helemaal volgespoten met saus dingen waarvan ik de naam niet kan uitspreken. Inb4 manjuice.
Wie heeft goede TS muziekje?
[youtube][/youtube]quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:19 schreef Faeroer het volgende:
Ik kan het niet meer volgen.
Heb wel 2 kippen in de oven. Gewoon helemaal volgespoten met saus dingen waarvan ik de naam niet kan uitspreken. Inb4 manjuice.
Wie heeft goede TS muziekje?
Lekker hoorquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
https://instagram.com/ckxgirl_/
Hahhahha wtf wie doet zoiets dan.. gadverdammequote:Op maandag 26 oktober 2015 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ufffffffffffffffff, die eerste.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:21 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wil je natural: https://i.instagram.com/kittenisodd/
Of juist totaal niet: https://i.instagram.com/kristynamartelli/
Hahhaaquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:28 schreef Faeroer het volgende:
Hoe kan je schijt hebben aan Donald Duck?
quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:28 schreef Questular het volgende:
Fripsel was wel een echte slet, beetje vriend en Weisman gebruiken.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat niet een beetje van voor jouw tijd, en een tikje raar dat je het gebruikt tegen fripsel?quote:
Janken dat jouw speeddating tegen je wordt gebruikt, maar een vrouw wel hoer noemen.quote:
Waar zie je mij huilen? Zitten vrij weinig grapmogelijkheden in. En waar noem ik haar hoer? Open relatie is gewoon waar hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Janken dat jouw speeddating tegen je wordt gebruikt, maar een vrouw wel hoer noemen.
En dat noemt zich een getrouwde man.
Je noemt haar slet. Maar wel zeiken als mensen gebruik maken van jouw privé info.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:32 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waar zie je mij huilen? Zitten vrij weinig grapmogelijkheden in. En waar noem ik haar hoer? Open relatie is gewoon waar hoor.
Zelfverzekerde seksueel verlichte powervrouw. Je kan het van alles noemen, in de volksmond is een 'open relatie' gewoon sletterig gedrag. Als zij het zo erg vond zou zij al die informatie niet op een forum gooien ofwel? Beetje dom en naïef om te denken dat mensen daar niet mee aan de haal gaan.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je noemt haar slet. Maar wel zeiken als mensen gebruik maken van jouw privé info.
Je bent hypocriet. Klaarquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zelfverzekerde seksueel verlichte powervrouw. Je kan het van alles noemen, in de volksmond is een 'open relatie' gewoon sletterig gedrag. Als zij het zo erg vond zou zij al die informatie niet op een forum gooien ofwel? Beetje dom en naïef om te denken dat mensen daar niet mee aan de haal gaan.
ik denk niet dat ie je nog wil helpen met je scriptiequote:
Ik sprak jou niet aan. In je hoek, Henk.quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:10 schreef fathank het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie je nog wil helpen met je scriptie
niet komen huilen als je werkstukje straks afgekeurd wordt omdat niemand je meer wil helpenquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik sprak jou niet aan. In je hoek, Henk.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 13:45 schreef fathank het volgende:
[..]
niet komen huilen als je werkstukje straks afgekeurd wordt omdat niemand je meer wil helpen
lbs?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 16:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
2x140 is PR, doe nu 1x5x120, volgende week 125
Fixed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lijkt me wel geil opzich
zo een meidje in bed
quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben wel van plan er een keer te gaan trainen. Wanneer weet ik nog niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:08 schreef no1uknow het volgende:
Is er uberhaupt wel eens samen getraind door mensen hier bij Fox?
zou ze tijdens die trip ook open relatie bedacht hebben?quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:11 schreef Faeroer het volgende:
Het pareltjestopic wordt nu wel erg spannend
Echt om van te trippen
Ik heb een keer met Fanta getraind.quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:08 schreef no1uknow het volgende:
Is er uberhaupt wel eens samen getraind door mensen hier bij Fox?
quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb een keer met Fanta getraind.
Welke? Die hijab instagram?quote:Op maandag 26 oktober 2015 15:47 schreef Faeroer het volgende:
Nou Sap die instagram had niet echt veel plaatjesHad meer verwacht
geef dan link luie lulquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:11 schreef Faeroer het volgende:
Het pareltjestopic wordt nu wel erg spannend
Echt om van te trippen
sexyquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb een keer met Fanta getraind.
vet man heb je nog op vind ik leuk geklikt zekrequote:Op maandag 26 oktober 2015 15:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik kwam fanta net random tegen op fb
quote:Op maandag 26 oktober 2015 16:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
voortaan sneller editten sukkel
wel uitkijken voor die roemeense namaak vriendje daarvan beland je in het ziekenhuisquote:Op maandag 26 oktober 2015 16:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gaystofje
ik heb zelf net een gram tren in mijn kadaver gekankerd
Beetje paspoortambtenaar en vluchteling rollenspel in de slaapkamer 'naspelen', ik snap jequote:Op maandag 26 oktober 2015 17:46 schreef Deuce92 het volgende:
ik wil wel een meisje van een jaar of 18 in huis nemen
Haha je eigen Mia Khalifa ja toggquote:Op maandag 26 oktober 2015 17:46 schreef Deuce92 het volgende:
ik wil wel een meisje van een jaar of 18 in huis nemen
quote:Op maandag 26 oktober 2015 17:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Beetje paspoortambtenaar en vluchteling rollenspel in de slaapkamer 'naspelen', ik snap je
Telefoon uit en gaan gvdquote:Op maandag 26 oktober 2015 13:17 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Als je moet kiezen tussen dit of open relatie
Wat ik veel boeiender vind is dat hij 320k aan wachtgeld heeft lopen zuigen, vuile boef.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:44 schreef fathank het volgende:
Heeft nog lang geduurd voordat Tofik Dibi bij Mathijs mocht aanschuiven om over zn geaardheid te kletsen.
Das natuuurlijk 3dubbele subsidiewaarde voor een homofiele niet westerse culturele minderheid en ex-politicus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Herkenbaar inderdaad. Maar moet je eens naar de voedingswaarde kijken, die salami is echt 900kcal maar voelt eerder aan als 300.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:45 schreef Montelly het volgende:
Sorry hoor maar hoe kunnen mensen in godsnaam na een hele ristorante pizza nou vol zittenPff..tweede is net oven ingegaan.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat ik veel boeiender vind is dat hij 320k aan wachtgeld heeft lopen zuigen, vuile boef.Hij zal dr wel hard voor gewerkt hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat ik veel boeiender vind is dat hij 320k aan wachtgeld heeft lopen zuigen, vuile boef.Ja maar politici krijgen geen wwuitkering!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar...quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar politici krijgen geen wwuitkering!!
Dat pauper 720p though.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:40 schreef Montelly het volgende:
Maandag thuiskomen, pizzatje erbij en dan:
- The Walking Dead S06E03 720p
- Homeland S05E04 720p
dat leef...
Ik kijk liever gewoon facialabuse.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:58 schreef Montelly het volgende:
brb...even een tedje kijken voor de geestelijke prikkel
James Glattfelder doet onderzoek naar complexiteit: hoe een onderling verbonden systeem — bijvoorbeeld, een zwerm vogels — meer kan zijn dan de som van zijn delen. En het blijkt dat de wetenschap van complexiteit een hoop kan onthullen over hoe de economie werkt. Glattfelder presenteert een grensverleggend onderzoek over hoe macht stroomt door de wereldeconomie en hoe de concentratie van macht in een schrikbarend klein aantal handen ons allen kwetsbaar maakt.
Jezus is dat ook al pauper tegenwoordig? Wat wil je dan, dat de pixels direct je brein in gestuurd worden?quote:
Chromebook plebs. Ongelooflijk. 1080p is al 5 jaar de standaard.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus is dat ook al pauper tegenwoordig? Wat wil je dan, dat de pixels direct je brein in gestuurd worden?
Ik cast het gewoon naar TV hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Chromebook plebs. Ongelooflijk. 1080p is al 5 jaar de standaard.
Het liefsts zelf 4k.
ECHTquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik cast het gewoon naar TV hoor.
die vriend van haarquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sexyik kwam fanta net random tegen op fb
www.hansanders.nl / www.nieuwetelevisie.nuquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
srs idgaf. 720p ziet er pirima uit.
1080p webrips met een bitrate van 500kbquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:52 schreef fathank het volgende:
1080p alleen zegt weinig over de kwaliteit dat hoef ik jullie toch niet uit te leggen
Een goeie 720p ziet er nog altijd beter uit dan een slechte 1080p
Die zooi vult idd niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:45 schreef Montelly het volgende:
Sorry hoor maar hoe kunnen mensen in godsnaam na een hele ristorante pizza nou vol zittenPff..tweede is net oven ingegaan.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:57 schreef seto het volgende:
je moet ook geen pizza's bij de supermarkt halen
ik bestel ze altijd bij faeroer
Vertel.quote:
Shamequote:Op maandag 26 oktober 2015 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
Is geen verrassing toch iedereen gaat dood in GoT.
hey vmsgodquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Meh, triest om dat zo te spoileren.
Dat inderdaad. Een film van anderhalf uur in 2 GB geproptquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
1080p webrips met een bitrate van 500kb
Nice!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:29 schreef Questular het volgende:
Voor de auto liefhebbers hier, gisteren een stuk mogen meerijden in deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een wagen
Waarom doen mensen dat toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Een film van anderhalf uur in 2 GB gepropt. Full HD jonge!
Is er ook ergens een compilatie van het beste naakt uit GoT?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
Is geen verrassing toch iedereen gaat dood in GoT.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:50 schreef stinkie het volgende:
Zie wat er mis is met fok. Moet je dat nerven GoT eens spoileren in een niet tv topic. Levert je meteen 2 weken op
Die eet je helemaal niet: baggerkwaliteit en 0 voedingswaarde.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
ristorante pizza die pak je toch als voorafje?
Ik kijk 50% gewoon met skere 720 kwaliteit hoor, heb geen zin om telkens een half uur te wachten om een film binnen te harkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Een film van anderhalf uur in 2 GB gepropt. Full HD jonge!
0 voedingswaarde?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die eet je helemaal niet: baggerkwaliteit en 0 voedingswaarde.
Ga naar een echte Italiaan.
Kwaliteitsvoer > bagger"voer".
Ziehier het probleem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kijk 50% gewoon met skere 720 kwaliteit hoor, heb geen zin om telkens een half uur te wachten om een film binnen te harken
wil je me ff niet bij mijn echte naam noemen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:44 schreef seto het volgende:
jezus ivo had ik niet van jou verwacht dit
Wat voor ding???quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:53 schreef Questular het volgende:
Als ik een film echt goed vind (of een serie) dan koop ik hem meestal wel op blu-ray.
PM/DM --> Seto.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wil je me ff niet bij mijn echte naam noemen?
lekker is dat hequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:30 schreef no1uknow het volgende:
zo net weer lekkere treen gezet, kon niet zwaar genoeg en lekkere pomp in m'n rug en armen
psies kaolohardquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lekker is dat he
ga zo ook weer
HARD GAAN
eerst ff ml tren zetten
sumo DL is echt heerlijk man, laatst 180kg op gepaktquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
psies kaolohard
trok zowat die jungle machine de grond in gek
ook voor het eerst eens geexperimenteerd met sumo DL's, errug lekker moet ik zeggen
Women of the Middle East/2015quote:
bleef op m'n normale werkgewicht zitten, maar had het idee dat ik nog veel meer kon trekken. Als ik binnenkort ga PR'en de sumo maar eens proberen, kijken wat luktquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sumo DL is echt heerlijk man, laatst 180kg op gepakt
zou wel nog even paar weken techniek oefenen erop man voor je gaat PR'enquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
bleef op m'n normale werkgewicht zitten, maar had het idee dat ik nog veel meer kon trekken. Als ik binnenkort ga PR'en de sumo maar eens proberen, kijken wat lukt
Ja dat sowieso, vandaag even geprobeerd met overhand grip en mixed grip, overhand was wel lastig (bij normale stance ook wel overigens), misschien magnesium maar eens proberenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zou wel nog even paar weken techniek oefenen erop man voor je gaat PR'en
Ik doe boven 100kg altijd wel mixed grip.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, vandaag even geprobeerd met overhand grip en mixed grip, overhand was wel lastig (bij normale stance ook wel overigens), misschien magnesium maar eens proberen
ja magnesium moet ik maar eens aanschaffen, krijg nu al DMmetje met een tip waarvoor dank. Vroeg dat aan de gymbaas en die zei dat hij het vroeger had staan maar dat het een kkzooitje werd maar dat het niet echt een probleem was als ik dat af en toe zou gebruiken voor DL.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doe boven 100kg altijd wel mixed grip.En sowieso magnesium pakken.
Boks, ik heb van de week m'n op-een-na-kleinste teen gebroken. Ook achtereen tafelpoot blijven hangen? Ook misselijk geworden van de pijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:21 schreef Ethanolic het volgende:
volgens mij heb ik mijn kleine teen gebroken![]()
Nee helemaal niet. Nu wel pijn juist. Gigantisch opgezwollen en donkerrood/paarsig. Geen idee hoe het komt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Boks, ik heb van de week m'n op-een-na-kleinste teen gebroken. Ook achtereen tafelpoot blijven hangen? Ook misselijk geworden van de pijn?Je hoeft er niet voor naar de huisartsenpost, mocht je het overwegen, want er wordt niets aangedaan. Je kan er zelf een tapeje omheenleggen.
Vreemd. Als hij rood en dik blijft en je echt geen oorzaak kan bedenken, zou ik wel ff een huisartsje doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Nu wel pijn juist. Gigantisch opgezwollen en donkerrood/paarsig. Geen idee hoe het komt.
Heb wel vaker een kleine teen gebroken, maar dan merkte ik het echt.
Ja fucking dom idd, een artsenbezoek als je iets gebroken denkt te hebben. Echt voor schut. Idiot.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:37 schreef Deuce92 het volgende:
nee clumsy
zo dom is etha volgens mij niet
Wees een vent, dat helpt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:39 schreef Faeroer het volgende:
Broer komt vanavond op bezoek, echt bang nu
hoezo heb je je vrouw al ontmaagd dan en was dat niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:39 schreef Faeroer het volgende:
Broer komt vanavond op bezoek, echt bang nu
Mijn eigen broer komt langs... gek genoeg zou jij hem wel mogen denk ik.quote:
Al ben ik James Bond, hele avond tussen twee vuren zitten is niet echt prettigquote:
oja jouw broerquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mijn eigen broer komt langs... gek genoeg zou jij hem wel mogen denk ik.
[..]
Al ben ik James Bond, hele avond tussen twee vuren zitten is niet echt prettig
De vierde teen a.k.a ringteen/ digiti annularis bedoel je? Dacht dat je wel wat medische kennis had.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Boks, ik heb van de week m'n op-een-na-kleinste teen gebroken. Ook achtereen tafelpoot blijven hangen? Ook misselijk geworden van de pijn?Je hoeft er niet voor naar de huisartsenpost, mocht je het overwegen, want er wordt niets aangedaan. Je kan er zelf een tapeje omheenleggen.
gewoon dig 4. Ringteen klinkt belachelijk, want doet me denken aan teenringen en de Anita's die erbij horen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
De vierde teen a.k.a ringteen/ digiti annularis bedoel je? Dacht dat je wel wat medische kennis had. :0
Is bij zowel de hand als voet fucked up met alle bot stukken, specifieke plekken en joint play die je moet kennenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moest overigens wegens tijdgebrek bij m'n anatomie-tt kiezen of ik de middenhands- of middenvoetsbeentjes uit m'n kop zou gaan stampen. Koos verkeerd. Ze vroegen naar de voet, en mijn god wat zitten daar een hoop bullshitbotten in.
Als ie niet normaal kan doen gewoon de deur wijzen. En een paar stompen naquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mijn eigen broer komt langs... gek genoeg zou jij hem wel mogen denk ik.
[..]
Al ben ik James Bond, hele avond tussen twee vuren zitten is niet echt prettig
Hangt ervanaf waar je traint. Waar ik nu train is gewoon een DL-platform. Ooit bij een TM4L (budgetgym) setjes met 130kg gedeadlift, maar daar werd ik bekeken alsof ik een kermisattractie was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:59 schreef Questular het volgende:
In mijn gym wordt ook nauwelijks aan DL-en gedaan. Ik doe het zelf ook nauwelijks.
gigantischquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Nu wel pijn juist. Gigantisch opgezwollen en donkerrood/paarsig. Geen idee hoe het komt.
Heb wel vaker een kleine teen gebroken, maar dan merkte ik het echt.
Rimpelteenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
gigantisch
Gezwollen
Paarsig.
Hebben we het nog steeds over je teen?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
gigantisch
Gezwollen
Paarsig.
Hij had het over een kleine teen, dus zal wel niet, nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
gigantisch
Gezwollen
Paarsig.
zit je me op m'n balkon te bespieden henk???quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:49 schreef fathank het volgende:
Godverdomme 15 graden en mensen vinden het alweer nodig om compleet naakt rond te lopen
Mag ik vragen als dit jouwn uitzicht is?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zit je me op m'n balkon te bespieden henk???
LekK0rrrrquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey vmsgod
heb zaterdag nieuwe griekse kruidenmixjes ontvangen
dat wordt SMULLEN
doe mij deze boot maarquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:31 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik vragen of dit je boot is Henk?
Mss dat ik een tweede stoel nodig heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:03 schreef seto het volgende:
hey clumsy
afgaande op jouw eerdere zonnebankfobie
ben je ook weleens bang dat je zo door de vloer van het vliegtuig zakt?
Hihahoquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:03 schreef seto het volgende:
hey clumsy
afgaande op jouw eerdere zonnebankfobie
ben je ook weleens bang dat je zo door de vloer van het vliegtuig zakt?
Heb ik altijd wel met een hoofddoek of haatbaard.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:37 schreef no1uknow het volgende:
ik zou wel bang zijn als ik bij cc in het vliegtuig zou zitten
Ja en welke van de twee denk je precies dat ik heb?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb ik altijd wel met een hoofddoek of haatbaard.
haatbaard tussen je benenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja en welke van de twee denk je precies dat ik heb?
de baard sowiesoquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb wel even lekker mijn 1100 uitgelaten. Goed weer om met de 690 rond te karren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:49 schreef fathank het volgende:
Godverdomme 15 graden en mensen vinden het alweer nodig om compleet naakt rond te lopen
mja niks wees erop dat etha jou als target had dus waarom je het nou op jezelf betrekt is een raadselquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ja mijn 1304 deed het ook goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heb wel even lekker mijn 1100 uitgelaten. Goed weer om met de 690 rond te karren.
Ik zit me nou af te vragen of je serieus onthouden hebt dat ik op parkpop was aangevallen, of dat je iets willekeurigs roepts. Want als het eerste het geval is, props.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:46 schreef seto het volgende:
hoofddoek draagt ze zeker niet meer omdat de haagse boys daar wel raad mee wisten
#denhaag
je zou toch onderhand wel moeten weten dat ik een veel hogere intellectuele intelligentie heb dan de meeste mensen hierquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit me nou af te vragen of je serieus onthouden hebt dat ik op parkpop was aangevallen, of dat je iets willekeurigs roepts. Want als het eerste het geval is, props.
Was een jaar of euh, 8-9 terug. Stond een beetje naar Kelis te luisteren, had toen nog een hoofddoek om. Er was een groep kaalkoppen aanwezig, stuk of 20 mannen van dik in de 30. Kwamen om me heen staan, trokken hoofddoek van m'n kop en alles. Dolletjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:47 schreef Ethanolic het volgende:
waarom ben jij nou weer aangevallen opparkpop
echtquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was een jaar of euh, 8-9 terug. Stond een beetje naar Kelis te luisteren, had toen nog een hoofddoek om. Er was een groep kaalkoppen aanwezig, stuk of 20 mannen van dik in de 30. Kwamen om me heen staan, trokken hoofddoek van m'n kop en alles. Dolletjes.
Jawel en me schorgeschreeuwd naar ze, maar ja, verder kan je niet veel. Jaar of 3 later pas gestopt met dragen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
echt
En toen nooit meer om gedaan?
DIt heb je al zo vaak verteld, dat ik dat nog heb onthouden. Je ging er toen heen met je toenmalige geliefde meen ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit me nou af te vragen of je serieus onthouden hebt dat ik op parkpop was aangevallen, of dat je iets willekeurigs roepts. Want als het eerste het geval is, props.
Ja maar dat verbaast me echt niets. Zou me ook niets verbazen als jij een soort fok-dagboek bij houdt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DIt heb je al zo vaak verteld, dat ik dat nog heb onthouden. Je ging er toen heen met je toenmalige geliefde meen ik.
Ik was jong ende naïef. Je moet wat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:54 schreef Ethanolic het volgende:
eigen schuld als je naar parkpop gaat
wat moet je daar nou weer? ik ga nog liever dood
Sorry Berend dit is voor grote mensen.quote:
Klopt, ik heb een apart mapje voor jou.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar dat verbaast me echt niets. Zou me ook niets verbazen als jij een soort fok-dagboek bij houdt.
waaropquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets mis met de meisjes, vet of niet.
Seto, je hebt je antwoord hoor.
Heb ik de hele dag gedaan, thanks. Ga jij maar een pilletje nemen om wat breder te worden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:01 schreef Champy het volgende:
Ga maar weer aan je scriptie werken ofzo
moeten we ama-tje doen ofzo, jezus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:02 schreef Ethanolic het volgende:
allemaal shit die we al wisten C_C, vertel eens nou echt sappige details
Nee dank je blijf graag nattyquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb ik de hele dag gedaan, thanks. Ga jij maar een pilletje nemen om wat breder te worden?
En dan prosciutto eromheen. Dan is het in feite een biggetje die een kip een knuffel geeft. Al krijg je er wel kanker van, begrijp ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
Dit vind ik ook altijd weird maar wel lekker om te doen.
[ afbeelding ]
Kip die je eet is ongeveer 6 weken oud en dus niet volwassen, dus dit plaatje slaat nergens opquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
Dit vind ik ook altijd weird maar wel lekker om te doen.
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat je tot 5 jaar geleden dus een booslim was. Er ging een wereld voor je open toen je bacon mocht eten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan prosciutto eromheen. Dan is het in feite een biggetje die een kip een knuffel geeft. Al krijg je er wel kanker van, begrijp ik.
Meer de seks en drank, en het feit dat ik me niet meer kon vinden in de verschillende dogma's. Ik vind varkensvlees eigenlijk nog steeds niet te vreten. Is zó'n specifieke smaak, als je daar niet mee opgroeit is het echt niet te hachelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je tot 5 jaar geleden dus een booslim was. Er ging een wereld voor je open toen je bacon mocht eten?
iddquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:12 schreef seto het volgende:
drank is zo overrated he
heb dat helemaal niet nodig om gezellig te zijn
Dat, en aziaten kunnen het nóg slechter verdragen dan ik met m'n newbielever, dus je bent na een zoete witte wijn al zat natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:12 schreef seto het volgende:
drank is zo overrated he
heb dat helemaal niet nodig om gezellig te zijn
seto is na 3 flessen sake nog niet dronken hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat, en aziaten kunnen het nóg slechter verdragen dan ik met m'n newbielever, dus je bent na een zoete witte wijn al zat natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |