Wat ik veel boeiender vind is dat hij 320k aan wachtgeld heeft lopen zuigen, vuile boef.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:44 schreef fathank het volgende:
Heeft nog lang geduurd voordat Tofik Dibi bij Mathijs mocht aanschuiven om over zn geaardheid te kletsen.
Das natuuurlijk 3dubbele subsidiewaarde voor een homofiele niet westerse culturele minderheid en ex-politicus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Herkenbaar inderdaad. Maar moet je eens naar de voedingswaarde kijken, die salami is echt 900kcal maar voelt eerder aan als 300.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:45 schreef Montelly het volgende:
Sorry hoor maar hoe kunnen mensen in godsnaam na een hele ristorante pizza nou vol zittenPff..tweede is net oven ingegaan.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat ik veel boeiender vind is dat hij 320k aan wachtgeld heeft lopen zuigen, vuile boef.Hij zal dr wel hard voor gewerkt hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat ik veel boeiender vind is dat hij 320k aan wachtgeld heeft lopen zuigen, vuile boef.Ja maar politici krijgen geen wwuitkering!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar...quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar politici krijgen geen wwuitkering!!
Dat pauper 720p though.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:40 schreef Montelly het volgende:
Maandag thuiskomen, pizzatje erbij en dan:
- The Walking Dead S06E03 720p
- Homeland S05E04 720p
dat leef...
Ik kijk liever gewoon facialabuse.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:58 schreef Montelly het volgende:
brb...even een tedje kijken voor de geestelijke prikkel
James Glattfelder doet onderzoek naar complexiteit: hoe een onderling verbonden systeem — bijvoorbeeld, een zwerm vogels — meer kan zijn dan de som van zijn delen. En het blijkt dat de wetenschap van complexiteit een hoop kan onthullen over hoe de economie werkt. Glattfelder presenteert een grensverleggend onderzoek over hoe macht stroomt door de wereldeconomie en hoe de concentratie van macht in een schrikbarend klein aantal handen ons allen kwetsbaar maakt.
Jezus is dat ook al pauper tegenwoordig? Wat wil je dan, dat de pixels direct je brein in gestuurd worden?quote:
Chromebook plebs. Ongelooflijk. 1080p is al 5 jaar de standaard.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus is dat ook al pauper tegenwoordig? Wat wil je dan, dat de pixels direct je brein in gestuurd worden?
Ik cast het gewoon naar TV hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2015 19:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Chromebook plebs. Ongelooflijk. 1080p is al 5 jaar de standaard.
Het liefsts zelf 4k.
ECHTquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik cast het gewoon naar TV hoor.
die vriend van haarquote:Op maandag 26 oktober 2015 15:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sexyik kwam fanta net random tegen op fb
www.hansanders.nl / www.nieuwetelevisie.nuquote:Op maandag 26 oktober 2015 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
srs idgaf. 720p ziet er pirima uit.
1080p webrips met een bitrate van 500kbquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:52 schreef fathank het volgende:
1080p alleen zegt weinig over de kwaliteit dat hoef ik jullie toch niet uit te leggen
Een goeie 720p ziet er nog altijd beter uit dan een slechte 1080p
Die zooi vult idd niet.quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:45 schreef Montelly het volgende:
Sorry hoor maar hoe kunnen mensen in godsnaam na een hele ristorante pizza nou vol zittenPff..tweede is net oven ingegaan.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 18:57 schreef seto het volgende:
je moet ook geen pizza's bij de supermarkt halen
ik bestel ze altijd bij faeroer
Vertel.quote:
Shamequote:Op maandag 26 oktober 2015 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
Is geen verrassing toch iedereen gaat dood in GoT.
hey vmsgodquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Meh, triest om dat zo te spoileren.
Dat inderdaad. Een film van anderhalf uur in 2 GB geproptquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
1080p webrips met een bitrate van 500kb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |