Dat inderdaad. Een film van anderhalf uur in 2 GB geproptquote:Op maandag 26 oktober 2015 20:58 schreef Beach het volgende:
[..]
1080p webrips met een bitrate van 500kb
Nice!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:29 schreef Questular het volgende:
Voor de auto liefhebbers hier, gisteren een stuk mogen meerijden in deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een wagen
Waarom doen mensen dat toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Een film van anderhalf uur in 2 GB gepropt. Full HD jonge!
Is er ook ergens een compilatie van het beste naakt uit GoT?quote:Op maandag 26 oktober 2015 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
Is geen verrassing toch iedereen gaat dood in GoT.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 22:50 schreef stinkie het volgende:
Zie wat er mis is met fok. Moet je dat nerven GoT eens spoileren in een niet tv topic. Levert je meteen 2 weken op
Die eet je helemaal niet: baggerkwaliteit en 0 voedingswaarde.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:00 schreef kaasplankje het volgende:
ristorante pizza die pak je toch als voorafje?
Ik kijk 50% gewoon met skere 720 kwaliteit hoor, heb geen zin om telkens een half uur te wachten om een film binnen te harkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 08:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Een film van anderhalf uur in 2 GB gepropt. Full HD jonge!
0 voedingswaarde?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:49 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Die eet je helemaal niet: baggerkwaliteit en 0 voedingswaarde.
Ga naar een echte Italiaan.
Kwaliteitsvoer > bagger"voer".
Ziehier het probleem.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kijk 50% gewoon met skere 720 kwaliteit hoor, heb geen zin om telkens een half uur te wachten om een film binnen te harken
wil je me ff niet bij mijn echte naam noemen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:44 schreef seto het volgende:
jezus ivo had ik niet van jou verwacht dit
Wat voor ding???quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:53 schreef Questular het volgende:
Als ik een film echt goed vind (of een serie) dan koop ik hem meestal wel op blu-ray.
PM/DM --> Seto.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wil je me ff niet bij mijn echte naam noemen?
lekker is dat hequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:30 schreef no1uknow het volgende:
zo net weer lekkere treen gezet, kon niet zwaar genoeg en lekkere pomp in m'n rug en armen
psies kaolohardquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lekker is dat he
ga zo ook weer
HARD GAAN
eerst ff ml tren zetten
sumo DL is echt heerlijk man, laatst 180kg op gepaktquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
psies kaolohard
trok zowat die jungle machine de grond in gek
ook voor het eerst eens geexperimenteerd met sumo DL's, errug lekker moet ik zeggen
Women of the Middle East/2015quote:
bleef op m'n normale werkgewicht zitten, maar had het idee dat ik nog veel meer kon trekken. Als ik binnenkort ga PR'en de sumo maar eens proberen, kijken wat luktquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
sumo DL is echt heerlijk man, laatst 180kg op gepakt
zou wel nog even paar weken techniek oefenen erop man voor je gaat PR'enquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
bleef op m'n normale werkgewicht zitten, maar had het idee dat ik nog veel meer kon trekken. Als ik binnenkort ga PR'en de sumo maar eens proberen, kijken wat lukt
Ja dat sowieso, vandaag even geprobeerd met overhand grip en mixed grip, overhand was wel lastig (bij normale stance ook wel overigens), misschien magnesium maar eens proberenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
zou wel nog even paar weken techniek oefenen erop man voor je gaat PR'en
Ik doe boven 100kg altijd wel mixed grip.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, vandaag even geprobeerd met overhand grip en mixed grip, overhand was wel lastig (bij normale stance ook wel overigens), misschien magnesium maar eens proberen
ja magnesium moet ik maar eens aanschaffen, krijg nu al DMmetje met een tip waarvoor dank. Vroeg dat aan de gymbaas en die zei dat hij het vroeger had staan maar dat het een kkzooitje werd maar dat het niet echt een probleem was als ik dat af en toe zou gebruiken voor DL.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik doe boven 100kg altijd wel mixed grip.En sowieso magnesium pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |