ik kan wel met iets nieuws komen, maar getuige bovenstaande (dat waar dit allemaal mee begon, weet je nog) snap je dat toch niet. Zonde van mijn tijd en jouw inspanningen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah. Weer een herkauwde opmerking
Stoere mannen die van zich af bijten in grote stoere fok topics. Snap niet dat jullie mensen op zo een easy peasy breazy wijze hebben weggejaagd.
Loopsheidquote:
Ik begreep je opmerking verkeerd net, maar had geen zin daar nog op te reageren getuige de passief agressieve houding die ik kreeg.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik kan wel met iets nieuws komen, maar getuige bovenstaande (dat waar dit allemaal mee begon, weet je nog) snap je dat toch niet. Zonde van mijn tijd en jouw inspanningen.
Hahahaquote:
ben je de boel nu aan het verdraaien? Nee tochquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik begreep je opmerking verkeerd net, maar had geen zin daar nog op te reageren getuige de passief agressieve houding die ik kreeg.
Champy, ow. Met kleine dacht ik kind.
Nee. Ik leg je uit dat ik niet snel geneigd ben excuus te bleren als ik gelijk zo toegesproken word.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:42 schreef stinkie het volgende:
[..]
ben je de boel nu aan het verdraaien? Nee tochzo doe jij toch niet
Heb je weleens baksels gemaakt met amandelmeel?quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Pff, wat een gezeik heen en weer.
Het is HHB-tijd.
misbakselsquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je weleens baksels gemaakt met amandelmeel?
Ik kan niet goed tegen tarwe. Tmi dit natuurlijk, maar gezien je reactie doe ik toch stout: ik krijg diarree van tarwemeel zelf. En een opgeblazen buik. En krampen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ja amandelmeel echt super gezond er zit maar 80% meer kcal in dan normaal meel maar gelukkig geen carbs!!!
alcoholquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:23 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zit weer in een verdrietige depressiv episode betreffend treinmeisje
hoe kom ik hiervan af ???
ja ik had de laatste 25 ronden gekeken ofzoquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:26 schreef Beach het volgende:
[..]
alcohol
heb je gekeken
negert won weer en is wk
Is lekker glutenvrij, dus de glutenintolerante hypersensitieve meisjes met een tennisarm en prikkelbare darmsyndroom kunnen dan alsnog taart eten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ja amandelmeel echt super gezond er zit maar 80% meer kcal in dan normaal meel maar gelukkig geen carbs!!!
Ik voel mij aangesproken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is lekker glutenvrij, dus de glutenintolerante hypersensitieve meisjes met een tennisarm en prikkelbare darmsyndroom kunnen dan alsnog taart eten.
dude wtfquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:17 schreef Deuce92 het volgende:
weet iemand hoe lang het duurt voordat/waarmee je moet wassen om kontgeur van je vingers verwijderen?
is niet van mn eigen kont want dat zou ik niet erg vinden
vraag dit voor een vriend van me
/clumsyboek
Hehehe, iemand van kpd?quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:17 schreef Deuce92 het volgende:
weet iemand hoe lang het duurt voordat/waarmee je moet wassen om kontgeur van je vingers verwijderen?
is niet van mn eigen kont want dat zou ik niet erg vinden
vraag dit voor een vriend van me
/clumsyboek
Het blijft hem hunten. Arme Deuce.quote:Op maandag 26 oktober 2015 07:31 schreef Beach het volgende:
[..]
dat dat mogelijk was na die penisfoto
maar idd
welke gymmer heeft dit nu weer gedaan?quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:32 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik ben even verdomd hard op m'n bek gegaan. Weer een ervaring rijker21 zijn en voor het eerst liefsesverdriet hebben
quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:31 schreef seto het volgende:
srs hoe awkward moet dat zijn voor die vriend
"hey schat wat is er"
"ik ben gedumpt"
en d'r dan moeten troosten
quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:31 schreef seto het volgende:
srs hoe awkward moet dat zijn voor die vriend
"hey schat wat is er"
"ik ben gedumpt"
en d'r dan moeten troosten
Geen kat, kutquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
pleurt op
http://www.dumpert.nl/med(...)ersoonlijkheid_.html
Wat de neuk......quote:Kan ik helaas niet op Fok zetten.![]()
Maar gelukkig heeft het niet met m'n vaste vriend te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |