SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Faeroer op 26-10-2015 12:25:36 ]
Is dat een open topic?quote:
had jij een hand in de liefdesverdriet frispel??quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey stimo hou je schoothondje ff in bedwang.
quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Betrek mij er niet bij. Ik heb niets te maken met hem?quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
En dit.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had jij een hand in de liefdesverdriet frispel??
The fuck is er dan mis met die kerel en waarom verschijnt hij overal waar jij bent?quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Betrek mij er niet bij. Ik heb niets te maken met hem?
Ik denk dat hij gym volgt en bloed rook nu.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
The fuck is er dan mis met die kerel en waarom verschijnt hij overal waar jij bent?
Dat komt door die ene post van jou.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus. Nog even en ik blijk schuldig te zijn voor het midden-oosten-conflict.
Ah. Dat is echt helemaal niet kansloos.quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gym volgt en bloed rook nu.
Haha klinkt plausibelquote:Op maandag 26 oktober 2015 12:18 schreef Dimachaerus het volgende:
miss had ze gelekt naar dr date dat ze open relatie had ofzo en die date dacht dat ze single was ofzoiets??
en die date wilde geen cuck zijn?
Wil je natural: https://i.instagram.com/kittenisodd/quote:Op maandag 26 oktober 2015 12:08 schreef Questular het volgende:
Inderdaad, Sap gooi eens een instagram pareltje het topic in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |