Hihahoquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:03 schreef seto het volgende:
hey clumsy
afgaande op jouw eerdere zonnebankfobie
ben je ook weleens bang dat je zo door de vloer van het vliegtuig zakt?
Heb ik altijd wel met een hoofddoek of haatbaard.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:37 schreef no1uknow het volgende:
ik zou wel bang zijn als ik bij cc in het vliegtuig zou zitten
Ja en welke van de twee denk je precies dat ik heb?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb ik altijd wel met een hoofddoek of haatbaard.
haatbaard tussen je benenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja en welke van de twee denk je precies dat ik heb?
de baard sowiesoquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb wel even lekker mijn 1100 uitgelaten. Goed weer om met de 690 rond te karren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:49 schreef fathank het volgende:
Godverdomme 15 graden en mensen vinden het alweer nodig om compleet naakt rond te lopen
mja niks wees erop dat etha jou als target had dus waarom je het nou op jezelf betrekt is een raadselquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ja mijn 1304 deed het ook goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Heb wel even lekker mijn 1100 uitgelaten. Goed weer om met de 690 rond te karren.
Ik zit me nou af te vragen of je serieus onthouden hebt dat ik op parkpop was aangevallen, of dat je iets willekeurigs roepts. Want als het eerste het geval is, props.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:46 schreef seto het volgende:
hoofddoek draagt ze zeker niet meer omdat de haagse boys daar wel raad mee wisten
#denhaag
je zou toch onderhand wel moeten weten dat ik een veel hogere intellectuele intelligentie heb dan de meeste mensen hierquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit me nou af te vragen of je serieus onthouden hebt dat ik op parkpop was aangevallen, of dat je iets willekeurigs roepts. Want als het eerste het geval is, props.
Was een jaar of euh, 8-9 terug. Stond een beetje naar Kelis te luisteren, had toen nog een hoofddoek om. Er was een groep kaalkoppen aanwezig, stuk of 20 mannen van dik in de 30. Kwamen om me heen staan, trokken hoofddoek van m'n kop en alles. Dolletjes.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:47 schreef Ethanolic het volgende:
waarom ben jij nou weer aangevallen opparkpop
echtquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was een jaar of euh, 8-9 terug. Stond een beetje naar Kelis te luisteren, had toen nog een hoofddoek om. Er was een groep kaalkoppen aanwezig, stuk of 20 mannen van dik in de 30. Kwamen om me heen staan, trokken hoofddoek van m'n kop en alles. Dolletjes.
Jawel en me schorgeschreeuwd naar ze, maar ja, verder kan je niet veel. Jaar of 3 later pas gestopt met dragen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
echt
En toen nooit meer om gedaan?
DIt heb je al zo vaak verteld, dat ik dat nog heb onthouden. Je ging er toen heen met je toenmalige geliefde meen ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit me nou af te vragen of je serieus onthouden hebt dat ik op parkpop was aangevallen, of dat je iets willekeurigs roepts. Want als het eerste het geval is, props.
Ja maar dat verbaast me echt niets. Zou me ook niets verbazen als jij een soort fok-dagboek bij houdt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
DIt heb je al zo vaak verteld, dat ik dat nog heb onthouden. Je ging er toen heen met je toenmalige geliefde meen ik.
Ik was jong ende naïef. Je moet wat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:54 schreef Ethanolic het volgende:
eigen schuld als je naar parkpop gaat
wat moet je daar nou weer? ik ga nog liever dood
Sorry Berend dit is voor grote mensen.quote:
Klopt, ik heb een apart mapje voor jou.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar dat verbaast me echt niets. Zou me ook niets verbazen als jij een soort fok-dagboek bij houdt.
waaropquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets mis met de meisjes, vet of niet.
Seto, je hebt je antwoord hoor.
Heb ik de hele dag gedaan, thanks. Ga jij maar een pilletje nemen om wat breder te worden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:01 schreef Champy het volgende:
Ga maar weer aan je scriptie werken ofzo
moeten we ama-tje doen ofzo, jezus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:02 schreef Ethanolic het volgende:
allemaal shit die we al wisten C_C, vertel eens nou echt sappige details
Nee dank je blijf graag nattyquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb ik de hele dag gedaan, thanks. Ga jij maar een pilletje nemen om wat breder te worden?
En dan prosciutto eromheen. Dan is het in feite een biggetje die een kip een knuffel geeft. Al krijg je er wel kanker van, begrijp ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
Dit vind ik ook altijd weird maar wel lekker om te doen.
[ afbeelding ]
Kip die je eet is ongeveer 6 weken oud en dus niet volwassen, dus dit plaatje slaat nergens opquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:06 schreef Ethanolic het volgende:
Dit vind ik ook altijd weird maar wel lekker om te doen.
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat je tot 5 jaar geleden dus een booslim was. Er ging een wereld voor je open toen je bacon mocht eten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan prosciutto eromheen. Dan is het in feite een biggetje die een kip een knuffel geeft. Al krijg je er wel kanker van, begrijp ik.
Meer de seks en drank, en het feit dat ik me niet meer kon vinden in de verschillende dogma's. Ik vind varkensvlees eigenlijk nog steeds niet te vreten. Is zó'n specifieke smaak, als je daar niet mee opgroeit is het echt niet te hachelen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:10 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je tot 5 jaar geleden dus een booslim was. Er ging een wereld voor je open toen je bacon mocht eten?
iddquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:12 schreef seto het volgende:
drank is zo overrated he
heb dat helemaal niet nodig om gezellig te zijn
Dat, en aziaten kunnen het nóg slechter verdragen dan ik met m'n newbielever, dus je bent na een zoete witte wijn al zat natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:12 schreef seto het volgende:
drank is zo overrated he
heb dat helemaal niet nodig om gezellig te zijn
seto is na 3 flessen sake nog niet dronken hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat, en aziaten kunnen het nóg slechter verdragen dan ik met m'n newbielever, dus je bent na een zoete witte wijn al zat natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |