Boks, ik heb van de week m'n op-een-na-kleinste teen gebroken. Ook achtereen tafelpoot blijven hangen? Ook misselijk geworden van de pijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:21 schreef Ethanolic het volgende:
volgens mij heb ik mijn kleine teen gebroken![]()
Nee helemaal niet. Nu wel pijn juist. Gigantisch opgezwollen en donkerrood/paarsig. Geen idee hoe het komt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Boks, ik heb van de week m'n op-een-na-kleinste teen gebroken. Ook achtereen tafelpoot blijven hangen? Ook misselijk geworden van de pijn?Je hoeft er niet voor naar de huisartsenpost, mocht je het overwegen, want er wordt niets aangedaan. Je kan er zelf een tapeje omheenleggen.
Vreemd. Als hij rood en dik blijft en je echt geen oorzaak kan bedenken, zou ik wel ff een huisartsje doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Nu wel pijn juist. Gigantisch opgezwollen en donkerrood/paarsig. Geen idee hoe het komt.
Heb wel vaker een kleine teen gebroken, maar dan merkte ik het echt.
Ja fucking dom idd, een artsenbezoek als je iets gebroken denkt te hebben. Echt voor schut. Idiot.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:37 schreef Deuce92 het volgende:
nee clumsy
zo dom is etha volgens mij niet
Wees een vent, dat helpt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:39 schreef Faeroer het volgende:
Broer komt vanavond op bezoek, echt bang nu
hoezo heb je je vrouw al ontmaagd dan en was dat niet de bedoeling?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:39 schreef Faeroer het volgende:
Broer komt vanavond op bezoek, echt bang nu
Mijn eigen broer komt langs... gek genoeg zou jij hem wel mogen denk ik.quote:
Al ben ik James Bond, hele avond tussen twee vuren zitten is niet echt prettigquote:
oja jouw broerquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mijn eigen broer komt langs... gek genoeg zou jij hem wel mogen denk ik.
[..]
Al ben ik James Bond, hele avond tussen twee vuren zitten is niet echt prettig
De vierde teen a.k.a ringteen/ digiti annularis bedoel je? Dacht dat je wel wat medische kennis had.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Boks, ik heb van de week m'n op-een-na-kleinste teen gebroken. Ook achtereen tafelpoot blijven hangen? Ook misselijk geworden van de pijn?Je hoeft er niet voor naar de huisartsenpost, mocht je het overwegen, want er wordt niets aangedaan. Je kan er zelf een tapeje omheenleggen.
gewoon dig 4. Ringteen klinkt belachelijk, want doet me denken aan teenringen en de Anita's die erbij horen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
De vierde teen a.k.a ringteen/ digiti annularis bedoel je? Dacht dat je wel wat medische kennis had. :0
Is bij zowel de hand als voet fucked up met alle bot stukken, specifieke plekken en joint play die je moet kennenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moest overigens wegens tijdgebrek bij m'n anatomie-tt kiezen of ik de middenhands- of middenvoetsbeentjes uit m'n kop zou gaan stampen. Koos verkeerd. Ze vroegen naar de voet, en mijn god wat zitten daar een hoop bullshitbotten in.
Als ie niet normaal kan doen gewoon de deur wijzen. En een paar stompen naquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:46 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Mijn eigen broer komt langs... gek genoeg zou jij hem wel mogen denk ik.
[..]
Al ben ik James Bond, hele avond tussen twee vuren zitten is niet echt prettig
Hangt ervanaf waar je traint. Waar ik nu train is gewoon een DL-platform. Ooit bij een TM4L (budgetgym) setjes met 130kg gedeadlift, maar daar werd ik bekeken alsof ik een kermisattractie was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:59 schreef Questular het volgende:
In mijn gym wordt ook nauwelijks aan DL-en gedaan. Ik doe het zelf ook nauwelijks.
gigantischquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Nu wel pijn juist. Gigantisch opgezwollen en donkerrood/paarsig. Geen idee hoe het komt.
Heb wel vaker een kleine teen gebroken, maar dan merkte ik het echt.
Rimpelteenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
gigantisch
Gezwollen
Paarsig.
Hebben we het nog steeds over je teen?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
gigantisch
Gezwollen
Paarsig.
Hij had het over een kleine teen, dus zal wel niet, nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
gigantisch
Gezwollen
Paarsig.
zit je me op m'n balkon te bespieden henk???quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:49 schreef fathank het volgende:
Godverdomme 15 graden en mensen vinden het alweer nodig om compleet naakt rond te lopen
Mag ik vragen als dit jouwn uitzicht is?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zit je me op m'n balkon te bespieden henk???
LekK0rrrrquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey vmsgod
heb zaterdag nieuwe griekse kruidenmixjes ontvangen
dat wordt SMULLEN
doe mij deze boot maarquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:31 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik vragen of dit je boot is Henk?
Mss dat ik een tweede stoel nodig heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:03 schreef seto het volgende:
hey clumsy
afgaande op jouw eerdere zonnebankfobie
ben je ook weleens bang dat je zo door de vloer van het vliegtuig zakt?
Hihahoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |