Hangt ervanaf waar je traint. Waar ik nu train is gewoon een DL-platform. Ooit bij een TM4L (budgetgym) setjes met 130kg gedeadlift, maar daar werd ik bekeken alsof ik een kermisattractie was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 11:59 schreef Questular het volgende:
In mijn gym wordt ook nauwelijks aan DL-en gedaan. Ik doe het zelf ook nauwelijks.
gigantischquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 12:37 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Nu wel pijn juist. Gigantisch opgezwollen en donkerrood/paarsig. Geen idee hoe het komt.
Heb wel vaker een kleine teen gebroken, maar dan merkte ik het echt.
Rimpelteenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
gigantisch
Gezwollen
Paarsig.
Hebben we het nog steeds over je teen?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
gigantisch
Gezwollen
Paarsig.
Hij had het over een kleine teen, dus zal wel niet, nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
gigantisch
Gezwollen
Paarsig.
zit je me op m'n balkon te bespieden henk???quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:49 schreef fathank het volgende:
Godverdomme 15 graden en mensen vinden het alweer nodig om compleet naakt rond te lopen
Mag ik vragen als dit jouwn uitzicht is?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 13:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zit je me op m'n balkon te bespieden henk???
LekK0rrrrquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 01:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
hey vmsgod
heb zaterdag nieuwe griekse kruidenmixjes ontvangen
dat wordt SMULLEN
doe mij deze boot maarquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:31 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik vragen of dit je boot is Henk?
Mss dat ik een tweede stoel nodig heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:03 schreef seto het volgende:
hey clumsy
afgaande op jouw eerdere zonnebankfobie
ben je ook weleens bang dat je zo door de vloer van het vliegtuig zakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |