Klinkt als een goed begin van de dag. Kom je mij voorlezen? Zorg ik voor koffie voor jequote:Op zondag 25 oktober 2015 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]en pixar en kaboutertjes en elfjes en sprookjes
![]()
Zo rustig hier de laatste tijd volgens mij dat je dan makkelijk alsnog zou kunnen doen tegelijkertijd als je dat zou willen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:44 schreef kree het volgende:
hoi ff nog hier, in m'n oude topicje niks meegelezen enzo
Jaaaquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt als een goed begin van de dag. Kom je mij voorlezen? Zorg ik voor koffie voor je
Dit topic blijft bovenaan staan hoor in myat, dus zo rustig is t niet denkquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo rustig hier de laatste tijd volgens mij dat je dan makkelijk alsnog zou kunnen doen tegelijkertijd als je dat zou willen.
Weet eigenlijk niet hoe laat die koffie-tentjes hier open gaan. Zal wel iets van 9 a 10 uur zijn op een zondag. Nooit hoeven uittesten. Thee ftwquote:
Nee juist niet vandaagquote:
Ohw dat klinkt wel als een goedequote:Op zondag 25 oktober 2015 08:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee juist niet vandaagSliep om
Half 1 en werd om 8 uur weer wakker. Met het extra uur erbij heb ik gewoon 8,5 uur geslapen.![]()
En m'n vriendje is nu ontbijt op bed aan het maken.
Geen koffiezetapparaat thuis?quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet hoe laat die koffie-tentjes hier open gaan. Zal wel iets van 9 a 10 uur zijn op een zondag. Nooit hoeven uittesten. Thee ftw
Nee. Zelf niet nodig en iedereen die hier komt weet dat eigenlijk wel of drinkt zelf ook nauwelijks thee. Heb een tijdje de oude Senseo van mijn moeder is thuis gehad voor het geval het toch nodig was maar dat was niet het geval. Dus nu helemaal een koffie-loos huis.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen koffiezetapparaat thuis?
Thee mag ook hoor
nee omdat je te nieuw ben, ik post hier heel lang mee al vanaf t begin, maar stop er ff mee tussendoor dusquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hee jou had ik nog niet eerder gezien
Ah okquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee omdat je te nieuw ben, ik post hier heel lang mee al vanaf t begin, maar stop er ff mee tussendoor dus
Nice, ben ik niet neer de enige oldbie die voor newbie wordt aangezienquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee omdat je te nieuw ben, ik post hier heel lang mee al vanaf t begin, maar stop er ff mee tussendoor dus
Ik wil niet echt dat de newbie mijn oldbie gaat lezen eigenlijk. maarja ok t kan, dus doe t als ze t willenquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice, ben ik niet neer de enige oldbie die voor newbie wordt aangezien
Oldbie? Geregistreerd op zondag 3 juli 2011 @ 14:01. Moet niet gekker worden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice, ben ik niet neer de enige oldbie die voor newbie wordt aangezien
Koffieloosquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. Zelf niet nodig en iedereen die hier komt weet dat eigenlijk wel of drinkt zelf ook nauwelijks thee. Heb een tijdje de oude Senseo van mijn moeder is thuis gehad voor het geval het toch nodig was maar dat was niet het geval. Dus nu helemaal een koffie-loos huis.
Zo lief!quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig is het eerste koffietentje nog geen 100m lopen, zou ik voor je over hebben hoor
ik was eerderquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Oldbie? Geregistreerd op zondag 3 juli 2011 @ 14:01. Moet niet gekker worden.
Yvje is lief.quote:
Ik had er nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil niet echt dat de newbie mijn oldbie gaat lezen eigenlijk. maarja ok t kan, dus doe t als ze t willen
ja en jou herken ik wel natuurlijk
In de reeks ging het over.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Oldbie? Geregistreerd op zondag 3 juli 2011 @ 14:01. Moet niet gekker worden.
Haha t mag hoor, maar je moet wel 8 jaar terug zoeken enzoquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had er nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip.
Vooruit dan maar.quote:
Nahquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:03 schreef kree het volgende:
[..]
Haha t mag hoor, maar je moet wel 8 jaar terug zoeken enzo
dat dacht ik wel, maar jullie weten dit kwam uit avnzm gaat topic, althans zo kwam ik erin, ik herinner me nog dat dany heel fok op zwart zette na een uit te hand gelopen meet enzo.quote:
Ik doe met je mee. Zorgen dat alles klaar is en dan lekker F1 kijkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Straks even productief doen. Gordijnen, lamp en brievenbusklepje ophangen en wassen. En dan vanaf 15uur F1 en voetbal kijken zodat dat hoort op een goede zondag
Moet alleen nog even zin maken om het eerste te doen. Even een voorbeeld aan LoLa nemen. Opruim-mode.
Als je wilt dat niemand het leest, waarom zaag je er dan zo over door?quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
dat dacht ik wel, maar jullie weten dit kwam uit avnzm gaat topic, althans zo kwam ik erin, ik herinner me nog dat dany heel fok op zwart zette na een uit te hand gelopen meet enzo.
En ok verder vertelde ik daar voor over mn psychose vriendin etc, dus ja kun je je uren mee vermaken dat, deed ik toen wel hoewel t niet zo leuk was eigenlijk persoonlijk.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je wilt dat niemand het leest, waarom zaag je er dan zo over door?
Het is makkelijker als je er meteen even linkjes bij zet.
Precies. Maar eerst thee, anders lukt er niks vandaag.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Zorgen dat alles klaar is en dan lekker F1 kijken
Iedereen mag t lezen hoor, maar ben ook te lui om dat terug te zoekenquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je wilt dat niemand het leest, waarom zaag je er dan zo over door?
Het is makkelijker als je er meteen even linkjes bij zet.
Klinkt goed en zelfverzekerdquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:25 schreef Fripsel het volgende:
Mijn oma word 80 dus we gaan uiteten met de familie, en familiefoto's maken.
Voor het eerst dat ik durf te denken "kom maar op met die foto's".
Ach gelukkig is er voor jou nog Fokquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Damn, als ik iets naargeestig en saai vind is het wel F1 en voetbal kijken op zondag, pure horror
quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach gelukkig is er voor jou nog Fok
En wij zijn er voor jou
quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach gelukkig is er voor jou nog Fok
En wij zijn er voor jou
Hele zondag middag bij mijn opa sport kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Damn, als ik iets naargeestig en saai vind is het wel F1 en voetbal kijken op zondag, pure horror
Wielrennenquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hele zondag middag bij mijn opa sport kijken.Wielrennen
Ik voel je pijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanmiddag een broederstrijd bij de Ajax-run. Hopelijk blijf ik em voorquote:
Last van een jetlag vanwege het tijdsverschil.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voelt zich nietig in dit grote heelal der gebeurtenissen.
Goed weer voor een loopjequote:Op zondag 25 oktober 2015 09:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vanmiddag een broederstrijd bij de Ajax-run. Hopelijk blijf ik em voorOf samen finishen met een prima tijd, is ook goed.
Daar kun je zowel een positieve als negatieve draai aan geven.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voelt zich nietig in dit grote heelal der gebeurtenissen.
Niet als je Faxie heet. Dat is eenrichtingsverkeer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar kun je zowel een positieve als negatieve draai aan geven.
Ja wat een weertje zeg. Was net al even buiten om de auto schoon te spoelen bij de pomp, heerlijk in de zon is het.quote:
Dit ben ik niet van je gewend vriendje!quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet als je Faxie heet. Dat is eenrichtingsverkeer.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit ben ik niet van je gewend vriendje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:05 schreef xFriendx het volgende:
En over die Ajax-run Flippiee....Dat zou ik ook zeggen als ik jou was!! Om dat na die 0-1 al te doen. Oh oh oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes en veel plezier alvast.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja wat een weertje zeg. Was net al even buiten om de auto schoon te spoelen bij de pomp, heerlijk in de zon is het.
Ook goedemorgen schattepetatjequote:
Goedemorgen lieverdquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes en veel plezier alvast.
[..]
Ook goedemorgen schattepetatje
Als je mij niet goed genoeg kent valt dat gemakkelijk op te lossen natuurlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry misschien moet ik vaker hier kijken.
Mn broertje wreef het al in. 'Ja, je krijgt na afloop wel een Ajax-medaille'quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik jou was!! Om dat na die 0-1 al te doen. Oh oh oh.
Smooth Friendquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je mij niet goed genoeg kent valt dat gemakkelijk op te lossen natuurlijk.
Fijn om te horenquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ondanks de choas in mijn hoofd wel best
Elkaar beter leren kennenquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je mij niet goed genoeg kent valt dat gemakkelijk op te lossen natuurlijk.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mn broertje wreef het al in. 'Ja, je krijgt na afloop wel een Ajax-medaille'![]()
De zon schijnt amper in de tuin, misschien vanmiddag even.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fijn om te horen![]()
Chaos? Gewoon even in de tuin gaan zitten met dit weer en het smelt allemaal weg
Ik plan even wat in.quote:
Ja, eindpunt is in Amsterdam Arena.quote:[..]! Ach wel leuk ook toch.
De loop is in Amsterdam?
En hoeveel km? Ondanks dat het van Ajax is, is het ook wel weer een toffe locatie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, eindpunt is in Amsterdam Arena.
Voor of na dat ze gespeeld hebben vanmiddag?quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik plan even wat in.
[..]
Ja, eindpunt is in Amsterdam Arena.
10km. Er is ook een 5, maar dat is dan net weer even te weinig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En hoeveel km? Ondanks dat het van Ajax is, is het ook wel weer een toffe locatie.
Ze spelen uit. Zodra ik klaar ben met die loop eindig je dus in Arena en kan je daar Vitesse-Ajax kijken. Hadden ze thuis gespeeld had ik voor hardlopen natuurlijk m'n AZ-shirt aangetrokken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor of na dat ze gespeeld hebben vanmiddag?
Snap ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
10km. Er is ook een 5, maar dat is dan net weer even te weinig.
En broer loopt dus ook mee. Dus willen elkaar verslaan natuurlijk
Whehehe. Wel in stijl dus.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze spelen uit. Zodra ik klaar ben met die loop eindig je dus in Arena en kan je daar Vitesse-Ajax kijken. Hadden ze thuis gespeeld had ik voor hardlopen natuurlijk m'n AZ-shirt aangetrokken.
Stomme redenquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is het helemaal een kulreden
kulredenquote:
quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hiquote:
Die zon, omg die zonquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi.
Heerlijk! Wakker worden met de zon in je gezicht.
Waar leer je voor?quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vandaag niet hoor. Ik moet leren.
De zon die door mijn ramen en tuindeur naar binnen schijntquote:
Hier is het gewoon licht, maar verder...quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
De zon die door mijn ramen en tuindeur naar binnen schijnt.
Het weer past bij je stemming, dusquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier is het gewoon licht, maar verder...
Effe.quote:
Ga iets doen dat je anders nooit doet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou nee.... daar hebben ze bij Mexico last van
Ja stop voor de grap je lul in de stofzuigerquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga iets doen dat je anders nooit doet.
De uitlaat.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja stop voor de grap je lul in de stofzuiger
Doe ik weleens, helpt niksquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga iets doen dat je anders nooit doet.
What, dacht dat je helemaal zonnig was en shitquote:
Ja, ben ik ook. Maar tegelijk ook een beetje blleeeeuh.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
What, dacht dat je helemaal zonnig was en shit
Teveel wijn gehad?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook. Maar tegelijk ook een beetje blleeeeuh.
Oh, nee. Ik heb geen kater of zo. Is puur emotioneelquote:
Heb ik ook weleensquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook. Maar tegelijk ook een beetje blleeeeuh.
Iets lekkersquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
Dadelijk ff lekker stukje fietsen en bij de AH langs, nu nog bedankten wat ik ga koken
Iedereen wel denk ik. De een wat vaker dan de ander. Vanavond ook maar aan de wijn denk ik.quote:
Ah op die fiets.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee. Ik heb geen kater of zo. Is puur emotioneel, niet lichamelijk.
Klinkt lekker. Zit te denken aan chilli of een curry ofzo.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets lekkers
Ik heb zin aan van die dikke noodles met knapperige groentjes
Gister op tv een recept gezien van noodle soep met sugarsnaps, lente uitjes, gember, knoflook, limoen en pepertjes. Heb ik meteen even opgeschrevenquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets lekkers
Ik heb zin aan van die dikke noodles met knapperige groentjes
Bohhhhquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gister op tv een recept gezien van noodle soep met sugarsnaps, lente uitjes, gember, knoflook, limoen en pepertjes. Heb ik meteen even opgeschreven
Man wat heb ik heerlijk coma geslapen
Is toch best basicquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gister op tv een recept gezien van noodle soep met sugarsnaps, lente uitjes, gember, knoflook, limoen en pepertjes. Heb ik meteen even opgeschreven
Man wat heb ik heerlijk coma geslapen
quote:
De tauge lag op het bord en kippenbouillon, sojasaus en sesamolie zat er ook nog in. Zag er verdomd lekker uitquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch best basic
Gooi er nog wat tauge en kip bij en njam njam
Oh, nee. Daar heb ik niet zo veel last vanquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Alhoewel ik wel altijd een emotionele bitch ben als ik de nacht ervoor gedronken heb.
Jemig fax.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Faxie het volgende:
Godverdomme hoerenkankerkut weer een bot!!!![]()
?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Faxie het volgende:
*stapt in auto*quote:
Dat was gisterenquote:
Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat? " Jij bent altijd geil" ?![]()
Leuk voor jequote:Op zondag 25 oktober 2015 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik bruis juist over van de goede zin en de energie, vanmiddag eens de plaatselijke Retail en Horeca blij gaan maken
quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Faxie het volgende:
Just rub one out and be happyquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Het is vervelend af en toe.
*stapt in auto*quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Nu ben ik meer in een knuffelstemming.
Ja, dat helpt eventjes. Maar dat is als honger stillen met een kauwgommetje.quote:
Jij hebt al een vriendinnetjequote:
Keep rubbing then.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat helpt eventjes. Maar dat is als honger stillen met een kauwgommetje.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede omschrijving en herkenbaar helaas. Dat gaat ook niet/nooit veranderen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zekers en jammer voor jullie dat jullie allemaal zo gefrustreerd, depri en chagrijnig in het leven staan, kom op mensen vier het leven, drink, eet, maak lol, neuk en dansquote:
Zoals het hoortquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zekers en jammer voor jullie dat jullie allemaal zo gefrustreerd, depri en chagrijnig in het leven staan, kom op mensen vier het leven, drink, eet, maak lol, neuk en dans
Ik ben niet gefrustreerd, depri en chagrijnigquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zekers en jammer voor jullie dat jullie allemaal zo gefrustreerd, depri en chagrijnig in het leven staan, kom op mensen vier het leven, drink, eet, maak lol, neuk en dans
We kunnen helaas niet allemaal zo'n zelfverklaarde god zijn. Ga alsjeblieft weg, zeg.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet depriquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I am trying, but everytime getting kicked in the face hurts like shit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind zeurende en klagende mensen irritanter dan vrolijke lichthartige mensenquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen helaas niet allemaal zo'n zelfverklaarde god zijn. Ga alsjeblieft weg, zeg.
Me neither. Soms gewoon een beetje meh en eenzaamquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd, depri en chagrijnig
quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me neither. Soms gewoon een beetje meh en eenzaam.
Ja en ik vind jou een opschepper en een hypocriet. Hoor je mij toch ook niet steeds over?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind zeurende en klagende mensen irritanter dan vrolijke lichthartige mensen
Dat dus. Frustratie en chagrijn leid tot niets. Maar dat betekent niet dat je je nooit eenzaam of even wat minder mag voelen toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me neither. Soms gewoon een beetje meh en eenzaam.
Ga ik zo ook doenquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
Tijd om ff stukje te gaan fietsen. Tot zo
Wil je bij mijn clubjequote:Op zondag 25 oktober 2015 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik voel me ook wel eens eenzaam en meh
Ik zou zeggen bak er een taart van en eet hem opquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en ik vind jou een opschepper en een hypocriet. Hoor je mij toch ook niet steeds over?
quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is t punt, dat heeft iedereen weleens, ook al zegt uitstraling van niet. Het is gewoon menselijk om dat te hebben. Kunst is het niet te vaak te hebben en gelukkig te (kunnen) zijn met wat je wel hebt ipv wat je niet hebt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
Geen tijd voor. Ga weg zo.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bak er een taart van en eet hem op
Moest jij niet een paar winkels gaan overvallen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind zeurende en klagende mensen irritanter dan vrolijke lichthartige mensen
Jij mag er ook bijquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Voor mensen met een lelijk gezicht?
* Chuck-N0rr1s bukt en rent heul hard weg
Dan mag ik wel knuffelen met Samzzquote:
quote:
Nee, ik knuffel liever met iemand waar het nog kan uitgroeien tot meerquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan mag ik wel knuffelen met Samzz
[..]
Zoek je nog een voorzitter?quote:
-nee-quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moest jij niet een paar winkels gaan overvallen?
Nou ja zeg! En ik dan?quote:
Nou, er zal iets groeien...quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik knuffel liever met iemand waar het nog kan uitgroeien tot meer.
Tijd voor een paar Japanners achter de bumper?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:58 schreef Fripsel het volgende:
Dan rij je achteruit tegen een andere auto aan die net de hoek om kwam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Nou onze auto is een Japanner, een Mazda, had wonderlijk genoeg niks, nog geen krasje. De andere auto was een Opel, gril kapot, wat beschadigingen op de lak. Vraag me alleen af of die lak schade door mij kan komen als mijn auto verder niks heeft? Zelfs het zand van de polder is er niet afgeschaafd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Tijd voor een paar Japanners achter de bumper?
Maak dat maar eens hard (quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nou onze auto is een Japanner, een Mazda, had wonderlijk genoeg niks, nog geen krasje. De andere auto was een Opel, gril kapot, wat beschadigingen op de lak. Vraag me alleen af of die lak schade door mij kan komen als mijn auto verder niks heeft? Zelfs het zand van de polder is er niet afgeschaafd.
quote:
Laat me ook eens even gek doenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Goffersmooth dude, heel smooth
Ohai Flipsquote:
Ik had het een tijdje terug ook, buurvrouw rijd tegen mijn auto aan. Ik had wat krassen, zij had bijna 2000 euro schadequote:Op zondag 25 oktober 2015 12:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nou onze auto is een Japanner, een Mazda, had wonderlijk genoeg niks, nog geen krasje. De andere auto was een Opel, gril kapot, wat beschadigingen op de lak. Vraag me alleen af of die lak schade door mij kan komen als mijn auto verder niks heeft? Zelfs het zand van de polder is er niet afgeschaafd.
Oh ja, je komt hier nog niet zo langquote:
Ooh dat sowieso. Ze gingen even kijken wat het kost om zelf de grill en het nummerbord te vervangen. Wij hebben een lease auto, dus betalen eigen risico. Als het goedkoper is dan ons eigen risico tikken we het contant af en anders via de verzekering en moeten ze iedere schade maar meepakken die ze pakken kunnen. Zijn de overburenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:03 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Maak dat maar eens hard (). Verlies nemen, schade formulier in vullen en verder gaan
Jemigquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had het een tijdje terug ook, buurvrouw rijd tegen mijn auto aan. Ik had wat krassen, zij had bijna 2000 euro schade
Vrouw achter het stuur, bloed aan de muurquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:58 schreef Fripsel het volgende:
Dan rij je achteruit tegen een andere auto aan die net de hoek om kwam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh ja, je komt hier nog niet zo lang
Lol. Worden hier nu zelfs al onschuldige posts weggemod door iemand die hier niet eens mod is?quote:
Fijne buren. Op andermans kosten hun slopel oplappenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ooh dat sowieso. Ze gingen even kijken wat het kost om zelf de grill en het nummerbord te vervangen. Wij hebben een lease auto, dus betalen eigen risico. Als het goedkoper is dan ons eigen risico tikken we het contant af en anders via de verzekering en moeten ze iedere schade maar meepakken die ze pakken kunnen. Zijn de overburen
Ja, heel onschuldig. Ga lekker ergens anders lopen stoken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lol. Worden hier nu zelfs al onschuldige posts weggemod door iemand die hier niet eens mod is?![]()
Tja ik weet niet of het onschuldig was of nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Lol. Worden hier nu zelfs al onschuldige posts weggemod door iemand die hier niet eens mod is?![]()
Ja was een duidelijk voorbeeld van een dikke Duitser tegenover een Aziatische autoquote:
Ik heb die post niet heel uitvoerig gelezen, maar wmb stond er echt niks heftigs inquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, heel onschuldig. Ga lekker ergens anders lopen stoken.
Hij vroeg zich af of je misschien een touw, een keukenmes of pillen nodig had. Zo beter?quote:
Valt wel mee hoor. Ze willen eerst kijken of het onder ons eigen risico de auto kunnen repareren, daar ben ik al lang blij mee. Was toch echt mijn fout ik ging in z'n achteruit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:07 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Fijne buren. Op andermans kosten hun slopel oplappen
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was een duidelijk voorbeeld van een dikke Duitser tegenover een Aziatische auto
Dat mag je vinden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb die post niet heel uitvoerig gelezen, maar wmb stond er echt niks heftigs in
Nou die kan ik wel gebruiken ja. Samen met z'n adresquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij vroeg zich af of je misschien een touw, een keukenmes of pillen nodig had. Zo beter?
Dankje. Dat doet me goed.quote:
Stuur 'm een bericht zou ik zeggen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou die kan ik wel gebruiken ja. Samen met z'n adres
Das dan wel weer netjes. Een gril van een Opel kost ook de wereld nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ze willen eerst kijken of het onder ons eigen risico de auto kunnen repareren, daar ben ik al lang blij mee. Was toch echt mijn fout ik ging in z'n achteruit.
Wel fijn dat het zo opgelost kan worden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:09 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ze willen eerst kijken of het onder ons eigen risico de auto kunnen repareren, daar ben ik al lang blij mee. Was toch echt mijn fout ik ging in z'n achteruit.
quote:
En jij als je eens niet zwelgt in zelfmedelijden of vrouwen vervloekt omdat ze je collectief niet moeten.quote:
Nee want dat ben ik ook niet leukquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij als je eens niet zwelgt in zelfmedelijden of vrouwen vervloekt omdat ze je collectief niet moeten.
Samzz, pak de hond en ga lekker uitwaaien op het strand johquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij als je eens niet zwelgt in zelfmedelijden of vrouwen vervloekt omdat ze je collectief niet moeten.
Ja precies. Weet nu wel zeker dat m'n lip een stress dingetje isquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel fijn dat het zo opgelost kan worden.
Klopt. Maar ik dacht, ik nuanceer een beetje.quote:
Dat een Opel niet degelijk is kan bijna half autorijdend NL je vertellenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja precies. Weet nu wel zeker dat m'n lip een stress dingetje ishet is een tintelfeestje nu.
En ik kan eindelijk de familievete oplossen over het feit of Opel nou degelijker is. Niet dus
Ze heeft wel gelijkquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samzz, pak de hond en ga lekker uitwaaien op het strand joh
Dat weet ik. Maar mijn vader voert daar al jaren oorlog over met z'n broers, en toevallig vanmiddag een familiefeestjequote:Op zondag 25 oktober 2015 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat een Opel niet degelijk is kan bijna half autorijdend NL je vertellen.
Goh nou dankjewel hoor captain obviousquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik dacht, ik nuanceer een beetje.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar mijn vader voert daar al jaren oorlog over met z'n broers, en toevallig vanmiddag een familiefeestje
VW is tien keer degelijkerquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja precies. Weet nu wel zeker dat m'n lip een stress dingetje ishet is een tintelfeestje nu.
En ik kan eindelijk de familievete oplossen over het feit of Opel nou degelijker is. Niet dus
Ja dat mag dan wel een duitser zijn maar daar houd het ook mee op.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat een Opel niet degelijk is kan bijna half autorijdend NL je vertellen.
Wel zonde. Vind de Insignia best een mooie auto om te zien, tot ik de binnenkant zagquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat mag dan wel een duitser zijn maar daar houd het ook mee op.
Wat een rammelbakken.
Over Pech En Last hequote:Op zondag 25 oktober 2015 12:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat mag dan wel een duitser zijn maar daar houd het ook mee op.
Wat een rammelbakken.
De nieuwe Alfa Giulia al gezienquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel zonde. Vind de Insignia best een mooie auto om te zien, tot ik de binnenkant zag. Allemaal plastic.
Jaquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De nieuwe Alfa Giulia al gezien
Alleen jammer dat de familie Pon regelrechte maffia isquote:
Flips, hoe is t? Al zin om van Feyenoord te winnen?quote:
Date met je crush?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik bruis juist over van de goede zin en de energie, vanmiddag eens de plaatselijke Retail en Horeca blij gaan maken
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel zonde. Vind de Insignia best een mooie auto om te zien, tot ik de binnenkant zag. Allemaal plastic.
Ze zien er mooi uit ja, tot je de deur een keer goed hard dicht gooit.quote:
Erg mooiquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De nieuwe Alfa Giulia al gezien
Ik weet niet of t onschuldig was. Het kwam wat lullig over wat er stond.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat hier een probleem?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of t onschuldig was. Het kwam wat lullig over wat er stond.
De vraag zelf was toch ook niet zo lief?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of t onschuldig was. Het kwam wat lullig over wat er stond.
Ik ook maar dan op een andere manierquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook leuk.
Ik heb een kutweekend.
Dan mag je ook bij de club van samzz.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook leuk.
Ik heb een kutweekend.
Heeft art nog steeds een ban eigenlijk?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook leuk.
Ik heb een kutweekend.
Met die puissant rijke? Ga je met een lading designertasjes thuiskomen?quote:
Als ik hier antwoord op geef wordt het dan weggemod?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heeft art nog steeds een ban eigenlijk?
Niet echt specifiek iets, was gewoon liever ergens anders geweest.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dan mag je ook bij de club van samzz.
Maar was loos?
Oh ja, dat is waar ookquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik hier antwoord op geef wordt het dan weggemod?
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook maar dan op een andere manier![]()
Alles nog koek en ei met Art hoop ik?
Yepz en rode hoge hakken en een designer jurkje , niemand zal me meer herkennenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Met die puissant rijke? Ga je met een lading designertasjes thuiskomen?
Arme jij, is er geen optie voor een mooi pak?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yepz en rode hoge hakken en een designer jurkje , niemand zal me meer herkennen
De insinuatie was niet lief, de vraag viel meequote:Op zondag 25 oktober 2015 12:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
De vraag zelf was toch ook niet zo lief?
Leuk voor jequote:Op zondag 25 oktober 2015 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook maar dan op een andere manier![]()
Alles nog koek en ei met Art hoop ik?
Logisch, ik ook...Iets met een tropisch eiland met een leuke vrouwquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet echt specifiek iets, was gewoon liever ergens anders geweest.
Nog een paar maandjes, komend weekend naar tickets kijkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:35 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, ik ook...Iets met een tropisch eiland met een leuke vrouw
Ik vrees dat dat er voor mij niet in zit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes, komend weekend naar tickets kijken
Nee maar het was wel erg onaardig wat er stond eigenlijk, sorry Faxquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
De vraag zelf was toch ook niet zo lief?
Zou een metertje genoeg moeten zijn voor die dikke nek van je?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar het was wel erg onaardig wat er stond eigenlijk, sorry Fax
Waar slaat dit dan weer op?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou een metertje genoeg moeten zijn voor die dikke nek van je?
Man koop toch een ticket naar USA, gewoon doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat er voor mij niet in zit.
Klamp je daar nou niet aan vast.quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:35 schreef yats het volgende:
Logisch, ik ook...Iets met een tropisch eiland met een leuke vrouw
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:21 schreef Belsezar het volgende:
Ze zien er mooi uit ja, tot je de deur een keer goed hard dicht gooit.
Het is altijd die tijd. Zelfs ik word er depressief van, van al die negativiteit hier.quote:
Ik vind het grappig dat mannen eigenlijk net zo erg kunnen zijn als vrouwenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is altijd die tijd. Zelfs ik word er depressief van, van al die negativiteit hier.
Met je lelijke voornaamquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zou een metertje genoeg moeten zijn voor die dikke nek van je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |