Klinkt als een goed begin van de dag. Kom je mij voorlezen? Zorg ik voor koffie voor jequote:Op zondag 25 oktober 2015 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]en pixar en kaboutertjes en elfjes en sprookjes
![]()
Zo rustig hier de laatste tijd volgens mij dat je dan makkelijk alsnog zou kunnen doen tegelijkertijd als je dat zou willen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:44 schreef kree het volgende:
hoi ff nog hier, in m'n oude topicje niks meegelezen enzo
Jaaaquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt als een goed begin van de dag. Kom je mij voorlezen? Zorg ik voor koffie voor je
Dit topic blijft bovenaan staan hoor in myat, dus zo rustig is t niet denkquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo rustig hier de laatste tijd volgens mij dat je dan makkelijk alsnog zou kunnen doen tegelijkertijd als je dat zou willen.
Weet eigenlijk niet hoe laat die koffie-tentjes hier open gaan. Zal wel iets van 9 a 10 uur zijn op een zondag. Nooit hoeven uittesten. Thee ftwquote:
Nee juist niet vandaagquote:
Ohw dat klinkt wel als een goedequote:Op zondag 25 oktober 2015 08:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee juist niet vandaagSliep om
Half 1 en werd om 8 uur weer wakker. Met het extra uur erbij heb ik gewoon 8,5 uur geslapen.![]()
En m'n vriendje is nu ontbijt op bed aan het maken.
Geen koffiezetapparaat thuis?quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet hoe laat die koffie-tentjes hier open gaan. Zal wel iets van 9 a 10 uur zijn op een zondag. Nooit hoeven uittesten. Thee ftw
Nee. Zelf niet nodig en iedereen die hier komt weet dat eigenlijk wel of drinkt zelf ook nauwelijks thee. Heb een tijdje de oude Senseo van mijn moeder is thuis gehad voor het geval het toch nodig was maar dat was niet het geval. Dus nu helemaal een koffie-loos huis.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen koffiezetapparaat thuis?
Thee mag ook hoor
nee omdat je te nieuw ben, ik post hier heel lang mee al vanaf t begin, maar stop er ff mee tussendoor dusquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hee jou had ik nog niet eerder gezien
Ah okquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee omdat je te nieuw ben, ik post hier heel lang mee al vanaf t begin, maar stop er ff mee tussendoor dus
Nice, ben ik niet neer de enige oldbie die voor newbie wordt aangezienquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee omdat je te nieuw ben, ik post hier heel lang mee al vanaf t begin, maar stop er ff mee tussendoor dus
Ik wil niet echt dat de newbie mijn oldbie gaat lezen eigenlijk. maarja ok t kan, dus doe t als ze t willenquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice, ben ik niet neer de enige oldbie die voor newbie wordt aangezien
Oldbie? Geregistreerd op zondag 3 juli 2011 @ 14:01. Moet niet gekker worden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice, ben ik niet neer de enige oldbie die voor newbie wordt aangezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |