Klinkt als een goed begin van de dag. Kom je mij voorlezen? Zorg ik voor koffie voor jequote:Op zondag 25 oktober 2015 08:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]en pixar en kaboutertjes en elfjes en sprookjes
![]()
Zo rustig hier de laatste tijd volgens mij dat je dan makkelijk alsnog zou kunnen doen tegelijkertijd als je dat zou willen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:44 schreef kree het volgende:
hoi ff nog hier, in m'n oude topicje niks meegelezen enzo
Jaaaquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt als een goed begin van de dag. Kom je mij voorlezen? Zorg ik voor koffie voor je
Dit topic blijft bovenaan staan hoor in myat, dus zo rustig is t niet denkquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo rustig hier de laatste tijd volgens mij dat je dan makkelijk alsnog zou kunnen doen tegelijkertijd als je dat zou willen.
Weet eigenlijk niet hoe laat die koffie-tentjes hier open gaan. Zal wel iets van 9 a 10 uur zijn op een zondag. Nooit hoeven uittesten. Thee ftwquote:
Nee juist niet vandaagquote:
Ohw dat klinkt wel als een goedequote:Op zondag 25 oktober 2015 08:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee juist niet vandaagSliep om
Half 1 en werd om 8 uur weer wakker. Met het extra uur erbij heb ik gewoon 8,5 uur geslapen.![]()
En m'n vriendje is nu ontbijt op bed aan het maken.
Geen koffiezetapparaat thuis?quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet hoe laat die koffie-tentjes hier open gaan. Zal wel iets van 9 a 10 uur zijn op een zondag. Nooit hoeven uittesten. Thee ftw
Nee. Zelf niet nodig en iedereen die hier komt weet dat eigenlijk wel of drinkt zelf ook nauwelijks thee. Heb een tijdje de oude Senseo van mijn moeder is thuis gehad voor het geval het toch nodig was maar dat was niet het geval. Dus nu helemaal een koffie-loos huis.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen koffiezetapparaat thuis?
Thee mag ook hoor
nee omdat je te nieuw ben, ik post hier heel lang mee al vanaf t begin, maar stop er ff mee tussendoor dusquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hee jou had ik nog niet eerder gezien
Ah okquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee omdat je te nieuw ben, ik post hier heel lang mee al vanaf t begin, maar stop er ff mee tussendoor dus
Nice, ben ik niet neer de enige oldbie die voor newbie wordt aangezienquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee omdat je te nieuw ben, ik post hier heel lang mee al vanaf t begin, maar stop er ff mee tussendoor dus
Ik wil niet echt dat de newbie mijn oldbie gaat lezen eigenlijk. maarja ok t kan, dus doe t als ze t willenquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice, ben ik niet neer de enige oldbie die voor newbie wordt aangezien
Oldbie? Geregistreerd op zondag 3 juli 2011 @ 14:01. Moet niet gekker worden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nice, ben ik niet neer de enige oldbie die voor newbie wordt aangezien
Koffieloosquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. Zelf niet nodig en iedereen die hier komt weet dat eigenlijk wel of drinkt zelf ook nauwelijks thee. Heb een tijdje de oude Senseo van mijn moeder is thuis gehad voor het geval het toch nodig was maar dat was niet het geval. Dus nu helemaal een koffie-loos huis.
Zo lief!quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig is het eerste koffietentje nog geen 100m lopen, zou ik voor je over hebben hoor
ik was eerderquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Oldbie? Geregistreerd op zondag 3 juli 2011 @ 14:01. Moet niet gekker worden.
Yvje is lief.quote:
Ik had er nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil niet echt dat de newbie mijn oldbie gaat lezen eigenlijk. maarja ok t kan, dus doe t als ze t willen
ja en jou herken ik wel natuurlijk
In de reeks ging het over.quote:Op zondag 25 oktober 2015 08:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Oldbie? Geregistreerd op zondag 3 juli 2011 @ 14:01. Moet niet gekker worden.
Haha t mag hoor, maar je moet wel 8 jaar terug zoeken enzoquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik had er nog niet aan gedacht, bedankt voor de tip.
Vooruit dan maar.quote:
Nahquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:03 schreef kree het volgende:
[..]
Haha t mag hoor, maar je moet wel 8 jaar terug zoeken enzo
dat dacht ik wel, maar jullie weten dit kwam uit avnzm gaat topic, althans zo kwam ik erin, ik herinner me nog dat dany heel fok op zwart zette na een uit te hand gelopen meet enzo.quote:
Ik doe met je mee. Zorgen dat alles klaar is en dan lekker F1 kijkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:07 schreef Yvie_lu het volgende:
Straks even productief doen. Gordijnen, lamp en brievenbusklepje ophangen en wassen. En dan vanaf 15uur F1 en voetbal kijken zodat dat hoort op een goede zondag
Moet alleen nog even zin maken om het eerste te doen. Even een voorbeeld aan LoLa nemen. Opruim-mode.
Als je wilt dat niemand het leest, waarom zaag je er dan zo over door?quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:07 schreef kree het volgende:
[..]
dat dacht ik wel, maar jullie weten dit kwam uit avnzm gaat topic, althans zo kwam ik erin, ik herinner me nog dat dany heel fok op zwart zette na een uit te hand gelopen meet enzo.
En ok verder vertelde ik daar voor over mn psychose vriendin etc, dus ja kun je je uren mee vermaken dat, deed ik toen wel hoewel t niet zo leuk was eigenlijk persoonlijk.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je wilt dat niemand het leest, waarom zaag je er dan zo over door?
Het is makkelijker als je er meteen even linkjes bij zet.
Precies. Maar eerst thee, anders lukt er niks vandaag.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Zorgen dat alles klaar is en dan lekker F1 kijken
Iedereen mag t lezen hoor, maar ben ook te lui om dat terug te zoekenquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:09 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als je wilt dat niemand het leest, waarom zaag je er dan zo over door?
Het is makkelijker als je er meteen even linkjes bij zet.
Klinkt goed en zelfverzekerdquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:25 schreef Fripsel het volgende:
Mijn oma word 80 dus we gaan uiteten met de familie, en familiefoto's maken.
Voor het eerst dat ik durf te denken "kom maar op met die foto's".
Ach gelukkig is er voor jou nog Fokquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Damn, als ik iets naargeestig en saai vind is het wel F1 en voetbal kijken op zondag, pure horror
quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach gelukkig is er voor jou nog Fok
En wij zijn er voor jou
quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach gelukkig is er voor jou nog Fok
En wij zijn er voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |