Jemig fax.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Faxie het volgende:
Godverdomme hoerenkankerkut weer een bot!!!![]()
?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Faxie het volgende:
*stapt in auto*quote:
Dat was gisterenquote:
Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat? " Jij bent altijd geil" ?![]()
Leuk voor jequote:Op zondag 25 oktober 2015 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik bruis juist over van de goede zin en de energie, vanmiddag eens de plaatselijke Retail en Horeca blij gaan maken
quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Faxie het volgende:
Just rub one out and be happyquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Het is vervelend af en toe.
*stapt in auto*quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Nu ben ik meer in een knuffelstemming.
Ja, dat helpt eventjes. Maar dat is als honger stillen met een kauwgommetje.quote:
Jij hebt al een vriendinnetjequote:
Keep rubbing then.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat helpt eventjes. Maar dat is als honger stillen met een kauwgommetje.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede omschrijving en herkenbaar helaas. Dat gaat ook niet/nooit veranderen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zekers en jammer voor jullie dat jullie allemaal zo gefrustreerd, depri en chagrijnig in het leven staan, kom op mensen vier het leven, drink, eet, maak lol, neuk en dansquote:
Zoals het hoortquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zekers en jammer voor jullie dat jullie allemaal zo gefrustreerd, depri en chagrijnig in het leven staan, kom op mensen vier het leven, drink, eet, maak lol, neuk en dans
Ik ben niet gefrustreerd, depri en chagrijnigquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zekers en jammer voor jullie dat jullie allemaal zo gefrustreerd, depri en chagrijnig in het leven staan, kom op mensen vier het leven, drink, eet, maak lol, neuk en dans
We kunnen helaas niet allemaal zo'n zelfverklaarde god zijn. Ga alsjeblieft weg, zeg.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet depriquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I am trying, but everytime getting kicked in the face hurts like shit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind zeurende en klagende mensen irritanter dan vrolijke lichthartige mensenquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen helaas niet allemaal zo'n zelfverklaarde god zijn. Ga alsjeblieft weg, zeg.
Me neither. Soms gewoon een beetje meh en eenzaamquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet gefrustreerd, depri en chagrijnig
quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me neither. Soms gewoon een beetje meh en eenzaam.
Ja en ik vind jou een opschepper en een hypocriet. Hoor je mij toch ook niet steeds over?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind zeurende en klagende mensen irritanter dan vrolijke lichthartige mensen
Dat dus. Frustratie en chagrijn leid tot niets. Maar dat betekent niet dat je je nooit eenzaam of even wat minder mag voelen toch?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Me neither. Soms gewoon een beetje meh en eenzaam.
Ga ik zo ook doenquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
Tijd om ff stukje te gaan fietsen. Tot zo
Wil je bij mijn clubjequote:Op zondag 25 oktober 2015 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik voel me ook wel eens eenzaam en meh
Ik zou zeggen bak er een taart van en eet hem opquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en ik vind jou een opschepper en een hypocriet. Hoor je mij toch ook niet steeds over?
quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is t punt, dat heeft iedereen weleens, ook al zegt uitstraling van niet. Het is gewoon menselijk om dat te hebben. Kunst is het niet te vaak te hebben en gelukkig te (kunnen) zijn met wat je wel hebt ipv wat je niet hebt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:54 schreef LovelyLady het volgende:
Geen tijd voor. Ga weg zo.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bak er een taart van en eet hem op
Moest jij niet een paar winkels gaan overvallen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind zeurende en klagende mensen irritanter dan vrolijke lichthartige mensen
Jij mag er ook bijquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Voor mensen met een lelijk gezicht?
* Chuck-N0rr1s bukt en rent heul hard weg
Dan mag ik wel knuffelen met Samzzquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |