kulredenquote:
quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hele zondag middag bij mijn opa sport kijken.Wielrennen
Hiquote:
Die zon, omg die zonquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi.
Heerlijk! Wakker worden met de zon in je gezicht.
Waar leer je voor?quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vandaag niet hoor. Ik moet leren.
De zon die door mijn ramen en tuindeur naar binnen schijntquote:
Hier is het gewoon licht, maar verder...quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
De zon die door mijn ramen en tuindeur naar binnen schijnt.
Het weer past bij je stemming, dusquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier is het gewoon licht, maar verder...
Effe.quote:
Ga iets doen dat je anders nooit doet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou nee.... daar hebben ze bij Mexico last van
Ja stop voor de grap je lul in de stofzuigerquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga iets doen dat je anders nooit doet.
De uitlaat.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja stop voor de grap je lul in de stofzuiger
Doe ik weleens, helpt niksquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga iets doen dat je anders nooit doet.
What, dacht dat je helemaal zonnig was en shitquote:
Ja, ben ik ook. Maar tegelijk ook een beetje blleeeeuh.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
What, dacht dat je helemaal zonnig was en shit
Teveel wijn gehad?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook. Maar tegelijk ook een beetje blleeeeuh.
Oh, nee. Ik heb geen kater of zo. Is puur emotioneelquote:
Heb ik ook weleensquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook. Maar tegelijk ook een beetje blleeeeuh.
Iets lekkersquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
Dadelijk ff lekker stukje fietsen en bij de AH langs, nu nog bedankten wat ik ga koken
Iedereen wel denk ik. De een wat vaker dan de ander. Vanavond ook maar aan de wijn denk ik.quote:
Ah op die fiets.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee. Ik heb geen kater of zo. Is puur emotioneel, niet lichamelijk.
Klinkt lekker. Zit te denken aan chilli of een curry ofzo.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets lekkers
Ik heb zin aan van die dikke noodles met knapperige groentjes
Gister op tv een recept gezien van noodle soep met sugarsnaps, lente uitjes, gember, knoflook, limoen en pepertjes. Heb ik meteen even opgeschrevenquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets lekkers
Ik heb zin aan van die dikke noodles met knapperige groentjes
Bohhhhquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gister op tv een recept gezien van noodle soep met sugarsnaps, lente uitjes, gember, knoflook, limoen en pepertjes. Heb ik meteen even opgeschreven
Man wat heb ik heerlijk coma geslapen
Is toch best basicquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gister op tv een recept gezien van noodle soep met sugarsnaps, lente uitjes, gember, knoflook, limoen en pepertjes. Heb ik meteen even opgeschreven
Man wat heb ik heerlijk coma geslapen
quote:
De tauge lag op het bord en kippenbouillon, sojasaus en sesamolie zat er ook nog in. Zag er verdomd lekker uitquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is toch best basic
Gooi er nog wat tauge en kip bij en njam njam
Oh, nee. Daar heb ik niet zo veel last vanquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah op die fiets.
Alhoewel ik wel altijd een emotionele bitch ben als ik de nacht ervoor gedronken heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |