Hele zondag middag bij mijn opa sport kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:21 schreef UitStraling het volgende:
Damn, als ik iets naargeestig en saai vind is het wel F1 en voetbal kijken op zondag, pure horror
Wielrennenquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hele zondag middag bij mijn opa sport kijken.Wielrennen
Ik voel je pijnquote:Op zondag 25 oktober 2015 09:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hele zondag middag bij mijn opa sport kijken.Wielrennen
Vanmiddag een broederstrijd bij de Ajax-run. Hopelijk blijf ik em voorquote:
Last van een jetlag vanwege het tijdsverschil.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voelt zich nietig in dit grote heelal der gebeurtenissen.
Goed weer voor een loopjequote:Op zondag 25 oktober 2015 09:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vanmiddag een broederstrijd bij de Ajax-run. Hopelijk blijf ik em voorOf samen finishen met een prima tijd, is ook goed.
Daar kun je zowel een positieve als negatieve draai aan geven.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voelt zich nietig in dit grote heelal der gebeurtenissen.
Niet als je Faxie heet. Dat is eenrichtingsverkeer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar kun je zowel een positieve als negatieve draai aan geven.
Ja wat een weertje zeg. Was net al even buiten om de auto schoon te spoelen bij de pomp, heerlijk in de zon is het.quote:
Dit ben ik niet van je gewend vriendje!quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet als je Faxie heet. Dat is eenrichtingsverkeer.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit ben ik niet van je gewend vriendje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:05 schreef xFriendx het volgende:
En over die Ajax-run Flippiee....Dat zou ik ook zeggen als ik jou was!! Om dat na die 0-1 al te doen. Oh oh oh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes en veel plezier alvast.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja wat een weertje zeg. Was net al even buiten om de auto schoon te spoelen bij de pomp, heerlijk in de zon is het.
Ook goedemorgen schattepetatjequote:
Goedemorgen lieverdquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Succes en veel plezier alvast.
[..]
Ook goedemorgen schattepetatje
Als je mij niet goed genoeg kent valt dat gemakkelijk op te lossen natuurlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry misschien moet ik vaker hier kijken.
Mn broertje wreef het al in. 'Ja, je krijgt na afloop wel een Ajax-medaille'quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik jou was!! Om dat na die 0-1 al te doen. Oh oh oh.
Smooth Friendquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je mij niet goed genoeg kent valt dat gemakkelijk op te lossen natuurlijk.
Fijn om te horenquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ondanks de choas in mijn hoofd wel best
Elkaar beter leren kennenquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je mij niet goed genoeg kent valt dat gemakkelijk op te lossen natuurlijk.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mn broertje wreef het al in. 'Ja, je krijgt na afloop wel een Ajax-medaille'![]()
De zon schijnt amper in de tuin, misschien vanmiddag even.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fijn om te horen![]()
Chaos? Gewoon even in de tuin gaan zitten met dit weer en het smelt allemaal weg
Ik plan even wat in.quote:
Ja, eindpunt is in Amsterdam Arena.quote:[..]! Ach wel leuk ook toch.
De loop is in Amsterdam?
En hoeveel km? Ondanks dat het van Ajax is, is het ook wel weer een toffe locatie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, eindpunt is in Amsterdam Arena.
Voor of na dat ze gespeeld hebben vanmiddag?quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik plan even wat in.
[..]
Ja, eindpunt is in Amsterdam Arena.
10km. Er is ook een 5, maar dat is dan net weer even te weinig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En hoeveel km? Ondanks dat het van Ajax is, is het ook wel weer een toffe locatie.
Ze spelen uit. Zodra ik klaar ben met die loop eindig je dus in Arena en kan je daar Vitesse-Ajax kijken. Hadden ze thuis gespeeld had ik voor hardlopen natuurlijk m'n AZ-shirt aangetrokken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor of na dat ze gespeeld hebben vanmiddag?
Snap ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
10km. Er is ook een 5, maar dat is dan net weer even te weinig.
En broer loopt dus ook mee. Dus willen elkaar verslaan natuurlijk
Whehehe. Wel in stijl dus.quote:Op zondag 25 oktober 2015 10:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ze spelen uit. Zodra ik klaar ben met die loop eindig je dus in Arena en kan je daar Vitesse-Ajax kijken. Hadden ze thuis gespeeld had ik voor hardlopen natuurlijk m'n AZ-shirt aangetrokken.
Stomme redenquote:Op zondag 25 oktober 2015 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan is het helemaal een kulreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |