Jemig fax.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Faxie het volgende:
Godverdomme hoerenkankerkut weer een bot!!!![]()
?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Faxie het volgende:
*stapt in auto*quote:
Dat was gisterenquote:
Dat bedoel ik nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat? " Jij bent altijd geil" ?![]()
Leuk voor jequote:Op zondag 25 oktober 2015 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik bruis juist over van de goede zin en de energie, vanmiddag eens de plaatselijke Retail en Horeca blij gaan maken
quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:36 schreef Faxie het volgende:
Just rub one out and be happyquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Het is vervelend af en toe.
*stapt in auto*quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Nu ben ik meer in een knuffelstemming.
Ja, dat helpt eventjes. Maar dat is als honger stillen met een kauwgommetje.quote:
Jij hebt al een vriendinnetjequote:
Keep rubbing then.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat helpt eventjes. Maar dat is als honger stillen met een kauwgommetje.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede omschrijving en herkenbaar helaas. Dat gaat ook niet/nooit veranderen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zekers en jammer voor jullie dat jullie allemaal zo gefrustreerd, depri en chagrijnig in het leven staan, kom op mensen vier het leven, drink, eet, maak lol, neuk en dansquote:
Zoals het hoortquote:Op zondag 25 oktober 2015 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zekers en jammer voor jullie dat jullie allemaal zo gefrustreerd, depri en chagrijnig in het leven staan, kom op mensen vier het leven, drink, eet, maak lol, neuk en dans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |