abonnement Unibet Coolblue
pi_157170046
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 01:04 schreef Drinky het volgende:
Ik ben denk ik klaar met de BP. Mijn schouders zeggen gewoon nee en mijn chest heeft ook weinig kracht om dingen kapot te krijgen. Gek genoeg heb ik nergens last van met cable flyes + betere activatie overal maar ja, dus vooral het feit dat daar mijn schouders geen pijn doen. Daarnaast lijkt het ook of ik qua kracht met flyes gewoon veel beter op een lijn zit met iedereen.

Beetje jammer wel, is toch best een harde oefening.

On another note though. C&J performance gaat met bakken omhoog. Van 60kg pr naar 60kg worksets en 70kg pr na een sessie. Geen idee of het techniek is of kracht (of beide), maar ik kom zo wel weer snel bij mijn 85kg pr uit en voor mij is de ultieme goal toch wel 100kg boven mijn hoofd te kunnen krijgen. We zullen het meemaken.
Om je schouders te ontlasten met bankdrukken kan je beter je ellebogen meer richting je lichaam houden. Iets van 45 graden.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_157174038
Zijn hier ook mensen die meer last van acne hebben dan voor het trainen en dan voornamelijk op rug? Vroeger bijna nooit last van maar krijg soms van die grote rode
pi_157174836
Wat is er mis met Basic fit?
AJ
  donderdag 29 oktober 2015 @ 00:48:14 #204
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_157175463
Twee dagen terug voor de gein een keer in de smith gebenched. Zit in een deload week, dus ach... Waarom niet een keertje voor de lulz.

Tijdens de workout zef had ik het gevoel dat het erg op de front delts gericht was (het voelt erg onnatuurlijk), maar vandaag dus wel enorme DOMs in mijn pecs! Ben licht verbaasd, want het voelde niet bepaald effectief.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 10:51:33 #205
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157179074
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat is er mis met Basic fit?
Afhankelijk van de vestiging. Ze zijn niet allemaal kut, maar de vestiging hier is één grote verzameling van Gucci petjes en nektasjes en stervensdruk met matige faciliteiten.

quote:
7s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:48 schreef star_gazer het volgende:
Twee dagen terug voor de gein een keer in de smith gebenched. Zit in een deload week, dus ach... Waarom niet een keertje voor de lulz.

Tijdens de workout zef had ik het gevoel dat het erg op de front delts gericht was (het voelt erg onnatuurlijk), maar vandaag dus wel enorme DOMs in mijn pecs! Ben licht verbaasd, want het voelde niet bepaald effectief.
Spierpijn hoeft geen indicator te zijn voor een goeie training :P
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157179634
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 00:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wat is er mis met Basic fit?
Snap eerlijk gezegd de haat op basic fit ook niet zo goed. Sure, door de prijs zit het niet bepaald vol met blanke yuppen. Maar qua equipment is er in de buurt niets beters te vinden: squat rack, twee power cage achtige dingen, drie bench presses (flat, decline, en incline), genoeg losse bankjes, en rubbertegels om op te deadliften enz. Dumbbells tot 40kg zal voor sommigen een minpunt zijn maar ik kan er vooralsnog prima mee uit de voeten. En de openingstijden zijn ruim: 24/"7" op doordeweekse dagen en 's weekends van 9 tot 16. Maandag 19u is het natuurlijk stervensdruk, maar voor de rest is het erg goed te doen :Y

(qua motivatie zou ik natuurlijk best wel eens bij een meer hardcore gym willen trainen, maar de enige in de buurt is een tijd terug afgebrand en nooit meer opgestart)
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:32:40 #207
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_157181773
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 11:27 schreef gekkewiebel het volgende:

[..]

Snap eerlijk gezegd de haat op basic fit ook niet zo goed. Sure, door de prijs zit het niet bepaald vol met blanke yuppen. Maar qua equipment is er in de buurt niets beters te vinden: squat rack, twee power cage achtige dingen, drie bench presses (flat, decline, en incline), genoeg losse bankjes, en rubbertegels om op te deadliften enz. Dumbbells tot 40kg zal voor sommigen een minpunt zijn maar ik kan er vooralsnog prima mee uit de voeten. En de openingstijden zijn ruim: 24/"7" op doordeweekse dagen en 's weekends van 9 tot 16. Maandag 19u is het natuurlijk stervensdruk, maar voor de rest is het erg goed te doen :Y

(qua motivatie zou ik natuurlijk best wel eens bij een meer hardcore gym willen trainen, maar de enige in de buurt is een tijd terug afgebrand en nooit meer opgestart)
Dan heb je een van de betere basic fit filialen te pakken. Ben ook wel eens naar een basic fit geweest. Hadden ze het volgende:
1x bench met brede bank waardoor mijn schouderbladen beperkt werden in de beweging
1x incline bench
Eén squat rack, geen powercage, waarbij de laagste stand van de safety bars te hoog was om een parallel squat uit te voeren. Werd dus gedwongen om halve squats te doen in het rack of moest extra stappen terug zetten zodat ik er buiten stond.
Geen rubberen tegels voor deadlifts.
Dumbbells tot 30kg.

Voor de rest hadden ze alle kracht apparatuur wel evenals de cardio wat ze goed hebben geregeld. Kon ook alles wel uitvoeren, ideaal is het echter niet voor een programma met compounds.
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_157181936
Ik lees vaak dat dumbbells tot 30/40 kg een probleem zijn. Ik train met losse gewichten en gebruik geen dumbbells boven de 28kg... wat doen jullie voor een oefeningen waardoor jullie zo een zware dumbbells nodig hebben?
pi_157182067
dumbles gaan bij ons tot 40 kg
daarom doe ik dit onderdeel als laatste, wanneer ik out of power ben na 2 uur borst/triceps/schouders trainen.
Alsnog druk ik het 10 keer *O*
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:54:29 #210
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_157182181
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:40 schreef Questular het volgende:
Ik lees vaak dat dumbbells tot 30/40 kg een probleem zijn. Ik train met losse gewichten en gebruik geen dumbbells boven de 28kg... wat doen jullie voor een oefeningen waardoor jullie zo een zware dumbbells nodig hebben?
Met bv dumbbell rows of die borst-stretch-oefening (ben ff de naam kwijt) zit je al vlug boven de 30..
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:54:52 #211
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_157182193
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:54 schreef VASND het volgende:

[..]

Met bv dumbbell rows of die borst-stretch-oefening (ben ff de naam kwijt) zit je al vlug boven de 30..
Flyes?
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
  donderdag 29 oktober 2015 @ 13:57:01 #212
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_157182230
Mijn basic fit is redelijk compleet. Een powerbank zoals bij crossfit, squat rack, dumbells tot 36kg, 4 barbells, bumper plates, kettlebells en nog een kleine ruimte voor boxjumps en stretches inc foam rollers. Enige wat ik mis is een seated row.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_157182442
ik doe altijd dips voor chest
goed voorover buigen dan voel je het wel
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 29 oktober 2015 @ 14:27:49 #214
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_157182722
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:40 schreef Questular het volgende:
Ik lees vaak dat dumbbells tot 30/40 kg een probleem zijn. Ik train met losse gewichten en gebruik geen dumbbells boven de 28kg... wat doen jullie voor een oefeningen waardoor jullie zo een zware dumbbells nodig hebben?
(flat-/incline-/decline-)presses, flyes, shrugs, lunges, pullovers, noem maar wat joh ^O^
pi_157182908
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:40 schreef Questular het volgende:
Ik lees vaak dat dumbbells tot 30/40 kg een probleem zijn. Ik train met losse gewichten en gebruik geen dumbbells boven de 28kg... wat doen jullie voor een oefeningen waardoor jullie zo een zware dumbbells nodig hebben?
Dan zit je toch ook al haast tegen de 30kg aan? Als ze tot 30 gaan wordt t krap. Flyes (strict) doe ik zeker niet met 30+, eerder 16-22. Maar dumbbell bench presses kom je gauw richting de 30-40, zeker als je wat minder reps doet (5-8)
pi_157183030
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 13:54 schreef Verbosity het volgende:

[..]

Flyes?
denk dat ie pullovers bedoelt
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  donderdag 29 oktober 2015 @ 15:09:46 #217
396441 botje_bouwer
botje bouwen jwz
pi_157183275
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

denk dat ie pullovers bedoelt
die doe ik niet meer, dat heeft me mijn fysio-budget gekost dit jaar...
pi_157184927
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 11:27 schreef gekkewiebel het volgende:

[..]

Snap eerlijk gezegd de haat op basic fit ook niet zo goed. Sure, door de prijs zit het niet bepaald vol met blanke yuppen. Maar qua equipment is er in de buurt niets beters te vinden: squat rack, twee power cage achtige dingen, drie bench presses (flat, decline, en incline), genoeg losse bankjes, en rubbertegels om op te deadliften enz. Dumbbells tot 40kg zal voor sommigen een minpunt zijn maar ik kan er vooralsnog prima mee uit de voeten. En de openingstijden zijn ruim: 24/"7" op doordeweekse dagen en 's weekends van 9 tot 16. Maandag 19u is het natuurlijk stervensdruk, maar voor de rest is het erg goed te doen :Y

(qua motivatie zou ik natuurlijk best wel eens bij een meer hardcore gym willen trainen, maar de enige in de buurt is een tijd terug afgebrand en nooit meer opgestart)
Imo is behalve het publiek wat het aantrekt vaak vind ik de dumbells het enige nadeel. Maarja goed, barbells ftw.
AJ
pi_157185294
Mooi die reclame van Basic Fit meteen boven dit topic.
pi_157185496
Lekker BP sessie neergezet 1x10 losse stang 1x10 50kg om op te warmen, vervolgens 5x5x85 en 3x8x50 close grip om af te sluiten :)
  donderdag 29 oktober 2015 @ 18:09:59 #221
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_157186262
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 14:52 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

denk dat ie pullovers bedoelt
dingdingding. 30 kg flyes zijn wat optimistisch :p
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
[b]Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:[/b]
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_157188999
Dag lieden.
Omdat ik toch maar weer eens tijd vond om mijn bourgondische (lees: te dikke :+ ) lichaam weer te trainen heb ik besloten om SS van Rippletoe te volgen. Ik heb gisteren deadlifts gedaan, maar omdat ik dat vrijwel nooit gedaan heb, heb ik mijn deadlift laten opnemen om te zien of mijn techniek wel goed is. Heb namelijk geen zin om over een paar maanden met een verneukte rug rond te lopen. Maar nu heb ik er zelf weinig verstand van, dus ik dacht wellicht hebben jullie er een betere kijk op.
http://tinypic.com/userme(...)5k2TGxc#.VjJqYrerRaR

En ja ik weet het: Basicfit :') Maar deze is eigenlijk best goed, heeft squatrack en deadliftrack die eigenlijk verder niemand gebruikt. En een laag tokkiegehalte.

Iemand op-of aanmerkingen?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:28:31 #223
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_157196469
quote:
14s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 10:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Afhankelijk van de vestiging. Ze zijn niet allemaal kut, maar de vestiging hier is één grote verzameling van Gucci petjes en nektasjes en stervensdruk met matige faciliteiten.

[..]

Spierpijn hoeft geen indicator te zijn voor een goeie training :P
Nee, maar het fijt dat ik het in mijn pecs had is wel een indicator dat ik in ieder geval de jusite spiergroep pakte.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_157208552
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 20:00 schreef habitue het volgende:
Dag lieden.
Omdat ik toch maar weer eens tijd vond om mijn bourgondische (lees: te dikke :+ ) lichaam weer te trainen heb ik besloten om SS van Rippletoe te volgen. Ik heb gisteren deadlifts gedaan, maar omdat ik dat vrijwel nooit gedaan heb, heb ik mijn deadlift laten opnemen om te zien of mijn techniek wel goed is. Heb namelijk geen zin om over een paar maanden met een verneukte rug rond te lopen. Maar nu heb ik er zelf weinig verstand van, dus ik dacht wellicht hebben jullie er een betere kijk op.
http://tinypic.com/userme(...)5k2TGxc#.VjJqYrerRaR

En ja ik weet het: Basicfit :') Maar deze is eigenlijk best goed, heeft squatrack en deadliftrack die eigenlijk verder niemand gebruikt. En een laag tokkiegehalte.

Iemand op-of aanmerkingen?


Dan ga ik er gewoon vanuit dat ik een natuurtalent ben 8-)
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_157208847
ik zou zeggen bij het neergaan je rug rechter houden
en niet een 360 doen met 100kg
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157209248
Rug idd rechter. Billen en core aanknijpen en 'rechtop' proberen te staan, voorkom kromming in je onderrug. Goed lats aanspannen, en spanning op hamstrings zetten alvorens je lift.
pi_157210499
Set-up is niet goed. Borst verder omhoog, rug recht. Je gaat te snel door je knieën bij het laten zakken. Nek en ruggengraat moeten neutraal zijn, jij kijkt constant ver voor je uit. Ademhaling lijkt ook niet in orde.



Zoek evt. een kopie van Starting Strength en lees het hoofdstuk over de deadlift even door.
Hier staat het eigenlijk ook wel allemaal:
https://www.t-nation.com/training/deconstructing-the-deadlift

Iets bondiger:
https://www.t-nation.com/(...)t-comes-to-deadlifts

[ Bericht 6% gewijzigd door 16meter op 30-10-2015 20:38:04 ]
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:05:32 #228
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157214145
quote:
Te makkelijk om te bashen.
AJ
pi_157214174
Iemand ervaring met sl 5x5?
Mehdi zegt dat je ook spieren tegelijkertijd opbouwt, klopt dit? Hij ie zelf niet bijzonder gespierd.
AJ
pi_157215165
Thanks :) Kan ik wel wat mee.
Ademhaling heb ik inderdaad nog niet op gelet sws. Morgen weer opnieuw.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_157215253
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:20 schreef Kun-Aguero het volgende:
Iemand ervaring met sl 5x5?
Mehdi zegt dat je ook spieren tegelijkertijd opbouwt, klopt dit? Hij ie zelf niet bijzonder gespierd.
Als massa je doel is kan je beter voor een bb schema gaan. Imo
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_157217458
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 22:58 schreef McNulty het volgende:

[..]

Als massa je doel is kan je beter voor een bb schema gaan. Imo
Niet op dit moment het hoofddoel maar ik wil wel wat massa erbij nog.
AJ
pi_157217490
Zie het als een fundering waar altijd profijt van kan hebben.
pi_157219206
Of gewoon hypertrophy bovenop je 5x5. Waarom stoppen bij 5x5? Doe gewoon dropsets of accesory work erbij. Niet alsof iemand werkelijk moe kan zijn in z'n spieren is na 5x5. :')
pi_157219231
Precies, na je laatste SL werkset kan je prima nog wat curls of chinups doen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157220002
Iemand ervaring met Big Gym? (http://www.biggym.nl/) Zie dat er een in Groningen is geopend en aangezien mijn eigen gym langzaam aan het sterven is vroeg ik me af of het een beetje oké daar is.
Feyenoord Rotterdam
pi_157220657
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:06 schreef Faeroer het volgende:
Of gewoon hypertrophy bovenop je 5x5. Waarom stoppen bij 5x5? Doe gewoon dropsets of accesory work erbij. Niet alsof iemand werkelijk moe kan zijn in z'n spieren is na 5x5. :')
Ehh ja, vooral op de squats, na 5x5 bijna m'n max liften is m'n onderrug helemaal kapot.
pi_157220742
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand ervaring met Big Gym? (http://www.biggym.nl/) Zie dat er een in Groningen is geopend en aangezien mijn eigen gym langzaam aan het sterven is vroeg ik me af of het een beetje oké daar is.
Ken het niet, maar die gym ziet er wel tof uit. Powerracks en je kan zelfs een prowler duwen. _O_
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_157220923
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 12:17 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ehh ja, vooral op de squats, na 5x5 bijna m'n max liften is m'n onderrug helemaal kapot.
Dan doe je waarschijnlijk iets fout. Doe je toch wat extra legpresses, of smithmachine?
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:19:10 #241
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_157221447
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 11:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand ervaring met Big Gym? (http://www.biggym.nl/) Zie dat er een in Groningen is geopend en aangezien mijn eigen gym langzaam aan het sterven is vroeg ik me af of het een beetje oké daar is.
Trainde een paar maanden in Zaandam bij BigGym. Was het tweede filiaal, 2 jaar terug. Prima budget gymketen qua materiaal maar ontiegelijk druk en veel bro-science.
Deathlift or Die.
  zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:20:22 #242
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_157222476
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 10:09 schreef Beach het volgende:
Precies, na je laatste SL werkset kan je prima nog wat curls of chinups doen.
Die optie heb je ook in de pro versie :Y) Wel zo makkelijk/lui.
pi_157226139
25% korting op gehele assortiment bulkpowders.nl t/m 1.11.15
code TREAT25
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_157226275
Betekent dit dat er ook 25% minder eiwit inzit dan geclaimed?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157232780
Hoi, ik train chest nooit met Bench press, maar atlijd dumbells. Dit omdat ik altijd alleen train en dus geen spotter oid heb, dus ik vind het relaxedter om gewoon max te gaan met dumbells, zonder risico dat er stang op me ligt :P

Is dit nou 'normaal', niet negatief? Om je chest nooit op Bench Press te trainen, maar altijd (incline) dumbell press/flyes etc. Wat denken jullie
pi_157233022
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 21:53 schreef ulq het volgende:
Hoi, ik train chest nooit met Bench press, maar atlijd dumbells. Dit omdat ik altijd alleen train en dus geen spotter oid heb, dus ik vind het relaxedter om gewoon max te gaan met dumbells, zonder risico dat er stang op me ligt :P

Is dit nou 'normaal', niet negatief? Om je chest nooit op Bench Press te trainen, maar altijd (incline) dumbell press/flyes etc. Wat denken jullie
Je zou kunnen banken zonder spotter, doe ik zelf ook, zijn wel wat manieren om 'm van je chest te tillen mocht je 't niet redden.
pi_157235593
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 oktober 2015 17:42 schreef Beach het volgende:
Betekent dit dat er ook 25% minder eiwit inzit dan geclaimed?
Ja duh
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zondag 1 november 2015 @ 16:08:29 #248
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_157247306
Dus..... Na een jaar lamlendigheid met hartonderzoek, rug en schouderklachten en werkdruk, was ik er een beetje van uit gegaan dat het nu allemaal wel weer beter zou gaan.


Behalve dat ik de afgelopen weken geen gym in kan stappen en na de eerste rep compleet op ben. 1 a 2 oefeningen per keer met 50% van wat ik normaal doe. Alleen cardio gaat redelijk tot nu toe.
Ben al wat meer koolhydraten gaan eten, meer slapen maar het helpt niet, op een enkele verdwaalde goede training na. Iemand suggesties? Ijzer tekort? Iets anders?
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zondag 1 november 2015 @ 16:20:48 #249
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_157247620
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 16:08 schreef stinkie het volgende:
Ben al wat meer koolhydraten gaan eten, meer slapen maar het helpt niet, op een enkele verdwaalde goede training na. Iemand suggesties? Ijzer tekort? Iets anders?
Back to the docter? Klinkt als een burnout o.i.d. -O-
  zondag 1 november 2015 @ 16:37:28 #250
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_157248090
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 16:20 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Back to the docter? Klinkt als een burnout o.i.d. -O-
heb ik ook aan gedacht. Alleen is sporten het enige waar ik het heb. Werk, thuis etc nergens last van. Zelfs de motivatie om naar de gym te gaan is er nog. Wel wat minder, maar toch. Alleen zodra ik op een bankje lig of het rack in stap....
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_157248132
Accepteren dat je weer met nul moet beginnen?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 1 november 2015 @ 18:01:28 #252
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_157250416
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 16:37 schreef stinkie het volgende:

[..]

heb ik ook aan gedacht. Alleen is sporten het enige waar ik het heb. Werk, thuis etc nergens last van. Zelfs de motivatie om naar de gym te gaan is er nog. Wel wat minder, maar toch. Alleen zodra ik op een bankje lig of het rack in stap....
Wellicht is het een naschokje van het vele gebeuren van afgelopen jaar en heb je meer rust nodig. Maargoed naar de dokter gaan kan nooit geen kwaad.
  zondag 1 november 2015 @ 20:25:23 #253
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_157254335
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 16:08 schreef stinkie het volgende:
Dus..... Na een jaar lamlendigheid met hartonderzoek, rug en schouderklachten en werkdruk, was ik er een beetje van uit gegaan dat het nu allemaal wel weer beter zou gaan.

Behalve dat ik de afgelopen weken geen gym in kan stappen en na de eerste rep compleet op ben. 1 a 2 oefeningen per keer met 50% van wat ik normaal doe. Alleen cardio gaat redelijk tot nu toe.
Ben al wat meer koolhydraten gaan eten, meer slapen maar het helpt niet, op een enkele verdwaalde goede training na. Iemand suggesties? Ijzer tekort? Iets anders?
Klinkt inderdaad een beetje als een burnout, of in ieder geval de gevolgen daarvan. Ik denk dat het verstandig is bloed te laten prikken en je hele hormoonhuishouding eens na te late kijken. Een burn out kan je hormoonhuishouding behoorlijk overhoop gooien.
  maandag 2 november 2015 @ 05:58:48 #254
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_157262977
Sta je dan met je bakkus om 5 uur braaf bij de BasicFit.

Doet het nachtslot het niet *O* *O*
  maandag 2 november 2015 @ 06:06:27 #255
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_157262981
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 05:58 schreef JaqenHghar het volgende:
Sta je dan met je bakkus om 5 uur braaf bij de BasicFit.

Doet het nachtslot het niet *O* *O*
Dat is kut. :')

Ik ga zo om 7 uur. Ben nu toch wakker.
  maandag 2 november 2015 @ 06:16:16 #256
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_157262991
quote:
13s.gif Op maandag 2 november 2015 06:06 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dat is kut. :')

Ik ga zo om 7 uur. Ben nu toch wakker.
Behoorlijk ja. Via de autogarage zou ik er in kunnen, maar dan raak ik opgesloten omdat er bij de uitgang gewichtsensoren zitten en de hekken dus niet open gaan 8)7 :+
  maandag 2 november 2015 @ 06:18:49 #257
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_157262995
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 06:16 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Behoorlijk ja. Via de autogarage zou ik er in kunnen, maar dan raak ik opgesloten omdat er bij de uitgang gewichtsensoren zitten en de hekken dus niet open gaan 8)7 :+
_O-

Geen goed plan dus. :')
pi_157263377
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 05:58 schreef JaqenHghar het volgende:
Sta je dan met je bakkus om 5 uur braaf bij de BasicFit.

Doet het nachtslot het niet *O* *O*
Ik dacht altijd dat die 24 uurs Basic Fit van maandagochtend 7 uur tot vrijdagavond half 11 open waren?
  maandag 2 november 2015 @ 09:36:22 #259
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157264062
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 08:19 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat die 24 uurs Basic Fit van maandagochtend 7 uur tot vrijdagavond half 11 open waren?
Pwned
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157271899
Ok nu de winter eraan zit te komen dwaalt mn hoofd richting voorjaar, wanneer de truien weer in de kast blijven en ik mn overhemdmouwen weer op mag stropen om al mn geplande Tinderdates mee te scoren :Y

Oftewel, hoop binnenkort eens te beginnen aan m'n allereerste cut. Nu lees ik her en der dat een gewichtsverlies van 0.5-1kg per week haalbar is. Zit nu op zo'n 15% @95kg, dus stel ik wil naar 10% dan moet ik iets van 4.5 kg vet verliezen.
Is het echt mogelijk zoiets in 4.5 week te halen zonder al te veel verlies aan spiermassa? Het wordt mn eerste cut, is cutten ook nog iets wat de 1e keer ook makkelijker of juist moeilijker is dan later? Hoeveel tijd denken jullie dat ik ongeveer op kan rekenen om naar 10% te gaan?
  maandag 2 november 2015 @ 17:01:24 #261
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_157272356
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 16:40 schreef gekkewiebel het volgende:
Ok nu de winter eraan zit te komen dwaalt mn hoofd richting voorjaar, wanneer de truien weer in de kast blijven en ik mn overhemdmouwen weer op mag stropen om al mn geplande Tinderdates mee te scoren :Y

Oftewel, hoop binnenkort eens te beginnen aan m'n allereerste cut. Nu lees ik her en der dat een gewichtsverlies van 0.5-1kg per week haalbar is. Zit nu op zo'n 15% @95kg, dus stel ik wil naar 10% dan moet ik iets van 4.5 kg vet verliezen.
Is het echt mogelijk zoiets in 4.5 week te halen zonder al te veel verlies aan spiermassa? Het wordt mn eerste cut, is cutten ook nog iets wat de 1e keer ook makkelijker of juist moeilijker is dan later? Hoeveel tijd denken jullie dat ik ongeveer op kan rekenen om naar 10% te gaan?
Een kg per week zonder ondersteuning vanuit de apotheek lijkt me niet goed voor t behoud van je vvm.

Waarom niet een focus op Maart? En dan elke maand of cardio verhogen, of wat met je voeding sleutelen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 2 november 2015 @ 17:08:32 #262
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157272466
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 16:40 schreef gekkewiebel het volgende:
Ok nu de winter eraan zit te komen dwaalt mn hoofd richting voorjaar, wanneer de truien weer in de kast blijven en ik mn overhemdmouwen weer op mag stropen om al mn geplande Tinderdates mee te scoren :Y

Oftewel, hoop binnenkort eens te beginnen aan m'n allereerste cut. Nu lees ik her en der dat een gewichtsverlies van 0.5-1kg per week haalbar is. Zit nu op zo'n 15% @95kg, dus stel ik wil naar 10% dan moet ik iets van 4.5 kg vet verliezen.
Is het echt mogelijk zoiets in 4.5 week te halen zonder al te veel verlies aan spiermassa? Het wordt mn eerste cut, is cutten ook nog iets wat de 1e keer ook makkelijker of juist moeilijker is dan later? Hoeveel tijd denken jullie dat ik ongeveer op kan rekenen om naar 10% te gaan?
Halverwege december is het nog lang geen voorjaar. Zoals Mr.J zegt: je kunt beter voor maart gaan.
pi_157272836
Yes, was inderdaad nog niet van plan om morgen al te gaan cutten maar vroeg me vooral dus af hoe lang t zou gaan duren / wanneer ik eraan moest beginnen. Ga ik eerst nog een paar maandjes bulken :)
  maandag 2 november 2015 @ 17:33:57 #264
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_157272858
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 08:19 schreef Multiply het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat die 24 uurs Basic Fit van maandagochtend 7 uur tot vrijdagavond half 11 open waren?


Ik neem toch aan dat 24 uur toch echt 24 uur betekend.
pi_157273142
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 17:33 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik neem toch aan dat 24 uur toch echt 24 uur betekend.
Keek de basicfit medewerker ook raar toen mijn basicfit '24/7' werd. Hij was de Nederlandse taal niet geheel machtig, de basicfit zou namelijk van maandag tm vrijdag van iets van 07.00 tot 22.00 open zijn :')
Later bleek dat t filiaal dus maandagochtend opengaat en dan aan een ruk openblijft tot vrijdagavond. Dus eigenlijk meer 24/3 dan 24/7..
  maandag 2 november 2015 @ 18:02:14 #266
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_157273301
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 17:50 schreef gekkewiebel het volgende:

[..]

Keek de basicfit medewerker ook raar toen mijn basicfit '24/7' werd. Hij was de Nederlandse taal niet geheel machtig, de basicfit zou namelijk van maandag tm vrijdag van iets van 07.00 tot 22.00 open zijn :')
Later bleek dat t filiaal dus maandagochtend opengaat en dan aan een ruk openblijft tot vrijdagavond. Dus eigenlijk meer 24/3 dan 24/7..
Tjah, we gaan het zien morgenochtend :+
  maandag 2 november 2015 @ 18:12:26 #267
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157273483
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 17:32 schreef gekkewiebel het volgende:
Yes, was inderdaad nog niet van plan om morgen al te gaan cutten maar vroeg me vooral dus af hoe lang t zou gaan duren / wanneer ik eraan moest beginnen. Ga ik eerst nog een paar maandjes bulken :)
Hoe lang ben je al aan het liften?
pi_157273979
Weet niet of jullie er wat aan hebben, maar er is een goede flash sale op sports direct voor under armour kleding. http://www.sportsdirect.c(...)ppp=100&OrderBy=rank

Heb zelf flink wat shirtjes gekocht, kan ik weer even vooruit voor niet te veel centen.
  maandag 2 november 2015 @ 19:13:30 #269
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157274938
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:35 schreef Faeroer het volgende:
Weet niet of jullie er wat aan hebben, maar er is een goede flash sale op sports direct voor under armour kleding. http://www.sportsdirect.c(...)ppp=100&OrderBy=rank

Heb zelf flink wat shirtjes gekocht, kan ik weer even vooruit voor niet te veel centen.
Is dat een beetje goede kwaliteit? Met name die locker shirts.
pi_157275920
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 17:33 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik neem toch aan dat 24 uur toch echt 24 uur betekend.
Helaas niet dus. Alleen de Basic Fit in Zoetermeer zie ik net.
  maandag 2 november 2015 @ 20:21:50 #271
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_157276641
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:51 schreef Multiply het volgende:

[..]

Helaas niet dus. Alleen de Basic Fit in Zoetermeer zie ik net.
:+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg er over. _O-

Eerst maar eens beginnen met Starting Strength. (zonder GOMAD)
pi_157277599
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 18:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Hoe lang ben je al aan het liften?
Af en aan sinds een jaar of 6. Nu en dan (half)jaartje niets, dan weer (half)jaar vol aan de bak, enz. Denk dat ik nu een klein jaar consequent 3x per week ben gegaan incl goede voeding (3600+ kcal p dag met 180g+ eiwitten etc).
Afgelopen half/driekwart jaar vnl op kracht getraind, veel 5 rep compound setjes. Nu sinds een maand of twee wat meer op hypertrofie aan het richten. Hogere reps (10-12). Ter indicatie: bench press 90kg x10, squat atg 100kg x10, deadlift onlangs mee gestopt ivm rugklachten (waarschijnlijk lichte hernia) maar was 145x5 of 120x10
pi_157277668
Iemand z'n test levels wel eens laten checken hier?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_157282123
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Is dat een beetje goede kwaliteit? Met name die locker shirts.
Yes, veelal technical anti-zweet materiaal etc. Ik train er wel fijn in. :)
  dinsdag 3 november 2015 @ 08:50:06 #275
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157285525
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:29 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Yes, veelal technical anti-zweet materiaal etc. Ik train er wel fijn in. :)
Oké, thanks voor de heads-up, ik ga het eens proberen.
  dinsdag 3 november 2015 @ 09:15:37 #276
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157285810
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:55 schreef McNulty het volgende:
Iemand z'n test levels wel eens laten checken hier?
Moet je wel met een heel goed verhaal bij de dokter komen. Je krijgt echt niet zomaar een check van de dokter voor de leuk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 3 november 2015 @ 09:27:13 #277
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_157285978
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Moet je wel met een heel goed verhaal bij de dokter komen. Je krijgt echt niet zomaar een check van de dokter voor de leuk.
Want het kan alleen bij de dokter?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  dinsdag 3 november 2015 @ 09:36:05 #278
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_157286080
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Want het kan alleen bij de dokter?
Geen idee of dat er Hobby-bob thuisprik testen zijn. Wel dus?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_157288089
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Moet je wel met een heel goed verhaal bij de dokter komen. Je krijgt echt niet zomaar een check van de dokter voor de leuk.
Kun je niet gewoon zeggen dat je 'm niet omhoog krijgt of zo?
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:16:25 #280
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_157288098
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Moet je wel met een heel goed verhaal bij de dokter komen. Je krijgt echt niet zomaar een check van de dokter voor de leuk.
De mijne deed destijds niet heel moeilijk. Wel wat vragen over of ik aan AAS wilde beginnen ofzo. Maar ik liet alles checken dus dat stelde hem een soort van gerust. Ik had toen ook daadwerkelijk geen intentie iets te gebruiken trouwens, ik wilde gewoon alles eens checken.

quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Geen idee of dat er Hobby-bob thuisprik testen zijn. Wel dus?
Yep. Je kan online een bloedtest setje bestellen (niet goedkoop), en bij een bloedprikpost in de buurt bloed laten prikken. Je krijgt de buisjes bloed dan terug welke je moet opsturen, en dan krijg je binnen twee weken bericht.
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:16:51 #281
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_157288110
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 17:32 schreef gekkewiebel het volgende:
Yes, was inderdaad nog niet van plan om morgen al te gaan cutten maar vroeg me vooral dus af hoe lang t zou gaan duren / wanneer ik eraan moest beginnen. Ga ik eerst nog een paar maandjes bulken :)
Dat gaat dus niet he als je in t voorjaar op 10% wilt staan.

Dan moet je nu rustig in actie komen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_157288411
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 november 2015 09:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Moet je wel met een heel goed verhaal bij de dokter komen. Je krijgt echt niet zomaar een check van de dokter voor de leuk.
En als je de test levels van een 90jarige hebt krijg je te horen dat er niks mis met je is :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:50:09 #283
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_157288743
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 20:55 schreef McNulty het volgende:
Iemand z'n test levels wel eens laten checken hier?
Vroeger wel eens.

Eerst huisarts, maar die vond 2x wel welletjes. Daarna prive kliniek.

Nu al tijden niet meer.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_157288778
Ongewenst gymadvies part.112

"Ja, als je onder de stang zit moet gewoon een beetje gek zijn in je hoofd en gewoon gaan."
- Brosef Roidiño
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:52:07 #285
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_157288791
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:32 schreef Beach het volgende:

[..]

En als je de test levels van een 90jarige hebt krijg je te horen dat er niks mis met je is :')
Als je echt testlevels wil testen zal je dat over een langere periode moeten doen daar die nogal fluctueert. Als je 's morgens niet meer wakker wordt met een stijve is er waarschijnlijk iets mis. :P

Er wordt wel redelijk wat onderzoek gedaan naar TRT, maar dat staat nog een beetje in de kinderschoenen. Hoewel ze er wel goede resultaten mee hebben behaald. (Google --> Harvard + testosteron)
pi_157288801
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:50 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Vroeger wel eens.

Eerst huisarts, maar die vond 2x wel welletjes. Daarna prive kliniek.

Nu al tijden niet meer.
Deelde hij de resultaten met je? Of kreeg je alleen te horen "het zit goed".
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:54:02 #287
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_157288832
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:52 schreef McNulty het volgende:

[..]

Deelde hij de resultaten met je? Of kreeg je alleen te horen "het zit goed".
Nee, je kreeg wel je papiertje met waardes mee.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_157288852
Vergoedde je verzekeraar dat?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:56:22 #289
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_157288886
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:54 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Nee, je kreeg wel je papiertje met waardes mee.
Als het goed is staan de nominale waarden ook op dat stukje papier, dus kun je zelf lezen of je goed zit of niet.
pi_157288904
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:54 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Nee, je kreeg wel je papiertje met waardes mee.
Nice. Zal vragen of ik een meting kan krijgen aan mijn arts. Verwacht er niet veel van bij hem, maar I shall see.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  dinsdag 3 november 2015 @ 11:58:57 #291
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_157288937
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2015 11:54 schreef Beach het volgende:
Vergoedde je verzekeraar dat?
Via huisarts toen wel ja. Prive kliniek niet.

Maar was toen nog in t oude ziektekosten stelsel vrees ik. :')
Godfather Bodybuilding topic reeks
  dinsdag 3 november 2015 @ 12:45:43 #292
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_157289862
Doet er hier iemand wel eens zowel flat- als incline en decline benchpress in één workout? Heb ik gister weer eens gedaan maar was daarna toch wel aardig naar de klote eigenlijk.
pi_157305164
Nee doe enkel flat en incline, wel ooit decline flyes.

Verbaas me wel hoe vroeg sommige mensen gaan cyclen, gasten van mijn leeftijd(19) die net een jaartje liften en gelijk een of andere domme kuur gaan gebruiken. En dan na afloop van de kuur zeuren dat ze geen motivatie meer hebben.
pi_157323127
Weet iemand een progrssief goed armen schema?
AJ
pi_157323536
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:18 schreef Kun-Aguero het volgende:
Weet iemand een progrssief goed armen schema?
http://www.gym-talk.com/rich-piana-8-hour-arm-workout/
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 4 november 2015 @ 22:15:47 #296
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_157324898
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 18:01 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Wellicht is het een naschokje van het vele gebeuren van afgelopen jaar en heb je meer rust nodig. Maargoed naar de dokter gaan kan nooit geen kwaad.
quote:
7s.gif Op zondag 1 november 2015 20:25 schreef Snakey het volgende:

[..]

Klinkt inderdaad een beetje als een burnout, of in ieder geval de gevolgen daarvan. Ik denk dat het verstandig is bloed te laten prikken en je hele hormoonhuishouding eens na te late kijken. Een burn out kan je hormoonhuishouding behoorlijk overhoop gooien.
volgende week weer keer trainen met oud collega's. Is een groepje wat elkaar aardig weet te pushen dus kijken hoe dat gaat (vorige maand pr bench mee gezet).

Veder neem ik paar weken rust, hoogstens een verdwaalde wandeling. En daarna op een paar niveau's lager opnieuw gaan beginnen. Als dat niet werk ga ik inderdaad bloedwaarden laten nakijken.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 5 november 2015 @ 07:04:04 #297
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_157328909
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:15 schreef stinkie het volgende:

[..]

[..]

volgende week weer keer trainen met oud collega's. Is een groepje wat elkaar aardig weet te pushen dus kijken hoe dat gaat (vorige maand pr bench mee gezet).

Veder neem ik paar weken rust, hoogstens een verdwaalde wandeling. En daarna op een paar niveau's lager opnieuw gaan beginnen. Als dat niet werk ga ik inderdaad bloedwaarden laten nakijken.
Top ^O^ Een voorspoedig herstel gewenst.

Echt heerlijk trouwens, zo vroeg sporten. Alles voor je eigen _O_
Wat me verbaasde was dat het tegen 6 uur ineens behoorlijk "druk" begon te worden.
pi_157330909
quote:
"A lot of the growth you’ll experience on the day will be arm swelling and inflammation"
How convenient! _O-
  donderdag 5 november 2015 @ 13:51:28 #300
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157334601
Via internet dus zo'n Under Armour-hoodie gekocht, maar de rits zit aan de verkeerde kant. In plaats van dat het treintje links zit, zit het rechts... WTF is deze?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')