Klopt, maar het blijft psv... Kutclubquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:07 schreef Montelly het volgende:
Puntentechnisch is het beter voor Feyenoord, bij winst van PSV,
Kutter dan Ajax kan nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar het blijft psv... Kutclub
Eerst interlandweekendquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef asco het volgende:
Weer uit, dat is kut.
Hopelijk doet Mulder wat Muldertjes.
Wat ben jij voor LaPohunter johquote:
Ach, ik zag "nog 1 post"... Wat heeft het dan voor zin om te wachten? Kost alleen maar tijd en voegt niets toe. Een nieuw topic welquote:
En dat 3 topics op rij zeker puur toevalquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ik zag "nog 1 post"... Wat heeft het dan voor zin om te wachten? Kost alleen maar tijd en voegt niets toe. Een nieuw topic wel
Yepquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En dat 3 topics op rij zeker puur toeval
Zo zie je maar weer dat elk puntje telt. Zonde van die pot tegen roda.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef asco het volgende:
http://nos.nl/teletekst#819
Vooraf zou je hier toch meteen voor tekenen.
Europese uitwedstrijden zijn gewoon áltijd lastig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat elk puntje telt. Zonde van die pot tegen roda.
Hopelijk dat het over 2 weken dan wel goed gaat aflopenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:27 schreef Boma het volgende:
[..]
Europese uitwedstrijden zijn gewoon áltijd lastig.
Dan moet er wel heel wat veranderen. Mulder gaat de wedstrijd van z'n leven keepen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hopelijk dat het over 2 weken dan wel goed gaat aflopen
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:03 schreef Jorwol het volgende:
Goede assists van Vilhena en Gustafson trouwens
Teleurstelling dat Feyenoord alsnog won. Nu hebben ze dit tenminste nog.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:40 schreef Tortugal het volgende:
Waarom wil Fox zo graag dat Kramer geschorst wordt??
Mooi die ontlading ook bij Vilhena. Mag van mij wel op de plek van die andere kneus van Vitesse.quote:
Op basis van wat? Voetballend is het zeer pover op die potjes tegen een armoedig slecht Zwolle na.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Elia trekt inderdaad veel verdedigende sprints. Toont goede mentaliteit tot nu toe. Straalt ook bepaalde klasse van zijn acties af.
Edit: overigens ben ik niet onder de indruk van Ajax. Dat is los zand wat daar loopt. Bijna elke positie slechter. Ook al ligt PSV punten achter denk ik dat die het uiteindelijk gaan beslissen met ons.
Fox is Ajax. Daarom.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:40 schreef Tortugal het volgende:
Ajax heeft anders ook aardig wat spelers rondlopen die zich kunnen meten met de onze. Ze spelen momenteel wel slecht maar dat geldt voor ons net zo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Edit: overigens ben ik niet onder de indruk van Ajax. Dat is los zand wat daar loopt. Bijna elke positie slechter. Ook al ligt PSV punten achter denk ik dat die het uiteindelijk gaan beslissen met ons.
Alsof psv zo sterk is. Iedereen in de eredivisie is gewoon weer ouderwets kut en het is niet te voorspellen. Dan noemen we dat spannend ofzo, en dan moet je er van genietenquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:18 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax heeft anders ook aardig wat spelers rondlopen die zich kunnen meten met de onze. Ze spelen momenteel wel slecht maar dat geldt voor ons net zo.
PSV staat voor de winterstop wel op kop.
Slaande beweging Vilhena! Niet beoordeeld door de scheids! Schorsing!quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi die ontlading ook bij Vilhena. Mag van mij wel op de plek van die andere kneus van Vitesse.
Je moet natuurlijk wel even zo'n rondje eromheen maken, anders snap de KNJB het nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:39 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Slaande beweging Vilhena! Niet beoordeeld door de scheids! Schorsing!
PSV laat het liggen tegen de mindere ploegen, die zijn mentaal gewoon nog niet top. Denken er te makkelijk over.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alsof psv zo sterk is. Iedereen in de eredivisie is gewoon weer ouderwets kut en het is niet te voorspellen. Dan noemen we dat spannend ofzo, en dan moet je er van genieten
Je wordt kampioen tegen de kleintjes.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV laat het liggen tegen de mindere ploegen, die zijn mentaal gewoon nog niet top. Denken er te makkelijk over.
Echter, in de wedstrijden tegen Feyenoord en Ajax was PSV verreweg de beste ploeg. Dat zegt wel wat, zeker gelet op het feit dat PSV op alle sleutelposities of spelers is kwijtgeraakt in de zomer, of blessures heeft.
Als PSV tegen de kleintjes gefocust kan spelen, dan staan ze voor de winterstop bovenaan en geven ze het niet meer af. PSV heeft verreweg de sterkste selectie.
Precies. Dat zeg ik.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt kampioen tegen de kleintjes.
Domme actie van hemquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kramer gaat nog worden geschorst zo te zien.
Wel triest van FOX om dat 40-45 keer te herhalenquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Dat zeg ik.
Denk dat Kramer nog wel geschorst gaat worden. Scheids zegt net dat hij de slaande beweging niet heeft gezien/beoordeeld. Lijkt me een wedstrijdje of drie.
Ik vond dat verreweg wel meevallen eigenlijk bij PSV-Feyenoord. Hele matige pot van beide kanten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV laat het liggen tegen de mindere ploegen, die zijn mentaal gewoon nog niet top. Denken er te makkelijk over.
Echter, in de wedstrijden tegen Feyenoord en Ajax was PSV verreweg de beste ploeg. Dat zegt wel wat, zeker gelet op het feit dat PSV op alle sleutelposities of spelers is kwijtgeraakt in de zomer, of blessures heeft.
Als PSV tegen de kleintjes gefocust kan spelen, dan staan ze voor de winterstop bovenaan en geven ze het niet meer af. PSV heeft verreweg de sterkste selectie.
Ach, dat doen ze toch altijd bij alle clubs. Of denk je dat er een complot is?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wel triest van FOX om dat 40-45 keer te herhalen
Is niet erg, dat mag jij natuurlijk vinden. Daar ben je supporter voor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat verreweg wel meevallen eigenlijk bij PSV-Feyenoord. Hele matige pot van beide kanten.
Yep, die zal wel een paar wedstrijdjes tegemoet zien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Dat zeg ik.
Denk dat Kramer nog wel geschorst gaat worden. Scheids zegt net dat hij de slaande beweging niet heeft gezien/beoordeeld. Lijkt me een wedstrijdje of drie.
En jij niet?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Is niet erg, dat mag jij natuurlijk vinden. Daar ben je supporter voor.
Neuh, dat was volgens mij wel de algemene opvatting over die wedstrijd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Is niet erg, dat mag jij natuurlijk vinden. Daar ben je supporter voor.
We schrijven het even op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:29 schreef VXXLL het volgende:
Jullie hadden de scheids wederom niet tegen vandaag
Onthou dit
Heb je de selectie van Feyenoord wel eens bekeken joh ? Die hebben geen enkel toppertje in huis. Allemaal middelmaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:26 schreef Scrummie het volgende:
"verreweg" zelfs..
Kan het ook zijn dat Feyenoord teveel nieuwe spelers moest inpassen ten tijde van PSV - Feyenoord, en Ajax gewoon dramatisch is? Of ligt het allemaal aan de ongelofelijk superioriteit van PSV?
Blijf vooral geloven in dat sprookje overigens, des te harder de tik. PSV is ook, net als Feyenoord en Ajax, middelmaat. PSV heeft misschien een ietsje betere selectie van Feyenoord, maar dat verschil is echt heel minimaal.
Dit dus. Billetjes knijpen, elke week weer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heb je de selectie van Feyenoord wel eens bekeken joh ? Die hebben geen enkel toppertje in huis. Allemaal middelmaat.
Klopt, die Elia en Van Beek kunnen er echt geen pepernoot vanquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heb je de selectie van Feyenoord wel eens bekeken joh ? Die hebben geen enkel toppertje in huis. Allemaal middelmaat.
Karsdorp ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, die Elia en Van Beek kunnen er echt geen pepernoot van
Dat zijn prima spelers. Maar geen spelers die je nog net een niveautje omhoog trekken wat je nodig hebt. PSV heeft er daar twee van met Guardado en de Jong.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, die Elia en Van Beek kunnen er echt geen pepernoot van
Elia heeft nu al een aantal keer de wedstrijd beslist voor Feyenoord, maargoed.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat zijn prima spelers. Maar geen spelers die je nog net een niveautje omhoog trekken wat je nodig hebt. PSV heeft er daar twee van met Guardado en de Jong.
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Maar jullie kunnen hier toch niet serieus denken dat Feyenoord een goed elftal heeft
haha, en dan hopen dat er toch mensen zijn die het oneens met je zijn terwijl het natuurlijk gewoon duidelijk is dat psv veruit het beste en stabielste elftal van de hele eredivisie heeft en met twee vingers in de neus kampioen wordtquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Maar jullie kunnen hier toch niet serieus denken dat Feyenoord een goed elftal heeft
Kan iemand dit vertalen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:42 schreef Adames het volgende:
[..]
haha, en dan hopen dat er toch mensen zijn die het oneens met je zijn terwijl het natuurlijk gewoon duidelijk is dat psv veruit het beste en stabielste elftal van de hele eredivisie heeft en met twee vingers in de neus kampioen wordt
hahaha
Elia vind ik wel echt goed hoor. Maar die gaat dit nooit volhouden. De rest is echt middelmaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat zijn prima spelers. Maar geen spelers die je nog net een niveautje omhoog trekken wat je nodig hebt. PSV heeft er daar twee van met Guardado en de Jong.
Dit snappen ze misschien in dat boeren kut gehucht waar jij vandaan komt, maar in de randstad praten wij vooralsnog abn.quote:
Ik hoor je nu al een paar keer over middelmaat. Maar je bent toch met me eens dat PSV op die mexicaan en de Jong na, ook pure middelmaat is?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Elia vind ik wel echt goed hoor. Maar die gaat dit nooit volhouden. De rest is echt middelmaat.
Maar helaas hadden wij in Eindhoven niets te vertellen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor je nu al een paar keer over middelmaat. Maar je bent toch met me eens dat PSV op die mexicaan en de Jong na, ook pure middelmaat is?
PSV overklaste Feyenoord op alle fronten. Maar zo denderend is PSV verder niet. As said. Kampioen word je tegen de kleintjes. Wie het zal worden, geen idee. Maar qua selectie ontloopt het in de eredivisie niet zoveel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:49 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar helaas hadden wij in Eindhoven niets te vertellen.
Ik zie ze ook wel weer kampioen worden.
Moreno is de beste CV in de eredivisie, Willems (hoewel geblesseerd) is een top-linksback. Potentiële internationale top.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor je nu al een paar keer over middelmaat. Maar je bent toch met me eens dat PSV op die mexicaan en de Jong na, ook pure middelmaat is?
Een flink gedeelte wel ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lees net dat Moreno de beste centrale verdediger van de eredivisie is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Een flink gedeelte wel ja.
Narsingh, Maher, Hendrix, Bruma, Moreno, Arias. Verdomde matig.
Waar zet je het tegen af? Internationaal of beoordeel je ze in de Eredivisie?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hendrix matig? Ga je mond spoelen met groene zeep.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Feyenoord mee blijft doen, maar dan moet het nog wel wat beter allemaal.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV overklaste Feyenoord op alle fronten. Maar zo denderend is PSV verder niet. As said. Kampioen word je tegen de kleintjes. Wie het zal worden, geen idee. Maar qua selectie ontloopt het in de eredivisie niet zoveel.
Fout. Dat is Sven van Beekquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Moreno is de beste CV in de eredivisie,
Goede back ja. Maar al weer een tijdje geblesseerd. Wanneer komt ie terug?quote:Willems (hoewel geblesseerd) is een top-linksback. Potentiële internationale top.
Hoe kom je daar bijquote:PSV heeft op vrijwel elke positie een betere speler dan Feyenoord. Dat kun je middelmaat noemen, maar wat is Feyenoord dan?
Dit is natuurlijk wel waar, aan de andere kant van een overwinning tegen een titelkandidaat een enorme boost geven voor het zelfvertrouwen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kampioen word je tegen de kleintjes.
Als je Arias, Hendrix en Moreno matig vindt dan spoor je niet. Ze zijn op hun positie alle drie minimaal top drie in de Eredivisie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hendrix matig? Ga je mond spoelen met groene zeep.
Ik denk dat de beste CV's elkaar heel weinig ontlopen. In ieder geval niet genoeg om Moreno 'matig' te noemen. Ik vind hem beter dan van Beek. Maar goed, laten we dat nuanceverschil op clubvoorkeur houden.quote:
Einde van deze maand. En dan moet hij natuurlijk wedstrijdfit worden. Na de winterstop zal hij wel weer op niveau zijn.quote:Goede back ja. Maar al weer een tijdje geblesseerd. Wanneer komt ie terug?
Logisch naar de selecties kijken. Op zeker 9 posities heeft PSV een betere basisspeler dan Feyenoord. Maar goed, dat kan ik wel opnoemen, maar dan ben jij het daar toch niet mee eens omdat Feyenoord zo geweldig heeft ingekocht....quote:Hoe kom je daar bij
In de eredivisie zijn de elftallen van Feyenoord, psv en ajax aan elkaar gewaagd. Psv heeft Guardado die erbovenuit springt en Luuk de Jong als goede afmaker, ajax heeft Klaasen en El Ghazi die een eredivisieduel kunnen beslissen, Feyenoord heeft Elia. Maar op die spelers na vind ik het nou niet echt heel bijzonder hoor (onderlinge verschillen kijk ik dan naar) en is het beter dan de rest van de eredivisie, maar zodra een willekeurige club er een beetje op klapt hebben zowel ajax als psv als Feyenoord het gewoon erg lastigquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar zet je het tegen af? Internationaal of beoordeel je ze in de Eredivisie?
Feyenoord geweldig ingekocht?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je Arias, Hendrix en Moreno matig vindt dan spoor je niet. Ze zijn op hun positie alle drie minimaal top drie in de Eredivisie.
[..]
Ik denk dat de beste CV's elkaar heel weinig ontlopen. In ieder geval niet genoeg om Moreno 'matig' te noemen. Ik vind hem beter dan van Beek. Maar goed, laten we dat nuanceverschil op clubvoorkeur houden.
[..]
Einde van deze maand. En dan moet hij natuurlijk wedstrijdfit worden. Na de winterstop zal hij wel weer op niveau zijn.
[..]
Logisch naar de selecties kijken. Op zeker 9 posities heeft PSV een betere basisspeler dan Feyenoord. Maar goed, dat kan ik wel opnoemen, maar dan ben jij het daar toch niet mee eens omdat Feyenoord zo geweldig heeft ingekocht....
Mwah, dat ben ik ook niet met je eens hoor, vind dat je nu wel erg positief bent over de selectie van psv. Gelijkwaardig wel, met wat nuanceverschillen die gebruikt worden in beide elftallen, maar echt beter, neuhquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:09 schreef BadderHaring het volgende:
Logisch naar de selecties kijken. Op zeker 9 posities heeft PSV een betere basisspeler dan Feyenoord. Maar goed, dat kan ik wel opnoemen, maar dan ben jij het daar toch niet mee eens omdat Feyenoord zo geweldig heeft ingekocht....
Dat laatste is zeker waar. Niemand kan in de Eredivisie op 90% een wedstrijd eenvoudig winnen, misschien na de winterstop als 'de top 3' wat beter is ingespeeld en het elkaar zoeken niet meer zo veel energie kost.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In de eredivisie zijn de elftallen van Feyenoord, psv en ajax aan elkaar gewaagd. Psv heeft Guardado die erbovenuit springt en Luuk de Jong als goede afmaker, ajax heeft Klaasen en El Ghazi die een eredivisieduel kunnen beslissen, Feyenoord heeft Elia. Maar op die spelers na vind ik het nou niet echt heel bijzonder hoor (onderlinge verschillen kijk ik dan naar) en is het beter dan de rest van de eredivisie, maar zodra een willekeurige club er een beetje op klapt hebben zowel ajax als psv als Feyenoord het gewoon erg lastig
Waar komen al die topspelers dan vandaan die jij ziet lopen? Waren die er vorig jaar al?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord geweldig ingekocht?
Haha. Feyenoord topic niet gevolgd zeker tijdens de transferperiode?
Dacht ik tot PSV thuis tegen Feyenoord ook. Daarna werd het duidelijk dat PSV inderdaad een betere selectie heeft en dat is ook compleet logisch gezien het budget.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, dat ben ik ook niet met je eens hoor, vind dat je nu wel erg positief bent over de selectie van psv. Gelijkwaardig wel, met wat nuanceverschillen die gebruikt worden in beide elftallen, maar echt beter, neuh
Je vergeet Willems, met afstand de beste back van Nederland. Vorig seizoen 13 assists als ikmeniet vergis.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In de eredivisie zijn de elftallen van Feyenoord, psv en ajax aan elkaar gewaagd. Psv heeft Guardado die erbovenuit springt en Luuk de Jong als goede afmaker, ajax heeft Klaasen en El Ghazi die een eredivisieduel kunnen beslissen, Feyenoord heeft Elia. Maar op die spelers na vind ik het nou niet echt heel bijzonder hoor (onderlinge verschillen kijk ik dan naar) en is het beter dan de rest van de eredivisie, maar zodra een willekeurige club er een beetje op klapt hebben zowel ajax als psv als Feyenoord het gewoon erg lastig
Ik heb vandaag gezapt. Met heel veel pijn en moeite de eerste helft uitgezeten, maar daarna deed het zoveel pijn aan de ogen dat ik het niet meer kon aanzien. Of dat alleen aan Clasie ligt denk ik echter niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:12 schreef Slobeend het volgende:
Sinds Clasie weg is kunnen we niet meer voetballen, die jongen was zo belangrijk
Ja, maar je hebt het tegen iemand die Arias maar rotzooi vindt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je vergeet Willems, met afstand de beste back van Nederland. Vorig seizoen 13 assists als ikmeniet vergis.
Maar ik vind het wat kort door de bocht om te reageren op basis van 1 wedstrijd. Ja, psv heeft meer geld, een bredere selectie (nog breder dan die van Feyenoord), maar de top in de eredivisie speelt toch niet goed? Ja, psv speelde goed tegen Feyenoord, speelde vandaag aardig tegen ajax (ik vond het nou geen superpartij van beide kanten, maar dat zal wellicht aan mij liggen), maar psv heeft het laten liggen tegen kleinere clubs. Op dit moment vind ik geen van de drie ploegen uitgesproken titelfavorietquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dacht ik tot PSV thuis tegen Feyenoord ook. Daarna werd het duidelijk dat PSV inderdaad een betere selectie heeft en dat is ook compleet logisch gezien het budget.
PSV koopt een jongen uit Uruguay voor 7 miljoen om een topper te beslissen. Die luxe heeft Feyenoord niet. Dan is het hengelen in de vijver Kramer/Elia. Nogmaals; compleet logisch.
Geblesseerd, eerst maar kijken hoe die terugkomt op niveauquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je vergeet Willems, met afstand de beste back van Nederland. Vorig seizoen 13 assists als ikmeniet vergis.
Je hebt de verkeerde persoon voor jequote:Op zondag 4 oktober 2015 20:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt het tegen iemand die Arias maar rotzooi vindt.
Welke topspelers bedoel je? Ik heb het niet over topspelers. Ik heb het over pure middelmaat. Dezelfde middelmaat die bij PSV voetbalt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker waar. Niemand kan in de Eredivisie op 90% een wedstrijd eenvoudig winnen, misschien na de winterstop als 'de top 3' wat beter is ingespeeld en het elkaar zoeken niet meer zo veel energie kost.
[..]
Waar komen al die topspelers dan vandaan die jij ziet lopen? Waren die er vorig jaar al?LOL
Het niet Europees spelen is echt een groot voordeel, dat zeker. Maar dan moeten ze wel echt beter gaan spelen, vooral in de combinatie. Want vandaag was echt heel erg slecht. Heel, heel erg slecht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk overigens dat Feyenoord een serieuze kans maakt. Die spelen niet Europees en hebben best wel wat stootkracht op de bank. Ik denk in ieder geval dat ze het langer volhouden dan menigeen voorspelt. Ik voorop trouwens want ik heb steeds geroepen dat Ajax en PSV het gaan uitmaken dit jaar.
Eens, er is op dit moment niet 1 ploeg die erboven uitsteekt. Ja in onderlinge confrontaties is PSV de betere. In de overige wedstrijden is PSV juist de meest wisselvallige.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar ik vind het wat kort door de bocht om te reageren op basis van 1 wedstrijd. Ja, psv heeft meer geld, een bredere selectie (nog breder dan die van Feyenoord), maar de top in de eredivisie speelt toch niet goed? Ja, psv speelde goed tegen Feyenoord, speelde vandaag aardig tegen ajax (ik vond het nou geen superpartij van beide kanten, maar dat zal wellicht aan mij liggen), maar psv heeft het laten liggen tegen kleinere clubs. Op dit moment vind ik geen van de drie ploegen uitgesproken titelfavoriet
PSV had vandaag gewoon de mazzel dat Ajax ook een Europese wedstrijd in de benen had.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het niet Europees spelen is echt een groot voordeel, dat zeker. Maar dan moeten ze wel echt beter gaan spelen, vooral in de combinatie. Want vandaag was echt heel erg slecht. Heel, heel erg slecht.
Middelmaat in vergelijking met wat? Met wat je graag zou zien? Met de top van Europa? Of afgezet tegen de rest van de Eredivisie?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke topspelers bedoel je? Ik heb het niet over topspelers. Ik heb het over pure middelmaat. Dezelfde middelmaat die bij PSV voetbalt.
Ik kan me van PSV vorig seizoen ook een paar wedstrijden herinneren die echt gewoon tenenkrommend slecht waren. Dat hoort er bij.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het niet Europees spelen is echt een groot voordeel, dat zeker. Maar dan moeten ze wel echt beter gaan spelen, vooral in de combinatie. Want vandaag was echt heel erg slecht. Heel, heel erg slecht.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV had vandaag gewoon de mazzel dat Ajax ook een Europese wedstrijd in de benen had.
Tegen Molde. Dat is geen Europese wedstrijd, dat is een oefenpotje tegen het tweede van Sparta.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV had vandaag gewoon de mazzel dat Ajax ook een Europese wedstrijd in de benen had.
Heb alleen de tweede helft gezien, dat was niet goed maar ook zeker niet slecht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die was wel beter, dat klopt. Maar mijn ogen deden nog steeds pijn van de eerste helft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:19 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Heb alleen de tweede helft gezien, dat was niet goed maar ook zeker niet slecht.
boehoehoehoequote:Op zondag 4 oktober 2015 20:19 schreef KillemWieft het volgende:
Meer dan 100 neuzen aangehouden voor huisvredebreuk, het verstoren van de openbare orde en openlijke geweldpleging, maar op het NOS Journaal en RTL Nieuws wordt er met geen woord over gerept. Als er 2 Feyenoord supporters in een fonteintje staan te pissen is het weken lang nieuws.
Middelmaat wat er in de Eredivisie loopt. Het ontloopt elkaar allemaal niet zoveel. Het is tekenend dat een ploeg als Heracles dit jaar na 8 wedstrijden gewoon bovenin mee draait, terwijl ze vorig seizoen na 7 wedstrijden nog 0 punten hadden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Middelmaat in vergelijking met wat? Met wat je graag zou zien? Met de top van Europa? Of afgezet tegen de rest van de Eredivisie?
Ja wel. Hij was de aanjager op het middenveld, zowel in balbezit als balverlies. Kijk hoe belangrijk Hendrix was vandaag bij PSV, die speelde a la Clasie. Misschien wel de belangrijkste positie in je elftal en daar staat bij ons de slapjanus van een Vejinovic.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gezapt. Met heel veel pijn en moeite de eerste helft uitgezeten, maar daarna deed het zoveel pijn aan de ogen dat ik het niet meer kon aanzien. Of dat alleen aan Clasie ligt denk ik echter niet.
Het middenveld van Feyenoord is hun grootste probleem. Daar speelt geen enkele jongen die het een beetje omhoog trekt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:22 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja wel. Hij was de aanjager op het middenveld, zowel in balbezit als balverlies. Kijk hoe belangrijk Hendrix was vandaag bij PSV, die speelde a la Clasie. Misschien wel de belangrijkste positie in je elftal en daar staat bij ons de slapjanus van een Vejinovic.
Mwuah, El Ahmadi is eigenlijk de enige op het middenveld die het hele seizoen meer dan prima speelt. Moet alleen ontzettend veel oplossen omdat Vejinovic positioneel gewoon ronduit zwak is. Het is misschien geen studio sport voetballer, maar wel ontzettend belangrijk voor dit Feyenoord.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het middenveld van Feyenoord is hun grootste probleem. Daar speelt geen enkele jongen die het een beetje omhoog trekt.
Ik vind EL Ahmadi altijd wat flegmatiek. Prima techniek en inzicht maar als het wat tegenzit is hij de eerste die opgeeft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwuah, El Ahmadi is eigenlijk de enige op het middenveld die het hele seizoen meer dan prima speelt. Moet alleen ontzettend veel oplossen omdat Vejinovic positioneel gewoon ronduit zwak is. Het is misschien geen studio sport voetballer, maar wel ontzettend belangrijk voor dit Feyenoord.
El Ahmadi is een topper voor de Eredivisie. Ook heerlijk hard/fel als het even moet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwuah, El Ahmadi is eigenlijk de enige op het middenveld die het hele seizoen meer dan prima speelt. Moet alleen ontzettend veel oplossen omdat Vejinovic positioneel gewoon ronduit zwak is. Het is misschien geen studio sport voetballer, maar wel ontzettend belangrijk voor dit Feyenoord.
haha, nee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik vind EL Ahmadi altijd wat flegmatiek. Prima techniek en inzicht maar als het wat tegenzit is hij de eerste die opgeeft.
Wij winnen nooit van ajax man.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:32 schreef Tortugal het volgende:
Thuis ga je dit seizoen denk ik bijna alles winnen, elke uitwedstrijd die je wint brengt je dichter bij de titel.
twitter:FRFC1908 twitterde op zondag 04-10-2015 om 20:28:41Had Danny het nummer van Feyenoord nog wel @KNVB ?? Dit moet haast wel een foutje zijn. Wilde hij niet die B1 speler van de joden hebben? reageer retweet
Geen Nelom, echt gewoon nee. Nee. Nee. Nee. Geen Nelom. Nooit meer. Nee. Gewoon echt niet. Nee. Nee. Nee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:32 schreef Tortugal het volgende:
Overigens: Volgende wedstrijd Nelom of Botteghin voor Jan-Arie, want die heeft het gewoon absoluut niet in zich om om de titel mee te doen.
piep piep halloquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:34 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:FRFC1908 twitterde op zondag 04-10-2015 om 20:28:41Had Danny het nummer van Feyenoord nog wel @KNVB ?? Dit moet haast wel een foutje zijn. Wilde hij niet die B1 speler van de joden hebben? reageer retweet
Lopen jammer genoeg een hoop calimero's rond bij Feyenoord tegenwoordig, vooral op de sociale mediaquote:
Hij is misschien ook wel wat te fanatiek, eerste helft liet hij zich weer een beetje gek maken door zo'n onbeduidend spelertje van De Graafschap. Maar daar hadden er meer last van. Laat gaan joh.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:41 schreef Scrummie het volgende:
Elia valt mij ook 100% mee. Had er niets van verwacht, wat hem betreft zat ik echt volkomen fout met wat ik zei toen zijn transfer bekend werd gemaakt.
Idd. Wie weet gaat dat er nog ooit uit, maar is natuurlijk ook wel beetje onderdeel van z'n spel, explosiviteit enzo. Misschien als ie 33 is ofzo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is misschien ook wel wat te fanatiek, eerste helft liet hij zich weer een beetje gek maken door zo'n onbeduidend spelertje van De Graafschap. Maar daar hadden er meer last van. Laat gaan joh.
Hij beseft ook wel dat hij aan z'n laatste kans bezig is. Beetje overcompensatie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is misschien ook wel wat te fanatiek, eerste helft liet hij zich weer een beetje gek maken door zo'n onbeduidend spelertje van De Graafschap. Maar daar hadden er meer last van. Laat gaan joh.
Klopt die moet wel echt uitkijken. Vaak ook meteen zo uit z'n plaat gaan tegen de scheidsquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat account is echt vergelijkbaar met kinderziektesquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:34 schreef Sunri5e het volgende:
Overcompenseren koppelen aan presteren is niks mis mee.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:44 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Hij beseft ook wel dat hij aan z'n laatste kans bezig is. Beetje overcompensatie.
Dat zeker. Ik snap hem ook wel verder, hij zal ook wel balen dat zijn carriére zo is gelopen, hij heeft dingen te bewijzen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Overcompenseren koppelen aan presteren is niks mis mee.
Inderdaad. Ook tot op het laatste moment doorzetten. Met zijn fysiek en snelheid blijft hij moeiteloos 90 minuten lang gevaarlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:40 schreef Caland het volgende:
Wat mij vooral bevalt aan Elia is zijn gedrevenheid, dat had ik in deze mate in ieder geval niet verwacht van hem. Als je nu al zoveel klasse ziet in zijn acties, ik schat in dat hij op 70% van zijn kunnen zit momenteel ofzo.
Beetje een smerige voetballer die juist altijd tot het gaatje gaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik vind EL Ahmadi altijd wat flegmatiek. Prima techniek en inzicht maar als het wat tegenzit is hij de eerste die opgeeft.
Die snapt er echt niets van. Praat over alle clubs zo'n onzin.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:57 schreef Typisch het volgende:
Ik heb het idee dat TweeGrolsch niet echt een idee heeft waar hij over praat.
Juist tegen betere ploegen is het lekker om een spits te hebben die aan een halve kans genoeg heeft. Je moet alleen voor genoeg aanvoer zorgen maar dat zit in theorie wel goed met Elia, Karsdorp en Kuyt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:53 schreef hhh38 het volgende:
Kunnen we geen petitie starten om Achahbar in de basis te krijgen als Kramer geschorst wordt. Ik zie die combinaties met Elia en Gustafson al voor me![]()
Tegen de betere ploegen heb je ook niet veel aan Kramer denk ik. Verder Vilhena in plaats van Vejinovic, die viel goed in vandaag zeg.
En Gustafgod.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:00 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Juist tegen betere ploegen is het lekker om een spits te hebben die aan een halve kans genoeg heeft. Je moet alleen voor genoeg aanvoer zorgen maar dat zit in theorie wel goed met Elia, Karsdorp en Kuyt.
Dan heb je het over Achahbar neem ik aan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:00 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Juist tegen betere ploegen is het lekker om een spits te hebben die aan een halve kans genoeg heeft. Je moet alleen voor genoeg aanvoer zorgen maar dat zit in theorie wel goed met Elia, Karsdorp en Kuyt.
Kramer. Achabar is te laat geboren vrees ik.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan heb je het over Achahbar neem ik aan?
Hm, vind Kramer nou niet echt een halve kans spits. Of Achahbar dat wel is, dat zullen we nooit te weten komen, maar mag (als Kramer geschorst wordt) wmb wel een kans krijgen. Zal alleen niet gebeurenquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:04 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Kramer. Achabar is te laat geboren vrees ik.
Kramer is denk ik makkelijker te verdedigen, ondanks z'n lengte. Als je ziet hoe Achahbar het deed tegen PSV (over aan een halve kans genoeg hebben gesproken), zou ik hem er tegen Ajax ook blind in zetten. Helaas denk ik dat Kazim de voorkeur krijgtquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:00 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Achahbar zat niet eens op de bankquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kramer is denk ik makkelijker te verdedigen, ondanks z'n lengte. Als je ziet hoe Achahbar het deed tegen PSV (over aan een halve kans genoeg hebben gesproken), zou ik hem er tegen Ajax ook blind in zetten. Helaas denk ik dat Kazim de voorkeur krijgt
Ik denk dat je daar niemand aan hoeft te herinneren, wat een moment en wedstrijdquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Achahbar zat niet eens op de bank![]()
Kazim tegen Ajax thuis was vorig jaar ook zo'n groot succes, miste toen 4 meter voor het doel
Je kan ook overdrijven hoorquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:37 schreef Henrys het volgende:
Waarom doen al die transferspelers van ons het zo slecht? Bilal,Toornstra,Van Der Heijden,Vejinovic etc
Sekou Cisse lijkt vergeleken hun haast nog een goede aankoop
Toornstra heeft een goed half jaar gehad, Bassie vind ik een nuttige breedteaankoop (wellicht wat duur, maar ik ben niet zo negatief als de meeste hier over hem), Jan-Arie is matig ja, Vejinovic heeft last van de Feyenoord-vloek (ofzo)quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:37 schreef Henrys het volgende:
Waarom doen al die transferspelers van ons het zo slecht? Bilal,Toornstra,Van Der Heijden,Vejinovic etc
Sekou Cisse lijkt vergeleken hun haast nog een goede aankoop
Beetje tribune zitten in de Ligue 2 bij Sochauxquote:
En onze grootste aankoop van de laatste jaren, Botteghin, zit lekker op de bank.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Toornstra heeft een goed half jaar gehad, Bassie vind ik een nuttige breedteaankoop (wellicht wat duur, maar ik ben niet zo negatief als de meeste hier over hem), Jan-Arie is matig ja, Vejinovic heeft last van de Feyenoord-vloek (ofzo)
Botteghin is pas net een maand op de club.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
En onze grootste aankoop van de laatste jaren, Botteghin, zit lekker op de bank.
Snap echt totaal niks van het beleid. Ook dat verhaal met het verlengen van het contract van Achahbar
We hebben nu een geweldige bank en zelfs goede spelers op de tribune. Wat moet Van Geel dan nog meer doen, naast het voor veel geld verkopen en voor veel minder inkopen (wat hij dus ook doet)?quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
En onze grootste aankoop van de laatste jaren, Botteghin, zit lekker op de bank.
Snap echt totaal niks van het beleid. Ook dat verhaal met het verlengen van het contract van Achahbar
Grootste aankoop, wat?quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik wel; de selectie was de afgelopen jaren veel te smal, zodra er iemand wegviel kwam er iemand in die 3 klassen minder was. Dus dan moet je investeren in spelers voor de breedte, zonder dat je heel veel kan uitgeven; Botteghin, Vd Heijden, prima spelers daarvoor. Botteghin kan ook nog zeker van pas komen als je een voorsprong moet verdedigen en je met de rug tegen de muur staat of als Van Beek een keer geblesseerd uitvalt; had je dan echt Dammers willen inbrengen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
Duwen in gezicht of slaande beweging maakt niet heel veel uit, het is beide fout. Het is wat minder schorsing, maar een schorsing zit er wel inquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:47 schreef Sunri5e het volgende:
Op basis van wat zou Kramee geschorst worden? Hij slaat hem toch niet?
Redelijk eens met je verhaal. Al blijf ik het raar vinden als dat je Botteghin én Jood-Arie haalt. 1 van de 2 had volstaan. Warrig beleid ook, omdat Van Geel eerst vol voor een linksback (Dijks) gaat en vervolgens dus twee centrale verdedigers haalt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik wel; de selectie was de afgelopen jaren veel te smal, zodra er iemand wegviel kwam er iemand in die 3 klassen minder was. Dus dan moet je investeren in spelers voor de breedte, zonder dat je heel veel kan uitgeven; Botteghin, Vd Heijden, prima spelers daarvoor. Botteghin kan ook nog zeker van pas komen als je een voorsprong moet verdedigen en je met de rug tegen de muur staat of als Van Beek een keer geblesseerd uitvalt; had je dan echt Dammers willen inbrengen?
Achahbar snap ik ook niet (nou ja, zakelijk gezien wel, maar dat is een ander verhaal). Maar nu is er eindelijk een selectie waarbij je iemand kan wisselen zonder dat het team zwakker wordt, dat is echt al 30 jaar geleden
jij kijkt dus nooit wedstrijden van Feyenoord, jou hoeven we ook niet meer serieus te nemenquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vind Feyenoord ook de sterkste selectie in jaren hebben. Zou me echt niks verbazen als ze kampioen worden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik wel; de selectie was de afgelopen jaren veel te smal, zodra er iemand wegviel kwam er iemand in die 3 klassen minder was. Dus dan moet je investeren in spelers voor de breedte, zonder dat je heel veel kan uitgeven; Botteghin, Vd Heijden, prima spelers daarvoor. Botteghin kan ook nog zeker van pas komen als je een voorsprong moet verdedigen en je met de rug tegen de muur staat of als Van Beek een keer geblesseerd uitvalt; had je dan echt Dammers willen inbrengen?
Achahbar snap ik ook niet (nou ja, zakelijk gezien wel, maar dat is een ander verhaal). Maar nu is er eindelijk een selectie waarbij je iemand kan wisselen zonder dat het team zwakker wordt, dat is echt al 30 jaar geleden
Er nog een stuk meer spelers gehaald in die prijscategorie de laatste jaren.quote:
Hij duwt hem vol in z'n gezicht. Dat is gewoon een debiele actie waar je geschorst voor kan worden. Daarnaast helpt het ook lekker mee dat Fox het dertig keer in slow-motion herhaald heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:47 schreef Sunri5e het volgende:
Op basis van wat zou Kramee geschorst worden? Hij slaat hem toch niet?
Nederlandse ziekte, net als voetballend willen verdedigen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:51 schreef Tortugal het volgende:
Sterk van Van Geel is dat hij niet zoals velen in dit topic alleen maar denkt aan restwaarde. Een speler van 26 vinden veel mensen hier al te oud om te halen
Overgeschakeld op het centrum versterken zodat Kongolo op de back kan spelen. Ik denk dat deze spelers makkelijker te halen waren dan een andere goede linksback.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Redelijk eens met je verhaal. Al blijf ik het raar vinden als dat je Botteghin én Jood-Arie haalt. 1 van de 2 had volstaan. Warrig beleid ook, omdat Van Geel eerst vol voor een linksback (Dijks) gaat en vervolgens dus twee centrale verdedigers haalt.
Waarschijnlijk vond hij Dijks de enige capabele linksback die haalbaar was en was Kongolo op linksback plan B. Dan moet er dus overgeschakeld worden op een LCV en haal je Baco-Arie. Botteghin is backup voor RCV omdat Dammers (nog) niet voldoet. De directie / Gio vindt Nelom iig echt niet meer kunnen, dus er moest iemand voor links komen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Redelijk eens met je verhaal. Al blijf ik het raar vinden als dat je Botteghin én Jood-Arie haalt. 1 van de 2 had volstaan. Warrig beleid ook, omdat Van Geel eerst vol voor een linksback (Dijks) gaat en vervolgens dus twee centrale verdedigers haalt.
Deze man weet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond hij Dijks de enige capabele linksback die haalbaar was en was Kongolo op linksback plan B. Dan moet er dus overgeschakeld worden op een LCV en haal je Baco-Arie. Botteghin is backup voor RCV omdat Dammers (nog) niet voldoet. De directie / Gio vindt Nelom iig echt niet meer kunnen, dus er moest iemand voor links komen.
Dat is wellicht Nederlandse ziekte, graag alles voetballend kunnen doen en dus linksbenig en rechtsbenig centraal hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:53 schreef Henrys het volgende:
En waarom kan Botteghin niet samen met Van Beek spelen? Bij bijna elke topclub in de wereld zijn beide centrale verdedigers rechtsbenig
Jij typt te snelquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:53 schreef Henrys het volgende:
En waarom kan Botteghin niet samen met Van Beek spelen? Bij bijna elke topclub in de wereld zijn beide centrale verdedigers rechtsbenig
quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:52 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Nederlandse ziekte, net als voetballend willen verdedigen.
Een of ander kneuzen tweetje ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:56 schreef exile79 het volgende:
Elia in oranje, is dat al voorbij gekomen hier?
Te brede technische staff.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:57 schreef Tortugal het volgende:
Denk trouwens ook dat de ervaring van Wouters achter de schermen heel belangrijk is, prima van Van Geel ook om hem te halen.
Speelt 3 wedstrijden leuk, laat het maar wat langer zien. Zeg ik over de andere spelers ook, dus voor hem geldt hetzelfdequote:Op zondag 4 oktober 2015 21:56 schreef exile79 het volgende:
Elia in oranje, is dat al voorbij gekomen hier?
Basquote:
Dat zou inderdaad kunnen, maar dan nog vind ik het fameuze schaduwlijstje wel erg karig met namen die elke mongool had kunnen verzinnen en bovendien niet echt in het spel passen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Overgeschakeld op het centrum versterken zodat Kongolo op de back kan spelen. Ik denk dat deze spelers makkelijker te halen waren dan een andere goede linksback.
Niet heel gek.
Mwa niet helemaal mee eens. Het is geen jochie van 18 die net komt kijken. Die jongen heeft echt zijn kwaliteiten, dus in mijn optiek geen slecht idee om hem achter de hand te hebben voor het Nederlands elftal. Ze hadden ook Narsingh of iets dergelijks op kunnen roepenquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Speelt 3 wedstrijden leuk, laat het maar wat langer zien. Zeg ik over de andere spelers ook, dus voor hem geldt hetzelfde
Maar dat is Van Geel, die haalt alleen bekende spelers. Ook moet dan de scouting met meer komen, alhoewel het erop begint te lijken dat ze zowaar een keer goed zaten met Gustafsonquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen, maar dan nog vind ik het fameuze schaduwlijstje wel erg karig met namen die elke mongool had kunnen verzinnen en bovendien niet echt in het spel passen.
Het feit dat alleen Dijks een optie is, is al vrij tragisch.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond hij Dijks de enige capabele linksback die haalbaar was en was Kongolo op linksback plan B. Dan moet er dus overgeschakeld worden op een LCV en haal je Baco-Arie. Botteghin is backup voor RCV omdat Dammers (nog) niet voldoet. De directie / Gio vindt Nelom iig echt niet meer kunnen, dus er moest iemand voor links komen.
Dan blijven er geen spelers meer over voor het Nederlands Elftal, of je komt uit bij spelers als Van der Wiel of De Guzman, die op de bank zitten bij hun clubsquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Speelt 3 wedstrijden leuk, laat het maar wat langer zien. Zeg ik over de andere spelers ook, dus voor hem geldt hetzelfde
Wie anders? Kneuzen als Affelay zitten er al bij en de spoeling is gewoon dun voorin. Liever Elia dan Narsingh.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het feit dat alleen Dijks een optie is, is al vrij tragisch.
Hij heeft kwaliteiten ja, maar laat die voor het eerst in 6(?) jaar zien. Laat hem zich maar constant bewijzen dat hij thuis hoort in het NL elftal en niet laten denken dat hij er al is, denk dat dat wel goed is voor Elia (en dus voor ons)quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mwa niet helemaal mee eens. Het is geen jochie van 18 die net komt kijken. Die jongen heeft echt zijn kwaliteiten, dus in mijn optiek geen slecht idee om hem achter de hand te hebben voor het Nederlands elftal. Ze hadden ook Narsingh of iets dergelijks op kunnen roepen.
Eens wel, maar ik ben best tevreden met hoe het uitgepakt is. Geen fan van V/d Heijden, maar als je Kongolo als back ziet dan is het zeker geen verkeerde om er bij te hebben. Botteghin zie ik het liefst naast Van Beek, maar ik schat Gio wel zo in dat hij verdedigers op waarde kan schatten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen, maar dan nog vind ik het fameuze schaduwlijstje wel erg karig met namen die elke mongool had kunnen verzinnen en bovendien niet echt in het spel passen.
Tja, zoveel goede backs zijn er nou eenmaal niet. Ik weet niet of er in de jeugd nog een linksback / middenvelder loopt die omgevormd kan worden tot linksback?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het feit dat alleen Dijks een optie is, is al vrij tragisch.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan blijven er geen spelers meer over voor het Nederlands Elftal, of je komt uit bij spelers als Van der Wiel of De Guzman, die op de bank zitten bij hun clubs
Geen idee, NL elftal is gewoon een kneuzenbende. Maar ik denk dat het voor ons beter is als Elia zich nog even moet bewijzen, ben bang dat hij terugvalt als hij nu al bij het NL elftal gehaald wordtquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:01 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Wie anders? Kneuzen als Affelay zitten er al bij en de spoeling is gewoon dun voorin. Liever Elia dan Narsingh.
Helemaal mee eens hoor, maar in de huidige situatie van het huidige Nederlandse voetbal vind ik het geen vreemde keuze.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij heeft kwaliteiten ja, maar laat die voor het eerst in 6(?) jaar zien. Laat hem zich maar constant bewijzen dat hij thuis hoort in het NL elftal en niet laten denken dat hij er al is, denk dat dat wel goed is voor Elia (en dus voor ons)
Drenthequote:Op zondag 4 oktober 2015 22:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, maar in de huidige situatie van het huidige Nederlandse voetbal vind ik het geen vreemde keuze.
Er zijn amper alternatieven.
Even de naam vergeten van dat kleine linksbenige ventje, debuteerde vorig jaar ook op de linksbackpositie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, zoveel goede backs zijn er nou eenmaal niet. Ik weet niet of er in de jeugd nog een linksback / middenvelder loopt die omgevormd kan worden tot linksback?
[..]
[..]
Geen idee, NL elftal is gewoon een kneuzenbende. Maar ik denk dat het voor ons beter is als Elia zich nog even moet bewijzen, ben bang dat hij terugvalt als hij nu al bij het NL elftal gehaald wordt
Verdonk gaat zich vooralsnog richten op die positie en Woudenberg doet het de laatste tijd niet onverdienstelijk bij NEC.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, zoveel goede backs zijn er nou eenmaal niet. Ik weet niet of er in de jeugd nog een linksback / middenvelder loopt die omgevormd kan worden tot linksback?
[..]
[..]
Geen idee, NL elftal is gewoon een kneuzenbende. Maar ik denk dat het voor ons beter is als Elia zich nog even moet bewijzen, ben bang dat hij terugvalt als hij nu al bij het NL elftal gehaald wordt
Hm, best dom dat ik niet aan Woudenberg dacht. Mja, ook daarvoor geldt dat die niet goed genoeg werd ingeschat deze zomer en dus weg mocht. Ik ben trouwens geen fervent Van Geel aanhanger oid hoor, maar z'n keuzes zijn logisch te noemen. Wel allemaal veilig, relatief weinig risico maar daar heb ik persoonlijk niet heel veel problemen meequote:Op zondag 4 oktober 2015 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Verdonk gaat zich vooralsnog richten op die positie en Woudenberg doet het de laatste tijd niet onverdienstelijk bij NEC.
Vooral omdat Kramer gewoon achterlijk doet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kramer gaat denk ik sowieso wel een vooronderzoek aan zijn broek krijgen, vooral omdat Feyenoord al een paar keer redelijk goed is weggekomen met Elia en Karsdorp (?).
Ik vind Kongolo het eigenlijk wel meer dan prima doen op die plek, haalt oranje. Lekker laten staan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Jan-Arie eruit, Nelom erin. Ja, Nelom kan niet zo goed voetballen, maar Kongolo is ook maar een matige back. Nu speel je met een CV (behoorlijk wat belangrijker dan een back imo) die er geen kut van kan en een matige back. Met Kongolo centraal en Nelom als back speel je met een redelijk sterke CV en een back die er geen kut van kan.
Per saldo ga je er dan op vooruit
Ja, dat sowieso.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:17 schreef Caland het volgende:
Vooral omdat Kramer gewoon achterlijk doet.
Kongolo als LB in Oranje is ook echt te triest voor woorden natuurlijk. Een van de redenen dat ze Blind beter het trainersdiploma af kunnen nemenquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Kongolo het eigenlijk wel meer dan prima doen op die plek, haalt oranje. Lekker laten staan.
Van Gaal nam hem ook mee als linksback. Ook maar zijn diploma verscheuren?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kongolo als LB in Oranje is ook echt te triest voor woorden natuurlijk. Een van de redenen dat ze Blind beter het trainersdiploma af kunnen nemen
Ik zou eerder Botteghin erin zetten voor Van der Heijden en Kongolo op LB laten staan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Jan-Arie eruit, Nelom erin. Ja, Nelom kan niet zo goed voetballen, maar Kongolo is ook maar een matige back. Nu speel je met een CV (behoorlijk wat belangrijker dan een back imo) die er geen kut van kan en een matige back. Met Kongolo centraal en Nelom als back speel je met een redelijk sterke CV en een back die er geen kut van kan.
Per saldo ga je er dan op vooruit
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou eerder Botteghin erin zetten voor Van der Heijden en Kongolo op LB laten staan.
wat gebeurde er?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:45 schreef TC03 het volgende:
Lol @ Van Bronckhorst net bij Studio Voetbal.Held.
"Off the record" (maar wel opgenomen) zei Van Bronckhorst dat hij nooit iets terugkijkt. Toen ze hem de klap van Kramer wilden laten zien zei hij nogmaals dat hij het niet wilde zien. Dit was duidelijk bewust zodat hij niet voor de camera hoeft te reageren op overtredingen die tot schorsingen kunnen leiden.quote:
Wat een baasquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
"Off the record" (maar wel opgenomen) zei Van Bronckhorst dat hij nooit iets terugkijkt. Toen ze hem de klap van Kramer wilden laten zien zei hij nogmaals dat hij het niet wilde zien. Dit was duidelijk bewust zodat hij niet voor de camera hoeft te reageren op overtredingen die tot schorsingen kunnen leiden.
Vervolgens wordt in het echte interview gevraagd of hij de klap van Kramer heeft gezien en wat hij ervan vond en zegt hij heel droog dat hij het nog niet heeft teruggekeken en dat hij er dus niet over kan oordelen.
Joden omroep!quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:02 schreef Henrys het volgende:
Waarom is die "klap" van Kramer veel meer in de media dan die horrortackle van Veltman? Blijkbaar is een lichte tik veel erger dan een aanzienlijke kans om zwaar geblesseerd te raken
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat een baas
Maar waarom werden deze beelden dan toch door de NOS uitgezonden?
Naja, Veltman en voetbal in één adem noemen doet ook wel een beetje afbreuk aan het spelletje. Maar Kramer is gewoon een kansloze tokkie die zich binnen 13 minuten tegen een degradatiekandidaat uit de tent laat lokken, gelukkig hadden we die nog niet in de groep...quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joden omroep!
Nee, omdat Veltman zijn acties nog iets met voetbal te maken hadden. Dat van Kramer niet.
Waarom Vilhena? Vejinovic is veel beter in mijn optiek, alhoewel hij het niet altijd laat zien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:04 schreef Kerftminister het volgende:
Vermeer
Karsdorp - Van Beek - Botteghin - Kongolo
Vilhena
Gustafson - El Ahmadi
Kuyt - Achahbar - Elia
Dit zou echt de beste opstelling sinds heel lang zijn.
Bankzitters zijn altijd beter, zeker als ze uit de eigen jeugd komen. Is bij elke club zo.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Waarom Vilhena? Vejinovic is veel beter in mijn optiek, alhoewel hij het niet altijd laat zien.
Waarom Kramer eruit, terwijl hij elke wedstrijd scoort. Achahbar heeft het een paar keer leuk gedaan, dus?
Niet altijd? De man heeft nog geen goede wedstrijd gespeeld.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Waarom Vilhena? Vejinovic is veel beter in mijn optiek, alhoewel hij het niet altijd laat zien.
Jammerlijk gesneuvelt tijdens de burgeroorlog.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:08 schreef Henrys het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Mokotjo? hoor je nooit meer wat over net als Leerdam
Mokotjo is basisspeler bij Twente volgens mij. Niet gek dat je weinig hoort van een speler op zijn positie, maar volgens mij speelt ie niet bepaald de pannen van het dak. Leerdam zit nog steeds op de bank bij Vitesse.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:08 schreef Henrys het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Mokotjo? hoor je nooit meer wat over net als Leerdam
Wist wel nog dat hij het bij PEC echt goed deed en iedereen zei dat Van Geel een grote fout had gemaaktquote:Op maandag 5 oktober 2015 01:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mokotjo is basisspeler bij Twente volgens mij. Niet gek dat je weinig hoort van een speler op zijn positie, maar volgens mij speelt ie niet bepaald de pannen van het dak. Leerdam zit nog steeds op de bank bij Vitesse.
Goede keuze gemaakt dus
Uiteindelijk is het niet meer dan een leuke eredivisiespeler gebleken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wist wel nog dat hij het bij PEC echt goed deed en iedereen zei dat Van Geel een grote fout had gemaakt
Hiep hiep hoi, Calimero.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:02 schreef Henrys het volgende:
Waarom is die "klap" van Kramer veel meer in de media dan die horrortackle van Veltman? Blijkbaar is een lichte tik veel erger dan een aanzienlijke kans om zwaar geblesseerd te raken
Zag ik nu pas, maar alsjeblieft danquote:
Je bank werd anders wel erg krap, met een vertrekkende Mathijsen en Bouhla. Nu haal je meer concurrerende spelers ervoor terug. Nu kunnen we erover denken of we Jan-Arie op de bank willen zetten en Botteghin (of Nelom) weer willen brengen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed bezig.quote:Op maandag 5 oktober 2015 07:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zag ik nu pas, maar alsjeblieft dan
[..]
Je bank werd anders wel erg krap, met een vertrekkende Mathijsen en Bouhla. Nu haal je meer concurrerende spelers ervoor terug. Nu kunnen we erover denken of we Jan-Arie op de bank willen zetten en Botteghin (of Nelom) weer willen brengen.
Het veelgehoorde commentaar dat het te dure bankspelers zijn, snap ik wel, maar ik vind het juist erg veel meerwaarde hebben om een dergelijk brede en concurrerende selectie te hebben en dat blijft goedkoper dan onbetwiste basisspelers aantrekken.
Precies, hij moet zijn klauwen thuis houden, maar wat een jankmuil is die Van de Pavoordt, Kramer had rood moeten krijgen, tis duwen en trekken, meneer krijgt een corrigerend tikkie ne dan gaat hij voor de camera lopen janken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het vervelende is alleen dat zo'n Botteghin en Baco Arie waarschijnlijk bij de topsalarissen in de selectie zitten. Daarover zal niemand klagen bij bijvoorbeeld een Elia, maar op termijn bij die 2 wel als de prestaties uitblijven.quote:Op maandag 5 oktober 2015 07:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zag ik nu pas, maar alsjeblieft dan
[..]
Je bank werd anders wel erg krap, met een vertrekkende Mathijsen en Bouhla. Nu haal je meer concurrerende spelers ervoor terug. Nu kunnen we erover denken of we Jan-Arie op de bank willen zetten en Botteghin (of Nelom) weer willen brengen.
Het veelgehoorde commentaar dat het te dure bankspelers zijn, snap ik wel, maar ik vind het juist erg veel meerwaarde hebben om een dergelijk brede en concurrerende selectie te hebben en dat blijft goedkoper dan onbetwiste basisspelers aantrekken.
Vanaf vrijdag 2 oktober om 09.00 uur kunnen seizoenkaarthouders met ruim 20% korting (korting wordt automatisch verrekend) hun eigen seizoenkaartplaats terugkopen voor Feyenoord – Ajax.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Botteghin voor Jan-Arie lijkt me prima.
Ik had een kaart gekocht voor feyenoord-ajax beker, heb maar 18,50 betaald terwijl die 37,50 normaal is.
Hoe kan dat?
Ja want een speler heeft zelf geen keuze.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Vilhena heeft Jorge Mendes als zaakwaarnemer binnengehengeld. Lekker naar Monaco of Valencia als het leven ietwat tegenzit.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want een speler heeft zelf geen keuze.
Ja het is raar, heb seizoenskaart nummer ingevoerd, en geeft de stoel precies weer.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag 2 oktober om 09.00 uur kunnen seizoenkaarthouders met ruim 20% korting (korting wordt automatisch verrekend) hun eigen seizoenkaartplaats terugkopen voor Feyenoord – Ajax.
Misschien dit???
Zou hij zo weinig realiteitszin hebben ja?quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:23 schreef Scrummie het volgende:
Vilhena zie ik dit seizoen gewoon blijven, die gaat niet weg indien Feyenoord in de winter nog mee doet om de bovenste plekken, die wil dan mogelijk kampioen worden, als 1 van de weinigen van zijn generatie.
-weg-quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zou hij zo weinig realiteitszin hebben ja?
Sorry, die was te makkelijk.
TR gemaakt. Niet nodig dit soort scheldpartijen.quote:
Als de laatste van zijn generatie die nog over is ook.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:23 schreef Scrummie het volgende:
Vilhena zie ik dit seizoen gewoon blijven, die gaat niet weg indien Feyenoord in de winter nog mee doet om de bovenste plekken, die wil dan mogelijk kampioen worden, als 1 van de weinigen van zijn generatie.
Kongolo is toch ook dezelfde generatie?quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als de laatste van zijn generatie die nog over is ook.
Nee joh die gaat na afloop contract lekker zijn zakken vullen. Miljoentje of anderhalf tekengeld niks mis mee.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:23 schreef Scrummie het volgende:
Dan Achahbar ook.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kongolo is toch ook dezelfde generatie?
Wellicht heb je een kinderkaart?quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja het is raar, heb seizoenskaart nummer ingevoerd, en geeft de stoel precies weer.
Vejinovic heeft nog geen goede wedstrijd gespeeld, zelfs zijn standaardsituaties zijn om te huilen. Elke keer als Vilhena invalt brengt hij meer dan die pornosnor.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Waarom Kramer eruit, terwijl hij elke wedstrijd scoort. Achahbar heeft het een paar keer leuk gedaan, dus?
Nja, als Kramer nu 3 wedstrijden schorsing krijgt, komt Achahbar denk ik wel weer op de bank, en kan ie wellicht wel weer minuten gaan maken, zoals wellicht in de volgende bekerpotquote:Op maandag 5 oktober 2015 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Kramer is voetballend echt 100532252 keer beter dan Te Vrede. Kan nog best aardig voetballen. Niet goed genoeg, maar dat vergelijk met Te Vrede word ik zo moe van.
Tevens: Achahbar komt er gewoon niet in, hoe graag ik dat ook zou zien uit eindelijk, maar gaat niet gebeuren. Keuze is en blijft tussen Kramer en Kazim, zoveel is nu toch wel duidelijk.
Je had de magische vijf ofzo toch Bruma Rekik Ake Boetius Vilhena?quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kongolo is toch ook dezelfde generatie?
Nou het scheelt echt bar weinig, Te Vrede laat elke bal 20 meter van zijn voet stuiteren, dat doet Kramer iig niet, maar meer credits kan ik hem niet geven. Men noemt hem een targetman, maar dat is Kramer allesbehalve. Kazim moet je ook niet blij van worden, maar die is tenminste aanspeelbaar en kan een bal kaatsen, dat kan je van Kramer niet zeggen, als hij al een bal aanneemt laat hij zich daarna direct vallen waardoor je weer balverlies lijdt, niet gek als je zo'n magere lat bent.quote:Op maandag 5 oktober 2015 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Kramer is voetballend echt 100532252 keer beter dan Te Vrede. Kan nog best aardig voetballen. Niet goed genoeg, maar dat vergelijk met Te Vrede word ik zo moe van.
Tevens: Achahbar komt er gewoon niet in, hoe graag ik dat ook zou zien uit eindelijk, maar gaat niet gebeuren. Keuze is en blijft tussen Kramer en Kazim, zoveel is nu toch wel duidelijk.
Kongolo ipv Bruma, Bruma is een paar jaar ouder.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je had de magische vijf ofzo toch Bruma Rekik Ake Boetius Vilhena?
Kongolo is ook "alweer" 21.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kongolo ipv Bruma, Bruma is een paar jaar ouder.
Volgens mij zie jij heel andere dingen dan ik doe, alles wat je over kramer zegt is van toepassing op Kazim.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nou het scheelt echt bar weinig, Te Vrede laat elke bal 20 meter van zijn voet stuiteren, dat doet Kramer iig niet, maar meer credits kan ik hem niet geven. Men noemt hem een targetman, maar dat is Kramer allesbehalve. Kazim moet je ook niet blij van worden, maar die is tenminste aanspeelbaar en kan een bal kaatsen, dat kan je van Kramer niet zeggen, als hij al een bal aanneemt laat hij zich daarna direct vallen waardoor je weer balverlies lijdt, niet gek als je zo'n magere lat bent.
En tja dat laatste is doodzonde, vraag me echt af welke reden erachter zit.
En Bruma en Rekik zijn al kampioen geworden.quote:Op maandag 5 oktober 2015 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je had de magische vijf ofzo toch Bruma Rekik Ake Boetius Vilhena?
Dat is gewoon waar.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:20 schreef Tortugal het volgende:
Ongelofelijk dat in Studio Voetbal echt wordt gezegd dat Feyenoord door arbitrale dwalingen gedeeld 1e staat
Ach die vonden Veltman goed spelen...... zegt genoeg.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:20 schreef Tortugal het volgende:
Ongelofelijk dat in Studio Voetbal echt wordt gezegd dat Feyenoord door arbitrale dwalingen gedeeld 1e staat
Als je er 9:00 stipt voor gaat zitten en ietwat geluk hebt met de site, dan kan je nog makkelijk aan twee kaarten komen voor hetzelfde vak. (denk ik.) (hoop ik.)quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:47 schreef Piles het volgende:
Hoe schatten jullie de kans in dat ik nog een kaart voor de beker te pakken krijg op het moment dat de seizoenkaarthouders extra mogen kopen?
Zijn er nog veel ongenummerde vakken, wil graag samen met mn vader maar dan wel naast elkaar als het kan (heb 2 seizoenkaarthouders die het voor me gaan proberen).
Die 2-0 was gewoon legitiem. Vermeer komt uit maar had die bal nooit gehad. Ook niet als te de van de Pavert er niet stond.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:20 schreef Tortugal het volgende:
Tyf op. 1 speler gaat bewust voor 'm staan en gaat niet aan de kant. Die Ted heeft alleen oog voor Vermeer en springt voor 'm langs. Obstructie -> geen doelpunt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die 2-0 was gewoon legitiem. Vermeer komt uit maar had die bal nooit gehad. Ook niet als te de van de Pavert er niet stond.
Puur geluk. Europees zou dat nooit worden afgefloten
Als ze de spelregels volgen wel. De uitleg van Makelie was gewoon volledig terecht.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die 2-0 was gewoon legitiem. Vermeer komt uit maar had die bal nooit gehad. Ook niet als te de van de Pavert er niet stond.
Nou hij staat voor hem, zo hey.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Tyf op. 1 speler gaat bewust voor 'm staan en gaat niet aan de kant. Die Ted heeft alleen oog voor Vermeer en springt voor 'm langs. Obstructie -> geen doelpunt.
Arbitrage is in heel Europa kut. Heb een paar potjes Premier League gezien waarbij de scheidsrechters de meest belachelijke beslissingen maken. Het voetbal gaat tegenwoordig te snel en er zijn zo veel camera's die alles vastleggen, dat het makkelijk is om achteraf of vanuit je luie stoel te roepen dat de scheids een blinde lul is terwijl hij het slechts moet doen met 4 paar ogen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat jij de spelregels niet kent en m'n post half leest is niet mijn probleem.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nou hij staat voor hem, zo hey.
Vermeer kwam totaal zinloos uit en wordt gered.
De bal was veel te hoog voor Vermeer. Als die hem wilde stompen werd die boven zijn vuist binnengekopt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:37 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als ze de spelregels volgen wel. De uitleg van Makelie was gewoon volledig terecht.
Dat zeker, maar wel een terechte vrije trap in mijn ogen. Eerst een mannetje die expres in de weg gaat staan (in het vijfmetergebied) waardoor Vermeer niet bij de bal kan komen en dan vervolgens nog Tedje die tegen hem aanspringt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Vermeer kwam totaal zinloos uit en wordt gered.
Nee jij zegt obstructie. Feit is dat er een zooitje spelers staat bij een corner.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat jij de spelregels niet kent en m'n post half leest is niet mijn probleem.
Oke Hans.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee jij zegt obstructie. Feit is dat er een zooitje spelers staat bij een corner.
Vermeer komt als een wijf in en kan nooit bij die bal. Beetje lullig gefloten
Nouja ik vind dat er tijdens een corner wel een hogere graad is van fysieke duels. Er worden wel 6 blokken gezet bij een hoekschop, dit was erg selectief dus. De keeper wordt gewoon in bescherming genomen. Blijft die staan klemt ie de bal gewoon.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat zeker, maar wel een terechte vrije trap in mijn ogen. Eerst een mannetje die expres in de weg gaat staan (in het vijfmetergebied) waardoor Vermeer niet bij de bal kan komen en dan vervolgens nog Tedje die tegen hem aanspringt.
De keeper wordt in bescherming genomen. Juist, jij snapt het. Dat is de hele bedoeling van de regels. In dat kleine vakje voor de goal moet je de keeper zijn werk laten doen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja ik vind dat er tijdens een corner wel een hogere graad is van fysieke duels. Er worden wel 6 blokken gezet bij een hoekschop, dit was erg selectief dus. De keeper wordt gewoon in bescherming genomen. Blijft die staan klemt ie de bal gewoon.
Kijk de beelden maar eens terug. Die gast springt heel duidelijk naar achter en gooit zijn lichaam naar achter om een blok te zetten voor Vermeer in het beschermd gebied. Die bal was niet eens bij hem in de buurt, was puur het dwars zitten van de keeper dus volledig terecht afgekeurd.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee jij zegt obstructie. Feit is dat er een zooitje spelers staat bij een corner.
Vermeer komt als een wijf in en kan nooit bij die bal. Beetje lullig gefloten
Gewoon goed weggekomen pik. Niet voor het eerst dat Vermeer als een wijf loopt te twijfelen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Oke Hans.
Er zijn 2 spelers alleen maar bezig om Vermeer van die bal weg te houden.
Het heeft geen fuck met het uitkomen van Vermeer te maken. Pik.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gewoon goed weggekomen pik. Niet voor het eerst dat Vermeer als een wijf loopt te twijfelen.
Obstructie is als iemand loop naar de bal wordt geblokt. Vermeer had niet eens een idee waar die heen ging. Kip zonder kop verhaal. Lekker om obstructie aan te voeren als die zelf op een kansloze onderneming gaat.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Het heeft geen fuck met het uitkomen van Vermeer te maken. Pik.
De keeper heeft dan ook een beschermde status in de 5, Hans.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja ik vind dat er tijdens een corner wel een hogere graad is van fysieke duels. Er worden wel 6 blokken gezet bij een hoekschop, dit was erg selectief dus. De keeper wordt gewoon in bescherming genomen. Blijft die staan klemt ie de bal gewoon.
Wat een gelul. Waar staat dat in de spelregels, hans?quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:03 schreef Caland het volgende:
[..]
De keeper heeft dan ook een beschermde status in de 5, Hans.
Godver. Wat weet jij eigenlijk wel over voetbal?quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat een gelul. Waar staat dat in de spelregels, hans?
Dat een keeper pas bescherming geniet als die met beide benen van de grond af is. Niet per definitie.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Godver. Wat weet jij eigenlijk wel over voetbal?
quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wat een gelul. Waar staat dat in de spelregels, hans?
quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat een keeper pas bescherming geniet als die met beide benen van de grond af is. Niet per definitie.
Gewoon de regels, Hansje. Maar daar heb je weinig kaas van gegeten.quote:
Lees het nog eens, makker.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gewoon de regels, Hansje. Maar daar heb je weinig kaas van gegeten.
Schreeuwen, schreeuwen maar zelf totaal enige reglementaire onderbouwing missen.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Strafschopgebiedquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Schreeuwen, schreeuwen maar zelf totaal enige reglementaire onderbouwing missen.
Typeert je wel een beetje.
"In de halve cirkel op de kop van het 16 meter gebied heeft de keeper een extra beschermde status. Hij mag
hier niet worden gehinderd. Neem de keepers in bescherming"
Waar dat sprookje over het 5-metergebied vandaan komt
Overigens: http://www.eredivisie.nl/(...)gels_veldvoetbal.pdf
mist het ook enige fundering voor die zogenaamde bescherming.
Ja die had ik al gezien maar mis enige bronvermelding. Dat kan iedereen aanpassenquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Strafschopgebied
De doelman neemt altijd zijn doeltrap in het doelgebied. Dit is een gebied binnen het strafschopgebied. Het is gemarkeerd met een lijn die op 5,5 meter (eigenlijk ongeveer 5,40 meter; 6 yard) vanaf het doel verwijderd is. De keeper heeft een beschermde positie in het doelgebied: wordt de keeper in dit gebied door een tegenstander gehinderd, dan krijgt hij een vrije schop mee.
Vooralsnog... Laten we pas finale conclusies gaan trekken na wedstrijd 34quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Neemt niet weg dat we niks te klagen hebben over de arbitrage dit seizoen.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:40 schreef Tortugal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |