Heb je de selectie van Feyenoord wel eens bekeken joh ? Die hebben geen enkel toppertje in huis. Allemaal middelmaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:26 schreef Scrummie het volgende:
"verreweg" zelfs..
Kan het ook zijn dat Feyenoord teveel nieuwe spelers moest inpassen ten tijde van PSV - Feyenoord, en Ajax gewoon dramatisch is? Of ligt het allemaal aan de ongelofelijk superioriteit van PSV?
Blijf vooral geloven in dat sprookje overigens, des te harder de tik. PSV is ook, net als Feyenoord en Ajax, middelmaat. PSV heeft misschien een ietsje betere selectie van Feyenoord, maar dat verschil is echt heel minimaal.
Dit dus. Billetjes knijpen, elke week weer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heb je de selectie van Feyenoord wel eens bekeken joh ? Die hebben geen enkel toppertje in huis. Allemaal middelmaat.
Klopt, die Elia en Van Beek kunnen er echt geen pepernoot vanquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heb je de selectie van Feyenoord wel eens bekeken joh ? Die hebben geen enkel toppertje in huis. Allemaal middelmaat.
Karsdorp ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, die Elia en Van Beek kunnen er echt geen pepernoot van
Dat zijn prima spelers. Maar geen spelers die je nog net een niveautje omhoog trekken wat je nodig hebt. PSV heeft er daar twee van met Guardado en de Jong.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, die Elia en Van Beek kunnen er echt geen pepernoot van
Elia heeft nu al een aantal keer de wedstrijd beslist voor Feyenoord, maargoed.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat zijn prima spelers. Maar geen spelers die je nog net een niveautje omhoog trekken wat je nodig hebt. PSV heeft er daar twee van met Guardado en de Jong.
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Maar jullie kunnen hier toch niet serieus denken dat Feyenoord een goed elftal heeft
haha, en dan hopen dat er toch mensen zijn die het oneens met je zijn terwijl het natuurlijk gewoon duidelijk is dat psv veruit het beste en stabielste elftal van de hele eredivisie heeft en met twee vingers in de neus kampioen wordtquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Maar jullie kunnen hier toch niet serieus denken dat Feyenoord een goed elftal heeft
Kan iemand dit vertalen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:42 schreef Adames het volgende:
[..]
haha, en dan hopen dat er toch mensen zijn die het oneens met je zijn terwijl het natuurlijk gewoon duidelijk is dat psv veruit het beste en stabielste elftal van de hele eredivisie heeft en met twee vingers in de neus kampioen wordt
hahaha
Elia vind ik wel echt goed hoor. Maar die gaat dit nooit volhouden. De rest is echt middelmaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat zijn prima spelers. Maar geen spelers die je nog net een niveautje omhoog trekken wat je nodig hebt. PSV heeft er daar twee van met Guardado en de Jong.
Dit snappen ze misschien in dat boeren kut gehucht waar jij vandaan komt, maar in de randstad praten wij vooralsnog abn.quote:
Ik hoor je nu al een paar keer over middelmaat. Maar je bent toch met me eens dat PSV op die mexicaan en de Jong na, ook pure middelmaat is?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Elia vind ik wel echt goed hoor. Maar die gaat dit nooit volhouden. De rest is echt middelmaat.
Maar helaas hadden wij in Eindhoven niets te vertellen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor je nu al een paar keer over middelmaat. Maar je bent toch met me eens dat PSV op die mexicaan en de Jong na, ook pure middelmaat is?
PSV overklaste Feyenoord op alle fronten. Maar zo denderend is PSV verder niet. As said. Kampioen word je tegen de kleintjes. Wie het zal worden, geen idee. Maar qua selectie ontloopt het in de eredivisie niet zoveel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:49 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar helaas hadden wij in Eindhoven niets te vertellen.
Ik zie ze ook wel weer kampioen worden.
Moreno is de beste CV in de eredivisie, Willems (hoewel geblesseerd) is een top-linksback. Potentiële internationale top.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor je nu al een paar keer over middelmaat. Maar je bent toch met me eens dat PSV op die mexicaan en de Jong na, ook pure middelmaat is?
Een flink gedeelte wel ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |