Klopt, maar het blijft psv... Kutclubquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:07 schreef Montelly het volgende:
Puntentechnisch is het beter voor Feyenoord, bij winst van PSV,
Kutter dan Ajax kan nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar het blijft psv... Kutclub
Eerst interlandweekendquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:14 schreef asco het volgende:
Weer uit, dat is kut.
Hopelijk doet Mulder wat Muldertjes.
Wat ben jij voor LaPohunter johquote:
Ach, ik zag "nog 1 post"... Wat heeft het dan voor zin om te wachten? Kost alleen maar tijd en voegt niets toe. Een nieuw topic welquote:
En dat 3 topics op rij zeker puur toevalquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ik zag "nog 1 post"... Wat heeft het dan voor zin om te wachten? Kost alleen maar tijd en voegt niets toe. Een nieuw topic wel
Yepquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En dat 3 topics op rij zeker puur toeval
Zo zie je maar weer dat elk puntje telt. Zonde van die pot tegen roda.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef asco het volgende:
http://nos.nl/teletekst#819
Vooraf zou je hier toch meteen voor tekenen.
Europese uitwedstrijden zijn gewoon áltijd lastig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:25 schreef exile79 het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat elk puntje telt. Zonde van die pot tegen roda.
Hopelijk dat het over 2 weken dan wel goed gaat aflopenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:27 schreef Boma het volgende:
[..]
Europese uitwedstrijden zijn gewoon áltijd lastig.
Dan moet er wel heel wat veranderen. Mulder gaat de wedstrijd van z'n leven keepen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hopelijk dat het over 2 weken dan wel goed gaat aflopen
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:03 schreef Jorwol het volgende:
Goede assists van Vilhena en Gustafson trouwens
Teleurstelling dat Feyenoord alsnog won. Nu hebben ze dit tenminste nog.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:40 schreef Tortugal het volgende:
Waarom wil Fox zo graag dat Kramer geschorst wordt??
Mooi die ontlading ook bij Vilhena. Mag van mij wel op de plek van die andere kneus van Vitesse.quote:
Op basis van wat? Voetballend is het zeer pover op die potjes tegen een armoedig slecht Zwolle na.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Elia trekt inderdaad veel verdedigende sprints. Toont goede mentaliteit tot nu toe. Straalt ook bepaalde klasse van zijn acties af.
Edit: overigens ben ik niet onder de indruk van Ajax. Dat is los zand wat daar loopt. Bijna elke positie slechter. Ook al ligt PSV punten achter denk ik dat die het uiteindelijk gaan beslissen met ons.
Fox is Ajax. Daarom.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:40 schreef Tortugal het volgende:
Waarom wil Fox zo graag dat Kramer geschorst wordt??
Ajax heeft anders ook aardig wat spelers rondlopen die zich kunnen meten met de onze. Ze spelen momenteel wel slecht maar dat geldt voor ons net zo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Edit: overigens ben ik niet onder de indruk van Ajax. Dat is los zand wat daar loopt. Bijna elke positie slechter. Ook al ligt PSV punten achter denk ik dat die het uiteindelijk gaan beslissen met ons.
Alsof psv zo sterk is. Iedereen in de eredivisie is gewoon weer ouderwets kut en het is niet te voorspellen. Dan noemen we dat spannend ofzo, en dan moet je er van genietenquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:18 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax heeft anders ook aardig wat spelers rondlopen die zich kunnen meten met de onze. Ze spelen momenteel wel slecht maar dat geldt voor ons net zo.
PSV staat voor de winterstop wel op kop.
Slaande beweging Vilhena! Niet beoordeeld door de scheids! Schorsing!quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi die ontlading ook bij Vilhena. Mag van mij wel op de plek van die andere kneus van Vitesse.
Je moet natuurlijk wel even zo'n rondje eromheen maken, anders snap de KNJB het nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:39 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Slaande beweging Vilhena! Niet beoordeeld door de scheids! Schorsing!
PSV laat het liggen tegen de mindere ploegen, die zijn mentaal gewoon nog niet top. Denken er te makkelijk over.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Alsof psv zo sterk is. Iedereen in de eredivisie is gewoon weer ouderwets kut en het is niet te voorspellen. Dan noemen we dat spannend ofzo, en dan moet je er van genieten
Je wordt kampioen tegen de kleintjes.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV laat het liggen tegen de mindere ploegen, die zijn mentaal gewoon nog niet top. Denken er te makkelijk over.
Echter, in de wedstrijden tegen Feyenoord en Ajax was PSV verreweg de beste ploeg. Dat zegt wel wat, zeker gelet op het feit dat PSV op alle sleutelposities of spelers is kwijtgeraakt in de zomer, of blessures heeft.
Als PSV tegen de kleintjes gefocust kan spelen, dan staan ze voor de winterstop bovenaan en geven ze het niet meer af. PSV heeft verreweg de sterkste selectie.
Precies. Dat zeg ik.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt kampioen tegen de kleintjes.
Domme actie van hemquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kramer gaat nog worden geschorst zo te zien.
Wel triest van FOX om dat 40-45 keer te herhalenquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Dat zeg ik.
Denk dat Kramer nog wel geschorst gaat worden. Scheids zegt net dat hij de slaande beweging niet heeft gezien/beoordeeld. Lijkt me een wedstrijdje of drie.
Ik vond dat verreweg wel meevallen eigenlijk bij PSV-Feyenoord. Hele matige pot van beide kanten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV laat het liggen tegen de mindere ploegen, die zijn mentaal gewoon nog niet top. Denken er te makkelijk over.
Echter, in de wedstrijden tegen Feyenoord en Ajax was PSV verreweg de beste ploeg. Dat zegt wel wat, zeker gelet op het feit dat PSV op alle sleutelposities of spelers is kwijtgeraakt in de zomer, of blessures heeft.
Als PSV tegen de kleintjes gefocust kan spelen, dan staan ze voor de winterstop bovenaan en geven ze het niet meer af. PSV heeft verreweg de sterkste selectie.
Ach, dat doen ze toch altijd bij alle clubs. Of denk je dat er een complot is?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Wel triest van FOX om dat 40-45 keer te herhalen
Is niet erg, dat mag jij natuurlijk vinden. Daar ben je supporter voor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat verreweg wel meevallen eigenlijk bij PSV-Feyenoord. Hele matige pot van beide kanten.
Yep, die zal wel een paar wedstrijdjes tegemoet zien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Dat zeg ik.
Denk dat Kramer nog wel geschorst gaat worden. Scheids zegt net dat hij de slaande beweging niet heeft gezien/beoordeeld. Lijkt me een wedstrijdje of drie.
En jij niet?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Is niet erg, dat mag jij natuurlijk vinden. Daar ben je supporter voor.
Neuh, dat was volgens mij wel de algemene opvatting over die wedstrijd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Is niet erg, dat mag jij natuurlijk vinden. Daar ben je supporter voor.
We schrijven het even op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:29 schreef VXXLL het volgende:
Jullie hadden de scheids wederom niet tegen vandaag
Onthou dit
Heb je de selectie van Feyenoord wel eens bekeken joh ? Die hebben geen enkel toppertje in huis. Allemaal middelmaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:26 schreef Scrummie het volgende:
"verreweg" zelfs..
Kan het ook zijn dat Feyenoord teveel nieuwe spelers moest inpassen ten tijde van PSV - Feyenoord, en Ajax gewoon dramatisch is? Of ligt het allemaal aan de ongelofelijk superioriteit van PSV?
Blijf vooral geloven in dat sprookje overigens, des te harder de tik. PSV is ook, net als Feyenoord en Ajax, middelmaat. PSV heeft misschien een ietsje betere selectie van Feyenoord, maar dat verschil is echt heel minimaal.
Dit dus. Billetjes knijpen, elke week weer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heb je de selectie van Feyenoord wel eens bekeken joh ? Die hebben geen enkel toppertje in huis. Allemaal middelmaat.
Klopt, die Elia en Van Beek kunnen er echt geen pepernoot vanquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Heb je de selectie van Feyenoord wel eens bekeken joh ? Die hebben geen enkel toppertje in huis. Allemaal middelmaat.
Karsdorp ook niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, die Elia en Van Beek kunnen er echt geen pepernoot van
Dat zijn prima spelers. Maar geen spelers die je nog net een niveautje omhoog trekken wat je nodig hebt. PSV heeft er daar twee van met Guardado en de Jong.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, die Elia en Van Beek kunnen er echt geen pepernoot van
Elia heeft nu al een aantal keer de wedstrijd beslist voor Feyenoord, maargoed.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat zijn prima spelers. Maar geen spelers die je nog net een niveautje omhoog trekken wat je nodig hebt. PSV heeft er daar twee van met Guardado en de Jong.
Nee natuurlijk nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Maar jullie kunnen hier toch niet serieus denken dat Feyenoord een goed elftal heeft
haha, en dan hopen dat er toch mensen zijn die het oneens met je zijn terwijl het natuurlijk gewoon duidelijk is dat psv veruit het beste en stabielste elftal van de hele eredivisie heeft en met twee vingers in de neus kampioen wordtquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
Maar jullie kunnen hier toch niet serieus denken dat Feyenoord een goed elftal heeft
Kan iemand dit vertalen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:42 schreef Adames het volgende:
[..]
haha, en dan hopen dat er toch mensen zijn die het oneens met je zijn terwijl het natuurlijk gewoon duidelijk is dat psv veruit het beste en stabielste elftal van de hele eredivisie heeft en met twee vingers in de neus kampioen wordt
hahaha
Elia vind ik wel echt goed hoor. Maar die gaat dit nooit volhouden. De rest is echt middelmaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat zijn prima spelers. Maar geen spelers die je nog net een niveautje omhoog trekken wat je nodig hebt. PSV heeft er daar twee van met Guardado en de Jong.
Dit snappen ze misschien in dat boeren kut gehucht waar jij vandaan komt, maar in de randstad praten wij vooralsnog abn.quote:
Ik hoor je nu al een paar keer over middelmaat. Maar je bent toch met me eens dat PSV op die mexicaan en de Jong na, ook pure middelmaat is?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Elia vind ik wel echt goed hoor. Maar die gaat dit nooit volhouden. De rest is echt middelmaat.
Maar helaas hadden wij in Eindhoven niets te vertellen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor je nu al een paar keer over middelmaat. Maar je bent toch met me eens dat PSV op die mexicaan en de Jong na, ook pure middelmaat is?
PSV overklaste Feyenoord op alle fronten. Maar zo denderend is PSV verder niet. As said. Kampioen word je tegen de kleintjes. Wie het zal worden, geen idee. Maar qua selectie ontloopt het in de eredivisie niet zoveel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:49 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar helaas hadden wij in Eindhoven niets te vertellen.
Ik zie ze ook wel weer kampioen worden.
Moreno is de beste CV in de eredivisie, Willems (hoewel geblesseerd) is een top-linksback. Potentiële internationale top.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor je nu al een paar keer over middelmaat. Maar je bent toch met me eens dat PSV op die mexicaan en de Jong na, ook pure middelmaat is?
Een flink gedeelte wel ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik lees net dat Moreno de beste centrale verdediger van de eredivisie is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Een flink gedeelte wel ja.
Narsingh, Maher, Hendrix, Bruma, Moreno, Arias. Verdomde matig.
Waar zet je het tegen af? Internationaal of beoordeel je ze in de Eredivisie?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hendrix matig? Ga je mond spoelen met groene zeep.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:57 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Feyenoord mee blijft doen, maar dan moet het nog wel wat beter allemaal.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV overklaste Feyenoord op alle fronten. Maar zo denderend is PSV verder niet. As said. Kampioen word je tegen de kleintjes. Wie het zal worden, geen idee. Maar qua selectie ontloopt het in de eredivisie niet zoveel.
Fout. Dat is Sven van Beekquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Moreno is de beste CV in de eredivisie,
Goede back ja. Maar al weer een tijdje geblesseerd. Wanneer komt ie terug?quote:Willems (hoewel geblesseerd) is een top-linksback. Potentiële internationale top.
Hoe kom je daar bijquote:PSV heeft op vrijwel elke positie een betere speler dan Feyenoord. Dat kun je middelmaat noemen, maar wat is Feyenoord dan?
Dit is natuurlijk wel waar, aan de andere kant van een overwinning tegen een titelkandidaat een enorme boost geven voor het zelfvertrouwen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kampioen word je tegen de kleintjes.
Als je Arias, Hendrix en Moreno matig vindt dan spoor je niet. Ze zijn op hun positie alle drie minimaal top drie in de Eredivisie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hendrix matig? Ga je mond spoelen met groene zeep.
Ik denk dat de beste CV's elkaar heel weinig ontlopen. In ieder geval niet genoeg om Moreno 'matig' te noemen. Ik vind hem beter dan van Beek. Maar goed, laten we dat nuanceverschil op clubvoorkeur houden.quote:
Einde van deze maand. En dan moet hij natuurlijk wedstrijdfit worden. Na de winterstop zal hij wel weer op niveau zijn.quote:Goede back ja. Maar al weer een tijdje geblesseerd. Wanneer komt ie terug?
Logisch naar de selecties kijken. Op zeker 9 posities heeft PSV een betere basisspeler dan Feyenoord. Maar goed, dat kan ik wel opnoemen, maar dan ben jij het daar toch niet mee eens omdat Feyenoord zo geweldig heeft ingekocht....quote:Hoe kom je daar bij
In de eredivisie zijn de elftallen van Feyenoord, psv en ajax aan elkaar gewaagd. Psv heeft Guardado die erbovenuit springt en Luuk de Jong als goede afmaker, ajax heeft Klaasen en El Ghazi die een eredivisieduel kunnen beslissen, Feyenoord heeft Elia. Maar op die spelers na vind ik het nou niet echt heel bijzonder hoor (onderlinge verschillen kijk ik dan naar) en is het beter dan de rest van de eredivisie, maar zodra een willekeurige club er een beetje op klapt hebben zowel ajax als psv als Feyenoord het gewoon erg lastigquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar zet je het tegen af? Internationaal of beoordeel je ze in de Eredivisie?
Feyenoord geweldig ingekocht?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je Arias, Hendrix en Moreno matig vindt dan spoor je niet. Ze zijn op hun positie alle drie minimaal top drie in de Eredivisie.
[..]
Ik denk dat de beste CV's elkaar heel weinig ontlopen. In ieder geval niet genoeg om Moreno 'matig' te noemen. Ik vind hem beter dan van Beek. Maar goed, laten we dat nuanceverschil op clubvoorkeur houden.
[..]
Einde van deze maand. En dan moet hij natuurlijk wedstrijdfit worden. Na de winterstop zal hij wel weer op niveau zijn.
[..]
Logisch naar de selecties kijken. Op zeker 9 posities heeft PSV een betere basisspeler dan Feyenoord. Maar goed, dat kan ik wel opnoemen, maar dan ben jij het daar toch niet mee eens omdat Feyenoord zo geweldig heeft ingekocht....
Mwah, dat ben ik ook niet met je eens hoor, vind dat je nu wel erg positief bent over de selectie van psv. Gelijkwaardig wel, met wat nuanceverschillen die gebruikt worden in beide elftallen, maar echt beter, neuhquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:09 schreef BadderHaring het volgende:
Logisch naar de selecties kijken. Op zeker 9 posities heeft PSV een betere basisspeler dan Feyenoord. Maar goed, dat kan ik wel opnoemen, maar dan ben jij het daar toch niet mee eens omdat Feyenoord zo geweldig heeft ingekocht....
Dat laatste is zeker waar. Niemand kan in de Eredivisie op 90% een wedstrijd eenvoudig winnen, misschien na de winterstop als 'de top 3' wat beter is ingespeeld en het elkaar zoeken niet meer zo veel energie kost.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In de eredivisie zijn de elftallen van Feyenoord, psv en ajax aan elkaar gewaagd. Psv heeft Guardado die erbovenuit springt en Luuk de Jong als goede afmaker, ajax heeft Klaasen en El Ghazi die een eredivisieduel kunnen beslissen, Feyenoord heeft Elia. Maar op die spelers na vind ik het nou niet echt heel bijzonder hoor (onderlinge verschillen kijk ik dan naar) en is het beter dan de rest van de eredivisie, maar zodra een willekeurige club er een beetje op klapt hebben zowel ajax als psv als Feyenoord het gewoon erg lastig
Waar komen al die topspelers dan vandaan die jij ziet lopen? Waren die er vorig jaar al?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Feyenoord geweldig ingekocht?
Haha. Feyenoord topic niet gevolgd zeker tijdens de transferperiode?
Dacht ik tot PSV thuis tegen Feyenoord ook. Daarna werd het duidelijk dat PSV inderdaad een betere selectie heeft en dat is ook compleet logisch gezien het budget.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, dat ben ik ook niet met je eens hoor, vind dat je nu wel erg positief bent over de selectie van psv. Gelijkwaardig wel, met wat nuanceverschillen die gebruikt worden in beide elftallen, maar echt beter, neuh
Je vergeet Willems, met afstand de beste back van Nederland. Vorig seizoen 13 assists als ikmeniet vergis.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In de eredivisie zijn de elftallen van Feyenoord, psv en ajax aan elkaar gewaagd. Psv heeft Guardado die erbovenuit springt en Luuk de Jong als goede afmaker, ajax heeft Klaasen en El Ghazi die een eredivisieduel kunnen beslissen, Feyenoord heeft Elia. Maar op die spelers na vind ik het nou niet echt heel bijzonder hoor (onderlinge verschillen kijk ik dan naar) en is het beter dan de rest van de eredivisie, maar zodra een willekeurige club er een beetje op klapt hebben zowel ajax als psv als Feyenoord het gewoon erg lastig
Ik heb vandaag gezapt. Met heel veel pijn en moeite de eerste helft uitgezeten, maar daarna deed het zoveel pijn aan de ogen dat ik het niet meer kon aanzien. Of dat alleen aan Clasie ligt denk ik echter niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:12 schreef Slobeend het volgende:
Sinds Clasie weg is kunnen we niet meer voetballen, die jongen was zo belangrijk
Ja, maar je hebt het tegen iemand die Arias maar rotzooi vindt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je vergeet Willems, met afstand de beste back van Nederland. Vorig seizoen 13 assists als ikmeniet vergis.
Maar ik vind het wat kort door de bocht om te reageren op basis van 1 wedstrijd. Ja, psv heeft meer geld, een bredere selectie (nog breder dan die van Feyenoord), maar de top in de eredivisie speelt toch niet goed? Ja, psv speelde goed tegen Feyenoord, speelde vandaag aardig tegen ajax (ik vond het nou geen superpartij van beide kanten, maar dat zal wellicht aan mij liggen), maar psv heeft het laten liggen tegen kleinere clubs. Op dit moment vind ik geen van de drie ploegen uitgesproken titelfavorietquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dacht ik tot PSV thuis tegen Feyenoord ook. Daarna werd het duidelijk dat PSV inderdaad een betere selectie heeft en dat is ook compleet logisch gezien het budget.
PSV koopt een jongen uit Uruguay voor 7 miljoen om een topper te beslissen. Die luxe heeft Feyenoord niet. Dan is het hengelen in de vijver Kramer/Elia. Nogmaals; compleet logisch.
Geblesseerd, eerst maar kijken hoe die terugkomt op niveauquote:Op zondag 4 oktober 2015 20:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je vergeet Willems, met afstand de beste back van Nederland. Vorig seizoen 13 assists als ikmeniet vergis.
Je hebt de verkeerde persoon voor jequote:Op zondag 4 oktober 2015 20:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt het tegen iemand die Arias maar rotzooi vindt.
Welke topspelers bedoel je? Ik heb het niet over topspelers. Ik heb het over pure middelmaat. Dezelfde middelmaat die bij PSV voetbalt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker waar. Niemand kan in de Eredivisie op 90% een wedstrijd eenvoudig winnen, misschien na de winterstop als 'de top 3' wat beter is ingespeeld en het elkaar zoeken niet meer zo veel energie kost.
[..]
Waar komen al die topspelers dan vandaan die jij ziet lopen? Waren die er vorig jaar al?LOL
Het niet Europees spelen is echt een groot voordeel, dat zeker. Maar dan moeten ze wel echt beter gaan spelen, vooral in de combinatie. Want vandaag was echt heel erg slecht. Heel, heel erg slecht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk overigens dat Feyenoord een serieuze kans maakt. Die spelen niet Europees en hebben best wel wat stootkracht op de bank. Ik denk in ieder geval dat ze het langer volhouden dan menigeen voorspelt. Ik voorop trouwens want ik heb steeds geroepen dat Ajax en PSV het gaan uitmaken dit jaar.
Eens, er is op dit moment niet 1 ploeg die erboven uitsteekt. Ja in onderlinge confrontaties is PSV de betere. In de overige wedstrijden is PSV juist de meest wisselvallige.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar ik vind het wat kort door de bocht om te reageren op basis van 1 wedstrijd. Ja, psv heeft meer geld, een bredere selectie (nog breder dan die van Feyenoord), maar de top in de eredivisie speelt toch niet goed? Ja, psv speelde goed tegen Feyenoord, speelde vandaag aardig tegen ajax (ik vond het nou geen superpartij van beide kanten, maar dat zal wellicht aan mij liggen), maar psv heeft het laten liggen tegen kleinere clubs. Op dit moment vind ik geen van de drie ploegen uitgesproken titelfavoriet
PSV had vandaag gewoon de mazzel dat Ajax ook een Europese wedstrijd in de benen had.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het niet Europees spelen is echt een groot voordeel, dat zeker. Maar dan moeten ze wel echt beter gaan spelen, vooral in de combinatie. Want vandaag was echt heel erg slecht. Heel, heel erg slecht.
Middelmaat in vergelijking met wat? Met wat je graag zou zien? Met de top van Europa? Of afgezet tegen de rest van de Eredivisie?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welke topspelers bedoel je? Ik heb het niet over topspelers. Ik heb het over pure middelmaat. Dezelfde middelmaat die bij PSV voetbalt.
Ik kan me van PSV vorig seizoen ook een paar wedstrijden herinneren die echt gewoon tenenkrommend slecht waren. Dat hoort er bij.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het niet Europees spelen is echt een groot voordeel, dat zeker. Maar dan moeten ze wel echt beter gaan spelen, vooral in de combinatie. Want vandaag was echt heel erg slecht. Heel, heel erg slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |