Gewaagd hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:25 schreef BB-King het volgende:
Hier een gewaagde uitspraak maar iemand moet het doen:
Als je van dit soort tegenstanders niet wint dan word je geen kampioen.

oei wat een bad boyquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:25 schreef BB-King het volgende:

Als je minder scoort dan de tegenstander, krijg je geen puntenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:25 schreef BB-King het volgende:

Als je van dit soort tegenstanders niet wint, hoor je niet thuis in de Eredivisie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:25 schreef BB-King het volgende:

Dat sowiesoquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je van dit soort tegenstanders niet wint, hoor je niet thuis in de Eredivisie.

Het middenveld heeft volgens mij idd een Rohypnol-kuur gedaan voor de wedstrijd. Vreselijk, geen enkele scherpte of overzicht daar. Alsof je naar een vertraagde menselijke flipperkast zit te kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het gaat allemaal zo enorm langzaam, niet normaal. Pass naar links, pass naar rechts, Elia nooit in stelling kunnen brengen. Als je hier 3 punten meeneemt, zijn dat gewoon gestolen punten.

Ik wil je ook even quoten, omdat het kan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:25 schreef BB-King het volgende:

De Graafschap heeft nog niet gescoord andersquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je niet scoort, dan kun je niet winnen!

Klaar dus. Wij winnen gewoon.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Graafschap heeft nog niet gescoord anders

Ik denk toch meer aan een zwaarbevochten 1-2quote:

Daar hou ik je aan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk toch meer aan een zwaarbevochten 1-2

Denk ook wel dat we minstens een punt halen. Kwaliteit geeft uiteindelijk de doorslag.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk toch meer aan een zwaarbevochten 1-2

2 meter, slappe bal. had meer in gezeten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:33 schreef arjan1112 het volgende:
Kramer nét naast volgens Radio rijnmond

Dat is wat vroeg geconcludeerd, maar wij beginnen iets beter dan de 1e helft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:34 schreef arjan1112 het volgende:
de graafschap is bijna op, aldus rijnmond

Nu al meer gelukte acties dan in de hele eerste helftquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is wat vroeg geconcludeerd, maar wij beginnen iets beter dan de 1e helft.

Immers was toch thuisgelaten?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
Meer kansen in drie minuten dan 45 minuten eerste helft. Cocaine werkt goed.

Immers heeft iedereen die slecht speelde voor een dartbord gezet.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |