Gewaagd hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:25 schreef BB-King het volgende:
Hier een gewaagde uitspraak maar iemand moet het doen:
Als je van dit soort tegenstanders niet wint dan word je geen kampioen.
oei wat een bad boyquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:25 schreef BB-King het volgende:
Als je minder scoort dan de tegenstander, krijg je geen puntenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:25 schreef BB-King het volgende:
Als je van dit soort tegenstanders niet wint, hoor je niet thuis in de Eredivisie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:25 schreef BB-King het volgende:
Dat sowiesoquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Als je van dit soort tegenstanders niet wint, hoor je niet thuis in de Eredivisie.
Het middenveld heeft volgens mij idd een Rohypnol-kuur gedaan voor de wedstrijd. Vreselijk, geen enkele scherpte of overzicht daar. Alsof je naar een vertraagde menselijke flipperkast zit te kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het gaat allemaal zo enorm langzaam, niet normaal. Pass naar links, pass naar rechts, Elia nooit in stelling kunnen brengen. Als je hier 3 punten meeneemt, zijn dat gewoon gestolen punten.
Ik wil je ook even quoten, omdat het kan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:25 schreef BB-King het volgende:
De Graafschap heeft nog niet gescoord andersquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je niet scoort, dan kun je niet winnen!
Klaar dus. Wij winnen gewoon.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Graafschap heeft nog niet gescoord anders
Ik denk toch meer aan een zwaarbevochten 1-2quote:
Daar hou ik je aan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk toch meer aan een zwaarbevochten 1-2
Denk ook wel dat we minstens een punt halen. Kwaliteit geeft uiteindelijk de doorslag.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk toch meer aan een zwaarbevochten 1-2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |