Vooral omdat Kramer gewoon achterlijk doet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Kramer gaat denk ik sowieso wel een vooronderzoek aan zijn broek krijgen, vooral omdat Feyenoord al een paar keer redelijk goed is weggekomen met Elia en Karsdorp (?).
Ik vind Kongolo het eigenlijk wel meer dan prima doen op die plek, haalt oranje. Lekker laten staan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Jan-Arie eruit, Nelom erin. Ja, Nelom kan niet zo goed voetballen, maar Kongolo is ook maar een matige back. Nu speel je met een CV (behoorlijk wat belangrijker dan een back imo) die er geen kut van kan en een matige back. Met Kongolo centraal en Nelom als back speel je met een redelijk sterke CV en een back die er geen kut van kan.
Per saldo ga je er dan op vooruit
Ja, dat sowieso.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:17 schreef Caland het volgende:
Vooral omdat Kramer gewoon achterlijk doet.
Kongolo als LB in Oranje is ook echt te triest voor woorden natuurlijk. Een van de redenen dat ze Blind beter het trainersdiploma af kunnen nemenquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Kongolo het eigenlijk wel meer dan prima doen op die plek, haalt oranje. Lekker laten staan.
Van Gaal nam hem ook mee als linksback. Ook maar zijn diploma verscheuren?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kongolo als LB in Oranje is ook echt te triest voor woorden natuurlijk. Een van de redenen dat ze Blind beter het trainersdiploma af kunnen nemen
Ik zou eerder Botteghin erin zetten voor Van der Heijden en Kongolo op LB laten staan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Jan-Arie eruit, Nelom erin. Ja, Nelom kan niet zo goed voetballen, maar Kongolo is ook maar een matige back. Nu speel je met een CV (behoorlijk wat belangrijker dan een back imo) die er geen kut van kan en een matige back. Met Kongolo centraal en Nelom als back speel je met een redelijk sterke CV en een back die er geen kut van kan.
Per saldo ga je er dan op vooruit
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik zou eerder Botteghin erin zetten voor Van der Heijden en Kongolo op LB laten staan.
wat gebeurde er?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:45 schreef TC03 het volgende:
Lol @ Van Bronckhorst net bij Studio Voetbal.Held.
"Off the record" (maar wel opgenomen) zei Van Bronckhorst dat hij nooit iets terugkijkt. Toen ze hem de klap van Kramer wilden laten zien zei hij nogmaals dat hij het niet wilde zien. Dit was duidelijk bewust zodat hij niet voor de camera hoeft te reageren op overtredingen die tot schorsingen kunnen leiden.quote:
Wat een baasquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
"Off the record" (maar wel opgenomen) zei Van Bronckhorst dat hij nooit iets terugkijkt. Toen ze hem de klap van Kramer wilden laten zien zei hij nogmaals dat hij het niet wilde zien. Dit was duidelijk bewust zodat hij niet voor de camera hoeft te reageren op overtredingen die tot schorsingen kunnen leiden.
Vervolgens wordt in het echte interview gevraagd of hij de klap van Kramer heeft gezien en wat hij ervan vond en zegt hij heel droog dat hij het nog niet heeft teruggekeken en dat hij er dus niet over kan oordelen.
Joden omroep!quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:02 schreef Henrys het volgende:
Waarom is die "klap" van Kramer veel meer in de media dan die horrortackle van Veltman? Blijkbaar is een lichte tik veel erger dan een aanzienlijke kans om zwaar geblesseerd te raken
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat een baas
Maar waarom werden deze beelden dan toch door de NOS uitgezonden?
Naja, Veltman en voetbal in één adem noemen doet ook wel een beetje afbreuk aan het spelletje. Maar Kramer is gewoon een kansloze tokkie die zich binnen 13 minuten tegen een degradatiekandidaat uit de tent laat lokken, gelukkig hadden we die nog niet in de groep...quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Joden omroep!
Nee, omdat Veltman zijn acties nog iets met voetbal te maken hadden. Dat van Kramer niet.
Waarom Vilhena? Vejinovic is veel beter in mijn optiek, alhoewel hij het niet altijd laat zien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:04 schreef Kerftminister het volgende:
Vermeer
Karsdorp - Van Beek - Botteghin - Kongolo
Vilhena
Gustafson - El Ahmadi
Kuyt - Achahbar - Elia
Dit zou echt de beste opstelling sinds heel lang zijn.
Bankzitters zijn altijd beter, zeker als ze uit de eigen jeugd komen. Is bij elke club zo.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Waarom Vilhena? Vejinovic is veel beter in mijn optiek, alhoewel hij het niet altijd laat zien.
Waarom Kramer eruit, terwijl hij elke wedstrijd scoort. Achahbar heeft het een paar keer leuk gedaan, dus?
Niet altijd? De man heeft nog geen goede wedstrijd gespeeld.quote:Op maandag 5 oktober 2015 00:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Waarom Vilhena? Vejinovic is veel beter in mijn optiek, alhoewel hij het niet altijd laat zien.
Jammerlijk gesneuvelt tijdens de burgeroorlog.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:08 schreef Henrys het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Mokotjo? hoor je nooit meer wat over net als Leerdam
Mokotjo is basisspeler bij Twente volgens mij. Niet gek dat je weinig hoort van een speler op zijn positie, maar volgens mij speelt ie niet bepaald de pannen van het dak. Leerdam zit nog steeds op de bank bij Vitesse.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:08 schreef Henrys het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Mokotjo? hoor je nooit meer wat over net als Leerdam
Wist wel nog dat hij het bij PEC echt goed deed en iedereen zei dat Van Geel een grote fout had gemaaktquote:Op maandag 5 oktober 2015 01:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mokotjo is basisspeler bij Twente volgens mij. Niet gek dat je weinig hoort van een speler op zijn positie, maar volgens mij speelt ie niet bepaald de pannen van het dak. Leerdam zit nog steeds op de bank bij Vitesse.
Goede keuze gemaakt dus
Uiteindelijk is het niet meer dan een leuke eredivisiespeler gebleken.quote:Op maandag 5 oktober 2015 01:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wist wel nog dat hij het bij PEC echt goed deed en iedereen zei dat Van Geel een grote fout had gemaakt
Hiep hiep hoi, Calimero.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:02 schreef Henrys het volgende:
Waarom is die "klap" van Kramer veel meer in de media dan die horrortackle van Veltman? Blijkbaar is een lichte tik veel erger dan een aanzienlijke kans om zwaar geblesseerd te raken
Zag ik nu pas, maar alsjeblieft danquote:
Je bank werd anders wel erg krap, met een vertrekkende Mathijsen en Bouhla. Nu haal je meer concurrerende spelers ervoor terug. Nu kunnen we erover denken of we Jan-Arie op de bank willen zetten en Botteghin (of Nelom) weer willen brengen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Redelijk eens met je verhaal. Al blijf ik het raar vinden als dat je Botteghin én Jood-Arie haalt. 1 van de 2 had volstaan. Warrig beleid ook, omdat Van Geel eerst vol voor een linksback (Dijks) gaat en vervolgens dus twee centrale verdedigers haalt.
Goed bezig.quote:Op maandag 5 oktober 2015 07:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zag ik nu pas, maar alsjeblieft dan
[..]
Je bank werd anders wel erg krap, met een vertrekkende Mathijsen en Bouhla. Nu haal je meer concurrerende spelers ervoor terug. Nu kunnen we erover denken of we Jan-Arie op de bank willen zetten en Botteghin (of Nelom) weer willen brengen.
Het veelgehoorde commentaar dat het te dure bankspelers zijn, snap ik wel, maar ik vind het juist erg veel meerwaarde hebben om een dergelijk brede en concurrerende selectie te hebben en dat blijft goedkoper dan onbetwiste basisspelers aantrekken.
Precies, hij moet zijn klauwen thuis houden, maar wat een jankmuil is die Van de Pavoordt, Kramer had rood moeten krijgen, tis duwen en trekken, meneer krijgt een corrigerend tikkie ne dan gaat hij voor de camera lopen janken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Het vervelende is alleen dat zo'n Botteghin en Baco Arie waarschijnlijk bij de topsalarissen in de selectie zitten. Daarover zal niemand klagen bij bijvoorbeeld een Elia, maar op termijn bij die 2 wel als de prestaties uitblijven.quote:Op maandag 5 oktober 2015 07:48 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zag ik nu pas, maar alsjeblieft dan
[..]
Je bank werd anders wel erg krap, met een vertrekkende Mathijsen en Bouhla. Nu haal je meer concurrerende spelers ervoor terug. Nu kunnen we erover denken of we Jan-Arie op de bank willen zetten en Botteghin (of Nelom) weer willen brengen.
Het veelgehoorde commentaar dat het te dure bankspelers zijn, snap ik wel, maar ik vind het juist erg veel meerwaarde hebben om een dergelijk brede en concurrerende selectie te hebben en dat blijft goedkoper dan onbetwiste basisspelers aantrekken.
Vanaf vrijdag 2 oktober om 09.00 uur kunnen seizoenkaarthouders met ruim 20% korting (korting wordt automatisch verrekend) hun eigen seizoenkaartplaats terugkopen voor Feyenoord – Ajax.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Botteghin voor Jan-Arie lijkt me prima.
Ik had een kaart gekocht voor feyenoord-ajax beker, heb maar 18,50 betaald terwijl die 37,50 normaal is.
Hoe kan dat?
Ja want een speler heeft zelf geen keuze.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Vilhena heeft Jorge Mendes als zaakwaarnemer binnengehengeld. Lekker naar Monaco of Valencia als het leven ietwat tegenzit.
quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want een speler heeft zelf geen keuze.
Ja het is raar, heb seizoenskaart nummer ingevoerd, en geeft de stoel precies weer.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:16 schreef satecl het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag 2 oktober om 09.00 uur kunnen seizoenkaarthouders met ruim 20% korting (korting wordt automatisch verrekend) hun eigen seizoenkaartplaats terugkopen voor Feyenoord – Ajax.
Misschien dit???
Zou hij zo weinig realiteitszin hebben ja?quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:23 schreef Scrummie het volgende:
Vilhena zie ik dit seizoen gewoon blijven, die gaat niet weg indien Feyenoord in de winter nog mee doet om de bovenste plekken, die wil dan mogelijk kampioen worden, als 1 van de weinigen van zijn generatie.
-weg-quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zou hij zo weinig realiteitszin hebben ja?
Sorry, die was te makkelijk.
TR gemaakt. Niet nodig dit soort scheldpartijen.quote:
Als de laatste van zijn generatie die nog over is ook.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:23 schreef Scrummie het volgende:
Vilhena zie ik dit seizoen gewoon blijven, die gaat niet weg indien Feyenoord in de winter nog mee doet om de bovenste plekken, die wil dan mogelijk kampioen worden, als 1 van de weinigen van zijn generatie.
Kongolo is toch ook dezelfde generatie?quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als de laatste van zijn generatie die nog over is ook.
Nee joh die gaat na afloop contract lekker zijn zakken vullen. Miljoentje of anderhalf tekengeld niks mis mee.quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:23 schreef Scrummie het volgende:
Dan Achahbar ook.quote:Op maandag 5 oktober 2015 12:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kongolo is toch ook dezelfde generatie?
Wellicht heb je een kinderkaart?quote:Op maandag 5 oktober 2015 11:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja het is raar, heb seizoenskaart nummer ingevoerd, en geeft de stoel precies weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |