quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:53 schreef Henrys het volgende:
En waarom kan Botteghin niet samen met Van Beek spelen? Bij bijna elke topclub in de wereld zijn beide centrale verdedigers rechtsbenig
quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:52 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Nederlandse ziekte, net als voetballend willen verdedigen.
Een of ander kneuzen tweetje ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:56 schreef exile79 het volgende:
Elia in oranje, is dat al voorbij gekomen hier?
Te brede technische staff.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:57 schreef Tortugal het volgende:
Denk trouwens ook dat de ervaring van Wouters achter de schermen heel belangrijk is, prima van Van Geel ook om hem te halen.
Speelt 3 wedstrijden leuk, laat het maar wat langer zien. Zeg ik over de andere spelers ook, dus voor hem geldt hetzelfdequote:Op zondag 4 oktober 2015 21:56 schreef exile79 het volgende:
Elia in oranje, is dat al voorbij gekomen hier?
Basquote:
Dat zou inderdaad kunnen, maar dan nog vind ik het fameuze schaduwlijstje wel erg karig met namen die elke mongool had kunnen verzinnen en bovendien niet echt in het spel passen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Overgeschakeld op het centrum versterken zodat Kongolo op de back kan spelen. Ik denk dat deze spelers makkelijker te halen waren dan een andere goede linksback.
Niet heel gek.
Mwa niet helemaal mee eens. Het is geen jochie van 18 die net komt kijken. Die jongen heeft echt zijn kwaliteiten, dus in mijn optiek geen slecht idee om hem achter de hand te hebben voor het Nederlands elftal. Ze hadden ook Narsingh of iets dergelijks op kunnen roepenquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Speelt 3 wedstrijden leuk, laat het maar wat langer zien. Zeg ik over de andere spelers ook, dus voor hem geldt hetzelfde
Maar dat is Van Geel, die haalt alleen bekende spelers. Ook moet dan de scouting met meer komen, alhoewel het erop begint te lijken dat ze zowaar een keer goed zaten met Gustafsonquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen, maar dan nog vind ik het fameuze schaduwlijstje wel erg karig met namen die elke mongool had kunnen verzinnen en bovendien niet echt in het spel passen.
Het feit dat alleen Dijks een optie is, is al vrij tragisch.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vond hij Dijks de enige capabele linksback die haalbaar was en was Kongolo op linksback plan B. Dan moet er dus overgeschakeld worden op een LCV en haal je Baco-Arie. Botteghin is backup voor RCV omdat Dammers (nog) niet voldoet. De directie / Gio vindt Nelom iig echt niet meer kunnen, dus er moest iemand voor links komen.
Dan blijven er geen spelers meer over voor het Nederlands Elftal, of je komt uit bij spelers als Van der Wiel of De Guzman, die op de bank zitten bij hun clubsquote:Op zondag 4 oktober 2015 21:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Speelt 3 wedstrijden leuk, laat het maar wat langer zien. Zeg ik over de andere spelers ook, dus voor hem geldt hetzelfde
Wie anders? Kneuzen als Affelay zitten er al bij en de spoeling is gewoon dun voorin. Liever Elia dan Narsingh.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het feit dat alleen Dijks een optie is, is al vrij tragisch.
Hij heeft kwaliteiten ja, maar laat die voor het eerst in 6(?) jaar zien. Laat hem zich maar constant bewijzen dat hij thuis hoort in het NL elftal en niet laten denken dat hij er al is, denk dat dat wel goed is voor Elia (en dus voor ons)quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:00 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mwa niet helemaal mee eens. Het is geen jochie van 18 die net komt kijken. Die jongen heeft echt zijn kwaliteiten, dus in mijn optiek geen slecht idee om hem achter de hand te hebben voor het Nederlands elftal. Ze hadden ook Narsingh of iets dergelijks op kunnen roepen.
Eens wel, maar ik ben best tevreden met hoe het uitgepakt is. Geen fan van V/d Heijden, maar als je Kongolo als back ziet dan is het zeker geen verkeerde om er bij te hebben. Botteghin zie ik het liefst naast Van Beek, maar ik schat Gio wel zo in dat hij verdedigers op waarde kan schatten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen, maar dan nog vind ik het fameuze schaduwlijstje wel erg karig met namen die elke mongool had kunnen verzinnen en bovendien niet echt in het spel passen.
Tja, zoveel goede backs zijn er nou eenmaal niet. Ik weet niet of er in de jeugd nog een linksback / middenvelder loopt die omgevormd kan worden tot linksback?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het feit dat alleen Dijks een optie is, is al vrij tragisch.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan blijven er geen spelers meer over voor het Nederlands Elftal, of je komt uit bij spelers als Van der Wiel of De Guzman, die op de bank zitten bij hun clubs
Geen idee, NL elftal is gewoon een kneuzenbende. Maar ik denk dat het voor ons beter is als Elia zich nog even moet bewijzen, ben bang dat hij terugvalt als hij nu al bij het NL elftal gehaald wordtquote:Op zondag 4 oktober 2015 22:01 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Wie anders? Kneuzen als Affelay zitten er al bij en de spoeling is gewoon dun voorin. Liever Elia dan Narsingh.
Helemaal mee eens hoor, maar in de huidige situatie van het huidige Nederlandse voetbal vind ik het geen vreemde keuze.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij heeft kwaliteiten ja, maar laat die voor het eerst in 6(?) jaar zien. Laat hem zich maar constant bewijzen dat hij thuis hoort in het NL elftal en niet laten denken dat hij er al is, denk dat dat wel goed is voor Elia (en dus voor ons)
Drenthequote:Op zondag 4 oktober 2015 22:04 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, maar in de huidige situatie van het huidige Nederlandse voetbal vind ik het geen vreemde keuze.
Er zijn amper alternatieven.
Even de naam vergeten van dat kleine linksbenige ventje, debuteerde vorig jaar ook op de linksbackpositie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, zoveel goede backs zijn er nou eenmaal niet. Ik weet niet of er in de jeugd nog een linksback / middenvelder loopt die omgevormd kan worden tot linksback?
[..]
[..]
Geen idee, NL elftal is gewoon een kneuzenbende. Maar ik denk dat het voor ons beter is als Elia zich nog even moet bewijzen, ben bang dat hij terugvalt als hij nu al bij het NL elftal gehaald wordt
Verdonk gaat zich vooralsnog richten op die positie en Woudenberg doet het de laatste tijd niet onverdienstelijk bij NEC.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, zoveel goede backs zijn er nou eenmaal niet. Ik weet niet of er in de jeugd nog een linksback / middenvelder loopt die omgevormd kan worden tot linksback?
[..]
[..]
Geen idee, NL elftal is gewoon een kneuzenbende. Maar ik denk dat het voor ons beter is als Elia zich nog even moet bewijzen, ben bang dat hij terugvalt als hij nu al bij het NL elftal gehaald wordt
Hm, best dom dat ik niet aan Woudenberg dacht. Mja, ook daarvoor geldt dat die niet goed genoeg werd ingeschat deze zomer en dus weg mocht. Ik ben trouwens geen fervent Van Geel aanhanger oid hoor, maar z'n keuzes zijn logisch te noemen. Wel allemaal veilig, relatief weinig risico maar daar heb ik persoonlijk niet heel veel problemen meequote:Op zondag 4 oktober 2015 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Verdonk gaat zich vooralsnog richten op die positie en Woudenberg doet het de laatste tijd niet onverdienstelijk bij NEC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |