SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ik ontken dat niet. Als iemand zich een koe voelt prima. Maar diegene blijft een vrouw of een man.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En toch zijn er mensen die zich dier voelen.
Waarom mag jij dat wel ontkennen maar ik iets anders niet?
En als ze over 100 jaar technologisch ver genoeg zijn om dat uit te voeren verandert dat opeens ENORM.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:37 schreef Fok-it het volgende:
Maar diegene blijft een vrouw of een man.
Voor mij wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als ze over 100 jaar technologisch ver genoeg zijn om dat uit te voeren verandert dat opeens ENORM.
Dat is echt heel raar.quote:
Dat gebeurt nu dan toch ook al?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is echt heel raar.
Dan veranderd je ethiek door de technologie.
Een gevaarlijke tendens.
Totaal niet.quote:
Zelfde nonvraag als ik aan jou stelde want ik kan me dat niet voorstellenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als we nog geen mogelijkheid hadden gehad tot geslachtsverandering was je daar ook minder positief over?
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelfde nonvraag als ik aan jou stelde want ik kan me dat niet voorstellen
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Onder jullie logica hebben er miljoenen jaren mensen zich anders gevoeld maar simpelweg geen optie.
Dat zou toch ook bst goed kunnen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Onder jullie logica hebben er miljoenen jaren mensen zich anders gevoeld maar simpelweg geen optie.
Als het aangeboren is moeten het er miljoenen zijn geweest.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:42 schreef Fok-it het volgende:
Tuurlijk geen miljoenen maargoed. Vast wel een aantal ja
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie claimen dat het natuurlijk aangeboren gevoel is.
Ik weet niet of het aangeboren is. Ik had het alleen over een verstoorde hersenwerking.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het aangeboren is moeten het er miljoenen zijn geweest.
Maar dan zou het niet waar zijn omdat het technologisch niet mogelijk was.quote:
Er zijn toch ook andere aangeboren dingen (dan wel geen gevoel maar een aandoening) waar ook maar bijv. 2000 van op de wereld rondlopen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het aangeboren is moeten het er miljoenen zijn geweest.
Indoctrinatie is niets anders dan normen en waarden die je ingetimmerd krijgt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:44 schreef Fok-it het volgende:
Ik geloof best dat omgeving een factor kan zijn. Maar dat is anders dan meteen indoctrinatie als term te gebruiken
Over het algemeen noemen we dat afwijkingen ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn toch ook andere aangeboren dingen (dan wel geen gevoel maar een aandoening) waar ook maar bijv. 2000 van op de wereld rondlopen?
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:45 schreef Amarantha het volgende:
Dus dan kan het toch best dat dit gevoel bij maar een klein groepje mensen voorkomt?
Misschien is dit eeen domme vraag hoor, maar waarom noem je van mens-naar dier technologisch?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als we technologisch verder zijn moeten we onze moreel veranderen, duidelijk.
Een mens is een mens.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien is dit eeen domme vraag hoor, maar waarom noem je van mens-naar dier technologisch?
Dat is toch biologisch?
Dan ligt dat anders bij jou. Ik vind dat veel verder geëvolueerd dan van sekse naar andere seksequote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een mens is een mens.
Als wij technologisch een mens in een dier kunnen veranderen is dat voor mij net zo als een man in een vrouw veranderen
En al die mensen die een paar generaties geleden nog niet zo ver geevolueerd waren!?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:53 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind dat veel verder geëvolueerd dan van sekse naar andere sekse
Wat is daarmee?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En al die mensen die een paar generaties geleden nog niet zo ver geevolueerd waren!?
Net zo trans als ze nu zijn. En waarschijnlijk nog meer gefrustreerd omdat ze er niks aan konden doen. Laat staan het openbaar te makenquote:
Dan zijn ze op de zelfde lijn als mensen die zich een dier of boom voelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net zo trans als ze nu zijn. En waarschijnlijk nog meer gefrustreerd omdat ze er niks aan konden doen. Laat staan het openbaar te maken
Heb daar trouwens me ook nog nooit in ingelezen. mensen die zich een dier of een voorwerp of weet ik veel wat voelen dus heel goed kan ik m`n oordeel daar ook niet ingeven.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zijn ze op de zelfde lijn als mensen die zich een dier of boom voelen.
Totaal geen verschil.
Is dat verder relevant?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:57 schreef Fok-it het volgende:
Maar vraag me wel sterk af om hoeveel mensen dat dan gaat tov transgenders
Nou, als dat maar om een heel klein groepje mensen gaat zou ik eerder gaan denken aan mensen die in een psychose zitten ofiets dan aan een zelfde soort afwijking in hun hersenen die transgenders hebbenquote:
Denk je dan niet dat ze vroeger zo over LGBT hebben gedacht?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:01 schreef Fok-it het volgende:
Nou, als dat maar om een heel klein groepje mensen gaat zou ik eerder gaan denken aan mensen die in een psychose zitten
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk je dan niet dat ze vroeger zo over LGBT hebben gedacht?
Ik zeg toch niet gelijk dat dat zo is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Sorry hoor. Maar ik vind dit onder jullie redenatie net zo extreem als waar ik van beticht wordt
Je moet onder de norm horen anders zit je in een psychose oid.
Die worden in veel plekken nog als geestesziek gezien.quote:
En 100 jaar geleden zag je geen transgenders als jan modaal.quote:
Toen was het toch veel meer een taboe om er voor uit te komen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En 100 jaar geleden zag je geen transgenders als jan modaal.
En wat denk je van andere seksualiteiten als je daar als psychostisch wordt gezien?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was het toch veel meer een taboe om er voor uit te komen?
Nou misschien is dat nu anno 2015 dan een taboe ja. En in 2050 niet. Dat kanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wat denk je van andere seksualiteiten als je daar als psychostisch wordt gezien?
Dus dan conformeer je vooral?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien is dat nu anno 2015 dan een taboe ja. En in 2050 niet. Dat kan
Comformeer ik wat precies?quote:
Met wat door "technologie" als normaal wordt gezien.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Comformeer ik wat precies?
Sorry hoor ik ben ook moe van deze discussie die inmiddles al 2 topics lang duurt
Ik heb dan ook nog niet gezegd dat hetgeen wat ik nog niet ken of waarvan ik denk dat diegene `misschien'' in een psychose kunnen zitten absoluut niet kan. Tuurlijk kan dat. Alles kan. Al voel je jezelf een fucking vliegtuig. Als je daar blij mee bent prima.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Want als je vind dat "afwijkende" seksualiteiten/genders als natuurlijk kunnen worden gezien is het niet aan een van ons om te kiezen wat wel of niet kan.
'Natuurlijk' is zo'n lekker matige term. 'Normaal' zijn ze in ieder geval nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Want als je vind dat "afwijkende" seksualiteiten/genders als natuurlijk kunnen worden gezien is het niet aan een van ons om te kiezen wat wel of niet kan.
Maar je neemt ze al 2 topics minder serieus dan transgenders. Iets wat net zo ridicuul was niet zo lang geleden. Sorry, ik wil het enorm graag begrijpen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog niet gezegd dat hetgeen wat ik nog niet ken of waarvan ik denk dat diegene `misschien'' in een psychose kunnen zitten absoluut niet kan. Tuurlijk kan dat. Alles kan. Al voel je jezelf een fucking vliegtuig. Als je daar blij mee bent prima.
Ik neem ze niet minder serieus. Ik zie ze alleen niet op dezelfde voet staan. Maar dat is anders dan dat ik ze minder serieus neem. ALs ik iemand voor me zou hebben die daar open over verteld neem ik diegene waarschijnlijk net zo serieus.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je neemt ze al 2 topics minder serieus dan transgenders. Iets wat net zo ridicuul was niet zo lang geleden. Sorry, ik wil het enorm graag begrijpen.
Dan zijn we het eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie ze alleen niet op dezelfde voet staan. Maar dat is anders dan dat ik ze minder serieus neem.
Weet ik. Het ging mij ook niet om het feit of je ze accepteerde of niet. Meer om dat je geen onderscheid maakte tussen iemand die zich een koe voelt of een vrouw als hij man is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat niet wil zeggen als ik een trans zou spreken die ik als mens kan waarderen niet serieus zou nemen.
Omdat ik het allebei even afwijkend vind. Niet omdat het technologisch mogelijk is of niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:13 schreef Fok-it het volgende:
Weet ik. Het ging mij ook niet om het feit of je ze accepteerde of niet. Meer om dat je geen onderscheid maakte tussen iemand die zich een koe voelt of een vrouw als hij man is.
Ik bepaal toch niks? Ik heb nu al regelmatig gezegd dat ik het allemaal goed vind. Maar dat bekent toch niet dat je geen gradaties mag maken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik vind het bijna frustrerend niet te begrijpen dat je voor afwijkende seksualiteiten/genders kan zijn maar wel gaat bepalen wat wel of niet normaal is
.Precies wat ik doe.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik bepaal toch niks? Ik heb nu al regelmatig gezegd dat ik het allemaal goed vind. Maar dat bekent toch niet dat je geen gradaties mag maken?
Nou ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
.Precies wat ik doe.
Waardoor ik's krijgt. En argumenenten op de man gespeeld.
Ja we zijn al 2 topics bezig dus we zullen zo wel naar bed gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:16 schreef hugecooll het volgende:
Ook gewoon geen hoi terugzeggenik wilde meediscussiëren
Ik heb ook nergens gezegd dat die mensen per definitie niet intelligent zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja.
Ik heb niet gezegd dat ik mensen die zich een dier voelen niet intelligent vind en nog erger.
Dat die mensen niks toevoegen
Nee, nu blijven jullie maar gewoon nog even wakkerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja we zijn al 2 topics bezig dus we zullen zo wel naar bed gaanMaar genoeg discussie in de avond dus vroeger bijzijn voortaan
Je weet best dat ik dat bedoelde als ze ouder is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder is een baby van nog geen 10 maanden in een discussie betrekken natuurlijk wel van grote klasse.
Misschien is dit Nederlands maar ik vind niet dat je familie in een discussie moet betrekken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet best dat ik dat bedoelde als ze ouder is.
En je negeert het stuk dat je ze nutteloos noemt. Dat doe ik bij niemand.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat die mensen per definitie niet intelligent zijn.
Ik heb er alleen bijzonder weinig meegemaakt.
Verder is een baby van nog geen 10 maanden in een discussie betrekken natuurlijk wel van grote klasse.
Ik vind vrijwel iedere trans tot nu toe bijzonder nutteloos overkomen ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:19 schreef Fok-it het volgende:
En je negeert het stuk dat je ze nutteloos noemt. Dat doe ik bij niemand.
Het was een voorbeeld. Ik had net zo goed je vriendin kunnen zeggen. of de vriendin van je broertje, of wie dan ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien is dit Nederlands maar ik vind niet dat je familie in een discussie moet betrekken.
Ik vind dat je familie niet moet betrekken in een inhoudelijke discussie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:20 schreef Fok-it het volgende:
Het ging gewoon om een wat als-situatie. Dat je dat dan `grote klasse vind' vind ik ook weer beetje jammer want ik bedoel er helemaal niks mee. Het is niet dat ik me tot een bepaald niveau wil verlagen ofzo
Oke sorry danquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat je familie niet moet betrekken in een inhoudelijke discussie.
Misshcien is het in jullie cultuur normaal. Dat kanquote:
Ik heb geen idee of dat een cultuurverschil is. Ik heb er eigenlijk nog nooit iemand wat over horen zeggen inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misshcien is het in jullie cultuur normaal. Dat kan
In Nederland weinig familiegevoel over het algemeenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat een cultuurverschil is. Ik heb er eigenlijk nog nooit iemand wat over horen zeggen inderdaad
Wel minder ja. Maar of dat de reden is. Voelen zich gewoon minder snel in een eer aangetast ofzo?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland weinig familiegevoel over het algemeen
Nee. Gewoon minder familiegevoel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel minder ja. Maar of dat de reden is. Voelen zich gewoon minder snel in een eer aangetast ofzo?
Klopt. Ik heb nooit iemand persoonlijk aangevallen op zijn geaardheid of meningquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:25 schreef hugecooll het volgende:
Ik vind het bij dit soort discussies altijd een beetje jammer dat je (vaak) voor van alles en nog wat wordt uitgemaakt als je zegt dat je homoseksualiteit niet normaal/natuurlijk vindt
Geldt in principe ook voor andere afwijkingen
Niemand heeft jou toch uitgemaakt voor iets? Ja Elan misschienquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb nooit iemand persoonlijk aangevallen op zijn geaardheid of mening
Het is normaal om in een discussie met "quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand heeft jou toch uitgemaakt voor iets? Ja Elan misschien
Nee is ook niet normaal, zeg ik ook nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is normaal om in een discussie met "" te reageren omdat de mening je niet zint.
Tja. Dan maakt het voor mij ook wat minder de moeite waard.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee is ook niet normaal, zeg ik ook niet
Maar uitspraken als: Geen enkele transgender voegt wat toe op deze wereld, is nutteloos. Stoot sommigen behoorlijk tegen het been. Dan kan je niemand persoonlijk aanvallen of iemand waarderen waarmee je praat. Maar zo`n uitspraak is ook best ridicuul.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja. Dan maakt het voor mij ook wat minder de moeite waard.
Ik zeg toch niet: geen enkele transgender zal ooit wat toevoegen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:31 schreef Fok-it het volgende:
Maar uitspraken als: Geen enkele transgender voegt wat toe op deze wereld, is nutteloos. Stoot sommigen behoorlijk tegen het been. Dan kan je niemand persoonlijk aanvallen of iemand waarderen waarmee je praat. Maar zo`n uitspraak is ook best ridicuul.
Je kent niet elke transgender op de wereld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet: geen enkele transgender zal ooit wat toevoegen?
Ik nodig iedereen uit het tegenbewijs te leveren
Dat kan. Wel frappant dat tegenwoordig alles openbaar is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:34 schreef Fok-it het volgende:
Misschien hebben ze nog niet voor wereldwijde reusachtige ontwikkelingen gezorgd maar voegen ze op andere vlakken wat toe. Wat niet zichtbaar is omdat het niet in jouw omgeving is
Wat wil je daarmee zeggen? Dat je het allang gezien had moeten hebben?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat kan. Wel frappant dat tegenwoordig alles openbaar is.
Dat ik homos/lesbiennes zie die enorme ontwikkelingen teweegbrengen. Het is niet zoals jullie denken dat ik buiten de maatschappij sta.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Dat je het allang gezien had moeten hebben?
Ik zie ook geen mensen die op de sociale werkplaats werken die iets teweegbrengen.Maar ze zullen vast voor bepaalde mensen een toevoeging in hun leven zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ik homos/lesbiennes zie die enorme ontwikkelingen teweegbrengen. Het is niet zoals jullie denken dat ik buiten de maatschappij sta.
Lanaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:36 schreef hugecooll het volgende:
Is die Wachowski van The Matrix en zo geen transgender?
Best oké films, toch?
En trans kosten verder vooral een hoop geld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie ook geen mensen die op de sociale werkplaats werken die iets teweegbrengen.Maar ze zullen vast voor bepaalde mensen een toevoeging in hun leven zijn
Je gaat niet in op mijn post. Dat is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En trans kosten verder vooral een hoop geld.
Dat kan je over heel veel (aangeboren) afwijkingen zeggen, toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En trans kosten verder vooral een hoop geld.
Noem ze eens op dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:38 schreef Fok-it het volgende:
Heel veel bevolkingsgroepen voegen niks toe wat jij merkt of leest.
Waaruit je dus de conclusie kan trekken dat niemand nutteloos hoeft te zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik heb verder ook niets gezegd over persoonlijk nut.
Ieder persoon hoe gehandicapt dan ook heeft persoonlijke waarde voor iemand.
En dat ze een ernstige afwijking hebben in de regel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waaruit je dus de conclusie kan trekken dat niemand nutteloos hoeft te zijn
De meeste kinderen. Zwaar demente bejaarden. Mensen die zich afzonderen van de mensheid om in the middle of nowhere te wonen. Levenslange gevangenen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Noem ze eens op dan?
Over het algemeen wel.
Of ze zijn zwaar gehandicapt.
Dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat ze een ernstige afwijking hebben in de regel.
Kinderen gaan over het algemeen maatschappelijk iets toevoegen als ze geen afwijkingen hebben. Bij bejaarden andersom.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De meeste kinderen. Zwaar demente bejaarden. Mensen die zich afzonderen van de mensheid om in the middle of nowhere te wonen. Levenslange gevangenen.
Allemaal mensen die niet in het nieuws komen omdat ze wat teweeg brengen in de wereld
Dat is mijn punt in feite.quote:
Als je vind dat je niet moet doen alsof het normaal is moet je dus ook de operaties verbieden. Of niet?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is mijn punt in feite.
Ik zeg nergens dat je mensen moet afmaken, buitensluiten of wat dan ook.
Ik vind niet dat je moet doen alsof het normaa is. Wat je zelf ook bevestigd dat externe factoren meespelen
Ik ben geen groot voorstanders van operaties in veel gevallen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je vind dat je niet moet doen alsof het normaal is moet je dus ook de operaties verbieden. Of niet?
Volgens mij word dat niet zomaar verzekerd hoor? Ik kan me vergissenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is het meer dat ik het raar vind dat de maatschappij dat voor anderen moet betalen
de kosten van de (medische) transitie en de begeleiding vanuit het genderteam worden bijna allemaal volledig vergoed door de zorgverzekering. Deze vergoedingen zijn opgenomen in de basisverzekering.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij word dat niet zomaar verzekerd hoor? Ik kan me vergissen
Hm ja. Daar valt inderdaad wel wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
de kosten van de (medische) transitie en de begeleiding vanuit het genderteam worden bijna allemaal volledig vergoed door de zorgverzekering. Deze vergoedingen zijn opgenomen in de basisverzekering.
Begrijpelijk wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zou ik nog zielsveel van mn zusje houden maar wel extreem verdrietig zijn
je blijft me verbazenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 09:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb net gekookt en warm gegeten.
Ben de eerste twee uur vrij omdat practicum uitvalt vanwege een tentamen, vond dat ik mijn tijd maar nuttig moest gebruiken.quote:
hond?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor het eerst wat in zo'n Chinese winkel besteld.
Nice.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Voor het eerst wat in zo'n Chinese winkel besteld.
wel gevoeld? was vannacht toch aardbeving?quote:
Ja klopt, voelde het wel eventjes ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wel gevoeld? was vannacht toch aardbeving?
quote:Woon je in Emmen, dan hoor je bij de gelukkigste mensen van Nederland. Dat blijkt uit onderzoek van de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Emmenaren staan in de top drie van de grootste gemeenten en zijn gelukkiger dan bijvoorbeeld de inwoners van Amsterdam en Rotterdam.
robot janquote:Op donderdag 1 oktober 2015 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent zelf een robot
Van mij wil je niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon nudies posten, dan leeft het vanzelf weer.
Je hoeft ze ook niet voor mij te posten.quote:
Niet erg veel eigenlijk. Jij?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoeft ze ook niet voor mij te posten.
Maar vertel, wat heb jij vandaag gedaan
Waar kan ik de jouwe vindenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon nudies posten, dan leeft het vanzelf weer.
DM maar als je hulp nodig hebt met navigerenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja die site snap ik nooit
net als reddit
Ik heb er ook wel eens een gezien die op de mijne leek, ja. Moest toen even denken of ik gepost had. Misschien is het wel dezelfdequote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag laatst op 4chan een penis die op de jouwe leek, maar toen zag ik dat de man in bad zat
Bedankt kaneel, ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DM maar als je hulp nodig hebt met navigeren![]()
[..]
Ik heb er ook wel eens een gezien die op de mijne leek, ja. Moest toen even denken of ik gepost had. Misschien is het wel dezelfde
Echt heerlijk als het zo koud is, je gaat liggen en dan voel je zo die warmte over je heen komenquote:
Ga je naar een salon of iets of bij je ouders?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Echt heerlijk als het zo koud is, je gaat liggen en dan voel je zo die warmte over je heen komen
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zag laatst op 4chan een penis die op de jouwe leek, maar toen zag ik dat de man in bad zat
Sundaysquote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga je naar een salon of iets of bij je ouders?
waarom combo.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
voor 1,6?
Heb combo az en ajax over 2,5 goals
warme dousgequote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had het al koud maar toen kreeg ik honger en heb ik een pak diepvriesfruit opgegeten, en nu voelt het alsof ik nooit meer warm ga worden
drink theequote:Op donderdag 1 oktober 2015 20:59 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had het al koud maar toen kreeg ik honger en heb ik een pak diepvriesfruit opgegeten, en nu voelt het alsof ik nooit meer warm ga worden
ik was vandaag ook zo klaar de werk 6 uur ik eten half 7 de klaarquote:
daarom ben je daarquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was dus bij sportschool vandaag
Maar ik schaam me daar omdat ik me er te slap en dikjes voor voel om daar rond te lopen.
die zijn al een tijd daarquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de meesten zien er al zo atletisch uit.
Gewoon lunk alarm indrukken als ze te intimiderend zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de meesten zien er al zo atletisch uit.
fuck al die bitchesquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal wel weer opgeven over een maandje ofzo.
Want vind het altijd zo'n intimiderende plaats.
Als je je ongemakkelijk voelt kan je best zelf wat oefeningen thuis doen of gewoon een stukje fietsen voor de conditiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe dat al redelijk veel. Maar het is niet genoeg voor goed lichaamquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je je ongemakkelijk voelt kan je best zelf wat oefeningen thuis doen of gewoon een stukje fietsen voor de conditie
Dan ga ik naar dezelfde sportschool als Paxje. Dan kan ik naar hem gluren onder de douchequote:
Voor welk festival moet ik kaartjes kopen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon traint want deze zomer gaan we shirtless festival doen
Niet zolang de Bijbel spreekt over een boom als zuurstoffabriek.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt weer in de bijbel gelezen?
hehehequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga ik naar dezelfde sportschool als Paxje. Dan kan ik naar hem gluren onder de douche
met x tochquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon traint want deze zomer gaan we shirtless festival doen
Dat heb ik ook met de sportschoolquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou me ook geïntimideerd voelen door jouw aanwezigheidquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de sportschool
Komt dat door mijn accent?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou me ook geïntimideerd voelen door jouw aanwezigheid
Het zijn ook allemaal van die 'sportieve types' die daar rondhangen. Alsof ze er thuishoren, ziet het eruit. En ik voel me alsof ik eigenlijk thuis op de bank hoor te liggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de sportschool
Beste is om met iemand samen te gaan denk ik, dan vallen al die andere mensen je ook niet meer zo opquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal van die 'sportieve types' die daar rondhangen. Alsof ze er thuishoren, ziet het eruit. En ik voel me alsof ik eigenlijk thuis op de bank hoor te liggen.
Je omschrijft het wel goed eigenlijk. Stiekem altijd beetje bang als ze zien hoe ik een oefening doe en dat ze dan gaan lachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal van die 'sportieve types' die daar rondhangen. Alsof ze er thuishoren, ziet het eruit. En ik voel me alsof ik eigenlijk thuis op de bank hoor te liggen.
Ik zie ook wel eens mensen samen gaan, maar als je nog kunt converseren sport je ook niet echt intensief toch.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beste is om met iemand samen te gaan denk ik, dan vallen al die andere mensen je ook niet meer zo op
Mmmmquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar op houden.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft echt een flink accent jaKan soms bijna niet verstaan
Hoezo niet? Wielrenners in een peloton hebben ook alle tijd om te lullenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie ook wel eens mensen samen gaan, maar als je nog kunt converseren sport je ook niet echt intensief toch.
Wielrenners zijn dan ook iets fitter.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wielrenners in een peloton hebben ook alle tijd om te lullen
Is dat zo? Dan zal ik wel butje zijn dat ik er bij enige inspanning geen woord meer uit krijg. Hartslag is ook altijd na 5 minuten meteen 180quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wielrenners in een peloton hebben ook alle tijd om te lullen
Wowquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
Hartslag is ook altijd na 5 minuten meteen 180
Ja, en daardoor sporten ze op een hoger niveau en hebben ze nog steeds tijd om te lullenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wielrenners zijn dan ook iets fitter.
Je accent is wel flink, dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mmmm
Ik was net aan het mycroften. Gewoon omdat het kan. Zag ik dit staan. Ik voel me net een limbo.
[..]
Wielrenners sporten dan ook niet 6 uur lang op volle kunnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:57 schreef Sked het volgende:
Ja, en daardoor sporten ze op een hoger niveau en hebben ze nog steeds tijd om te lullen
Meeste mensen die naar sportschool gaan hebben toch ook niet de energie om 1-1.5 uur voluit te gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wielrenners sporten dan ook niet 6 uur lang op volle kunnen.
Zonde van je tijd vind ik dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:58 schreef Sked het volgende:
Meeste mensen die naar sportschool gaan hebben toch ook niet de energie om 1-1.5 uur voluit te gaan
Anders ga je toch niet, dan heb je wel wat beters te doenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Meeste mensen die naar sportschool gaan hebben toch ook niet de energie om 1-1.5 uur voluit te gaan
Ja zou ik ook maar anderen nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zonde van je tijd vind ik dan.
Zou ik eerder korter intensief sporten.
Mensen maken van sporten een sociaal event en ondertussen bewegen ze. Tsja, ik heb het verder ook niet bedachtquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders ga je toch niet, dan heb je wel wat beters te doen
Mijn record is 194, dat moet ik niet meer doenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet voor kleine mensen nee
Maar als je dan echt wat doet ziet het getal er meteen zo eng uit.
Mijn record ook zoiets, iets minder.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn record is 194, dat moet ik niet meer doen![]()
.
True maar toch.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je accent is wel flink, dat weet je zelf ook wel.
Verder nog spannende dingen gevonden?
Dat soort uitsloverij betekent meestal reisje naar het toiletquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn record is 194, dat moet ik niet meer doen![]()
.
Dan zijn mijn geheimen nog veiligquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True maar toch.
Niet echt. Dat was het meest spannende.
AZ gaat overigens kampioen wordenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zijn mijn geheimen nog veilig
Dat is een weddenschap die ik graag aan gaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ gaat overigens kampioen worden
Grgr.
eensquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Samen krachttraining is echt afschuwelijk vaak.
went wel johquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond het op dat moment wel meevallen want ik was aan het sporten, maar als je dan stopt met sporten holyfuckingshit. Ja ik was natuurlijk kapot buiten adem maar ik was nogal een 'HELEMAAL KAPOT SPORTEN!!!' type anders geen voldoeningquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn record ook zoiets, iets minder.
Denk 190.
Vond dat erg eng.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is een weddenschap die ik graag aan ga
voeding is ook belangrijkquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja hopelijk. Want beter lichaam ga ik niet krijgen met die een of twee keer per week
Euhm geen idee.quote:
Het is meestal meer icm andere voedsel ipv minderquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar minder voedsel lukt mij nooit op langere termijn
Ik hoef niet echt iets te veranderen aan mijn voeding denk ik. Zou niet weten wat ik nu eet dat echt niet oke is, op de incidentele lekkernijen na.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm geen idee.op mijn werk zeg ik altijd gekscherend een kratje bier.
[..]
Het is meestal meer icm andere voedsel ipv minder
Ben je überhaupt wel in Nederland aan het einde van de competitie?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm geen idee.op mijn werk zeg ik altijd gekscherend een kratje bier.
Als het goed is wel tenzij ik in Azië beslis fuck mijn bijbaan en ontslag neem en dan naar Australië ga oid.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je überhaupt wel in Nederland aan het einde van de competitie?
Als een badgirlquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het goed is wel tenzij ik in Azië beslis fuck mijn bijbaan en ontslag neem en dan naar Australië ga oid.
Wow, wat rebels. Als ik een vrouw was, had ik dit opwindend gevonden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het goed is wel tenzij ik in Azië beslis fuck mijn bijbaan en ontslag neem en dan naar Australië ga oid.
Valt wel mee. Sta al paar weken op het punt om ontslag te nemen. Mijn manager heeft me 'beterschap' beloofd en daarmee mijn ontslag tijdelijk uitgesteld.quote:
flipsgonewildquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet maar bij haar in de leerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een gewone vrijdagavond voor Cachet.
Ik hoef geen echo te horen als ik klaarkomquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet maar bij haar in de leer
Misschien kan ik minder preuts en frigide worden met haar tips.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoef geen echo te horen als ik klaarkom
:s ik meen het oprechtquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Stop nou eens met de satire, Pax. Je bent er niet goed in.
tegen mij en inso zeg je nooit dat we moeten blijvenquote:
jullie gaan ook nooit wegquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
tegen mij en inso zeg je nooit dat we moeten blijven
Liever niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien kan ik minder preuts en frigide worden met haar tips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |