abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156515674
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

En 100 jaar geleden zag je geen transgenders als jan modaal.
Toen was het toch veel meer een taboe om er voor uit te komen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_156515678
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Toen was het toch veel meer een taboe om er voor uit te komen?
En wat denk je van andere seksualiteiten als je daar als psychostisch wordt gezien?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  donderdag 1 oktober 2015 @ 03:05:46 #53
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_156515684
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

En wat denk je van andere seksualiteiten als je daar als psychostisch wordt gezien?
Nou misschien is dat nu anno 2015 dan een taboe ja. En in 2050 niet. Dat kan
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_156515687
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nou misschien is dat nu anno 2015 dan een taboe ja. En in 2050 niet. Dat kan
Dus dan conformeer je vooral?
pi_156515690
Want als je vind dat "afwijkende" seksualiteiten/genders als natuurlijk kunnen worden gezien is het niet aan een van ons om te kiezen wat wel of niet kan.
pi_156515693
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:06 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dus dan conformeer je vooral?
Comformeer ik wat precies?
Sorry hoor ik ben ook moe van deze discussie die inmiddles al 2 topics lang duurt :')
pi_156515695
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Comformeer ik wat precies?
Sorry hoor ik ben ook moe van deze discussie die inmiddles al 2 topics lang duurt :')
Met wat door "technologie" als normaal wordt gezien.
Jij bent nu aan het bepalen wat wel en niet normaal is. En zelfs mensen met psychoses aan het vergelijken
pi_156515697
Iets wat ik voor de duidelijkheid nooit met homos/trans zal doen of wil insinueren
pi_156515701
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Want als je vind dat "afwijkende" seksualiteiten/genders als natuurlijk kunnen worden gezien is het niet aan een van ons om te kiezen wat wel of niet kan.
Ik heb dan ook nog niet gezegd dat hetgeen wat ik nog niet ken of waarvan ik denk dat diegene `misschien'' in een psychose kunnen zitten absoluut niet kan. Tuurlijk kan dat. Alles kan. Al voel je jezelf een fucking vliegtuig. Als je daar blij mee bent prima.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 03:09:02 #61
179075 hugecooll
pi_156515702
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
'Natuurlijk' is zo'n lekker matige term. 'Normaal' zijn ze in ieder geval niet
pi_156515704
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:09 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik heb dan ook nog niet gezegd dat hetgeen wat ik nog niet ken of waarvan ik denk dat diegene `misschien'' in een psychose kunnen zitten absoluut niet kan. Tuurlijk kan dat. Alles kan. Al voel je jezelf een fucking vliegtuig. Als je daar blij mee bent prima.
Maar je neemt ze al 2 topics minder serieus dan transgenders. Iets wat net zo ridicuul was niet zo lang geleden. Sorry, ik wil het enorm graag begrijpen.
pi_156515708
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Maar je neemt ze al 2 topics minder serieus dan transgenders. Iets wat net zo ridicuul was niet zo lang geleden. Sorry, ik wil het enorm graag begrijpen.
Ik neem ze niet minder serieus. Ik zie ze alleen niet op dezelfde voet staan. Maar dat is anders dan dat ik ze minder serieus neem. ALs ik iemand voor me zou hebben die daar open over verteld neem ik diegene waarschijnlijk net zo serieus.

Waarschijnlijk dan, dat heb ik nog nooit meegemaakt dus kan ik niet met zekerheid zeggen
pi_156515711
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie ze alleen niet op dezelfde voet staan. Maar dat is anders dan dat ik ze minder serieus neem.
Dan zijn we het eens.
Ik heb trans niet op dezelfde voet staan.
pi_156515712
Wat niet wil zeggen als ik een trans zou spreken die ik als mens kan waarderen niet serieus zou nemen.
pi_156515721
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat niet wil zeggen als ik een trans zou spreken die ik als mens kan waarderen niet serieus zou nemen.
Weet ik. Het ging mij ook niet om het feit of je ze accepteerde of niet. Meer om dat je geen onderscheid maakte tussen iemand die zich een koe voelt of een vrouw als hij man is.

Maar ik snap je redenatie nu wel wat beter wat dat betreft
  roze donderdag 1 oktober 2015 @ 03:13:39 #67
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156515724
Ik ga zo maar eens een dutje doen. Morgen weer een dag :W
Your beauty never ever scared me.
pi_156515725
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:13 schreef Fok-it het volgende:
Weet ik. Het ging mij ook niet om het feit of je ze accepteerde of niet. Meer om dat je geen onderscheid maakte tussen iemand die zich een koe voelt of een vrouw als hij man is.
Omdat ik het allebei even afwijkend vind. Niet omdat het technologisch mogelijk is of niet.
Dat is namelijk het enige verschil.
pi_156515728
En ik vind het bijna frustrerend niet te begrijpen dat je voor afwijkende seksualiteiten/genders kan zijn maar wel gaat bepalen wat wel of niet normaal is ;(
pi_156515735
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik vind het bijna frustrerend niet te begrijpen dat je voor afwijkende seksualiteiten/genders kan zijn maar wel gaat bepalen wat wel of niet normaal is ;(
Ik bepaal toch niks? Ik heb nu al regelmatig gezegd dat ik het allemaal goed vind. Maar dat bekent toch niet dat je geen gradaties mag maken?
pi_156515737
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik bepaal toch niks? Ik heb nu al regelmatig gezegd dat ik het allemaal goed vind. Maar dat bekent toch niet dat je geen gradaties mag maken?
.Precies wat ik doe.
Waardoor ik :')'s krijgt. En argumenenten op de man gespeeld.
pi_156515739
Niets mis mee. Jullie vrijrecht.
Maar denk alsjeblieft niet dat jullie iets anders doen.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 03:16:50 #73
179075 hugecooll
pi_156515743
Ook gewoon geen hoi terugzeggen ;( ik wilde meediscussiėren
pi_156515744
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

.Precies wat ik doe.
Waardoor ik :')'s krijgt. En argumenenten op de man gespeeld.
Nou ja.

Ik heb niet gezegd dat ik mensen die zich een dier voelen niet intelligent vind en nog erger.
Dat die mensen niks toevoegen
pi_156515745
quote:
9s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 03:16 schreef hugecooll het volgende:
Ook gewoon geen hoi terugzeggen ;( ik wilde meediscussiėren
Ja we zijn al 2 topics bezig dus we zullen zo wel naar bed gaan :+ Maar genoeg discussie in de avond dus vroeger bijzijn voortaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')