Toen was het toch veel meer een taboe om er voor uit te komen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En 100 jaar geleden zag je geen transgenders als jan modaal.
En wat denk je van andere seksualiteiten als je daar als psychostisch wordt gezien?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was het toch veel meer een taboe om er voor uit te komen?
Nou misschien is dat nu anno 2015 dan een taboe ja. En in 2050 niet. Dat kanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En wat denk je van andere seksualiteiten als je daar als psychostisch wordt gezien?
Dus dan conformeer je vooral?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien is dat nu anno 2015 dan een taboe ja. En in 2050 niet. Dat kan
Comformeer ik wat precies?quote:
Met wat door "technologie" als normaal wordt gezien.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Comformeer ik wat precies?
Sorry hoor ik ben ook moe van deze discussie die inmiddles al 2 topics lang duurt
Ik heb dan ook nog niet gezegd dat hetgeen wat ik nog niet ken of waarvan ik denk dat diegene `misschien'' in een psychose kunnen zitten absoluut niet kan. Tuurlijk kan dat. Alles kan. Al voel je jezelf een fucking vliegtuig. Als je daar blij mee bent prima.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Want als je vind dat "afwijkende" seksualiteiten/genders als natuurlijk kunnen worden gezien is het niet aan een van ons om te kiezen wat wel of niet kan.
'Natuurlijk' is zo'n lekker matige term. 'Normaal' zijn ze in ieder geval nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Want als je vind dat "afwijkende" seksualiteiten/genders als natuurlijk kunnen worden gezien is het niet aan een van ons om te kiezen wat wel of niet kan.
Maar je neemt ze al 2 topics minder serieus dan transgenders. Iets wat net zo ridicuul was niet zo lang geleden. Sorry, ik wil het enorm graag begrijpen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog niet gezegd dat hetgeen wat ik nog niet ken of waarvan ik denk dat diegene `misschien'' in een psychose kunnen zitten absoluut niet kan. Tuurlijk kan dat. Alles kan. Al voel je jezelf een fucking vliegtuig. Als je daar blij mee bent prima.
Ik neem ze niet minder serieus. Ik zie ze alleen niet op dezelfde voet staan. Maar dat is anders dan dat ik ze minder serieus neem. ALs ik iemand voor me zou hebben die daar open over verteld neem ik diegene waarschijnlijk net zo serieus.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar je neemt ze al 2 topics minder serieus dan transgenders. Iets wat net zo ridicuul was niet zo lang geleden. Sorry, ik wil het enorm graag begrijpen.
Dan zijn we het eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:10 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie ze alleen niet op dezelfde voet staan. Maar dat is anders dan dat ik ze minder serieus neem.
Weet ik. Het ging mij ook niet om het feit of je ze accepteerde of niet. Meer om dat je geen onderscheid maakte tussen iemand die zich een koe voelt of een vrouw als hij man is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat niet wil zeggen als ik een trans zou spreken die ik als mens kan waarderen niet serieus zou nemen.
Omdat ik het allebei even afwijkend vind. Niet omdat het technologisch mogelijk is of niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:13 schreef Fok-it het volgende:
Weet ik. Het ging mij ook niet om het feit of je ze accepteerde of niet. Meer om dat je geen onderscheid maakte tussen iemand die zich een koe voelt of een vrouw als hij man is.
Ik bepaal toch niks? Ik heb nu al regelmatig gezegd dat ik het allemaal goed vind. Maar dat bekent toch niet dat je geen gradaties mag maken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik vind het bijna frustrerend niet te begrijpen dat je voor afwijkende seksualiteiten/genders kan zijn maar wel gaat bepalen wat wel of niet normaal is
.Precies wat ik doe.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:15 schreef Fok-it het volgende:
Ik bepaal toch niks? Ik heb nu al regelmatig gezegd dat ik het allemaal goed vind. Maar dat bekent toch niet dat je geen gradaties mag maken?
Nou ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
.Precies wat ik doe.
Waardoor ik's krijgt. En argumenenten op de man gespeeld.
Ja we zijn al 2 topics bezig dus we zullen zo wel naar bed gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 03:16 schreef hugecooll het volgende:
Ook gewoon geen hoi terugzeggenik wilde meediscussiėren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |