Is dat zo? Dan zal ik wel butje zijn dat ik er bij enige inspanning geen woord meer uit krijg. Hartslag is ook altijd na 5 minuten meteen 180quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wielrenners in een peloton hebben ook alle tijd om te lullen
Wowquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
Hartslag is ook altijd na 5 minuten meteen 180
Ja, en daardoor sporten ze op een hoger niveau en hebben ze nog steeds tijd om te lullenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wielrenners zijn dan ook iets fitter.
Je accent is wel flink, dat weet je zelf ook wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mmmm
Ik was net aan het mycroften. Gewoon omdat het kan. Zag ik dit staan. Ik voel me net een limbo.
[..]
Wielrenners sporten dan ook niet 6 uur lang op volle kunnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:57 schreef Sked het volgende:
Ja, en daardoor sporten ze op een hoger niveau en hebben ze nog steeds tijd om te lullen
Meeste mensen die naar sportschool gaan hebben toch ook niet de energie om 1-1.5 uur voluit te gaanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wielrenners sporten dan ook niet 6 uur lang op volle kunnen.
Zonde van je tijd vind ik dan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:58 schreef Sked het volgende:
Meeste mensen die naar sportschool gaan hebben toch ook niet de energie om 1-1.5 uur voluit te gaan
Anders ga je toch niet, dan heb je wel wat beters te doenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Meeste mensen die naar sportschool gaan hebben toch ook niet de energie om 1-1.5 uur voluit te gaan
Ja zou ik ook maar anderen nietquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zonde van je tijd vind ik dan.
Zou ik eerder korter intensief sporten.
Mensen maken van sporten een sociaal event en ondertussen bewegen ze. Tsja, ik heb het verder ook niet bedachtquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders ga je toch niet, dan heb je wel wat beters te doen
Mijn record is 194, dat moet ik niet meer doenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet voor kleine mensen nee
Maar als je dan echt wat doet ziet het getal er meteen zo eng uit.
Mijn record ook zoiets, iets minder.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn record is 194, dat moet ik niet meer doen![]()
.
True maar toch.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je accent is wel flink, dat weet je zelf ook wel.
Verder nog spannende dingen gevonden?
Dat soort uitsloverij betekent meestal reisje naar het toiletquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn record is 194, dat moet ik niet meer doen![]()
.
Dan zijn mijn geheimen nog veiligquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True maar toch.
Niet echt. Dat was het meest spannende.
AZ gaat overigens kampioen wordenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zijn mijn geheimen nog veilig
Dat is een weddenschap die ik graag aan gaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AZ gaat overigens kampioen worden
Grgr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |