fuck al die bitchesquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zal wel weer opgeven over een maandje ofzo.
Want vind het altijd zo'n intimiderende plaats.
Als je je ongemakkelijk voelt kan je best zelf wat oefeningen thuis doen of gewoon een stukje fietsen voor de conditiequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe dat al redelijk veel. Maar het is niet genoeg voor goed lichaamquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je je ongemakkelijk voelt kan je best zelf wat oefeningen thuis doen of gewoon een stukje fietsen voor de conditie
Dan ga ik naar dezelfde sportschool als Paxje. Dan kan ik naar hem gluren onder de douchequote:
Voor welk festival moet ik kaartjes kopen?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon traint want deze zomer gaan we shirtless festival doen
Niet zolang de Bijbel spreekt over een boom als zuurstoffabriek.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt weer in de bijbel gelezen?
hehehequote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ga ik naar dezelfde sportschool als Paxje. Dan kan ik naar hem gluren onder de douche
met x tochquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon traint want deze zomer gaan we shirtless festival doen
Dat heb ik ook met de sportschoolquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou me ook geïntimideerd voelen door jouw aanwezigheidquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de sportschool
Komt dat door mijn accent?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou me ook geïntimideerd voelen door jouw aanwezigheid
Het zijn ook allemaal van die 'sportieve types' die daar rondhangen. Alsof ze er thuishoren, ziet het eruit. En ik voel me alsof ik eigenlijk thuis op de bank hoor te liggen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met de sportschool
Beste is om met iemand samen te gaan denk ik, dan vallen al die andere mensen je ook niet meer zo opquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal van die 'sportieve types' die daar rondhangen. Alsof ze er thuishoren, ziet het eruit. En ik voel me alsof ik eigenlijk thuis op de bank hoor te liggen.
Je omschrijft het wel goed eigenlijk. Stiekem altijd beetje bang als ze zien hoe ik een oefening doe en dat ze dan gaan lachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal van die 'sportieve types' die daar rondhangen. Alsof ze er thuishoren, ziet het eruit. En ik voel me alsof ik eigenlijk thuis op de bank hoor te liggen.
Ik zie ook wel eens mensen samen gaan, maar als je nog kunt converseren sport je ook niet echt intensief toch.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Beste is om met iemand samen te gaan denk ik, dan vallen al die andere mensen je ook niet meer zo op
Mmmmquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar op houden.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft echt een flink accent jaKan soms bijna niet verstaan
Hoezo niet? Wielrenners in een peloton hebben ook alle tijd om te lullenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zie ook wel eens mensen samen gaan, maar als je nog kunt converseren sport je ook niet echt intensief toch.
Wielrenners zijn dan ook iets fitter.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wielrenners in een peloton hebben ook alle tijd om te lullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |