Vroege middag tot 20;00quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelang ben je er dan geweest?
Dat kan ik niet ontkennenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vroege middag tot 20;00
Wat wonen er vage types in amsterdam zeg
leuke stad wel, voelt ook wel als een echte stad door die typische binnensteden met oudere gebouwen en kinderkopjesquote:
Daar mad om zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Komt omdat ze daar nog steeds mad zijn dat wij hoofdstad van Gelderland zijn![]()
Welkom in de Randstadquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vroege middag tot 20;00
En dan woont JR er nog niet eensquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vroege middag tot 20;00
Wil het wel eens een keer zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:54 schreef Adames het volgende:
[..]
leuke stad wel, voelt ook wel als een echte stad door die typische binnensteden met oudere gebouwen en kinderkopjes
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Men gaf ons voorrang, gaan ze vanuit raam roepen "CHICKS WAZ ONZE BELONING DAAAAHN"
Dafuq, m'n middelvinger krijg je dan
Je hebt er dan ook nog nooit een valide uitleg voor gegevenquote:
maastricht is ook wel tof, belachelijk taaltje ook daar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:55 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wil het wel eens een keer zien
Net als Maastricht
Men gaf ons voorrang, gaan ze vanuit raam roepen "CHICKS WAZ ONZE BELONING DAAAAHN"
Die voetballer in jouw ui is een Nijmegenaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Komt omdat ze daar nog steeds mad zijn dat wij hoofdstad van Gelderland zijn![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jr is een gezellige guy al raped hij elke chick in gedachten
Is hij ontvlucht om bij Vitesse te kunnen voetballenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die voetballer in jouw ui is een Nijmegenaar
dat is privéquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt er dan ook nog nooit een valide uitleg voor gegeven
Prive?quote:
Had jij geen vriendin? Zou jij het fijn vinden als een stelletje idioten vanuit auto dat tegen haar gaan roepen?quote:
Zou ik ook zeggen. Ik heb vroeger wel eens een balletje met hem getrapt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Is hij ontvlucht om bij Vitesse te kunnen voetballen
Je trok slakkensporen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zag wel een paar jongens, toen voelde ik mij net JR.![]()
Daar lach je toch alleen maar om.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had jij geen vriendin? Zou jij het fijn vinden als een stelletje idioten vanuit auto dat tegen haar gaan roepen?
lekker boeiendquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Had jij geen vriendin? Zou jij het fijn vinden als een stelletje idioten vanuit auto dat tegen haar gaan roepen?
ja gekquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prive?Het is maar de stad waar je opgegroeid bent
alles tussen Arnhem en Nijmegen is rotzooiquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gek
ben toch verhuisd naar een kut dorp dat naar nijmegen neigt waar ze me gingen pesten omdat ik uit arnhem kwam en dat waren de twee kuste jaren van mijn leven.
zo nu weet je het
Zo kansloos om daar mensen om te pestenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gek
ben toch verhuisd naar een kut dorp dat naar nijmegen neigt waar ze me gingen pesten omdat ik uit arnhem kwam en dat waren de twee kuste jaren van mijn leven.
zo nu weet je het
At the moment heb ik heulegaar geen vriendin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee die houden me sowieso gevangenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
je draagt nooit strakke broeken zeker
daar was ik in april met mijn ex en dat was best leukquote:
alleen voor vanavond ffquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
At the moment heb ik heulegaar geen vriendin.
Die heb je er echt tussen zittenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo kansloos om daar mensen om te pesten
Echt zo...triest
Je identiteit en eigenwaarde ontlenen aan de plek waar je toevallig geboren bentquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gek
zo nu weet je het
Beetje triest om je daar om te pesten jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gek
zo nu weet je het
Je ging afgelopen week toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
daar was ik in april met mijn ex en dat was best leuk
Dat soort mensen moet je op zomerkamp sturen naar Polenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:01 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die heb je er echt tussen zittenMongolen
heb jij ook zo'n accentje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gek
zo nu weet je het
Wat errugquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
At the moment heb ik heulegaar geen vriendin.
Dat was Crack jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je ging afgelopen week toch?
Of zit ik je nu te verwarren met iemand anders?![]()
Ow wacht, was dat Crack niet?
Dan moet je wel ongelooflijk simpel zijn jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je identiteit en eigenwaarde ontlenen aan de plek waar je toevallig geboren bentTrots zijn op zoiets
![]()
ik heb er nooit bijgehoord omdat ik een hollander benquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je identiteit en eigenwaarde ontlenen aan de plek waar je toevallig geboren bentTrots zijn op zoiets
![]()
Tot zover mijn terugval
wat voor accentje?quote:
Ik deed geen hosselpogingquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haalt dit je hosselpogingen even flink onderuit!
ik begrijp hier niks vanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Jammer dat m'n internet zo klote werkt, anders had ik graag een paar vragen aan tetou gesteld. Meloewa dingen, kloppen die ?
Weet ik nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo'n arnhemse dat je van die letters gewoon niet uitspreekt of inslikt
haha homoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik deed geen hosselpogingWas gewoon interesse
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik deed geen hosselpogingWas gewoon interesse
je weet toch wel of je een (grof) accent hebt johquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet
voor mijn gevoel praat ik gewoon normaal
dat had ik vroeger ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik niet
voor mijn gevoel praat ik gewoon normaal
Oke dan heb ik geen accent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
je weet toch wel of je een (grof) accent hebt joh
Ah, de reactie waarvan je wist die zou komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jeetje fokkie neem je het stokje van me over
wanneer shotjesbarquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jeetje fokkie neem je het stokje van me over
Als ik geld hebquote:
leids is leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel klein beetje Leids accent, helaas.
Ik heb Flips paar keer gemeet. Wat een accent!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Noord-Hollands accent, beste accent
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Noord-Hollands accent, beste accent
Die heeft echt een flink accent jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Flips paar keer gemeet. Wat een accent!
Ik zou het niet eens doorhebben dat ze met een accent praat denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Flips paar keer gemeet. Wat een accent!
Dan ga je mij ook niet verstaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft echt een flink accent jaKan soms bijna niet verstaan
Wist niet dat je haar wel eens had ontmoet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft echt een flink accent jaKan soms bijna niet verstaan
Ja, dat is wel gevaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens doorhebben dat ze met een accent praat denk ik
Gewoon normaal voor mij
Dan neem je maar een schrijfblok mee Hansquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga je mij ook niet verstaan
Is het zo erg bij jouquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga je mij ook niet verstaan
Jaja. In Amsterdam van de zomerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat je haar wel eens had ontmoet.
[..]
Ja, dat is wel gevaar.
Kunnen we gewoon praten via FOK!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan neem je maar een schrijfblok mee Hans
vrouwen met een zachte gquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:09 schreef Adames het volgende:
ik werk nu eens per week in antwerpen
dat taaltje
Mannen met dat accent trouwensquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
vrouwen met een zachte g
goede shit is dat
en sowieso hun gedrag, heb het niet snel op met die hollandse schreeuwerdjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
vrouwen met een zachte g
goede shit is dat
Behalve brammetjequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mannen met dat accent trouwens
ja als je een beetje rond kijkt in europa kom je wel tot de conclusie dat de standaard hollandse vrouwen nogal zeikers en onterecht arrogant zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
en sowieso hun gedrag, heb het niet snel op met die hollandse schreeuwerdjes
antwerps wordt ook door de meeste nederlandse vrouwen wel enorm gewaardeerd. past als je daar vanaf wijkt is het minder, west-vlaanderen of juist richting het oosten limburgquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mannen met dat accent trouwens
Limburgs en Brabants is echt het vreselijkste accent ooitquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
antwerps wordt ook door de meeste nederlandse vrouwen wel enorm gewaardeerd. past als je daar vanaf wijkt is het minder, west-vlaanderen of juist richting het oosten limburg
mwoah, gaat me wat ver. sowieso ook niet echt arrogant, maar vooral constant bezig met zichzelf profileren. zo vermoeiend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja als je een beetje rond kijkt in europa kom je wel tot de conclusie dat de standaard hollandse vrouwen nogal zeikers en onterecht arrogant zijn
Dat is wel 100% correct.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja als je een beetje rond kijkt in europa kom je wel tot de conclusie dat de standaard hollandse vrouwen nogal zeikers en onterecht arrogant zijn
ja dunno hoe je het anders uit moet leggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:12 schreef Adames het volgende:
[..]
mwoah, gaat me wat ver. sowieso ook niet echt arrogant, maar vooral constant bezig met zichzelf profileren. zo vermoeiend.
Ongeveer mee eensquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Brabant gaat ook wel prima, Leuven is ook verdomde leuk. En enorm leuk stappenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Limburgs en Brabants is echt het vreselijkste accent ooit
valt wel meequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gronings en Drents is nog ergerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog verdwaald geraakt vandaag?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Twijfels of ik vrienden moet joinen in stad of direct naar huis. Heb best veel tassen namelijk en moe
joinenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Twijfels of ik vrienden moet joinen in stad of direct naar huis. Heb best veel tassen namelijk en moe
Meeste accenten zijn niet mooi. Dat klopt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdams ook enorm tokkie klinken
Of Twents
Accenten
Belgisch accentquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdams ook enorm tokkie klinken
Of Twents
Accenten
Heel plat pratenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste accenten zijn niet mooi. Dat klopt.
ja ik snap je wel, het is niet zozeer arrogant, ze willen normaal wel graag met je praten, maar dan wel op zo'n manier van 'wat ben ik toch echt enorm interessant'quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja dunno hoe je het anders uit moet leggen
uitstraling/houding?
Belgisch bestaat nietquote:
Wel iedereen verder uitgekleed in je gedachtequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik in Antwerpen was voor sollicitatie heb ik me inwendig echt dood geërgerd
Ja oke correctie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Belgisch bestaat wel. Zo kun je bijvoorbeeld Belgisch zijn. .
Graag gedaan.
Die krikt een ander, jammer johquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:18 schreef Typisch het volgende:
ik had 9 uur afgesproken maar ze is er nog niet
Ik val niet op mannen, en die deden de sollicitatiequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel iedereen verder uitgekleed in je gedachte
Die gaat een recordpoging doen om zoveel mogelijk mensen te neuken op een avondquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:18 schreef Typisch het volgende:
ik had 9 uur afgesproken maar ze is er nog niet
Stuur eens vocaroo danquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:17 schreef Kauai het volgende:
Ik heb wel een beetje een kakker R geloof ik
Hoe doe ik dat op mijn telefoon?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
VOCAROO vocaroo
Heel grtd vocaroo.
Nee kan niet eens via iphone lees ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft het daarna niet terug te luisteren
neequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
VOCAROO vocaroo
Heel grtd vocaroo.
Hoe?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee kan niet eens via iphone lees ik
Anders had ik erover nagedacht
Doe jij dan
Of je spreekt elkaars voicemail inquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:23 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geen idee, misschien is er een android app
bellen via whatsappquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je spreekt elkaars voicemail in
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van die hijgberichten insprekenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Have funquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ga naar de freunden adios.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ga naar de freunden adios.
Al film gevonden?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:25 schreef Typisch het volgende:
ik ga afsluiten
fijne avond/nacht allen
Jammerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:22 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nee kan niet eens via iphone lees ik
Anders had ik erover nagedacht
Doe jij dan
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:25 schreef Typisch het volgende:
ik ga afsluiten
fijne avond/nacht allen
quote:
Bij ons is er eens in de zoveel tijd een voiceclip spam in de groepschatquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:27 schreef supersof het volgende:
ik doe wel vaak met goede vrienden voice message als ik geen zin heb om te typen
zo chill
Doe niet!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:28 schreef Sked het volgende:
Ik heb nog steeds honger en begin de neiging te krijgen naar de Mac te gaan
Chico`s placequote:
even slechtquote:
Subway danquote:
kwam je vorige zomer wel eens bij de subway?quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
kwam je vorige zomer wel eens bij de subway?
quote:
daar werkte ik toenquote:
Ja heel ander team nuquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
waarom niet meer dan
die figuren die daar nu werken zijn vreselijk
kwam daar laatst, zat een meisje te bellen hing ook niet op ofzo om me te helpenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heel ander team nu
was zomerbaantje
Gewoon zelf pakken en alvast je broodje gaan maken tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:35 schreef Sked het volgende:
[..]
kwam daar laatst, zat een meisje te bellen hing ook niet op ofzo om me te helpen
ja misschien belde ze met een klantquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:35 schreef Sked het volgende:
[..]
kwam daar laatst, zat een meisje te bellen hing ook niet op ofzo om me te helpen
ik wil niet verbannen wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon zelf pakken en alvast je broodje gaan maken toch
met n klant praat je niet over jongensquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja misschien belde ze met een klant
hoe zag ze eruit?
Oh dat is wel heel raarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:37 schreef Sked het volgende:
[..]
ik wil niet verbannen worden
[..]
met n klant praat je niet over jongens
verder beetje donkerblond haar en vrij casual
verder Subway wel topzaakquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel raar
en gelukkig, dan was het niet een vriendin van me
welke muziekquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:46 schreef Kauai het volgende:
Ik heb de beste afspeellijst gemaakt voor tijdens het leren.
Eentje die je afleidt dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:46 schreef Kauai het volgende:
Ik heb de beste afspeellijst gemaakt voor tijdens het leren.
hmhquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
daar zag ik van de week nog een poster van
Echt? Het leidt mij altijd wel afquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha ik kan alleen leren met muziek
ik vond ze eerst niet zo geweldigquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
ik bewaar ook altijd het lekkerst voor het laatst
superior study playlist op Spotify is ook topquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha ik kan alleen leren met muziek
Ik kan me totaal niet concentreren zonder muziek meestalquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt? Het leidt mij altijd wel af
Zeker als het muziek is met tekst
heb je met alles wat goed isquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:49 schreef Kauai het volgende:
[..]
ik vond ze eerst niet zo geweldig
Nu ben ik ineens verliefd
Ik moet in een isoleercel zitten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:50 schreef supersof het volgende:
als ik leer moet het helemaal STIL zijn
thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
superior study playlist op Spotify is ook top
Vol met licht klassiek en filmmuziek
Ja is wel zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:51 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je met alles wat goed is
Had ik ook met Tim buckley
Tijdens een werkstuk maken ofzo is muziek het bestequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik kan me totaal niet concentreren zonder muziek meestal
Maar geen rock dan
Ik vind leren sowieso te saai meestalquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:52 schreef Kauai het volgende:
Als het helemaal stil is als ik leer vind ik het zo saai dat ik afleiding ga zoeken op mn telefoon
Ik maak het leuker met muziekquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind leren sowieso te saai meestal
dus zoek toch wel afleiding
Misschien is dat wel een goede tactiekquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik maak het leuker met muziek
Anders hou ik het niet vol
is bk niet dichterbij?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:03 schreef Sked het volgende:
foodstruggles
ik ga gewoon naar mac want dat is t dichtstbij
hoezo boycot je die, bk is lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
ja maar die boycot ik
wel kut trouwens dat die nieuwe frietzaak al om 9 uur dicht is
bk heeft al paar x dingen in mn bestelling vergetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo boycot je die, bk is lekker
en welke? frietoloog?
oh daar had ik een keer burger besteld en die was wel lekker, maar erg veel saus en een klein broodje. En de burger en bacon was apart verpakt in zilverfolie dus die moest je er zelf nog op doen. Vond ik niet zo handig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:06 schreef Sked het volgende:
[..]
bk heeft al paar x dingen in mn bestelling vergeten
en die ja
Wtfquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oh daar had ik een keer burger besteld en die was wel lekker, maar erg veel saus en een klein broodje. En de burger en bacon was apart verpakt in zilverfolie dus die moest je er zelf nog op doen. Vond ik niet zo handig.
dat is ook wel echt debielquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oh daar had ik een keer burger besteld en die was wel lekker, maar erg veel saus en een klein broodje. En de burger en bacon was apart verpakt in zilverfolie dus die moest je er zelf nog op doen. Vond ik niet zo handig.
Frietoloogquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo boycot je die, bk is lekker
en welke? frietoloog?
Wat romantischquote:
Ik ben hem al wel tegengekomen en moest er nog aan denken ja. Nog niet gegetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:09 schreef supersof het volgende:
Zijn jullie keer bij zappa's geweest?
Dat is echt heerlijk en super goedkoop
Op vrijdag 28 augustus 2015 22:08 schreef Sked het volgende:
ja tegenover de frietoloogquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:10 schreef Toto69 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
en niet eens even bij mij aanbellen
[/quote
Kweenie waar je woont :S
Niet elke keer dat we ergens wat eten hoeft super romantisch natuurlijk. Vandaag overigens bij een Griek gegeten in Den Haagquote:
Geintje toch. Zal het mij uitmaken waar je eetquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet elke keer dat we ergens wat eten hoeft super romantisch natuurlijk. Vandaag overigens bij een Griek gegeten in Den Haag
20?quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geintje toch. Zal het mij uitmaken waar je eet
doe normaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sked en sof gaan vrij snel daten denk ik
Wat vind je van je schoonfamilie tot nu toe?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nu nog helemaal naar almelotreinen
Heb vandaag dr andere zus + vriend ook ontmoet, en dr andere zus is jarig dus hebben wat kroegjes/terrasjes gepakt en zo. den haag is best leuk verder
Nice nicequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nu nog helemaal naar almelotreinen
Heb vandaag dr andere zus + vriend ook ontmoet, en dr andere zus is jarig dus hebben wat kroegjes/terrasjes gepakt en zo. den haag is best leuk verder
Aardig volkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat vind je van je schoonfamilie tot nu toe?
Hebben ze jou ook benaderd?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:15 schreef Paxcon het volgende:
Sked wil net als Mortaxx alleen neukertjes
Moeten Etsu en Elan maar weer terugkomenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het aantal hetero's in deze slowchat is ongenadig hoog
Ik denk dat het in andere sc`s erger isquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het aantal hetero's in deze slowchat is ongenadig hoog
quote:
bahquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat het in andere sc`s erger is
Ik zag laatst de HOMO SC voorbij komen in ONZquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat het in andere sc`s erger is
Misschien moet je daar maar wat fixen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zag laatst de HOMO SC voorbij komen in ONZ
Nee ik voel me alleen in deze SC op m'n gemakquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je daar maar wat fixen.
Agh gossiequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik voel me alleen in deze SC op m'n gemak
GRTD is een warm badquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik voel me alleen in deze SC op m'n gemak
Inso heeft dolleduikavondquote:
geen ideequote:
kut ttquote:
quote:
quote:
Gvd wat een slechte meukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even de halve rapgame omgelegd hier
Dacht datje hem allang aan het kijken wasquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even goede Nederlandse ondertiteling pakken, want dat Frans en Engels door elkaar is niks
Moest hem eerst even downloadenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht datje hem allang aan het kijken was
Pas maar op, straks wil Lokje nog dat je een bed voor dr kooptquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb deze week evenveel centjes verdiend in 3 dagen, dan vorige maanden in een week.
Rijke tata.
Of een keukenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wil Lokje nog dat je een bed voor dr koopt
Johannes zei vanavond dat ik er erg slecht in was, en oefening baart kunstquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie heeft jou toestemming gegeven satirisch te doen
Ben al een fortuin kwijt aan condooms.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wil Lokje nog dat je een bed voor dr koopt
Eigenlijk bedoelde hij 'doe maar niet meer'quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Johannes zei vanavond dat ik er erg slecht in was, en oefening baart kunst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |