Meeste accenten zijn niet mooi. Dat klopt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdams ook enorm tokkie klinken
Of Twents
Accenten
Belgisch accentquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Rotterdams ook enorm tokkie klinken
Of Twents
Accenten
Heel plat pratenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste accenten zijn niet mooi. Dat klopt.
ja ik snap je wel, het is niet zozeer arrogant, ze willen normaal wel graag met je praten, maar dan wel op zo'n manier van 'wat ben ik toch echt enorm interessant'quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja dunno hoe je het anders uit moet leggen
uitstraling/houding?
Belgisch bestaat nietquote:
Wel iedereen verder uitgekleed in je gedachtequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik in Antwerpen was voor sollicitatie heb ik me inwendig echt dood geėrgerd
Ja oke correctie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Belgisch bestaat wel. Zo kun je bijvoorbeeld Belgisch zijn. .
Graag gedaan.
Die krikt een ander, jammer johquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:18 schreef Typisch het volgende:
ik had 9 uur afgesproken maar ze is er nog niet
Ik val niet op mannen, en die deden de sollicitatiequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel iedereen verder uitgekleed in je gedachte
Die gaat een recordpoging doen om zoveel mogelijk mensen te neuken op een avondquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:18 schreef Typisch het volgende:
ik had 9 uur afgesproken maar ze is er nog niet
Stuur eens vocaroo danquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:17 schreef Kauai het volgende:
Ik heb wel een beetje een kakker R geloof ik
Hoe doe ik dat op mijn telefoon?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
VOCAROO vocaroo
Heel grtd vocaroo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |