Is het zo erg bij jouquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga je mij ook niet verstaan
Jaja. In Amsterdam van de zomerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat je haar wel eens had ontmoet.
[..]
Ja, dat is wel gevaar.
Kunnen we gewoon praten via FOK!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan neem je maar een schrijfblok mee Hans
vrouwen met een zachte gquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:09 schreef Adames het volgende:
ik werk nu eens per week in antwerpen
dat taaltje
Mannen met dat accent trouwensquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
vrouwen met een zachte g
goede shit is dat
en sowieso hun gedrag, heb het niet snel op met die hollandse schreeuwerdjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
vrouwen met een zachte g
goede shit is dat
Behalve brammetjequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mannen met dat accent trouwens
ja als je een beetje rond kijkt in europa kom je wel tot de conclusie dat de standaard hollandse vrouwen nogal zeikers en onterecht arrogant zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
en sowieso hun gedrag, heb het niet snel op met die hollandse schreeuwerdjes
antwerps wordt ook door de meeste nederlandse vrouwen wel enorm gewaardeerd. past als je daar vanaf wijkt is het minder, west-vlaanderen of juist richting het oosten limburgquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mannen met dat accent trouwens
Limburgs en Brabants is echt het vreselijkste accent ooitquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:11 schreef Adames het volgende:
[..]
antwerps wordt ook door de meeste nederlandse vrouwen wel enorm gewaardeerd. past als je daar vanaf wijkt is het minder, west-vlaanderen of juist richting het oosten limburg
mwoah, gaat me wat ver. sowieso ook niet echt arrogant, maar vooral constant bezig met zichzelf profileren. zo vermoeiend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja als je een beetje rond kijkt in europa kom je wel tot de conclusie dat de standaard hollandse vrouwen nogal zeikers en onterecht arrogant zijn
Dat is wel 100% correct.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja als je een beetje rond kijkt in europa kom je wel tot de conclusie dat de standaard hollandse vrouwen nogal zeikers en onterecht arrogant zijn
ja dunno hoe je het anders uit moet leggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:12 schreef Adames het volgende:
[..]
mwoah, gaat me wat ver. sowieso ook niet echt arrogant, maar vooral constant bezig met zichzelf profileren. zo vermoeiend.
Ongeveer mee eensquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Brabant gaat ook wel prima, Leuven is ook verdomde leuk. En enorm leuk stappenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Limburgs en Brabants is echt het vreselijkste accent ooit
valt wel meequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gronings en Drents is nog ergerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog verdwaald geraakt vandaag?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Twijfels of ik vrienden moet joinen in stad of direct naar huis. Heb best veel tassen namelijk en moe
joinenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
Twijfels of ik vrienden moet joinen in stad of direct naar huis. Heb best veel tassen namelijk en moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |