welke muziekquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:46 schreef Kauai het volgende:
Ik heb de beste afspeellijst gemaakt voor tijdens het leren.
Eentje die je afleidt dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:46 schreef Kauai het volgende:
Ik heb de beste afspeellijst gemaakt voor tijdens het leren.
hmhquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:48 schreef Sked het volgende:
[..]
daar zag ik van de week nog een poster van
Echt? Het leidt mij altijd wel afquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha ik kan alleen leren met muziek
ik vond ze eerst niet zo geweldigquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:49 schreef Adames het volgende:
[..]
ik bewaar ook altijd het lekkerst voor het laatst
superior study playlist op Spotify is ook topquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Haha ik kan alleen leren met muziek
Ik kan me totaal niet concentreren zonder muziek meestalquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt? Het leidt mij altijd wel af
Zeker als het muziek is met tekst
heb je met alles wat goed isquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:49 schreef Kauai het volgende:
[..]
ik vond ze eerst niet zo geweldig
Nu ben ik ineens verliefd
Ik moet in een isoleercel zitten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:50 schreef supersof het volgende:
als ik leer moet het helemaal STIL zijn
thanksquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:50 schreef Adames het volgende:
[..]
superior study playlist op Spotify is ook top
Vol met licht klassiek en filmmuziek
Ja is wel zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:51 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je met alles wat goed is
Had ik ook met Tim buckley
Tijdens een werkstuk maken ofzo is muziek het bestequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik kan me totaal niet concentreren zonder muziek meestal
Maar geen rock dan
Ik vind leren sowieso te saai meestalquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:52 schreef Kauai het volgende:
Als het helemaal stil is als ik leer vind ik het zo saai dat ik afleiding ga zoeken op mn telefoon
Ik maak het leuker met muziekquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind leren sowieso te saai meestal
dus zoek toch wel afleiding
Misschien is dat wel een goede tactiekquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik maak het leuker met muziek
Anders hou ik het niet vol
is bk niet dichterbij?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:03 schreef Sked het volgende:
foodstruggles
ik ga gewoon naar mac want dat is t dichtstbij
hoezo boycot je die, bk is lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:04 schreef Sked het volgende:
[..]
ja maar die boycot ik
wel kut trouwens dat die nieuwe frietzaak al om 9 uur dicht is
bk heeft al paar x dingen in mn bestelling vergetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo boycot je die, bk is lekker
en welke? frietoloog?
oh daar had ik een keer burger besteld en die was wel lekker, maar erg veel saus en een klein broodje. En de burger en bacon was apart verpakt in zilverfolie dus die moest je er zelf nog op doen. Vond ik niet zo handig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:06 schreef Sked het volgende:
[..]
bk heeft al paar x dingen in mn bestelling vergeten
en die ja
Wtfquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oh daar had ik een keer burger besteld en die was wel lekker, maar erg veel saus en een klein broodje. En de burger en bacon was apart verpakt in zilverfolie dus die moest je er zelf nog op doen. Vond ik niet zo handig.
dat is ook wel echt debielquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oh daar had ik een keer burger besteld en die was wel lekker, maar erg veel saus en een klein broodje. En de burger en bacon was apart verpakt in zilverfolie dus die moest je er zelf nog op doen. Vond ik niet zo handig.
Frietoloogquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo boycot je die, bk is lekker
en welke? frietoloog?
Wat romantischquote:
Ik ben hem al wel tegengekomen en moest er nog aan denken ja. Nog niet gegetenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:09 schreef supersof het volgende:
Zijn jullie keer bij zappa's geweest?
Dat is echt heerlijk en super goedkoop
Op vrijdag 28 augustus 2015 22:08 schreef Sked het volgende:
ja tegenover de frietoloogquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:10 schreef Toto69 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:08 schreef Sked het volgende:
[..]
en niet eens even bij mij aanbellen
[/quote
Kweenie waar je woont :S
Niet elke keer dat we ergens wat eten hoeft super romantisch natuurlijk. Vandaag overigens bij een Griek gegeten in Den Haagquote:
Geintje toch. Zal het mij uitmaken waar je eetquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet elke keer dat we ergens wat eten hoeft super romantisch natuurlijk. Vandaag overigens bij een Griek gegeten in Den Haag
20?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |