quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geintje toch. Zal het mij uitmaken waar je eet
doe normaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sked en sof gaan vrij snel daten denk ik
Wat vind je van je schoonfamilie tot nu toe?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nu nog helemaal naar almelotreinen
Heb vandaag dr andere zus + vriend ook ontmoet, en dr andere zus is jarig dus hebben wat kroegjes/terrasjes gepakt en zo. den haag is best leuk verder
Nice nicequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nu nog helemaal naar almelotreinen
Heb vandaag dr andere zus + vriend ook ontmoet, en dr andere zus is jarig dus hebben wat kroegjes/terrasjes gepakt en zo. den haag is best leuk verder
Aardig volkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat vind je van je schoonfamilie tot nu toe?
Hebben ze jou ook benaderd?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:15 schreef Paxcon het volgende:
Sked wil net als Mortaxx alleen neukertjes
Moeten Etsu en Elan maar weer terugkomenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het aantal hetero's in deze slowchat is ongenadig hoog
Ik denk dat het in andere sc`s erger isquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het aantal hetero's in deze slowchat is ongenadig hoog
quote:
bahquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat het in andere sc`s erger is
Ik zag laatst de HOMO SC voorbij komen in ONZquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat het in andere sc`s erger is
Misschien moet je daar maar wat fixen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zag laatst de HOMO SC voorbij komen in ONZ
Nee ik voel me alleen in deze SC op m'n gemakquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je daar maar wat fixen.
Agh gossiequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik voel me alleen in deze SC op m'n gemak
GRTD is een warm badquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik voel me alleen in deze SC op m'n gemak
Inso heeft dolleduikavondquote:
geen ideequote:
kut ttquote:
quote:
quote:
Gvd wat een slechte meukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even de halve rapgame omgelegd hier
Dacht datje hem allang aan het kijken wasquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even goede Nederlandse ondertiteling pakken, want dat Frans en Engels door elkaar is niks
Moest hem eerst even downloadenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dacht datje hem allang aan het kijken was
Pas maar op, straks wil Lokje nog dat je een bed voor dr kooptquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb deze week evenveel centjes verdiend in 3 dagen, dan vorige maanden in een week.
Rijke tata.
Of een keukenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wil Lokje nog dat je een bed voor dr koopt
Johannes zei vanavond dat ik er erg slecht in was, en oefening baart kunstquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie heeft jou toestemming gegeven satirisch te doen
Ben al een fortuin kwijt aan condooms.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wil Lokje nog dat je een bed voor dr koopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |