maastrichtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Bedenken wat ik morgen ga doen
Wat is een leuke stad om te laten zien aan mensen uit het buitenland, behalve Amsterdam, Rotterdam en Den Haag
En Utrecht dus
Goed bezigquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
samenvatten voor het nieuwe jaar alvast :'D
Amsterdam is zwaar overrated. Er gaat niets boven groningen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wat is een leuke stad om te laten zien aan mensen uit het buitenland, behalve Amsterdam, Rotterdam en Den Haag
En Utrecht dus
Terugreis vrind, even groningen nog onveilig maken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je nou niet op de eindbestemming?
Haarlem, Delftquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
En Utrecht dus
Wow ging je er echt maar zo kort heenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Terugreis vrind, even groningen nog onveilig maken.
echt?? wat doen?quote:
Nijmegen was wel een leuke stad jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:49 schreef Adames het volgende:
Als je Gelderland wilt is Nijmegen de enige optie
wil je me dood hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:49 schreef Adames het volgende:
Als je Gelderland wilt is Nijmegen de enige optie
Stel je niet aanquote:
Nee, volgende week pas. Ze moet morgen werkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow ging je er echt maar zo kort heen
Dacht wel een weekend
delft idd ook wel leukquote:
Hoelang ben je er dan geweest?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, volgende week pas. Ze moet morgen werken
dit is niet aanstellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |