Weet ik het.quote:
Misschien is toto ook een snurkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het.
Ik weet alleen dat ze nog bij haar ouders woont en dat Toot in aparte slaapkamer gaat slapen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het.
Ik weet alleen dat ze nog bij haar ouders woont en dat Toot in aparte slaapkamer gaat slapen.
Ja moet wel haha, is ook gezellig verder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel zwaar vermoeiend dan![]()
Maar moet je wel opblijven voor je oom en tante toch
En dan in de nacht lekker erheen sluipenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het.
Ach dan word je vanzelf wel weer wakkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja moet wel haha, is ook gezellig verder.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kijken toe hoe hun 16-jarige onschuldige zusje haar maagdenvliesje doorboort wordt.
brood was al bijna op bij sparquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:42 schreef supersof het volgende:
ik moet nog melk en brood halen maar geen zin help
ohquote:
Lekker fruit en visje halenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
dan ga ik morgen wel naar de markt
moet toch nog een plant kopen
Dat zijn ze al meer ervaren dan jij nu bentquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoop met heel mijn hart dat mijn kinderen op hun 16e ook nog onschuldig zullen zijn.
Dit doet pijn hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn ze al meer ervaren dan jij nu bent
samenvatten voor het nieuwe jaar alvast :'Dquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
En, wat doen mijn grtd lievelingen
VI kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Bedenken wat ik morgen ga doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Arnhemquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Bedenken wat ik morgen ga doen
Wat is een leuke stad om te laten zien aan mensen uit het buitenland, behalve Amsterdam, Rotterdam en Den Haag
Den boschquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wat is een leuke stad om te laten zien aan mensen uit het buitenland, behalve Amsterdam, Rotterdam en Den Haag
En Utrecht dus
Arnhem.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
En Utrecht dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |