One night stands dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..], als ik ook maar een beetje een hoog libido had dan neukte ik altijd redelijk wat af.
Dat lijkt me echt heel ongemakkelijk ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, daar doe ik niet aan.
Oefening baart kunst. Dus hoe vaker je oefent hoe mooier je kinderenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:15 schreef Crack_ het volgende: Moet gewoon goed oefenen voor als ik kinderen wil toch
![]()
![]()
![]()
Ligt er aan of je een one night stand doet met iemadn die je echt net kent of met een bekende. Beter gewoon een neukmaatje, dat hebben er ook redelijk watquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel ongemakkelijk ook
Als ik iemand leuk vind, is het niet wederzijds dus heb ik ook geen seks.quote:
10-15 min? Wat? Dat is een teaser, dan wordt ze slechts boos op me.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..], je kunt toch wel even snel tien-vijftien minuten neuken man of hoe lang duurt dat bij je. Desnoods ga je nog geen eens neuken maar iets anders?
Dit klopt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10-15 min? Wat? Dat is een teaser, dan wordt ze slechts boos op me.
Ligt eraan watje onder vrijen verstaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:21 schreef Crack_ het volgende:
Met hoeveel mensen hebben jullie gevreeën dan? Zo zo netjes van mij he.
ja maar niet iemand die je in een club oppiktquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan of je een one night stand doet met iemadn die je echt net kent of met een bekende. Beter gewoon een neukmaatje, dat hebben er ook redelijk wat.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind, is het niet wederzijds dus heb ik ook geen seks.
Met verliefdheid soms.
[..]
10-15 min? Wat? Dat is een teaser, dan wordt ze slechts boos op me.
Ja, als jullie zelfs niks willen dan snap ik dat het allemaal minder leuk wordt ook.quote:
Dat is privéquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:21 schreef Crack_ het volgende:
Met hoeveel mensen hebben jullie gevreeën dan? Zo zo netjes van mij he.
neukenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan watje onder vrijen verstaat.
Ja, lijkt me ook.. En dat als je in een relatie zit het vaak niet uitmaakt hoe ervaren je bent want die ander vind je toch wel leuk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja maar niet iemand die je in een club oppikt
dan is het al helemaal genant als je er niks van bakt tochin een relatie kan je dat nog opbouwen en verbeteren
Oke. Bij mij ook, maar kan altijd vragen jatogggquote:
Dat kan niet voor iedereenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan of je een one night stand doet met iemadn die je echt net kent of met een bekende. Beter gewoon een neukmaatje, dat hebben er ook redelijk wat.
4quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neuken
[..]
Ja, lijkt me ook.. En dat als je in een relatie zit het vaak niet uitmaakt hoe ervaren je bent want die ander vind je toch wel leuk.
[..]
Oke. Bij mij ook, maar kan altijd vragen jatoggg.
Het wordt niet minder leuk als je het speciaal houdt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, als jullie zelfs niks willen dan snap ik dat het allemaal minder leuk wordt ook.
Jij dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Oke oke oke, thanks.
Dat lijkt me sowieso een stuk leuker en intenserquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook.. En dat als je in een relatie zit het vaak niet uitmaakt hoe ervaren je bent want die ander vind je toch wel leuk.
Omdat niet iedereen als aantrekkelijk beschouwd wordt, terwijl andere extreem populair zijn wat dat betreft.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt niet minder leuk als je het speciaal houdt.
Geheimquote:
Ja, ik hoef geen seks zonder relatie. Ik vind dat echt vies nu, vroegah kon dat wel maar nu.. nee moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso een stuk leuker en intenser
Dat is echt niet waar, er zijn ook vrouwen in de onderlaag hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen als aantrekkelijk beschouwd wordt, terwijl andere extreem populair zijn wat dat betreft.
Dus je hebt een bovenlaag die heel veel met elkaar sekst en een heel onervaren onderlaag.
quote:
Jij hebt relatie toch nuquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik hoef geen seks zonder relatie. Ik vind dat echt vies nu, vroegah kon dat wel maar nu.. nee moet er niet aan denken. Seks met je geliefde is meer dan geweldig
.
Ja, lekker ben jij. Eerst uithoren en dan zwijgenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Geheim
[..]
Ja, ik hoef geen seks zonder relatie. Ik vind dat echt vies nu, vroegah kon dat wel maar nu.. nee moet er niet aan denken. Seks met je geliefde is meer dan geweldig
.
[..]
Dat is echt niet waar, er zijn ook vrouwen in de onderlaag hoor. Ik ken zat mannen uit de 'onderlaag' en die hebben gewoon een vrouw ook uit de 'onderlaag'.
Ik zeg toch nergens dat mannen het niet kunnen hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Dat is echt niet waar, er zijn ook vrouwen in de onderlaag hoor. Ik ken zat mannen uit de 'onderlaag' en die hebben gewoon een vrouw ook uit de 'onderlaag'.
Het was geen uitwisselingquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, lekker ben jij. Eerst uithoren en dan zwijgen
Maar wel gemeenquote:
ohja moet ik straks nog even doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Boodschappen.
Jij nog iets leuks doen?!
Ok, je zegt dat niet iedereen dat kan omdat niet iedereen even aantrekkelijk is. Nee, dat is gewoon niet waar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat mannen het niet kunnen hebben
Je hoeft het van mij echt niet te geloven hoor, kan ik niet wakker van liggen. Het maakt niet minder waar.
Is goed hans.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, je zegt dat niet iedereen dat kan omdat niet iedereen even aantrekkelijk is. Nee, dat is gewoon niet waar.
Dat het lastiger is, oke.. maar echt lastig is het zelfs niet. Je hoeft me niet te geloven, ik lig er ook niet wakker van maar het is niet minder waar.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel gemeenMeer of minder dan 10?
Ja? Hopelijk lijkt dat alleen maar zo, wel goed bezig hoor. Voordat school is begonnen al met school bezigquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja moet ik straks nog even doen
Samenvatten alvast voor school want ik heb de studiewijzer gezien en het wordt een hel. En misschien zondag naar mijn oma's verjaardag
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, je zegt dat niet iedereen dat kan omdat niet iedereen even aantrekkelijk is. Nee, dat is gewoon niet waar.
Dat het lastiger is, oke.. maar echt lastig is het zelfs niet. Je hoeft me niet te geloven, ik lig er ook niet wakker van maar het is niet minder waar.
Ja ik vind het wel een goed gevoel geven dat ik nu al bezig benquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..], ik durf te zeggen dat het er meer dan vijf zijn en de rest laat ik vrij voor jouw fantasie. Of dat er tien of vijftien of zeven zijn dat mag jij verzinnen
.
[..]
Ja? Hopelijk lijkt dat alleen maar zo, wel goed bezig hoor. Voordat school is begonnen al met school bezig.
En dat is wel leuk, hoe oud is je oma geworden? of wordt ze?
Nou ja, het is misschien niet lastig als je onaantrekkelijk bent in combinatie met het hebben van lage standaarden. De meeste onaantrekkelijke mensen hebben die standaarden echter wel en daarom is het lastig voor ze.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Standaarden hebben is ook zulke onzinquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, het is misschien niet lastig als je onaantrekkelijk bent in combinatie met het hebben van lage standaarden. De meeste onaantrekkelijke mensen hebben die standaarden echter wel en daarom is het lastig voor ze.
Ja maar sommige mensen vinden dus alles met een gat aantrekkelijk. Dan is het niet moeilijk iets te neuken te vinden nee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Standaarden hebben is ook zulke onzin
Je vindt iemand aantrekkelijk of niet.
Te vroeg.quote:
Dan moet je als man nog steeds niet lelijk zijn, en wat charisma hebben. Anders ben je zoals enkele FOK!kers, behoorlijk de lul wat dat betreft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar sommige mensen vinden dus alles met een gat aantrekkelijk. Dan is het niet moeilijk iets te neuken te vinden nee.
plus en ah 22quote:
ik vergeet altijd welke tot 8 welke tot 9 enzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te vroeg.
10 uur de laatste volgens mij
als ik lui ben naar spar, anders pak ik de fiets naar appiequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
plus en ah 22
spar 21
naar welke ga jij dan?
hij vroeg het aan mijquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te vroeg.
10 uur de laatste volgens mij
ik ga zelfs naar de spar op de fietsquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
als ik lui ben naar spar, anders pak ik de fiets naar appie
Niks mis mee als je dat blijkbaar hebtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar sommige mensen vinden dus alles met een gat aantrekkelijk. Dan is het niet moeilijk iets te neuken te vinden nee.
Noem eens FOK!kers die genoegen nemen met een walvis met een gezicht als een chernobylslachtoffer en alsnog langdurig droog staan dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je als man nog steeds niet lelijk zijn, en wat charisma hebben. Anders ben je zoals enkele FOK!kers, behoorlijk de lul wat dat betreft.
Maar dit geldt niet voor de meeste mensen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, het is misschien niet lastig als je onaantrekkelijk bent in combinatie met het hebben van lage standaarden. De meeste onaantrekkelijke mensen hebben die standaarden echter wel en daarom is het lastig voor ze.
als ik dat doe ben ik langer onderweg dan lopen, onze voordeur staat zo ongeveer voor de sparquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga zelfs naar de spar op de fiets
Tijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Noem eens FOK!kers die genoegen nemen met een walvis met een gezicht als een chernobylslachtoffer en alsnog langdurig droog staan dan?
Sorry hoor. Niet jaloers zijn. Volgende vraag mag jij beantwoordenquote:
ik had toch meer aan het antwoord van sofquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry hoor. Niet jaloers zijn. Volgende vraag mag jij beantwoorden
Heb je zin om weer te beginnen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik vind het wel een goed gevoel geven dat ik nu al bezig ben![]()
En ik weet niet hoe oud ze wordt84 volgens mij
Sof woont ook langer in Arnhem. Die heeft meer ervaringquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
ik had toch meer aan het antwoord van sof
oke wij wonen echt dichtbij elkaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
als ik dat doe ben ik langer onderweg dan lopen, onze voordeur staat zo ongeveer voor de spar
ik durf al niet meer naar buitenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:40 schreef supersof het volgende:
[..]
oke wij wonen echt dichtbij elkaar
Ja heel erg zin eigenlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je zin om weer te beginnen?, rond die leeftijd dus. Ja op begeven moment is dat ook niet echt meer bij te houden hoe oud ze nou worden he
Iets met persoonlijkeheid, of was dat een grapje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben wel blij dat ik Lokje heb, wat dat betreft. Meiden van mijn eigen niveau zijn toch te min voor mij.
hoezo nietquote:
Dat is het belangrijkste ofzoiets, leeftijd maakt eigenlijk ook niet echt uit. Als je het zondag maar weetquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja heel erg zin eigenlijk![]()
Wat ga jij nu ook alweer doen?
En jup, heb echt geen idee, weet alleen of ze in de 70 of 80 zijn
hmm ja dat is wel zoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:41 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo niet
ik weet toch niet hoe je eruit ziet
Wat is dit nu weer. :$quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben wel blij dat ik Lokje heb, wat dat betreft. Meiden van mijn eigen niveau zijn toch te min voor mij.
Oh een nieuwe studie of een soort master?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste ofzoiets, leeftijd maakt eigenlijk ook niet echt uit. Als je het zondag maar weet.
Ik ga Health & nutrition studeren, jij deed rechten toch fozoites?
ja master, heb mn hbo bachelor gehaaldquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh een nieuwe studie of een soort master?
Ja zoietssociaal juridische dienstverlening haha, recht en psychologie gecombineerd
ben wel benieuwd waar je woont nuquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
hmm ja dat is wel zo
ook wel apart dit
Hee, ben jij ook motorisch gehandicapt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:43 schreef Sked het volgende:
als je een motorisch gehandicapte ziet ben ik t sof
ooh leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja master, heb mn hbo bachelor gehaald.
Duurt ook twee jaar (als je alles meteen haalt dus)
Ahh, ohja ohja nou klinkt wel leuk. Vooral lekker veelzijdig.
kleine oordquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waar je woont nu
Compliment toch.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iets met persoonlijkeheid, of was dat een grapje?
Nou, gehandicapt niet, maar het is wel een rampquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hee, ben jij ook motorisch gehandicapt?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, gehandicapt niet, maar het is wel een ramp
;s daar fiets ik bijna elke dagquote:
Oh dat doe ik nog steedsquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:45 schreef Sked het volgende:
[..]
vroeger liep ik letterlijk als een pinguin
Nee, verdikkemequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh leukkrijg je dan nog stufi eigenlijk?
stomquote:
had ik al verteld in dm tochquote:
Doe het niet!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil eigenlijk iets gaan halen bij de snackbar.
een kaassouflee?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil eigenlijk iets gaan halen bij de snackbar.
Niks. Gaan ripped worden toch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zal ik wel voor lekkers kopen dan?
gezond koken vet varkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zal ik zo iets gaan frituren of zal ik een pizzaburger erin gooien?
Of een tosti
hoelang al zonder?quote:
Maandag 2 wekenquote:
ga je door of ga je dan weer vlees eten?quote:
Ik neig eigenlijk wel beetje naar doorgaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je door of ga je dan weer vlees eten?
Maar puntpaprika's besmeerd met boursin is niet echt een voldoenende avondmaaltijd vind ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks. Gaan ripped worden toch.
wow leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik neig eigenlijk wel beetje naar doorgaan
bij die naast de markt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:51 schreef supersof het volgende:
vanmiddag geluncht met vriendinnen en toen had ik een panini
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar puntpaprika's besmeerd met boursin is niet echt een voldoenende avondmaaltijd vind ik.
Verder fruit gegeten, en yoghurt, en een bolletje met avocado. Dan kan het nog wel toch?
Maar aan de andere kant vraag ik me af hoe erg het dan een morele keuze is of nietquote:
jaquote:
#schoolleefquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:52 schreef Kauai het volgende:
Ben zo vreselijk moe
Denk dat ik over twee uur al lig te slapen
In deze wijk een AH, Lidl, Dirk en Plusquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dit dorp is alleen een Plus
die was echt veel groter en ze hadden veel meer. echt domme indeling nu ookquote:
Wat een luxequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
In deze wijk een AH, Lidl, Dirk en Plus
Je kan ook twee keer per week bio vlees eten ofzo?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant vraag ik me af hoe erg het dan een morele keuze is of nietAls ik in 2 weken al paar keer naar vlees neig. Je geeft toch wel veel op enzo
het lijkt wel een ah to go tegenover de ah to go maar dan onder de grondquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
die was echt veel groter en ze hadden veel meer. echt domme indeling nu ook
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:51 schreef supersof het volgende:
vanmiddag geluncht met vriendinnen en toen had ik een panini
Ja en mn oom en tante die er nu zijnquote:
Ja nouja 22:00quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een luxe
En zeker ook tot laat open?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:54 schreef Sked het volgende:
[..]
het lijkt wel een ah to go tegenover de ah to go maar dan onder de grond
ja, maar die uitstraling is echt vreselijk en die meisjes achter de kassa zijn wel extreem domquote:
Hmhm. Ja zou ook kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kan ook twee keer per week bio vlees eten ofzo?
Was er vandaag nog omdat ik toch in de stad was, maar niks meegenomen. Ga er nu definitief niet meer heenquote:
dat ligt er dan ook al wekenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was er vandaag nog omdat ik toch in de stad was, maar niks meegenomen. Ga er nu definitief niet meer heen
Al dat fruit leek net aslof het er al weken lag![]()
ja die meisjes daar zijn echt domquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:55 schreef Sked het volgende:
[..]
ja, maar die uitstraling is echt vreselijk en die meisjes achter de kassa zijn wel extreem dom
Dan zijn het niet echt principes vind ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmhm. Ja zou ook kunnen inderdaad.
Punt is meer dat ik niet goed weet of ik het het wel waard vind om als vleesliefhebber al het lekkere eten wat je dan mist aan de kant te zetten om wat principes waar ik waarde aan hecht.
Best lastig wel
van de week wilde eentje die beveiligde deur in, stond 10 minuten te stuntelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die meisjes daar zijn echt dom
Wel zwaar vermoeiend danquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:54 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja en mn oom en tante die er nu zijn
Hele huis doorgerend om schoon te maken en te helpen met koken
Misschien niet nee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zijn het niet echt principes vind ik
dom domquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:57 schreef Sked het volgende:
[..]
van de week wilde eentje die beveiligde deur in, stond 10 minuten te stuntelen
ah bij steenstraat vind ik ook niks, alles volgebouwd raak altijd de weg kwijtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
dom dom
maar de ah is zo druk en dan moet je op een stoplicht wachten ;s
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn vader die me opbelt om me te overtuigen dat ik macaroni met smac en ketchup moet eten en dat het echt heel erg lekker is!![]()
![]()
dat is geen etenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn vader die me opbelt om me te overtuigen dat ik macaroni met smac en ketchup moet eten en dat het echt heel erg lekker is!![]()
![]()
Met varkensvlees?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet te vaak vegetarisch. Daarom heb ik salami meegenomen
Naar welke ah ga je dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:59 schreef Sked het volgende:
[..]
ah bij steenstraat vind ik ook niks, alles volgebouwd raak altijd de weg kwijt
gelukkig zit er geen jumbo in de buurt want dat is al helemaal kutquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:01 schreef Sked het volgende:
[..]
nou, dat is wel de enige optie helaas
liever naar de XL maar dat is te ver
Je hebt ook nog eentje in `Het Dorp'quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:01 schreef Sked het volgende:
[..]
nou, dat is wel de enige optie helaas
liever naar de XL maar dat is te ver
jumboquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig zit er geen jumbo in de buurt want dat is al helemaal kut
jumbo zit bij fokkie, dat is me ook te verquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig zit er geen jumbo in de buurt want dat is al helemaal kut
Jumbo is wel fijne zaak hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:02 schreef supersof het volgende:
ik kan er ook ECHT niet tegen als die kassameisjes van die oortjes inhebben en alleen maar via daar praten en klanten dan niet eens gedag zeggen
kut jumbo en plus die dat hebben
Spreek je ze daar wel eens op aan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:02 schreef supersof het volgende:
ik kan er ook ECHT niet tegen als die kassameisjes van die oortjes inhebben en alleen maar via daar praten en klanten dan niet eens gedag zeggen
kut jumbo en plus die dat hebben
Sinds wanneer zit daar een AH dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook nog eentje in `Het Dorp'
nee ik zeg gewoon HALLOquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spreek je ze daar wel eens op aan?
GGMMquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:03 schreef Typisch het volgende:
zo lang je niet naar de aldi moet is het allemaal best wel te doen
Vlakbij de Jumbo daarquote:
Mensen die niks terug zeggen als ze begroet wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik zeg gewoon HALLO
en als ze dan niet reageren dan negeer ik ze ook als ze vagen of ik een bon wil
Ik groet vaak van die oudjes op straat en dan denk ik dat ze dat wel kunnen waarderenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die niks terug zeggen als ze begroet worden
Uhu. 1 minuut verder zitten de Jumbo en Lidlquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:04 schreef Sked het volgende:
[..]
je bedoelt die in Burgemeesterswijk?
Mijn enige vrije tijd die ik heb en de enige tijd die ik Loka zie bij mijn moeder doorbrengenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:05 schreef Typisch het volgende:
hebben jullie nog kekke plannen voor het weekend?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik groet vaak van die oudjes op straat en dan denk ik dat ze dat wel kunnen waarderen
negeren ze me ook gewoon
kutmensen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn enige vrije tijd die ik heb en de enige tijd die ik Loka zie bij mijn moeder doorbrengen
Ik ben het zo schijtzat dat iedereen maar mijn tijd claimtquote:
dan moet je daar wat aan doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben het zo schijtzat dat iedereen maar mijn tijd claimt
Moeten we zo lang naar je moeder dan? :$quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn enige vrije tijd die ik heb en de enige tijd die ik Loka zie bij mijn moeder doorbrengen
ja maar ik kan er ook niet tegen als ze alleen maar in die oortjes aan het praten zijn met collega'squote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:08 schreef Typisch het volgende:
ik heb een hekel aan kassameisjes die tegen je gaan praten
''ga je barbecuen?''
nee ik koop for teh lolz cheap ass bbqvleespakketjes
Hosselende kassameisjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:08 schreef Typisch het volgende:
''ga je barbecuen?''
ik ga ook nuquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:09 schreef Sked het volgende:
ok ik ga nu naar de SPAR
niet stalken graag
ik wel, ik kom daar voor boodschappenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik kan er ook niet tegen als ze alleen maar in die oortjes aan het praten zijn met collega's
quote:
sparquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:09 schreef Sked het volgende:
ok ik ga nu naar de SPAR
niet stalken graag
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof x Sked
Nu al stelletje van het jaar
grapjequote:
Bij de slijterij is het pijnlijkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:08 schreef Typisch het volgende:
''ga je barbecuen?''
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij de slijterij is het pijnlijker
is die voor jezelf?
ja
ik heb wel steeds de neigingquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik laat het soms wel eens inpakken terwijl het voor mezelf is
#confessions
zie je kaneel niet op je verjaardag?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga op mijn verjaardag denk ik niemand zien die ik ken.
Dus ter compensatie maar gewoon hele jaar alles wat ik voor mezelf koop laten inpakken.
Nee want ik moet naar school. En ken nog zo'n beetje niemand.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
zie je kaneel niet op je verjaardag?
Je kan savonds toch mensen uitnodigen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want ik moet naar school. En ken nog zo'n beetje niemand.
Met een vriend, een date?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:21 schreef Typisch het volgende:
later op de avond ga ik een filmpje checken met iemand, iemand suggesties?
geen comedy of chick flick crap, voor de rest kan ik eigenlijk alles wel waarderen
vriendin met voordelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een vriend, een date?
Wel belangrijke informatie
Nee want dan ben ik moe. En ik heb niet een glazen om mensen drinken aan te bieden, want ik verhuis binnen een week dus alles is ingepakt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan savonds toch mensen uitnodigen?
plasticquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee want dan ben ik moe. En ik heb niet een glazen om mensen drinken aan te bieden, want ik verhuis binnen een week dus alles is ingepakt.
Hoe ver zit je op de schaal vanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:21 schreef Typisch het volgende:
later op de avond ga ik een filmpje checken met iemand, iemand suggesties?
geen comedy of chick flick crap, voor de rest kan ik eigenlijk alles wel waarderen
la vie d'adelequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
vriendin met voordelen
maar ze vindt wel ongeveer het zelfde leuk als ik
seventh sonquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
vriendin met voordelen
En wat vind jij leuk?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
vriendin met voordelen
Dit eindigt wel in steamy sex jaquote:
goede schaal welquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Hoe ver zit je op de schaal van
The Expendables ------------------------- 2001: Space Odyssee
maw rechttoe rechtaan actie tot vage zooi waar niemand een reet van begrijpt
Of American Psycho en dan die seksscene nadoen dat hij op zichzelf loopt te geilen in de spiegelquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:25 schreef Adames het volgende:
of irreversible, wordt ook iedereen nat van
Ex-Machina vast al gezien?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
goede schaal wel
zou dan eerder richting 2001 gaan, the expendables kan mij ook niet echt bekoren
sowieso beide meer van de sci-fi en fantasy, maar daarvan heb ik zo'n beetje alles wel gezien
yessir prima filmpjequote:
fringe is leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
yessir prima filmpje
ik ben met haar begonnen aan Fringe
ja zekerquote:
oh ik heb het nooit afgezien, keek het met mijn ouders maar toen ging het van tv zonder het seizoen af te makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja zeker
alleen ze hadden een perfect einde bij seizoen 4 en toen moest er blijkbaar nog een seizoen bij
die dingen zijn een aanslag op mijn gebitquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:29 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
deze hebben ze niet eens meer bij de plusgelukkig wel bij spar jeej
zeker verder kijken danquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik heb het nooit afgezien, keek het met mijn ouders maar toen ging het van tv zonder het seizoen af te maken
En daarvoor bestaat Netflixquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik heb het nooit afgezien, keek het met mijn ouders maar toen ging het van tv zonder het seizoen af te maken
maar zo lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:30 schreef Sked het volgende:
[..]
die dingen zijn een aanslag op mijn gebit
Toto is that you?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kijk Zack and Miri make a Porno.![]()
![]()
ik geef mijn geld liever uit aan klerenquote:
waar heeft die haar zussen dan gelatenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toot ligt zijn vriendin te krikken.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:33 schreef Adames het volgende:
[..]
waar heeft die haar zussen dan gelaten
in de woonkamerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Die kijken toe hoe hun 16-jarige onschuldige zusje haar maagdenvliesje doorboort wordt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Gastquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kijken toe hoe hun 16-jarige onschuldige zusje haar maagdenvliesje doorboort wordt.
Jezusquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kijken toe hoe hun 16-jarige onschuldige zusje haar maagdenvliesje doorboort wordt.
ga jezelf ff aftrekken ofzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toto zijn vriendin is 16?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het.quote:
Misschien is toto ook een snurkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het.
Ik weet alleen dat ze nog bij haar ouders woont en dat Toot in aparte slaapkamer gaat slapen.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het.
Ik weet alleen dat ze nog bij haar ouders woont en dat Toot in aparte slaapkamer gaat slapen.
Ja moet wel haha, is ook gezellig verder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel zwaar vermoeiend dan![]()
Maar moet je wel opblijven voor je oom en tante toch
En dan in de nacht lekker erheen sluipenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het.
Ach dan word je vanzelf wel weer wakkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:40 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja moet wel haha, is ook gezellig verder.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
brood was al bijna op bij sparquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:42 schreef supersof het volgende:
ik moet nog melk en brood halen maar geen zin help
ohquote:
Lekker fruit en visje halenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
dan ga ik morgen wel naar de markt
moet toch nog een plant kopen
Dat zijn ze al meer ervaren dan jij nu bentquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoop met heel mijn hart dat mijn kinderen op hun 16e ook nog onschuldig zullen zijn.
Dit doet pijn hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zijn ze al meer ervaren dan jij nu bent
samenvatten voor het nieuwe jaar alvast :'Dquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
En, wat doen mijn grtd lievelingen
VI kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Bedenken wat ik morgen ga doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Arnhemquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Bedenken wat ik morgen ga doen
Wat is een leuke stad om te laten zien aan mensen uit het buitenland, behalve Amsterdam, Rotterdam en Den Haag
Den boschquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wat is een leuke stad om te laten zien aan mensen uit het buitenland, behalve Amsterdam, Rotterdam en Den Haag
En Utrecht dus
Arnhem.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
En Utrecht dus
maastrichtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
En Utrecht dus
Goed bezigquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
samenvatten voor het nieuwe jaar alvast :'D
Amsterdam is zwaar overrated. Er gaat niets boven groningen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
En Utrecht dus
Terugreis vrind, even groningen nog onveilig maken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je nou niet op de eindbestemming?
Haarlem, Delftquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
En Utrecht dus
Wow ging je er echt maar zo kort heenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Terugreis vrind, even groningen nog onveilig maken.
echt?? wat doen?quote:
Nijmegen was wel een leuke stad jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:49 schreef Adames het volgende:
Als je Gelderland wilt is Nijmegen de enige optie
wil je me dood hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:49 schreef Adames het volgende:
Als je Gelderland wilt is Nijmegen de enige optie
Stel je niet aanquote:
Nee, volgende week pas. Ze moet morgen werkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow ging je er echt maar zo kort heen
Dacht wel een weekend
delft idd ook wel leukquote:
Hoelang ben je er dan geweest?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, volgende week pas. Ze moet morgen werken
dit is niet aanstellenquote:
Jawelquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:52 schreef Adames het volgende:
[..]
kom op
Nederland laten zien en dan met Arnhem komen aankakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |