Oh een nieuwe studie of een soort master?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste ofzoiets, leeftijd maakt eigenlijk ook niet echt uit. Als je het zondag maar weet.
Ik ga Health & nutrition studeren, jij deed rechten toch fozoites?
ja master, heb mn hbo bachelor gehaaldquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh een nieuwe studie of een soort master?
Ja zoietssociaal juridische dienstverlening haha, recht en psychologie gecombineerd
ben wel benieuwd waar je woont nuquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:42 schreef Sked het volgende:
[..]
hmm ja dat is wel zo
ook wel apart dit
Hee, ben jij ook motorisch gehandicapt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:43 schreef Sked het volgende:
als je een motorisch gehandicapte ziet ben ik t sof
ooh leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja master, heb mn hbo bachelor gehaald.
Duurt ook twee jaar (als je alles meteen haalt dus)
Ahh, ohja ohja nou klinkt wel leuk. Vooral lekker veelzijdig.
kleine oordquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waar je woont nu
Compliment toch.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iets met persoonlijkeheid, of was dat een grapje?
Nou, gehandicapt niet, maar het is wel een rampquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hee, ben jij ook motorisch gehandicapt?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou, gehandicapt niet, maar het is wel een ramp
;s daar fiets ik bijna elke dagquote:
Oh dat doe ik nog steedsquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:45 schreef Sked het volgende:
[..]
vroeger liep ik letterlijk als een pinguin
Nee, verdikkemequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh leukkrijg je dan nog stufi eigenlijk?
stomquote:
had ik al verteld in dm tochquote:
Doe het niet!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil eigenlijk iets gaan halen bij de snackbar.
een kaassouflee?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik wil eigenlijk iets gaan halen bij de snackbar.
Niks. Gaan ripped worden toch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat zal ik wel voor lekkers kopen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |