Mijn enige vrije tijd die ik heb en de enige tijd die ik Loka zie bij mijn moeder doorbrengenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:05 schreef Typisch het volgende:
hebben jullie nog kekke plannen voor het weekend?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik groet vaak van die oudjes op straat en dan denk ik dat ze dat wel kunnen waarderen
negeren ze me ook gewoon
kutmensen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn enige vrije tijd die ik heb en de enige tijd die ik Loka zie bij mijn moeder doorbrengen
Ik ben het zo schijtzat dat iedereen maar mijn tijd claimtquote:
dan moet je daar wat aan doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben het zo schijtzat dat iedereen maar mijn tijd claimt
Moeten we zo lang naar je moeder dan? :$quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn enige vrije tijd die ik heb en de enige tijd die ik Loka zie bij mijn moeder doorbrengen
ja maar ik kan er ook niet tegen als ze alleen maar in die oortjes aan het praten zijn met collega'squote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:08 schreef Typisch het volgende:
ik heb een hekel aan kassameisjes die tegen je gaan praten
''ga je barbecuen?''
nee ik koop for teh lolz cheap ass bbqvleespakketjes
Hosselende kassameisjesquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:08 schreef Typisch het volgende:
''ga je barbecuen?''
ik ga ook nuquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:09 schreef Sked het volgende:
ok ik ga nu naar de SPAR
niet stalken graag
ik wel, ik kom daar voor boodschappenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik kan er ook niet tegen als ze alleen maar in die oortjes aan het praten zijn met collega's
quote:
sparquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:09 schreef Sked het volgende:
ok ik ga nu naar de SPAR
niet stalken graag
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sof x Sked
Nu al stelletje van het jaar
grapjequote:
Bij de slijterij is het pijnlijkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:08 schreef Typisch het volgende:
''ga je barbecuen?''
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:13 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij de slijterij is het pijnlijker
is die voor jezelf?
ja
ik heb wel steeds de neigingquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik laat het soms wel eens inpakken terwijl het voor mezelf is
#confessions
zie je kaneel niet op je verjaardag?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga op mijn verjaardag denk ik niemand zien die ik ken.
Dus ter compensatie maar gewoon hele jaar alles wat ik voor mezelf koop laten inpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |