Met varkensvlees?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet te vaak vegetarisch. Daarom heb ik salami meegenomen
Naar welke ah ga je dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:59 schreef Sked het volgende:
[..]
ah bij steenstraat vind ik ook niks, alles volgebouwd raak altijd de weg kwijt
gelukkig zit er geen jumbo in de buurt want dat is al helemaal kutquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:01 schreef Sked het volgende:
[..]
nou, dat is wel de enige optie helaas
liever naar de XL maar dat is te ver
Je hebt ook nog eentje in `Het Dorp'quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:01 schreef Sked het volgende:
[..]
nou, dat is wel de enige optie helaas
liever naar de XL maar dat is te ver
jumboquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig zit er geen jumbo in de buurt want dat is al helemaal kut
jumbo zit bij fokkie, dat is me ook te verquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
gelukkig zit er geen jumbo in de buurt want dat is al helemaal kut
Jumbo is wel fijne zaak hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:02 schreef supersof het volgende:
ik kan er ook ECHT niet tegen als die kassameisjes van die oortjes inhebben en alleen maar via daar praten en klanten dan niet eens gedag zeggen
kut jumbo en plus die dat hebben
Spreek je ze daar wel eens op aan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:02 schreef supersof het volgende:
ik kan er ook ECHT niet tegen als die kassameisjes van die oortjes inhebben en alleen maar via daar praten en klanten dan niet eens gedag zeggen
kut jumbo en plus die dat hebben
Sinds wanneer zit daar een AH dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ook nog eentje in `Het Dorp'
nee ik zeg gewoon HALLOquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spreek je ze daar wel eens op aan?
GGMMquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:03 schreef Typisch het volgende:
zo lang je niet naar de aldi moet is het allemaal best wel te doen
Vlakbij de Jumbo daarquote:
Mensen die niks terug zeggen als ze begroet wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik zeg gewoon HALLO
en als ze dan niet reageren dan negeer ik ze ook als ze vagen of ik een bon wil
Ik groet vaak van die oudjes op straat en dan denk ik dat ze dat wel kunnen waarderenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die niks terug zeggen als ze begroet worden
Uhu. 1 minuut verder zitten de Jumbo en Lidlquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:04 schreef Sked het volgende:
[..]
je bedoelt die in Burgemeesterswijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |