One night stands dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:19 schreef Crack_ het volgende:
[..], als ik ook maar een beetje een hoog libido had dan neukte ik altijd redelijk wat af.
Dat lijkt me echt heel ongemakkelijk ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, daar doe ik niet aan.
Oefening baart kunst. Dus hoe vaker je oefent hoe mooier je kinderenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:15 schreef Crack_ het volgende: Moet gewoon goed oefenen voor als ik kinderen wil toch
![]()
![]()
![]()
Ligt er aan of je een one night stand doet met iemadn die je echt net kent of met een bekende. Beter gewoon een neukmaatje, dat hebben er ook redelijk watquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel ongemakkelijk ook
Als ik iemand leuk vind, is het niet wederzijds dus heb ik ook geen seks.quote:
10-15 min? Wat? Dat is een teaser, dan wordt ze slechts boos op me.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..], je kunt toch wel even snel tien-vijftien minuten neuken man of hoe lang duurt dat bij je. Desnoods ga je nog geen eens neuken maar iets anders?
Dit klopt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10-15 min? Wat? Dat is een teaser, dan wordt ze slechts boos op me.
Ligt eraan watje onder vrijen verstaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:21 schreef Crack_ het volgende:
Met hoeveel mensen hebben jullie gevreeën dan? Zo zo netjes van mij he.
ja maar niet iemand die je in een club oppiktquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan of je een one night stand doet met iemadn die je echt net kent of met een bekende. Beter gewoon een neukmaatje, dat hebben er ook redelijk wat.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik iemand leuk vind, is het niet wederzijds dus heb ik ook geen seks.
Met verliefdheid soms.
[..]
10-15 min? Wat? Dat is een teaser, dan wordt ze slechts boos op me.
Ja, als jullie zelfs niks willen dan snap ik dat het allemaal minder leuk wordt ook.quote:
Dat is privéquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:21 schreef Crack_ het volgende:
Met hoeveel mensen hebben jullie gevreeën dan? Zo zo netjes van mij he.
neukenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan watje onder vrijen verstaat.
Ja, lijkt me ook.. En dat als je in een relatie zit het vaak niet uitmaakt hoe ervaren je bent want die ander vind je toch wel leuk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja maar niet iemand die je in een club oppikt
dan is het al helemaal genant als je er niks van bakt tochin een relatie kan je dat nog opbouwen en verbeteren
Oke. Bij mij ook, maar kan altijd vragen jatogggquote:
Dat kan niet voor iedereenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ligt er aan of je een one night stand doet met iemadn die je echt net kent of met een bekende. Beter gewoon een neukmaatje, dat hebben er ook redelijk wat.
4quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neuken
[..]
Ja, lijkt me ook.. En dat als je in een relatie zit het vaak niet uitmaakt hoe ervaren je bent want die ander vind je toch wel leuk.
[..]
Oke. Bij mij ook, maar kan altijd vragen jatoggg.
Het wordt niet minder leuk als je het speciaal houdt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, als jullie zelfs niks willen dan snap ik dat het allemaal minder leuk wordt ook.
Jij dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Oke oke oke, thanks.
Dat lijkt me sowieso een stuk leuker en intenserquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, lijkt me ook.. En dat als je in een relatie zit het vaak niet uitmaakt hoe ervaren je bent want die ander vind je toch wel leuk.
Omdat niet iedereen als aantrekkelijk beschouwd wordt, terwijl andere extreem populair zijn wat dat betreft.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt niet minder leuk als je het speciaal houdt.
Geheimquote:
Ja, ik hoef geen seks zonder relatie. Ik vind dat echt vies nu, vroegah kon dat wel maar nu.. nee moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso een stuk leuker en intenser
Dat is echt niet waar, er zijn ook vrouwen in de onderlaag hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen als aantrekkelijk beschouwd wordt, terwijl andere extreem populair zijn wat dat betreft.
Dus je hebt een bovenlaag die heel veel met elkaar sekst en een heel onervaren onderlaag.
quote:
Jij hebt relatie toch nuquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik hoef geen seks zonder relatie. Ik vind dat echt vies nu, vroegah kon dat wel maar nu.. nee moet er niet aan denken. Seks met je geliefde is meer dan geweldig
.
Ja, lekker ben jij. Eerst uithoren en dan zwijgenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Geheim
[..]
Ja, ik hoef geen seks zonder relatie. Ik vind dat echt vies nu, vroegah kon dat wel maar nu.. nee moet er niet aan denken. Seks met je geliefde is meer dan geweldig
.
[..]
Dat is echt niet waar, er zijn ook vrouwen in de onderlaag hoor. Ik ken zat mannen uit de 'onderlaag' en die hebben gewoon een vrouw ook uit de 'onderlaag'.
Ik zeg toch nergens dat mannen het niet kunnen hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:27 schreef Crack_ het volgende:
Dat is echt niet waar, er zijn ook vrouwen in de onderlaag hoor. Ik ken zat mannen uit de 'onderlaag' en die hebben gewoon een vrouw ook uit de 'onderlaag'.
Het was geen uitwisselingquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, lekker ben jij. Eerst uithoren en dan zwijgen
Maar wel gemeenquote:
ohja moet ik straks nog even doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Boodschappen.
Jij nog iets leuks doen?!
Ok, je zegt dat niet iedereen dat kan omdat niet iedereen even aantrekkelijk is. Nee, dat is gewoon niet waar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat mannen het niet kunnen hebben
Je hoeft het van mij echt niet te geloven hoor, kan ik niet wakker van liggen. Het maakt niet minder waar.
Is goed hans.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, je zegt dat niet iedereen dat kan omdat niet iedereen even aantrekkelijk is. Nee, dat is gewoon niet waar.
Dat het lastiger is, oke.. maar echt lastig is het zelfs niet. Je hoeft me niet te geloven, ik lig er ook niet wakker van maar het is niet minder waar.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel gemeenMeer of minder dan 10?
Ja? Hopelijk lijkt dat alleen maar zo, wel goed bezig hoor. Voordat school is begonnen al met school bezigquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja moet ik straks nog even doen
Samenvatten alvast voor school want ik heb de studiewijzer gezien en het wordt een hel. En misschien zondag naar mijn oma's verjaardag
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, je zegt dat niet iedereen dat kan omdat niet iedereen even aantrekkelijk is. Nee, dat is gewoon niet waar.
Dat het lastiger is, oke.. maar echt lastig is het zelfs niet. Je hoeft me niet te geloven, ik lig er ook niet wakker van maar het is niet minder waar.
Ja ik vind het wel een goed gevoel geven dat ik nu al bezig benquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..], ik durf te zeggen dat het er meer dan vijf zijn en de rest laat ik vrij voor jouw fantasie. Of dat er tien of vijftien of zeven zijn dat mag jij verzinnen
.
[..]
Ja? Hopelijk lijkt dat alleen maar zo, wel goed bezig hoor. Voordat school is begonnen al met school bezig.
En dat is wel leuk, hoe oud is je oma geworden? of wordt ze?
Nou ja, het is misschien niet lastig als je onaantrekkelijk bent in combinatie met het hebben van lage standaarden. De meeste onaantrekkelijke mensen hebben die standaarden echter wel en daarom is het lastig voor ze.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Standaarden hebben is ook zulke onzinquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, het is misschien niet lastig als je onaantrekkelijk bent in combinatie met het hebben van lage standaarden. De meeste onaantrekkelijke mensen hebben die standaarden echter wel en daarom is het lastig voor ze.
Ja maar sommige mensen vinden dus alles met een gat aantrekkelijk. Dan is het niet moeilijk iets te neuken te vinden nee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Standaarden hebben is ook zulke onzin
Je vindt iemand aantrekkelijk of niet.
Te vroeg.quote:
Dan moet je als man nog steeds niet lelijk zijn, en wat charisma hebben. Anders ben je zoals enkele FOK!kers, behoorlijk de lul wat dat betreft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar sommige mensen vinden dus alles met een gat aantrekkelijk. Dan is het niet moeilijk iets te neuken te vinden nee.
plus en ah 22quote:
ik vergeet altijd welke tot 8 welke tot 9 enzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te vroeg.
10 uur de laatste volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |