Ja was leuk, maar niet zo mooi weer. Wel lekker gezwommen enzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh haha. Leuke vakantie gehad trouwens?
Oh cool!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Finland weekje.
Was je nog naar Gardameertje geweest?
Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:21 schreef supersof het volgende:
Ja was leuk, maar niet zo mooi weer. Wel lekker gezwommen enzo
Leuke jongens gehosselt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja was leuk, maar niet zo mooi weer. Wel lekker gezwommen enzo
[..]
Oh cool!
Idromeer
Nee er was echt niemand van mijn leeftijdquote:
geen ideequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Sinds wanneer is het vragenlijstje in de OP weg?
Zo komt het wel erg dichtbijquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou jongens ik leef alleen er zat een gek met nepwapen in trein van groningen-zwolle![]()
http://nos.nl/artikel/205(...)pwapen-in-trein.html
wat dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, kom ik thuis na 8 uur zwaar werk, staat er popo voor de deur.
Oh, heb je dan toch niks mee te maken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk een aanrijding tegen een geparkeerde auto.
Nee, maar wel brokstukken voor mijn deur en allemaal popo en kijkende mensen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, heb je dan toch niks mee te maken?
Oh, hoe vonden jullie Antwerpen eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, heb je dan toch niks mee te maken?
Oh, das wel vervelend jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar wel brokstukken voor mijn deur en allemaal popo en kijkende mensen.
Jaaa, super leukkkkkkkkkkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, hoe vonden jullie Antwerpen eigenlijk?
Wat hebben jullie allemaal gedaan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, das wel vervelend ja
[..]
Jaaa, super leukkkkkkkkkk
Naar de dierentuin geweest, rondjes gereden en nog meer rondjes gereden en rondjes gelopen en nog meer rondjes gelopen en gek gedaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie allemaal gedaan?
Klinkt enerverend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Naar de dierentuin geweest, rondjes gereden en nog meer rondjes gereden en rondjes gelopen en nog meer rondjes gelopen en gek gedaan.
Waar is je vriendin dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik zit in den haag op een terras op het plein
Daar zit ik mee, en haar zussen komen zoookquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt enerverend.
[..]
Waar is je vriendin dan?
Wow, wat serieus allemaal al :$quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar zit ik mee, en haar zussen komen zoook
gewoon gezellig tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, wat serieus allemaal al :$
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, wat serieus allemaal al :$
Werd je behandeld als een prinsesje, of gedroeg je je als een prinsesje?quote:
Gelukkig zie je Lokje dit weekend weerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik voel mijn libido de afgelopen dagen. Ik vraag me af of een normaal mens zich zo voelt. :$
Dan gaan we weer kuis in bed liggen met een foto van jou op het nachtkastje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig zie je Lokje dit weekend weer
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan gaan we weer kuis in bed liggen met een foto van jou op het nachtkastje.
quote:
Nu ze jou nude heeft gezien kunnen die van mij alleen maar tegenvallen dus dat durf ik nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben belast met het vissen naar nudies van jou. Ze is erg benieuwd.
Ik was ook in Zwollequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou jongens ik leef alleen er zat een gek met nepwapen in trein van groningen-zwolle![]()
http://nos.nl/artikel/205(...)pwapen-in-trein.html
Smoothquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu ze jou nude heeft gezien kunnen die van mij alleen maar tegenvallen dus dat durf ik niet
Beidequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werd je behandeld als een prinsesje, of gedroeg je je als een prinsesje?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beide.
Prinsjes moeten ook als prinsesje behandeld worden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik herken de foto bewerking skillsquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beide.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik herken de foto bewerking skills
Wel lelijk kijken, en mooi is een mening. Sommige vinden me lelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie meid kun je niet lelijk maken toch :$
Kan het me niet voorstellen. Maar goed, zolang je van binnen maar lachtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel lelijk kijken, en mooi is een mening. Sommige vinden me lelijk.
quote:
Ja, ik weet sowieso één iemand die me niet knap vindt. En voor de rest zullen er vast veel meer zijn, maarja van de meeste mensen heb ik natuurlijk geen idee wat ze vindenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Maar goed, zolang je van binnen maar lacht
kaasquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:00 schreef supersof het volgende:
help ik weet niet wat ik moet eten
en eigenlijk heb ik geen honger dus dan is het al helemaal vervelend
ik heb wel kaaschips en geraspte kaasquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb wel kaaschips en geraspte kaas
Ik ga pizza halenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:00 schreef supersof het volgende:
help ik weet niet wat ik moet eten
en eigenlijk heb ik geen honger dus dan is het al helemaal vervelend
Gekke jongens zijn erquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet sowieso één iemand die me niet knap vindt. En voor de rest zullen er vast veel meer zijn, maarja van de meeste mensen heb ik natuurlijk geen idee wat ze vinden.
wat waarom hoelangquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft een ban
RIP #neverforget
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beide.
![]()
[ afbeelding ]
Mooie nijlpaarden op de achtergrondquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beide.
![]()
[ afbeelding ]
#viesdikquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:02 schreef supersof het volgende:
Ik heb wel zin in burger king maar dat heb ik deze week al twee keer gegeten
Ja, die vond ik zeer zeer zeer fascinerend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooie nijlpaarden op de achtergrond
Sowieso fascinerende dierenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, die vond ik zeer zeer zeer fascinerend.
Zeker niet nee, dan ben je wel dood.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso fascinerende dieren
En gevaarlijk. In die bek wil je niet vallen
En als ik Crack zie voel ik me een fattiequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik een nijlpaard zie, voel ik mezelf weer slank
Altijd die hele kruiwagen vol groente die bek in flikkeren in de dierentuinquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zeker niet nee, dan ben je wel dood.
Maar die koppen ook echt, als ze onder water zitten en dan boven komen oh oh oh spannend
Ik voel me inderdaad onmeunig lomp en dik als ik haar zie, jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als ik Crack zie voel ik me een fattie
Meh, jij bent al op een goed tempo aan het ecto'enquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad onmeunig lomp en dik als ik haar zie, ja
Valt tegen hoor, was laatste keer een stuk zwaarder dan de keer dat je me daarvoor zag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh, jij bent al op een goed tempo aan het ecto'en
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En als ik Crack zie voel ik me een fattie
Niet zo aanstellen zegquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me inderdaad onmeunig lomp en dik als ik haar zie, ja
Ja, hier lag ook echt die hele kooi vol met eten.. echt bijzonder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd die hele kruiwagen vol groente die bek in flikkeren in de dierentuin
Was wel leuk altijd. Waren er nog bijzondere beesten in die dierentuin? Ben daar niet binnen geweest maar alleen even langs gelopen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Valt tegen hoor, was laatste keer een stuk zwaarder dan de keer dat je me daarvoor zag.
Moeite met gezond eten.
Dat zijn best leuke dieren allemaalquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ja, hier lag ook echt die hele kooi vol met eten.. echt bijzonder.
Euhmm, ja ze hadden best veel dieren. Gewoon de standaard dieren en ook koala's en zeehondjes en een buiderdiertje en die eekhoorn met grote ogen en ja.
Maar geen dieren waarvan je echt zegt 'wowowow'. Al waren er wel een paar dieren die ik volgens mij nog nooit had gezien maar weet niet meer welke. De uilen waren wel goed te zien en dat was mooi
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Niet zo aanstellen zeg.
En ik voel me echt heel heel heel erg klein bij jou Fok-it, ik was echt vergeten dat je zo lang was?
[..]
Ja, hier lag ook echt die hele kooi vol met eten.. echt bijzonder.
Euhmm, ja ze hadden best veel dieren. Gewoon de standaard dieren en ook koala's en zeehondjes en een buiderdiertje en die eekhoorn met grote ogen en ja.
Maar geen dieren waarvan je echt zegt 'wowowow'. Al waren er wel een paar dieren die ik volgens mij nog nooit had gezien maar weet niet meer welke. De uilen waren wel goed te zien en dat was mooi
wat bestellen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:19 schreef supersof het volgende:
mijn huisgenoot wil bestellen dus ik doe maar mee ;s
etenquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:19 schreef supersof het volgende:
mijn huisgenoot wil bestellen dus ik doe maar mee ;s
Ja, dierentuinen zijn ook wel prijzig.. Maar ik ben er echt dol op. Ik ben dit jaar misschien al vijf? keer geweestquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn best leuke dieren allemaal
Vond het toen te duur om er heen te gaan
158quote:
vergeten tochhhquote:
Stond laatst in de lift bij m`n studie. Alleen maar buitenlandse volwassen inclusief mannen en ik keek in de spiegel en ze kwamen allemaal echt tot m`n middel leek het welquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu durf ik niet te meeten
Is genant dan
Ik ben vorig jaar voor het laatst naar Artis geweest met school. Maar als je zelf moet betalen is het belachelijk duur, en daarbinnen bij het restaurant ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dierentuinen zijn ook wel prijzig.. Maar ik ben er echt dol op. Ik ben dit jaar misschien al vijf? keer geweest![]()
![]()
.
[..]
158
Ik zal wel foto voor je maken andersquote:
Haha nee man, bij lange na niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat laatste is kut ja
Maar even vergeleken met de eerste keer dat ik je zag. Toen was je nog wel fattie. Nu zit je toch wel tegen slank aan vind ik. Denk zeker een kilo of 10 eraf?
:Ik was alleen bang dat ik je zou pletten toen ik je een knuffel gafquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dierentuinen zijn ook wel prijzig.. Maar ik ben er echt dol op. Ik ben dit jaar misschien al vijf? keer geweest![]()
![]()
.
[..]
158
[..]
vergeten tochhh, ja zo lang niet gezien ook
Wat dan? Al gewogen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal wel foto voor je maken anders
[..]
Haha nee man, bij lange na niet.
Ja maar ik ben ook klein dus is ook verschilquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond laatst in de lift bij m`n studie. Alleen maar buitenlandse volwassen inclusief mannen en ik keek in de spiegel en ze kwamen allemaal echt tot m`n middel leek het welToen voelde ik me net Gandalf
Maar het valt opzich wel mee. Voor Nederlandse begrippen dan
Durfje in ieder geval geen grote mond open te trekkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook klein dus is ook verschil
Is kut de hele tijd omhoog moeten kijken
Dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durfje in ieder geval geen grote mond open te trekken
lekker sjwarmaquote:
was hij erbij danquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet.
Ik ging ook altijd iemand trollen die 2 meter was en teringbreed. Waarna hij me wou slaan maar zich inhield omdat hij het niet over zijn hart kon verkrijgen
Sked kan hier over meepraten
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging ook altijd iemand trollen die 2 meter was en teringbreed. Waarna hij me wou slaan maar zich inhield omdat hij het niet over zijn hart kon verkrijgen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:25 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik ben zachtaardig JR. Maak je geen zorgen
Ja, ik ben dit jaar ook nog in Artis geweest. Maar dat is echt n dure ja..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar voor het laatst naar Artis geweest met school. Maar als je zelf moet betalen is het belachelijk duur, en daarbinnen bij het restaurant ook.
Ooh best klein dan
ja!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal wel foto voor je maken anders
[..]
Haha nee man, bij lange na niet.
Lol wat, nee man. Ik heb gewoon spierballen enzo hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
:Ik was alleen bang dat ik je zou pletten toen ik je een knuffel gaf
Prima tochquote:
Mijn Chinese collega's noemde mij reusquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb de pech dat ik in Nederland woon
Jaa, hou vol! Hoe veel werkdagen nog?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:29 schreef xcachet het volgende:
Ik ben aan het aftellen tot mijn laatste werkdag. Laatste loodjes wegen het zwaarst
Ik had ooit een date in Artis waar ik in felle discussie ging bij de kassa over die prijzen daar waarna mijn date zich kapot schaamde.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben dit jaar ook nog in Artis geweest. Maar dat is echt n dure ja..
Helaas waren mijn reismaatje en ik ook niet zo slim om van te voren drinken te kopen dus dat moesten we ook daar kopen. Lekker veel geld uitgeven
.
Helaas hadden we dat alle dagen![]()
.
Hoelang ben jij dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn Chinese collega's noemde mij reus
Ja maar dat doe je toch niet als je met iemand een date hebtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ooit een date in Artis waar ik in felle discussie ging bij de kassa over die prijzen daar waarna mijn date zich kapot schaamde.![]()
Echt dat restaurant daar5 euro voor een broodje kroket. Alsof de vulling van goud is
Waarom denk jij dat ik nog geen vriendin heb?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je toch niet als je met iemand een date hebt
Met deze erbij 20. Werk 4 avonden per week dus nog 5 weekjes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, hou vol! Hoe veel werkdagen nog?
Discussiëren over geld, bah bahquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is echt heel erg duur ja.. Ik snap ook niet waarom ze die prijzen niet wat lager maken want volgens mij maken ze dan meer winst maarja, zal welquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ooit een date in Artis waar ik in felle discussie ging bij de kassa over die prijzen daar waarna mijn date zich kapot schaamde.![]()
Echt dat restaurant daar5 euro voor een broodje kroket. Alsof de vulling van goud is
Tuurlijk wel, gewoon meteen jezelf zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1.75+ wordt het al minderquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima lengte toch voor een vrouw.
Vrouwen boven de 1.80 vind ik altijd wat eng
Dat doe ik sowieso vrij weinig. Kan je achteraf wel zeggen hoor. Want Artis hanteert ook achterlijke prijzen verderquote:
Ja ik ook. Of onder de 1,50quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima lengte toch voor een vrouw.
Vrouwen boven de 1.80 vind ik altijd wat eng
Ging ook om dat ik korting kon krijgen met schoolpas, maar was alleen doordeweeks geldig. Als ik dus op school zitquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso vrij weinig. Kan je achteraf wel zeggen hoor. Want Artis hanteert ook achterlijke prijzen verderMaar tegen die kassamuts die daar staat, die kan daar ook niks aan doen ofzo
Ja oke, maar in een dronken bui rare dingen zeggen kan ook nog wel positief overkomenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is echt heel erg duur ja.. Ik snap ook niet waarom ze die prijzen niet wat lager maken want volgens mij maken ze dan meer winst maarja, zal wel.
[..]
Tuurlijk wel, gewoon meteen jezelf zijn.
Ik was ooit heel erg dronken bij een date en heb toen de meest gekke dingen gezegd en gedaan en mezelf echt ontzettend voor lul gezet, boeien. Weet die ander meteen waar die aan toe is jatoggg
Sommige dingen kosten nou eenmaal meer dan je ervoor wilt betalen. Gewoon slikken of stikken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso vrij weinig. Kan je achteraf wel zeggen hoor. Want Artis hanteert ook achterlijke prijzen verderMaar tegen die kassamuts die daar staat, die kan daar ook niks aan doen ofzo
Snelle conclusie als je niet weet wat ik zei.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, maar in een dronken bui rare dingen zeggen kan ook nog wel positief overkomenZou voor mij geen afknapper zijn in ieder geval
En dan is die dierentuin nog niet eens zo heel boeiend, vind ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is echt heel erg duur ja.. Ik snap ook niet waarom ze die prijzen niet wat lager maken want volgens mij maken ze dan meer winst maarja, zal wel.
Hm ja. oke true.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snelle conclusie als je niet weet wat ik zei.
Ik vind Artis volgens mij ook een van de mindere ja, maar weet niet meer zo goed hoe die andere parken allemaal zijn. Binnenkort maar eens allemaal langsgaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan is die dierentuin nog niet eens zo heel boeiend, vind ik.
Wij hebben dan ook dezelfde persoonlijkheidquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou niet op JR zijn afgeknapt, ik zou hem hebben gesteund.
GierigeHollanders4life, 5 euro voor een broodje kroket is gewoon schandalig.
quote:
Je lost er alleen zo weinig mee opquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou niet op JR zijn afgeknapt, ik zou hem hebben gesteund.
GierigeHollanders4life, 5 euro voor een broodje kroket is gewoon schandalig.
Blijdorp wil ik ook wel eens heen ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind Artis volgens mij ook een van de mindere ja, maar weet niet meer zo goed hoe die andere parken allemaal zijn. Binnenkort maar eens allemaal langsgaan![]()
.
Ohnee dat wordt te duur, al moet ik dit jaar nóg een keer naar Blijdorp en ga ik ook nog naar Apenheul. Blijdorp wordt echt vierde keer dit jaar, yolo, kut had beter abonnement kunnen nemen nouja kut. Wist ik veel.
Boeiendquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja dat is helaas te beschamend om te delen. Ik zou wel willen maar sorry
![]()
.
Dachten er maar meer mensen zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lost er alleen zo weinig mee op
Dat is net als kankeren op mensen die callcenterwerk doen. Ja begrijpelijk dat je het vervelend vind maar die gast die voert ook gewoon z`n bijbaantje uit
nee bedanktquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon FOK! meet in de dierentuin
Gewoon je frustraties ventileren toch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is net als kankeren op mensen die callcenterwerk doen. Ja begrijpelijk dat je het vervelend vind maar die gast die voert ook gewoon z`n bijbaantje uit
Burgers Zoo ben ik ook lang niet geweest ja, ook leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijdorp wil ik ook wel eens heen ja.
Of naar Burgers Zoo, moet ik nog keer heen net als de Apenheul.
neequote:
Boeiend, dat nemen ze wel voor lief als ze dat baantje nemen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeikenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon je frustraties ventileren toch.
Ik vind ergens over zeiken altijd wel opluchting.
Ja hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend, dat nemen ze wel voor lief als ze dat baantje nemen.
GGMM werkte ooit bij een callcenter volgens mij. Hij ging sowieso trollen dan
"Mijn computer reageert niet meer"
"Zit de stekker erin"
"Oh oeps"
"Wat ben jij een dom varken zeg"
Apenheul ben ik geweest toen ik 3/4 jaar was denk ik. Hele vage herinneringen nog aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Burgers Zoo ben ik ook lang niet geweest ja, ook leuk.
En Apenheul is gewoon leuk omdat t ook anders is
Zou geen werk voor mij zijn, heb daar echt te weinig geduld voorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ik heb 3 jaar in een callcenter gewerkt, ik hebnog nooit gehoord dat iemand een klant ging uitschelden hoor
Ligt eraan wat je ziet als grote meetquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:38 schreef xcachet het volgende:
Ik word van een grote meet een beetje bang. Ongemakkelijker kan volgens mij niet.
Je supervisors luisteren vrijwel altijd mee. Als je ook maar ruzie krijgt kan je vaak al je spullen pakken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou geen werk voor mij zijn, heb daar echt te weinig geduld voor
Niet direct, wel in de zeik nemen. Veel collega's die zichzelf heel tof vonden handen er een handje aan om de telefoon te muten en dan die klant helemaal de tyfus in te wensen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ik heb 3 jaar in een callcenter gewerkt, ik hebnog nooit gehoord dat iemand een klant ging uitschelden hoor
Ja ik laat me niet uitschelden als ze zelf dom doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je supervisors luisteren vrijwel altijd mee. Als je ook maar ruzie krijgt kan je vaak al je spullen pakken.
En hun mogen je wel verrot scheldenMoet je wel echt geduld voor hebben ja
Ja kloptquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet direct, wel in de zeik nemen. Veel collega's die zichzelf heel tof vonden handen er een handje aan om de telefoon te muten en dan die klant helemaal de tyfus in te wensen.
Ook werd ik ingewerkt in een kerel die regelmatig de muteknop heel snel indrukte, iets riep als 'slechte verbinding' om dan op te hangen.
iedereen kan callcenterwerk, gewoon beetje hersenen uitschakelen en pratenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Callcenter nemen ze mij niet eens aan omdat ik niet capabel genoeg ben
Ik ga er dan ook van mijn levensdagen niet solliciterenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Callcenter nemen ze mij niet eens aan omdat ik niet capabel genoeg ben
Ja maar dat kan dus niet als ze je niet aannemen hequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
iedereen kan callcenterwerk, gewoon beetje hersenen uitschakelen en praten
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt
We hadden ook een trucje dat we collegas konden bellen en dan net doen alsof wij de klant warenHilarisch
ja, zeer zeer zeer zeer ernstig. Ik weet er zelf echt níks meer van, dat hele stuk is helemaal weg. Ik weet niet wat ik heb gezegd maar ook niet wat ik heb gedaan, zelfs niet hoe ik thuis ben gekomen en alles.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
Van welke soort ernstigheid waren je dronken opmerkingen dan crack?
Gewoon iets dat erop lijkt maar het niet echt was ofzo
Lijkt me wel beetje sterk maar wie weetquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Apenheul ben ik geweest toen ik 3/4 jaar was denk ik. Hele vage herinneringen nog aan
Of ik heb het gedroomd, weet het nog steeds niet
Ja, olifanten waren wel zeer zielig maar voor de rest vond ik het nog wel meevallen. Artis vind ik veel erger bijvoorbeeld. En nu waren de giraffes ook zielig maar hun hok werd gerenoveerd. En Artis wordt uitgebreid dus hopelijk krijgen dieren wat meer ruimte. Er waren wel meer dieren bedenk ik me nu die wel echt zielig waren. Terwijl Artis zelf nog best wel heel veel ruimte heeft (stomme kut perkjes waar je niet op mag lopen, haal weg die shit) maar zal wel gewoon te duur zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:40 schreef Adames het volgende:
Dierentuin in Antwerpen vond ik wel vrij zielig, die keren konden echt net hun kont keren. Vooral die olifanten daar.
Dan is dat kut, de ander heeft weer iets anders wat kut is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef xcachet het volgende:
Wat nou als je echt een kut stem hebt
Het kan echt leuk werk zijn hoorquote:
schandalig volk dat daar loopt. op zich is het ook een baantje wat niemand wil, vooral als je daar week in week uit 40 uur zit moet je op een bepaalde manier toch je lol kwijt kunnen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt
We hadden ook een trucje dat we collegas konden bellen en dan net doen alsof wij de klant warenHilarisch
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef xcachet het volgende:
Wat nou als je echt een kut stem hebt
Ach, 40 uur hou je ook echt niet volquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
schandalig volk dat daar loopt. op zich is het ook een baantje wat niemand wil, vooral als je daar week in week uit 40 uur zit moet je op een bepaalde manier toch je lol kwijt kunnen.
Dierentuin in de binnenstad is dan ook wel behoorlijk verouderd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, zeer zeer zeer zeer ernstig. Ik weet er zelf echt níks meer van, dat hele stuk is helemaal weg. Ik weet niet wat ik heb gezegd maar ook niet wat ik heb gedaan, zelfs niet hoe ik thuis ben gekomen en alles.
Euhmm, even denken.. gewoon té eerlijk.
Dingen die je op een date niet moet zeggen![]()
. Ik vind het moeilijk iets te bedenken wta er op lijkt
[..]
Lijkt me wel beetje sterk maar wie weet.
[..]
Ja, olifanten waren wel zeer zielig maar voor de rest vond ik het nog wel meevallen. Artis vind ik veel erger bijvoorbeeld. En nu waren de giraffes ook zielig maar hun hok werd gerenoveerd. En Artis wordt uitgebreid dus hopelijk krijgen dieren wat meer ruimte. Er waren wel meer dieren bedenk ik me nu die wel echt zielig waren. Terwijl Artis zelf nog best wel heel veel ruimte heeft (stomme kut perkjes waar je niet op mag lopen, haal weg die shit) maar zal wel gewoon te duur zijn.
Kan me niet zo goed voorstellen wat voor soort dingen ik niet zou durven zeggen op een date.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, zeer zeer zeer zeer ernstig. Ik weet er zelf echt níks meer van, dat hele stuk is helemaal weg. Ik weet niet wat ik heb gezegd maar ook niet wat ik heb gedaan, zelfs niet hoe ik thuis ben gekomen en alles.
Euhmm, even denken.. gewoon té eerlijk.
Dingen die je op een date niet moet zeggen![]()
. Ik vind het moeilijk iets te bedenken wta er op lijkt
Ik herinner me aan die dag schildpadden in bosjes en Andrea Borcelliquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel beetje sterk maar wie weet.
Met al die boze klanten zou ik er al geen zin in hebbenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan echt leuk werk zijn hoorSoms zit je gewoon 3 kwartier aan de lijn met een oud vrouwtje die d`r hele levensverhaal verteld. Of dan hangen ze telefoon verkeerd op en hoor je ze kwebbelen met d'r buurvrouwen
Stik je van het lachen
*Bocelliquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herinner me aan die dag schildpadden in bosjes en Andrea Borcelli![]()
Dus twijfel echt nu of ik het gedroomd heb
Ik vind het tof als er gewoon echt een groot savannegebied is gemaakt waar alle planteneters van de savanne door elkaar lopen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Dierentuin in de binnenstad is dan ook wel behoorlijk verouderd.
Ik ben helemaal weg van Gaia Zoo. Die hebben zowat 10 keer zo veel oppervlakte als Antwerpen, maar willen geen olifanten omdat ze daar minstens een paar voetbalvelden voor willen hebben. Wel een hele hoop andere mooie dieren.
en dan twee leeuwen erbijquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het tof als er gewoon echt een groot savannegebied is gemaakt waar alle planteneters van de savanne door elkaar lopen.
Ik ben daar nog nooit geweest, maar dat is wel wat ja? Is wel bij mn ouders in de buurt dus wil daar ook wel heenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:45 schreef Adames het volgende:
[..]
Dierentuin in de binnenstad is dan ook wel behoorlijk verouderd.
Ik ben helemaal weg van Gaia Zoo. Die hebben zowat 10 keer zo veel oppervlakte als Antwerpen, maar willen geen olifanten omdat ze daar minstens een paar voetbalvelden voor willen hebben. Wel een hele hoop andere mooie dieren.
Houden zo, want dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me niet zo goed voorstellen wat voor soort dingen ik niet zou durven zeggen op een date.
Tenzij het over persoonlijke minpunten van de date gaat ofzo. :$
Vraag t je oudersquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herinner me aan die dag schildpadden in bosjes en Andrea Borcelli![]()
Dus twijfel echt nu of ik het gedroomd heb
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:49 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan twee leeuwen erbij
is natuur
Maak dan wel pics zodat ik uit tweede hand mee kan genietenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zeer binnenkort nog in een dieren-onesie naar de dierentuin. Lekker gek doen, YOLO.
Ja, doe ik. Al was het eigenlijk ook de bedoeling dat er meer foto's zouden komen van Antwerpen maar ik was er niet goed in en reisgenoot ook niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak dan wel pics zodat ik uit tweede hand mee kan genieten
Apenpakquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zeer binnenkort nog in een dieren-onesie naar de dierentuin. Lekker gek doen, YOLO.
Apenheul is wel echt topshowquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof mijn ouders nog weten of ze ooit met mij naar de Apenheul zijn geweest
Ik zou niet weten waarom dat zo gek is?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof mijn ouders nog weten of ze ooit met mij naar de Apenheul zijn geweest
Is tof ja. En je betaalt er slechts 4 euro 50 voor een broodje kroket. Dus mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest, maar dat is wel wat ja? Is wel bij mn ouders in de buurt dus wil daar ook wel heen.
Beekse Bergen vind ik ook wel leuk, omdat die dieren redelijk vrijheid hebben. Nouja redelijk is natuurlijk totaal niet zo maar voor een dierentuin. Blijft ook moeilijk wat ik nu van dierentuinen vind, maar ik vind dieren helaas te leuk..
Omdat het best lang terug isquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat zo gek is?
Mijn geboorte ook. Denk dat ze wel ja zeggen als ik ze vraag of ze dat nog wetenquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn geboorte ook. Denk dat ze wel ja zeggen als ik ze vraag of ze dat nog weten
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, doe ik. Al was het eigenlijk ook de bedoeling dat er meer foto's zouden komen van Antwerpen maar ik was er niet goed in en reisgenoot ook niet.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Is tof ja. En je betaalt er slechts 4 euro 50 voor een broodje kroket. Dus mooi meegenomen.
Waar wonen je ouders dan?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn geboorte ook. Denk dat ze wel ja zeggen als ik ze vraag of ze dat nog weten
Huh?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:54 schreef Adames het volgende:
Alleen zullen ze denken dat dat nog niet zo lang geleden is. Jaar of 5 - 6. Zo ongeveer gelijk met 11 september. Ook ongeveer zo lang geleden.
Ah toch nog wel even rijden dan. Maar is wel aanrader, alleen is er in kerkrade verder niet zo veel te doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..], maar mooi meegenomen ja
.
En mn ouders wonen in Valkenswaard, uurtje naar Gaia dus. Ikzelf in Den Haag dus dan beter mn ouders mee pakken en blijven slapen lekker
.
Hoe moet je dat weten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
In het hoeveelste percentiel van seksuele ervaring van mensen van jullie leeftijd zouden jullie vallen?
Kwam niet zo goed uit de verf.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh?
Toen ik 3/4 was in 1997/1998
heb je voor mij de formule om dit uit te rekenen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
In het hoeveelste percentiel van seksuele ervaring van mensen van jullie leeftijd zouden jullie vallen?
Ja, nog wel eventjes. Maar Den Haag is 2,5 uurquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Ah toch nog wel even rijden dan. Maar is wel aanrader, alleen is er in kerkrade verder niet zo veel te doen.
Mijn vader vraagt zich soms af waarom Barry Opdam niet meer bij AZ speeltquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Kwam niet zo goed uit de verf.
Mijn ouders hebben het idee dat alles max 5-6 jaar geleden is gebeurd. Heb je als ze in de 50 zijn.
aantal keer seks delen door je leeftijd keer 100quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:57 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je voor mij de formule om dit uit te rekenen?
69% hahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
40-45 literquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat meet je aan de hoeveelheid zaad die in je in geweest/je bij iemand hebt ingebracht.
Stom he, enkel foto's van de dierentuin en dan is er geen één goed gelukt eigenlijkquote:
Als je al 1 of meerdere langdurige relaties hebt gehad is dit al onmogelijk uit te rekenen.quote:
oh jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je al 1 of meerdere langdurige relaties hebt gehad is dit al onmogelijk uit te rekenen.
Behalve bij Loka en Kaneel dan
Falers.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stom he, enkel foto's van de dierentuin en dan is er geen één goed gelukt eigenlijk.
Celibaatleef is soms wel moeilijk, dat geef ik toe.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je al 1 of meerdere langdurige relaties hebt gehad is dit al onmogelijk uit te rekenen.
Ik geef je gelijk want lege accu dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Falers.
[..]
Celibaatleef is soms wel moeilijk, dat geef ik toe.
Ik ben nu al vergeten hoe vaak dat was. Dat ligt echter vooral aan mijn geheugen. Met een agenda ernaast zou ik het misschien kunnen reconstrueren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
auwquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ze zien het als complimentquote:
Hoe vaak per maand geef je er aan toe?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Falers.
[..]
Celibaatleef is soms wel moeilijk, dat geef ik toe.
So meanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen als je nog maagd bent snap ik datquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap niet hoe je geen zin in seks kunt hebben als je net een relatie hebt. Dan neuk je elkaar toch vaak gewoon helemaal af zeg maar.
Loka heeft een libido van een panda hoorde ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben Kaneel en Loka geen seks in hun relatie?
Ja, dan wordt je ontmaagd en neuk je dán elkaar helemaal af.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen als je nog maagd bent snap ik dat
Ik ben degene in de relatie met het hoogste libido denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Loka heeft een libido van een panda hoorde ik
Panda's neuken toch veel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Loka heeft een libido van een panda hoorde ik
Of je wilt dan even wachten tot het juiste momentquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dan wordt je ontmaagd en neuk je dán elkaar helemaal af.
Echt hequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap niet hoe je geen zin in seks kunt hebben als je net een relatie hebt. Dan neuk je elkaar toch vaak gewoon helemaal af zeg maar.
Thomas Brodie is geen lelijke acteur neequote:
Nee, helemaal niet. Daarom sterven ze gewoon kei hard uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Panda's neuken toch veel?
[..]
Of je wilt dan even wachten tot het juiste moment
Nee. Bijna nooitquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Mijn aantal partners zit op twee. :$quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap er de ballen niet van, Loka was vroeger toch juist alles neuken wat los en vast zat?![]()
Of heb ik dit al ooit gezegd? Dan excuses en mag je dit negeren want dan vergeet k het schijnbaar toch weer
13 in een dozijn uiterlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thomas Brodie is geen lelijke acteur nee
Je bent toch niet dronken he, dat je dit er allemaal uitflapt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap er de ballen niet van, Loka was vroeger toch juist alles neuken wat los en vast zat?![]()
Of heb ik dit al ooit gezegd? Dan excuses en mag je dit negeren want dan vergeet k het schijnbaar toch weer
1>quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe vaak per maand geef je er aan toe?
Jij bent veel knapper. dat kloptquote:
Dus panda's kunnen niet hosselen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Daarom sterven ze gewoon kei hard uit.
Ik heb Crack_ dit al zeker 4 keer horen/zien zeggen. Zowel op forum, in dm en irlquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent toch niet dronken he, dat je dit er allemaal uitflapt?
Direct zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Crack_ dit al zeker 4 keer horen/zien zeggen. Zowel op forum, in dm en irl
Ja, dat zeg ik.. als je eenmaal ontmaagd bent en je zit in een relatie dan neuk je daarna gewoon iedere keer als je elkaar ziet hoor. Ik heb het nog nooit anders meegemaakt en mijn vriendinnen ook niet en bijna niemand die ik kenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet maarja, misschien ligt het aan ons en de rest van de wereldquote:
Ik bedoelde ook niet dat je veel partners zou hebben gehad, maar ik dacht dat jij met één partner op een meet ofzo ook gewoon ging neuken en alles. Dit is wel echt al drie a vier jaar geleden. Ja, dat je geowon hele tijd ging neuken, kan me zoiets herinnerne op tc.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn aantal partners zit op twee. :$
Maar vroeger toen ik nog maar net ontmaagd was was ik er wel nieuwsgieriger naar ja. Nu ben ik gedesillusioneerd omdat ik slecht ben in bed.
Nee, ik zeg toch ook niks stoms?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent toch niet dronken he, dat je dit er allemaal uitflapt?
Bijna niet nee, zielig hequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus panda's kunnen niet hosselen?
ja, ik vind het fascinerend. Sorryquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Crack_ dit al zeker 4 keer horen/zien zeggen. Zowel op forum, in dm en irl
Ik ben er zeer goed in, ik heb het zelf nooit door dat ik iets direct zeg.quote:
Hehe. Dit is waar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat je veel partners zou hebben gehad, maar ik dacht dat jij met één partner op een meet ofzo ook gewoon ging neuken en alles. Dit is wel echt al drie a vier jaar geleden. Ja, dat je geowon hele tijd ging neuken, kan me zoiets herinnerne op tc.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.. als je eenmaal ontmaagd bent en je zit in een relatie dan neuk je daarna gewoon iedere keer als je elkaar ziet hoor. Ik heb het nog nooit anders meegemaakt en mijn vriendinnen ook niet en bijna niemand die ik ken.
[..]
Ik ook niet maarja, misschien ligt het aan ons en de rest van de wereld![]()
Het maakt me verder niks uit hoor, ja waarom zou ik. Het is niet mijn leven, als zij zo gelukkig zijn
. Alleen wil ik het begrijpen en lukt me niet
[..]
Ik bedoelde ook niet dat je veel partners zou hebben gehad, maar ik dacht dat jij met één partner op een meet ofzo ook gewoon ging neuken en alles. Dit is wel echt al drie a vier jaar geleden. Ja, dat je geowon hele tijd ging neuken, kan me zoiets herinnerne op tc.
[..]
Nee, ik zeg toch ook niks stoms?of wel
[..]
Bijna niet nee, zielig he
[..]
ja, ik vind het fascinerend. Sorry![]()
Misschien moet ik ook wat vaker directer zijn. Dan had ik wat meer meisjes naakt gezienquote:
Tenzij je seks gewoon heel kut vondquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.. als je eenmaal ontmaagd bent en je zit in een relatie dan neuk je daarna gewoon iedere keer als je elkaar ziet hoor. Ik heb het nog nooit anders meegemaakt en mijn vriendinnen ook niet en bijna niemand die ik ken.
Hoort gewoon bij verliefdheidquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet maarja, misschien ligt het aan ons en de rest van de wereld![]()
Het maakt me verder niks uit hoor, ja waarom zou ik. Het is niet mijn leven, als zij zo gelukkig zijn
. Alleen wil ik het begrijpen en lukt me niet
Ik vergeet niksquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe. Dit is waar.
Heb promiscue dingen gedaan.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook wat vaker directer zijn. Dan had ik wat meer meisjes naakt gezien
Nog meer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook wat vaker directer zijn. Dan had ik wat meer meisjes naakt gezien
Gelukkig ben je nu goed preuts en terughoudend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe. Dit is waar.
Heb promiscue dingen gedaan.
Ah, nou ik had dus echt dat beeld van jou in mijn hoofd voordat jij met Kaneel kreeg en ik toen met jou begon te praten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Maar dat was dus enkele maanden na mijn ontmaagding. :$
Duurde ongeveer een jaar, daarna ging het naar beneden als de penis van een man die aan zijn moeder denkt (hoop ik).
Ja, dat vind/denk ik ookquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit blijft ook voor altijd in het collectieve geheugen van FOK!
Er is weinig veranderd behalve de frequentie hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik heb van je geile verhalen genoten zo lang het duurde
![]()
![]()
Fapfapfapquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is weinig veranderd behalve de frequentie hoor.![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij heeft Crack een bizar hoog libido voor een vrouw
Lekker nymph tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kan wel een shortlist maken van 5 vrouwen die ik helaas niet nakend heb mogen aanschouwen waardoor je medelijden met me krijgtquote:
JR zit me een portie te geilen op de manier van posten van Crackquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JR zit me een portie te geilen op de manier van posten van Crack
Hebben jullie toch iets gemeenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker, hier ga ik vanavond uitgebreid op vingeren ah ja geil man oh helemaal zin in.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kachingquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben jullie toch iets gemeen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker, hier ga ik vanavond uitgebreid op vingeren ah ja geil man oh helemaal zin in.
Oke, deze was expres he. Ik benadruk het even.
ik kwamquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker, hier ga ik vanavond uitgebreid op vingeren ah ja geil man oh helemaal zin in.
Oke, deze was expres he. Ik benadruk het even.
Nee, als ik verliefd ben dan seks ik iedere keer als ik diegene zie, wanneer ik iemand leuk vindt is dat al een stuk minder en wanneer ik iemand niet leuk vindt dan gebeurt er ook niks.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet waar andere mensen de tijd vandaan halen voor al die seks hoor. Ik moet ieder weekend al zo smerig veel doen
Dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, als ik verliefd ben dan seks ik iedere keer als ik diegene zie, wanneer ik iemand leuk vindt is dat al een stuk minder en wanneer ik iemand niet leuk vindt dan gebeurt er ook niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |