Stond laatst in de lift bij m`n studie. Alleen maar buitenlandse volwassen inclusief mannen en ik keek in de spiegel en ze kwamen allemaal echt tot m`n middel leek het welquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu durf ik niet te meeten
Is genant dan
Ik ben vorig jaar voor het laatst naar Artis geweest met school. Maar als je zelf moet betalen is het belachelijk duur, en daarbinnen bij het restaurant ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dierentuinen zijn ook wel prijzig.. Maar ik ben er echt dol op. Ik ben dit jaar misschien al vijf? keer geweest![]()
![]()
.
[..]
158
Ik zal wel foto voor je maken andersquote:
Haha nee man, bij lange na niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat laatste is kut ja
Maar even vergeleken met de eerste keer dat ik je zag. Toen was je nog wel fattie. Nu zit je toch wel tegen slank aan vind ik. Denk zeker een kilo of 10 eraf?
:Ik was alleen bang dat ik je zou pletten toen ik je een knuffel gafquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dierentuinen zijn ook wel prijzig.. Maar ik ben er echt dol op. Ik ben dit jaar misschien al vijf? keer geweest![]()
![]()
.
[..]
158
[..]
vergeten tochhh, ja zo lang niet gezien ook
Wat dan? Al gewogen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal wel foto voor je maken anders
[..]
Haha nee man, bij lange na niet.
Ja maar ik ben ook klein dus is ook verschilquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond laatst in de lift bij m`n studie. Alleen maar buitenlandse volwassen inclusief mannen en ik keek in de spiegel en ze kwamen allemaal echt tot m`n middel leek het welToen voelde ik me net Gandalf
Maar het valt opzich wel mee. Voor Nederlandse begrippen dan
Durfje in ieder geval geen grote mond open te trekkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook klein dus is ook verschil
Is kut de hele tijd omhoog moeten kijken
Dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durfje in ieder geval geen grote mond open te trekken
lekker sjwarmaquote:
was hij erbij danquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet.
Ik ging ook altijd iemand trollen die 2 meter was en teringbreed. Waarna hij me wou slaan maar zich inhield omdat hij het niet over zijn hart kon verkrijgen
Sked kan hier over meepraten
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging ook altijd iemand trollen die 2 meter was en teringbreed. Waarna hij me wou slaan maar zich inhield omdat hij het niet over zijn hart kon verkrijgen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:25 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik ben zachtaardig JR. Maak je geen zorgen
Ja, ik ben dit jaar ook nog in Artis geweest. Maar dat is echt n dure ja..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar voor het laatst naar Artis geweest met school. Maar als je zelf moet betalen is het belachelijk duur, en daarbinnen bij het restaurant ook.
Ooh best klein dan
ja!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal wel foto voor je maken anders
[..]
Haha nee man, bij lange na niet.
Lol wat, nee man. Ik heb gewoon spierballen enzo hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
:Ik was alleen bang dat ik je zou pletten toen ik je een knuffel gaf
Prima tochquote:
Mijn Chinese collega's noemde mij reusquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb de pech dat ik in Nederland woon
Jaa, hou vol! Hoe veel werkdagen nog?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:29 schreef xcachet het volgende:
Ik ben aan het aftellen tot mijn laatste werkdag. Laatste loodjes wegen het zwaarst
Ik had ooit een date in Artis waar ik in felle discussie ging bij de kassa over die prijzen daar waarna mijn date zich kapot schaamde.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ben dit jaar ook nog in Artis geweest. Maar dat is echt n dure ja..
Helaas waren mijn reismaatje en ik ook niet zo slim om van te voren drinken te kopen dus dat moesten we ook daar kopen. Lekker veel geld uitgeven
.
Helaas hadden we dat alle dagen![]()
.
Hoelang ben jij dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn Chinese collega's noemde mij reus
Ja maar dat doe je toch niet als je met iemand een date hebtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ooit een date in Artis waar ik in felle discussie ging bij de kassa over die prijzen daar waarna mijn date zich kapot schaamde.![]()
Echt dat restaurant daar5 euro voor een broodje kroket. Alsof de vulling van goud is
Waarom denk jij dat ik nog geen vriendin heb?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je toch niet als je met iemand een date hebt
Met deze erbij 20. Werk 4 avonden per week dus nog 5 weekjes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, hou vol! Hoe veel werkdagen nog?
Discussiëren over geld, bah bahquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is echt heel erg duur ja.. Ik snap ook niet waarom ze die prijzen niet wat lager maken want volgens mij maken ze dan meer winst maarja, zal welquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ooit een date in Artis waar ik in felle discussie ging bij de kassa over die prijzen daar waarna mijn date zich kapot schaamde.![]()
Echt dat restaurant daar5 euro voor een broodje kroket. Alsof de vulling van goud is
Tuurlijk wel, gewoon meteen jezelf zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1.75+ wordt het al minderquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima lengte toch voor een vrouw.
Vrouwen boven de 1.80 vind ik altijd wat eng
Dat doe ik sowieso vrij weinig. Kan je achteraf wel zeggen hoor. Want Artis hanteert ook achterlijke prijzen verderquote:
Ja ik ook. Of onder de 1,50quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prima lengte toch voor een vrouw.
Vrouwen boven de 1.80 vind ik altijd wat eng
Ging ook om dat ik korting kon krijgen met schoolpas, maar was alleen doordeweeks geldig. Als ik dus op school zitquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso vrij weinig. Kan je achteraf wel zeggen hoor. Want Artis hanteert ook achterlijke prijzen verderMaar tegen die kassamuts die daar staat, die kan daar ook niks aan doen ofzo
Ja oke, maar in een dronken bui rare dingen zeggen kan ook nog wel positief overkomenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is echt heel erg duur ja.. Ik snap ook niet waarom ze die prijzen niet wat lager maken want volgens mij maken ze dan meer winst maarja, zal wel.
[..]
Tuurlijk wel, gewoon meteen jezelf zijn.
Ik was ooit heel erg dronken bij een date en heb toen de meest gekke dingen gezegd en gedaan en mezelf echt ontzettend voor lul gezet, boeien. Weet die ander meteen waar die aan toe is jatoggg
Sommige dingen kosten nou eenmaal meer dan je ervoor wilt betalen. Gewoon slikken of stikken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso vrij weinig. Kan je achteraf wel zeggen hoor. Want Artis hanteert ook achterlijke prijzen verderMaar tegen die kassamuts die daar staat, die kan daar ook niks aan doen ofzo
Snelle conclusie als je niet weet wat ik zei.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, maar in een dronken bui rare dingen zeggen kan ook nog wel positief overkomenZou voor mij geen afknapper zijn in ieder geval
En dan is die dierentuin nog niet eens zo heel boeiend, vind ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het is echt heel erg duur ja.. Ik snap ook niet waarom ze die prijzen niet wat lager maken want volgens mij maken ze dan meer winst maarja, zal wel.
Hm ja. oke true.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snelle conclusie als je niet weet wat ik zei.
Ik vind Artis volgens mij ook een van de mindere ja, maar weet niet meer zo goed hoe die andere parken allemaal zijn. Binnenkort maar eens allemaal langsgaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan is die dierentuin nog niet eens zo heel boeiend, vind ik.
Wij hebben dan ook dezelfde persoonlijkheidquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou niet op JR zijn afgeknapt, ik zou hem hebben gesteund.
GierigeHollanders4life, 5 euro voor een broodje kroket is gewoon schandalig.
quote:
Je lost er alleen zo weinig mee opquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou niet op JR zijn afgeknapt, ik zou hem hebben gesteund.
GierigeHollanders4life, 5 euro voor een broodje kroket is gewoon schandalig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |