Stond laatst in de lift bij m`n studie. Alleen maar buitenlandse volwassen inclusief mannen en ik keek in de spiegel en ze kwamen allemaal echt tot m`n middel leek het welquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu durf ik niet te meeten
Is genant dan
Ik ben vorig jaar voor het laatst naar Artis geweest met school. Maar als je zelf moet betalen is het belachelijk duur, en daarbinnen bij het restaurant ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dierentuinen zijn ook wel prijzig.. Maar ik ben er echt dol op. Ik ben dit jaar misschien al vijf? keer geweest![]()
![]()
.
[..]
158
Ik zal wel foto voor je maken andersquote:
Haha nee man, bij lange na niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat laatste is kut ja
Maar even vergeleken met de eerste keer dat ik je zag. Toen was je nog wel fattie. Nu zit je toch wel tegen slank aan vind ik. Denk zeker een kilo of 10 eraf?
:Ik was alleen bang dat ik je zou pletten toen ik je een knuffel gafquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dierentuinen zijn ook wel prijzig.. Maar ik ben er echt dol op. Ik ben dit jaar misschien al vijf? keer geweest![]()
![]()
.
[..]
158
[..]
vergeten tochhh, ja zo lang niet gezien ook
Wat dan? Al gewogen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal wel foto voor je maken anders
[..]
Haha nee man, bij lange na niet.
Ja maar ik ben ook klein dus is ook verschilquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond laatst in de lift bij m`n studie. Alleen maar buitenlandse volwassen inclusief mannen en ik keek in de spiegel en ze kwamen allemaal echt tot m`n middel leek het welToen voelde ik me net Gandalf
Maar het valt opzich wel mee. Voor Nederlandse begrippen dan
Durfje in ieder geval geen grote mond open te trekkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook klein dus is ook verschil
Is kut de hele tijd omhoog moeten kijken
Dat is het probleem niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Durfje in ieder geval geen grote mond open te trekken
lekker sjwarmaquote:
was hij erbij danquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet.
Ik ging ook altijd iemand trollen die 2 meter was en teringbreed. Waarna hij me wou slaan maar zich inhield omdat hij het niet over zijn hart kon verkrijgen
Sked kan hier over meepraten
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging ook altijd iemand trollen die 2 meter was en teringbreed. Waarna hij me wou slaan maar zich inhield omdat hij het niet over zijn hart kon verkrijgen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:25 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik ben zachtaardig JR. Maak je geen zorgen
Ja, ik ben dit jaar ook nog in Artis geweest. Maar dat is echt n dure ja..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar voor het laatst naar Artis geweest met school. Maar als je zelf moet betalen is het belachelijk duur, en daarbinnen bij het restaurant ook.
Ooh best klein dan
ja!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal wel foto voor je maken anders
[..]
Haha nee man, bij lange na niet.
Lol wat, nee man. Ik heb gewoon spierballen enzo hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
:Ik was alleen bang dat ik je zou pletten toen ik je een knuffel gaf
Prima tochquote:
Mijn Chinese collega's noemde mij reusquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb de pech dat ik in Nederland woon
Jaa, hou vol! Hoe veel werkdagen nog?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:29 schreef xcachet het volgende:
Ik ben aan het aftellen tot mijn laatste werkdag. Laatste loodjes wegen het zwaarst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |