Thomas Brodie is geen lelijke acteur neequote:
Nee, helemaal niet. Daarom sterven ze gewoon kei hard uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Panda's neuken toch veel?
[..]
Of je wilt dan even wachten tot het juiste moment
Nee. Bijna nooitquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Mijn aantal partners zit op twee. :$quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap er de ballen niet van, Loka was vroeger toch juist alles neuken wat los en vast zat?![]()
Of heb ik dit al ooit gezegd? Dan excuses en mag je dit negeren want dan vergeet k het schijnbaar toch weer
13 in een dozijn uiterlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thomas Brodie is geen lelijke acteur nee
Je bent toch niet dronken he, dat je dit er allemaal uitflapt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap er de ballen niet van, Loka was vroeger toch juist alles neuken wat los en vast zat?![]()
Of heb ik dit al ooit gezegd? Dan excuses en mag je dit negeren want dan vergeet k het schijnbaar toch weer
1>quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe vaak per maand geef je er aan toe?
Jij bent veel knapper. dat kloptquote:
Dus panda's kunnen niet hosselen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Daarom sterven ze gewoon kei hard uit.
Ik heb Crack_ dit al zeker 4 keer horen/zien zeggen. Zowel op forum, in dm en irlquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent toch niet dronken he, dat je dit er allemaal uitflapt?
Direct zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Crack_ dit al zeker 4 keer horen/zien zeggen. Zowel op forum, in dm en irl
Ja, dat zeg ik.. als je eenmaal ontmaagd bent en je zit in een relatie dan neuk je daarna gewoon iedere keer als je elkaar ziet hoor. Ik heb het nog nooit anders meegemaakt en mijn vriendinnen ook niet en bijna niemand die ik kenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet maarja, misschien ligt het aan ons en de rest van de wereldquote:
Ik bedoelde ook niet dat je veel partners zou hebben gehad, maar ik dacht dat jij met één partner op een meet ofzo ook gewoon ging neuken en alles. Dit is wel echt al drie a vier jaar geleden. Ja, dat je geowon hele tijd ging neuken, kan me zoiets herinnerne op tc.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn aantal partners zit op twee. :$
Maar vroeger toen ik nog maar net ontmaagd was was ik er wel nieuwsgieriger naar ja. Nu ben ik gedesillusioneerd omdat ik slecht ben in bed.
Nee, ik zeg toch ook niks stoms?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent toch niet dronken he, dat je dit er allemaal uitflapt?
Bijna niet nee, zielig hequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus panda's kunnen niet hosselen?
ja, ik vind het fascinerend. Sorryquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Crack_ dit al zeker 4 keer horen/zien zeggen. Zowel op forum, in dm en irl
Ik ben er zeer goed in, ik heb het zelf nooit door dat ik iets direct zeg.quote:
Hehe. Dit is waar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet dat je veel partners zou hebben gehad, maar ik dacht dat jij met één partner op een meet ofzo ook gewoon ging neuken en alles. Dit is wel echt al drie a vier jaar geleden. Ja, dat je geowon hele tijd ging neuken, kan me zoiets herinnerne op tc.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.. als je eenmaal ontmaagd bent en je zit in een relatie dan neuk je daarna gewoon iedere keer als je elkaar ziet hoor. Ik heb het nog nooit anders meegemaakt en mijn vriendinnen ook niet en bijna niemand die ik ken.
[..]
Ik ook niet maarja, misschien ligt het aan ons en de rest van de wereld![]()
Het maakt me verder niks uit hoor, ja waarom zou ik. Het is niet mijn leven, als zij zo gelukkig zijn
. Alleen wil ik het begrijpen en lukt me niet
[..]
Ik bedoelde ook niet dat je veel partners zou hebben gehad, maar ik dacht dat jij met één partner op een meet ofzo ook gewoon ging neuken en alles. Dit is wel echt al drie a vier jaar geleden. Ja, dat je geowon hele tijd ging neuken, kan me zoiets herinnerne op tc.
[..]
Nee, ik zeg toch ook niks stoms?of wel
[..]
Bijna niet nee, zielig he
[..]
ja, ik vind het fascinerend. Sorry![]()
Misschien moet ik ook wat vaker directer zijn. Dan had ik wat meer meisjes naakt gezienquote:
Tenzij je seks gewoon heel kut vondquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik.. als je eenmaal ontmaagd bent en je zit in een relatie dan neuk je daarna gewoon iedere keer als je elkaar ziet hoor. Ik heb het nog nooit anders meegemaakt en mijn vriendinnen ook niet en bijna niemand die ik ken.
Hoort gewoon bij verliefdheidquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet maarja, misschien ligt het aan ons en de rest van de wereld![]()
Het maakt me verder niks uit hoor, ja waarom zou ik. Het is niet mijn leven, als zij zo gelukkig zijn
. Alleen wil ik het begrijpen en lukt me niet
Ik vergeet niksquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe. Dit is waar.
Heb promiscue dingen gedaan.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook wat vaker directer zijn. Dan had ik wat meer meisjes naakt gezien
Nog meer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook wat vaker directer zijn. Dan had ik wat meer meisjes naakt gezien
Gelukkig ben je nu goed preuts en terughoudend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe. Dit is waar.
Heb promiscue dingen gedaan.
Ah, nou ik had dus echt dat beeld van jou in mijn hoofd voordat jij met Kaneel kreeg en ik toen met jou begon te praten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Maar dat was dus enkele maanden na mijn ontmaagding. :$
Duurde ongeveer een jaar, daarna ging het naar beneden als de penis van een man die aan zijn moeder denkt (hoop ik).
Ja, dat vind/denk ik ookquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit blijft ook voor altijd in het collectieve geheugen van FOK!
Er is weinig veranderd behalve de frequentie hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik heb van je geile verhalen genoten zo lang het duurde
![]()
![]()
Fapfapfapquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is weinig veranderd behalve de frequentie hoor.![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens mij heeft Crack een bizar hoog libido voor een vrouw
Lekker nymph tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kan wel een shortlist maken van 5 vrouwen die ik helaas niet nakend heb mogen aanschouwen waardoor je medelijden met me krijgtquote:
JR zit me een portie te geilen op de manier van posten van Crackquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JR zit me een portie te geilen op de manier van posten van Crack
Hebben jullie toch iets gemeenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker, hier ga ik vanavond uitgebreid op vingeren ah ja geil man oh helemaal zin in.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kachingquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hebben jullie toch iets gemeen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker, hier ga ik vanavond uitgebreid op vingeren ah ja geil man oh helemaal zin in.
Oke, deze was expres he. Ik benadruk het even.
ik kwamquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker, hier ga ik vanavond uitgebreid op vingeren ah ja geil man oh helemaal zin in.
Oke, deze was expres he. Ik benadruk het even.
Nee, als ik verliefd ben dan seks ik iedere keer als ik diegene zie, wanneer ik iemand leuk vindt is dat al een stuk minder en wanneer ik iemand niet leuk vindt dan gebeurt er ook niks.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet waar andere mensen de tijd vandaan halen voor al die seks hoor. Ik moet ieder weekend al zo smerig veel doen
Dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, als ik verliefd ben dan seks ik iedere keer als ik diegene zie, wanneer ik iemand leuk vindt is dat al een stuk minder en wanneer ik iemand niet leuk vindt dan gebeurt er ook niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |