Stom he, enkel foto's van de dierentuin en dan is er geen één goed gelukt eigenlijkquote:
Als je al 1 of meerdere langdurige relaties hebt gehad is dit al onmogelijk uit te rekenen.quote:
oh jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je al 1 of meerdere langdurige relaties hebt gehad is dit al onmogelijk uit te rekenen.
Behalve bij Loka en Kaneel dan
Falers.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stom he, enkel foto's van de dierentuin en dan is er geen één goed gelukt eigenlijk.
Celibaatleef is soms wel moeilijk, dat geef ik toe.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je al 1 of meerdere langdurige relaties hebt gehad is dit al onmogelijk uit te rekenen.
Ik geef je gelijk want lege accu dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Falers.
[..]
Celibaatleef is soms wel moeilijk, dat geef ik toe.
Ik ben nu al vergeten hoe vaak dat was. Dat ligt echter vooral aan mijn geheugen. Met een agenda ernaast zou ik het misschien kunnen reconstrueren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
auwquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ze zien het als complimentquote:
Hoe vaak per maand geef je er aan toe?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Falers.
[..]
Celibaatleef is soms wel moeilijk, dat geef ik toe.
So meanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen als je nog maagd bent snap ik datquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap niet hoe je geen zin in seks kunt hebben als je net een relatie hebt. Dan neuk je elkaar toch vaak gewoon helemaal af zeg maar.
Loka heeft een libido van een panda hoorde ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben Kaneel en Loka geen seks in hun relatie?
Ja, dan wordt je ontmaagd en neuk je dán elkaar helemaal af.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen als je nog maagd bent snap ik dat
Ik ben degene in de relatie met het hoogste libido denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Loka heeft een libido van een panda hoorde ik
Panda's neuken toch veel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Loka heeft een libido van een panda hoorde ik
Of je wilt dan even wachten tot het juiste momentquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dan wordt je ontmaagd en neuk je dán elkaar helemaal af.
Echt hequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap niet hoe je geen zin in seks kunt hebben als je net een relatie hebt. Dan neuk je elkaar toch vaak gewoon helemaal af zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |