Ja, doe ik. Al was het eigenlijk ook de bedoeling dat er meer foto's zouden komen van Antwerpen maar ik was er niet goed in en reisgenoot ook niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak dan wel pics zodat ik uit tweede hand mee kan genieten
Apenpakquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga zeer binnenkort nog in een dieren-onesie naar de dierentuin. Lekker gek doen, YOLO.
Apenheul is wel echt topshowquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof mijn ouders nog weten of ze ooit met mij naar de Apenheul zijn geweest
Ik zou niet weten waarom dat zo gek is?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof mijn ouders nog weten of ze ooit met mij naar de Apenheul zijn geweest
Is tof ja. En je betaalt er slechts 4 euro 50 voor een broodje kroket. Dus mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest, maar dat is wel wat ja? Is wel bij mn ouders in de buurt dus wil daar ook wel heen.
Beekse Bergen vind ik ook wel leuk, omdat die dieren redelijk vrijheid hebben. Nouja redelijk is natuurlijk totaal niet zo maar voor een dierentuin. Blijft ook moeilijk wat ik nu van dierentuinen vind, maar ik vind dieren helaas te leuk..
Omdat het best lang terug isquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat zo gek is?
Mijn geboorte ook. Denk dat ze wel ja zeggen als ik ze vraag of ze dat nog wetenquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn geboorte ook. Denk dat ze wel ja zeggen als ik ze vraag of ze dat nog weten
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, doe ik. Al was het eigenlijk ook de bedoeling dat er meer foto's zouden komen van Antwerpen maar ik was er niet goed in en reisgenoot ook niet.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Is tof ja. En je betaalt er slechts 4 euro 50 voor een broodje kroket. Dus mooi meegenomen.
Waar wonen je ouders dan?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn geboorte ook. Denk dat ze wel ja zeggen als ik ze vraag of ze dat nog weten
Huh?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:54 schreef Adames het volgende:
Alleen zullen ze denken dat dat nog niet zo lang geleden is. Jaar of 5 - 6. Zo ongeveer gelijk met 11 september. Ook ongeveer zo lang geleden.
Ah toch nog wel even rijden dan. Maar is wel aanrader, alleen is er in kerkrade verder niet zo veel te doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..], maar mooi meegenomen ja
.
En mn ouders wonen in Valkenswaard, uurtje naar Gaia dus. Ikzelf in Den Haag dus dan beter mn ouders mee pakken en blijven slapen lekker
.
Hoe moet je dat weten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
In het hoeveelste percentiel van seksuele ervaring van mensen van jullie leeftijd zouden jullie vallen?
Kwam niet zo goed uit de verf.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh?
Toen ik 3/4 was in 1997/1998
heb je voor mij de formule om dit uit te rekenen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
In het hoeveelste percentiel van seksuele ervaring van mensen van jullie leeftijd zouden jullie vallen?
Ja, nog wel eventjes. Maar Den Haag is 2,5 uurquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:56 schreef Adames het volgende:
[..]
Ah toch nog wel even rijden dan. Maar is wel aanrader, alleen is er in kerkrade verder niet zo veel te doen.
Mijn vader vraagt zich soms af waarom Barry Opdam niet meer bij AZ speeltquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Kwam niet zo goed uit de verf.
Mijn ouders hebben het idee dat alles max 5-6 jaar geleden is gebeurd. Heb je als ze in de 50 zijn.
aantal keer seks delen door je leeftijd keer 100quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:57 schreef Adames het volgende:
[..]
heb je voor mij de formule om dit uit te rekenen?
69% hahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
40-45 literquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat meet je aan de hoeveelheid zaad die in je in geweest/je bij iemand hebt ingebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |