Blijdorp wil ik ook wel eens heen ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind Artis volgens mij ook een van de mindere ja, maar weet niet meer zo goed hoe die andere parken allemaal zijn. Binnenkort maar eens allemaal langsgaan![]()
.
Ohnee dat wordt te duur, al moet ik dit jaar nóg een keer naar Blijdorp en ga ik ook nog naar Apenheul. Blijdorp wordt echt vierde keer dit jaar, yolo, kut had beter abonnement kunnen nemen nouja kut. Wist ik veel.
Boeiendquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja dat is helaas te beschamend om te delen. Ik zou wel willen maar sorry
![]()
.
Dachten er maar meer mensen zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lost er alleen zo weinig mee op
Dat is net als kankeren op mensen die callcenterwerk doen. Ja begrijpelijk dat je het vervelend vind maar die gast die voert ook gewoon z`n bijbaantje uit
nee bedanktquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon FOK! meet in de dierentuin
Gewoon je frustraties ventileren toch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is net als kankeren op mensen die callcenterwerk doen. Ja begrijpelijk dat je het vervelend vind maar die gast die voert ook gewoon z`n bijbaantje uit
Burgers Zoo ben ik ook lang niet geweest ja, ook leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijdorp wil ik ook wel eens heen ja.
Of naar Burgers Zoo, moet ik nog keer heen net als de Apenheul.
neequote:
Boeiend, dat nemen ze wel voor lief als ze dat baantje nemen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeikenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon je frustraties ventileren toch.
Ik vind ergens over zeiken altijd wel opluchting.
Ja hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend, dat nemen ze wel voor lief als ze dat baantje nemen.
GGMM werkte ooit bij een callcenter volgens mij. Hij ging sowieso trollen dan
"Mijn computer reageert niet meer"
"Zit de stekker erin"
"Oh oeps"
"Wat ben jij een dom varken zeg"
Apenheul ben ik geweest toen ik 3/4 jaar was denk ik. Hele vage herinneringen nog aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Burgers Zoo ben ik ook lang niet geweest ja, ook leuk.
En Apenheul is gewoon leuk omdat t ook anders is
Zou geen werk voor mij zijn, heb daar echt te weinig geduld voorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ik heb 3 jaar in een callcenter gewerkt, ik hebnog nooit gehoord dat iemand een klant ging uitschelden hoor
Ligt eraan wat je ziet als grote meetquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:38 schreef xcachet het volgende:
Ik word van een grote meet een beetje bang. Ongemakkelijker kan volgens mij niet.
Je supervisors luisteren vrijwel altijd mee. Als je ook maar ruzie krijgt kan je vaak al je spullen pakken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou geen werk voor mij zijn, heb daar echt te weinig geduld voor
Niet direct, wel in de zeik nemen. Veel collega's die zichzelf heel tof vonden handen er een handje aan om de telefoon te muten en dan die klant helemaal de tyfus in te wensen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ik heb 3 jaar in een callcenter gewerkt, ik hebnog nooit gehoord dat iemand een klant ging uitschelden hoor
Ja ik laat me niet uitschelden als ze zelf dom doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je supervisors luisteren vrijwel altijd mee. Als je ook maar ruzie krijgt kan je vaak al je spullen pakken.
En hun mogen je wel verrot scheldenMoet je wel echt geduld voor hebben ja
Ja kloptquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet direct, wel in de zeik nemen. Veel collega's die zichzelf heel tof vonden handen er een handje aan om de telefoon te muten en dan die klant helemaal de tyfus in te wensen.
Ook werd ik ingewerkt in een kerel die regelmatig de muteknop heel snel indrukte, iets riep als 'slechte verbinding' om dan op te hangen.
iedereen kan callcenterwerk, gewoon beetje hersenen uitschakelen en pratenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Callcenter nemen ze mij niet eens aan omdat ik niet capabel genoeg ben
Ik ga er dan ook van mijn levensdagen niet solliciterenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:41 schreef Lokasenna het volgende:
Callcenter nemen ze mij niet eens aan omdat ik niet capabel genoeg ben
Ja maar dat kan dus niet als ze je niet aannemen hequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
iedereen kan callcenterwerk, gewoon beetje hersenen uitschakelen en praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |